Gå til innhold

Funnet ut at mannen planlegger ferie med en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal reise på sykkeltur på Mallorca alene fordi jeg ikke får tatt ferie og da reiser han også uten barna.

Jeg har nå kommet over hotellbookingen hans hvor han har booket til 2 personer, med valg på "ønsket seng": stor dobbeltseng.

Hva gjør jeg?! Spør jeg han rett ut kommer han til å gå i forsvar og blir sur for at jeg ikke stoler på han.

Vurderer å ta meg fri og fly ned og sjekke.

Anonymous poster hash: e121b...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor drar han uten barna? En ting er jo at du skal jobbe, men det er jo dårlig gjort at barna må i barnehage/sfo hvis pappa har ferie?

Når det er sagt, jeg tror jeg ville sagt til han at det er en mulighet for at også du får tatt deg fri og da tenkte du at du og barna også ble med på tur. Så ser du reaksjonen hans.

Anonymous poster hash: 40c04...7eb

Skrevet

Du får si at du har endra mening og vil at ungene skal få være med. Ingen grunn til å straffe dem for at du er på jobb😉

Anonymous poster hash: a729b...b33

Skrevet

Du får si at du har endra mening og vil at ungene skal få være med. Ingen grunn til å straffe dem for at du er på jobb😉

Anonymous poster hash: a729b...b33

Det er fordi han skal på treningstur. Ungene er små og kan ikke være med på tøffe sykkelturer. Hadde jeg vært med hadde vi vært med barna og trent på tur.

Så den biten er grei egentlig...

Skrevet

Ikke si noe, bestill billetter samme dag til deg og barna og overrask han på flyplassen, eller på hotellet :)

Skrevet

:o

*følger*

Anonymous poster hash: d01e2...0ba

Skrevet

Ikke si noe, bestill billetter samme dag til deg og barna og overrask han på flyplassen, eller på hotellet :)

Jeg tar selvsagt ikke med meg barna når jeg mistenker at han er der med en annen. Skaffer i såfall barnevakt. Og åpen returbilett til meg selv.

Skrevet

Dette er for dumt til å være sant.

Om du virkelig mener dette så kan du jo bare ringe hotellet, og få bekreftet hvilke to navn bestillingen står i. Du har vel kortdetaljene hans og bookingreferansen, om du har snoket.

Anonymous poster hash: c0649...b00

Skrevet

Oi huff. Håper han bare har booket feil

Anonymous poster hash: 053dc...21a

Skrevet

For å "forsvare" mannen her, så pleier jeg også booke stor seng når jeg er i utlandet, siden noen senger er små. Så digg å ligge helt alene i ei diger seng. Så trenger ikke svartmale gubben helt, føre du vet noe konkret :)

Skrevet

Om du virkelig mener dette så kan du jo bare ringe hotellet, og få bekreftet hvilke to navn bestillingen står i. Du har vel kortdetaljene hans og bookingreferansen, om du har snoket.

Når jeg bestiller rom for to personer (i Norge altså) så oppgir jeg da bare mitt eget navn?

Anonymous poster hash: 94f32...d99

Skrevet

Min mann booker bestandig hotellrom med stor seng, han hater og ligge i enkeltsenger!

Men spør han hvem han skal ha med vell.

Skrevet

Man oppgir ikke navn på begge personene ved en hotellbestilling, med mindre det er charter (noe dette høres ut til ikke å være).

Anonymous poster hash: c1f8c...bed

Skrevet

Om du virkelig mener dette så kan du jo bare ringe hotellet, og få bekreftet hvilke to navn bestillingen står i. Du har vel kortdetaljene hans og bookingreferansen, om du har snoket. Anonymous poster hash: c0649...b00

Når jeg bestiller rom for to personer (i Norge altså) så oppgir jeg da bare mitt eget navn?Anonymous poster hash: 94f32...d99

Når jeg har bestilt rom i utenlandet (England, Italia, Danmark etc) har jeg måttet oppgi navn på begge personene i rommet.

Skrevet

Uff da!! Jeg hadde snoket en god del framover for å se om jeg hadde funnet noe annet også. Og jeg hadde uten tvil dratt på "overraskelsesbesøk" ja!! Få barnevakt til ungene, og dra! 

Anonymous poster hash: d6205...245
Skrevet

For å "forsvare" mannen her, så pleier jeg også booke stor seng når jeg er i utlandet, siden noen senger er små. Så digg å ligge helt alene i ei diger seng. Så trenger ikke svartmale gubben helt, føre du vet noe konkret :)

Samme her. Mye bedre å breie seg i stor seng alene :)

Skrevet

Herregud! Kva med å berre spørre?! Dersom mannen blir sur, er jo det og eit tegn på at der er ugler i mosen - spør du meg!

Anonymous poster hash: 1cc56...be5

Skrevet

De gangene mannen eller jeg er ute å reise alene ifb med privat eller forretningsreiser, så bestiller vi alltid hotellrom med dobbelseng. Deilig å ha masse plass å boltre seg på.

Anonymous poster hash: a7179...41c

Skrevet

Men hvilken sykkelklubb trener dere med da? Det vel ikke vanlig å dra på treningstur til Mallorca alene, man reiser jo gjerne en gjeng fra klubben som da sykler og trener sammen? Er han virkelig utro på en sånn tur?

Eller reiser han helt helt alene uten andre å sykle med der nede? 

Jeg ville overrasket han med å si at du hadde fikset en langhelg fri fra jobb og barnevakt til ungene så du kunne bli med samme fly som han ned, sykle sammen med han i 3 dager også reise hjem igjen mens han blir igjen og sykler en stund til. Reaksjonen hans på en slik gladnyhet vil jo si alt....

Anonymous poster hash: e2cb6...b2e
Skrevet

Hva hjelper det at det er vanlig å bestille stor seng, dere som sier det? Han har fortsatt to personer på bookingen!

Huff lei situasjon jo, syns du skal gjøre som de over her sier, si at du blir med likevel pga innarbeidede timer eller noe.. Eller gjør litt mer research først 👍

Skrevet

Hva hjelper det at det er vanlig å bestille stor seng, dere som sier det? Han har fortsatt to personer på bookingen!

Huff lei situasjon jo, syns du skal gjøre som de over her sier, si at du blir med likevel pga innarbeidede timer eller noe.. Eller gjør litt mer research først 👍

Ikke sikker at han har booket til to personer. Jeg tolker HI sin tekst dithen at han hadde booket stor dobbelseng så HI antok at det var til to personer.

Skrevet

Herregud! Kva med å berre spørre?! Dersom mannen blir sur, er jo det og eit tegn på at der er ugler i mosen - spør du meg!

Anonymous poster hash: 1cc56...be5

Det er da det tåpeligste jeg har hørt noen gang. Jeg hadde definitivt blitt sur om jeg ble bekyldt for å være utro, nettopp fordi det er jeg ikke, og det burde min mann vite veldig godt. See? Den logikken din er jo akkurat like smart som heksetestene man brukte rundt middelalderen. Man er jo dømt uansett hva som er sannheten her. 

Anonymous poster hash: ad528...afc

Skrevet

Ikke sikker at han har booket til to personer. Jeg tolker HI sin tekst dithen at han hadde booket stor dobbelseng så HI antok at det var til to personer.

Det står jo at han har booket for 2 personer og valgt dobbeltseng. Det andre valget er vel 2 enkeltsenger. Og jeg er ganske sikker på at man må oppgi navn på begge om man booker for 2 personer...

Anonymous poster hash: 40ecf...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...