Gå til innhold

IKM uke 43 😊


Frida00

Anbefalte innlegg

Her kom tr i dag. Akkurat på dagen(faktisk nesten på klokkeslettet!). Så da virker det som jeg har 28-dagers syklus hvertfall. Litt skuffa. Men prøver igjen😊

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kom tr i dag. Akkurat på dagen(faktisk nesten på klokkeslettet!). Så da virker det som jeg har 28-dagers syklus hvertfall. Litt skuffa. Men prøver igjen😊

 

Lykke til!!!!

Kjipern... 😕 får håpe spiren sitter neste mnd 😊

 

Her er det menssmerter, murringer og stikkinger, så regner med at mensen kommer på fredag/lørdag. Gidder ikke teste noe mer, for jeg føler det ikke er noe vits å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her kom tr i dag. Akkurat på dagen(faktisk nesten på klokkeslettet!). Så da virker det som jeg har 28-dagers syklus hvertfall. Litt skuffa. Men prøver igjen

 

Lykke til!!!!

Kjipern... får håpe spiren sitter neste mnd

 

Her er det menssmerter, murringer og stikkinger, så regner med at mensen kommer på fredag/lørdag. Gidder ikke teste noe mer, for jeg føler det ikke er noe vits å gjøre det..

 

 

Jeg har fortsatt ikke begynt å blø, men jeg er 100% sikker på at det er like rundt hjørnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKM på mandag, men mensen kom søndag. Visste det innerst inne, for puppene sluttet plutselig å være ømme på lørdag. Har nå hoppet over i IKM uke 46 gruppa.

 

Lykke til til dere som enda ikke har testet/fått mensen.

Hilsen anonym (akkurat nå).

 

Anonymous poster hash: 04f84...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine beregninger skal TR komme imorra (forhåpentligvis ikke:p) testa negativ på CB med ukeindikator på tirsdag. Så er ikke så veldig optimist. Men hatt en del utflod siste dagene, noe jeg ikke pleier ha til vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dårlig statistikk på denne gruppa så langt, er vel kun attpåklatten2016 som har testet positivt?

Noen flere som skal teste snart?

 

Her har TR som forventet meldt sin ankomst, og PP2 er helt i startgropa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste i dag! Venter bare på min samboer spent

Har du testa?? :)

 

Her er ikm søndag, så jeg tester ikke før da. Eller lørdag morgen hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig statistikk på denne gruppa så langt, er vel kun attpåklatten2016 som har testet positivt?

Noen flere som skal teste snart?

 

Her har TR som forventet meldt sin ankomst, og PP2 er helt i startgropa.

Virker som det er veeeldig dårlig statestikk her.. isea80 har også testa positivt, så foreløpig 2 stk da? Håper flere får positive til helga når de skal teste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble desverre negativt, ikke engang antydning til ekstra strek.. Har ikke fått TR enda (ikm på mandagen som var) men ser ut til at det er fordi den naturlige syklusen ikke har fått stabilisert seg etter pilleslutt👎🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble desverre negativt, ikke engang antydning til ekstra strek.. Har ikke fått TR enda (ikm på mandagen som var) men ser ut til at det er fordi den naturlige syklusen ikke har fått stabilisert seg etter pilleslutt👎🏻

Ææææh, det var dritt... "liker ikke" 👎 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt. Da heiser vi skuldrene, rister av oss skuffelsen og prøver på nytt👍 Måtte november være måneden vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke fått TR. Testet negativt i går. Lurer på om jeg kan ha hatt en sen eggløsning. Lurer på om jeg kanskje egentlig bare er 11 dpo i dag. Tenker å teste på nytt på søndag hvis ikke TR har kommet :) Kanskje det samme har skjedd med deg studentbaby1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke fått TR. Testet negativt i går. Lurer på om jeg kan ha hatt en sen eggløsning. Lurer på om jeg kanskje egentlig bare er 11 dpo i dag. Tenker å teste på nytt på søndag hvis ikke TR har kommet :) Kanskje det samme har skjedd med deg studentbaby1?

Håper det😊 skal teste på nytt i morgentidlig😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blødning igår kveld!!!! :( og fortsatt ømme pupper? ? Så var nok en måned gått og skuffelsen er rimelig stor etter ett års prøving :( ikveld bli det derfor chips smågodt og en pils på meg :) :) Lykke til med dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i dag, men kjenner at den kommer.. 😠 sint, skuffa og frustrert for at det ikke skjer noe, så nå har jeg satt meg og mannen min på c vitamin og sink, og har bestilt sædvennlig glidemiddel som skal hjelpe svømmerne på veien 😆 jeg gir IKKE opp.. 👌✌😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 05.45 fikk eg ein fin, fin strek. I pp 5 klaffa det og gurimalla kor deilig å sleppe å stresse meir med prøving. Ååååå, så glad eg er ❤👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det preseed du har bestilt, lammeskanken? Lurer på å få tak i det selv.

Nei, jeg bestilte Conceive Plus. Jeg gidder ikke styre med preseed sin doserings sprøyte, så da ble valget sånn.. 😊 de har begge to på fertil.no nå 😀 håper det hjelper, og da slipper jeg å stresse med at jeg måååå få orgasme hver gang 😂 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 05.45 fikk eg ein fin, fin strek. I pp 5 klaffa det og gurimalla kor deilig å sleppe å stresse meir med prøving. Ååååå, så glad eg er ❤👶

 

Åååååh gratulerer 😀 😊 *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...