Gå til innhold

IKM uke 43 😊


Frida00

Anbefalte innlegg

 

Og hva sa testen? 😊

Bleeeenda(!) hvit 🙈😅

Hehe, kjekt med billige tester så man kan teste når man føler for det... 😁 hadde blitt sykt dyrt hvis man skulle kjøpt i butikken/apoteket for hver gang man tester 😨

 

Jeg har 2 ekstra sensitive tester som ligger å venter på meg, men er usikker på om de slår ut noe særlig før 9-10 dpo uansett... men testing blir det uansett 😂 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun en 2pk CB, tok en kjempe tidlig, kanskje 5 dpo. Så derfor må jeg drøye til uka tante rød kommer. Kanskje like greit, hadde sikkert testa hver gang jeg hadde kjent et symptom😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og hva sa testen? 😊

Bleeeenda(!) hvit 🙈😅
Hehe, kjekt med billige tester så man kan teste når man føler for det... 😁 hadde blitt sykt dyrt hvis man skulle kjøpt i butikken/apoteket for hver gang man tester 😨

 

Jeg har 2 ekstra sensitive tester som ligger å venter på meg, men er usikker på om de slår ut noe særlig før 9-10 dpo uansett... men testing blir det uansett 😂 hehe

Hihi, ja! 🙊 Er like spennende hver gang, selv om du VET at det ikke er mulig enda 🙈 Blitt skrullete 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med konisering, og nå har vi fått ny time til utredning også! 😊 Grugleder meg.. Men nå skjer det endelig noe!! 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan det har gått med folk!!! Er det ingen som skal begynne å teste snart?

 

Solan85, Studentbaby1, lillegullet16, dere er alle satt opp med IKM på mandag. På tide å ta en liten test før helga setter inn? 

 

Sleng ut noen tester, da! :popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har ikm på tirsdag eller onsdag. Men jeg prøver å "holde meg selv i skinnet". Du hjelper ikke akkurat!! Haha😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit om jeg hopper inn her :) Er egentlig med i uke 44 gruppa, men tror el kom et par dager før forventet, så da har jeg ikm søndag den 25. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har ikm på tirsdag eller onsdag. Men jeg prøver å "holde meg selv i skinnet". Du hjelper ikke akkurat!! Haha

 

Jeg er bare 6DPO, så det er meningsløst for meg å teste nå. Men jeg kommer helt sikkert til å prøve på søndag, selv om det nok også er alt for tidlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at det er veldig individuelt når det evt. vises på en test, men når er det "vanlig" og begynne med testing? Hvor mange dager venter dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, Ikm neste fredag, 23.10. Positiv test i morges, med billigtest. Er så tidlig at jeg ikke helt klarer å tro på det, så det blir testing hver dag framover nå ;-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjent noen symptomer? Her er jeg stadig oppblåst, mensmurringer og mye luft (raping uten å rape;) noe jeg aldri har vært plaget med før.. Så veldig spent på om det er gravidsymptomer;) har ikm på mandag, men har lovet å vente til lørdagen fordi min kjære vil være med på testingen😊 er kjempespent på om tante rød kommer i neste uke. Det blir 1.ekte mens etter p pille slutt så det kan jo vær litt forsinka også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på masse symptomer, men de er jo alle sånn at de KAN ha med graviditet å gjøre, men de kan også ha andre forklaringer. :( Synes det er veldig irriterende jeg, at graviditetstegn er mye det samme som tegn på at mensen kommer.

 

Jeg er 11-12 dpo, og har de siste fire-fem dagene hatt disse symptomene:

 

- Har hatt veldig ømme pupper, ikke brystvortene, men hele resten av puppen.

- Har vært veldig kald i perioder, sånn at jeg har måttet hatt på meg jakke inne på kontoret

- Så kjempevarm i perioder, der jeg "smelter".

-Jeg har vært litt småkvalm på kveldstid, og rar i magen.

- Har vært fryktelig trøtt. Lå faktisk i senga fra 15.30 til 19 i dag, var helt utslitt.

- Er veldig emosjonell, mye mer enn vanlig. Såg en episode av Criminal Minds i kveld der jeg synes så synd på morderen (?!!) at jeg begynte å gråte. ;)

- Annen smaksans. I går likte jeg plutselig ikke smaken av isteen som jeg ofte drikker. Laget meg en kopp kakao i steden. Det smakte bittert. Mannen synes den var kjempegod!

 

Men, alt dette kan jo være forårsaket av generell tretthet, at jeg har det travelt på jobb, at jeg fryser pga årstiden, at jeg brygger på sykdom? For jeg har tatt en billigtest i dag, og den var helt blendahvit. :(

 

Hilsen anonym (akkurat nå).

 

Anonymous poster hash: 04f84...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hvordan det har gått med folk!!! Er det ingen som skal begynne å teste snart?

 

Solan85, Studentbaby1, lillegullet16, dere er alle satt opp med IKM på mandag. På tide å ta en liten test før helga setter inn?

 

Sleng ut noen tester, da! :popcorn:

Jeg måtte hoppe over denne pp'en, rakk ikke få svar på prøvene fra koniseringen før etter EL.. Og TR dukka opp i dag😏 Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til EL att.. Da kjører vi på for fullt! Endelig, etter 3 mnders pause😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag og i går hatt vondt i korsryggen og press/ubehag nederst i magen, minner omTR-smerter. Men jeg er bare 7DPO så jeg håper virkelig at TR er langt unna, ellers har jeg definitivt et lutealfaseproblem! Denne mnd er første gang jeg har tempet, og ble overrasket over at EL kom først et par dager etter det jeg tidligere har trodd ved bruk av EL-tester.

 

Har ikke tro på at det har klaffet for oss denne mnd, vi var ganske slappe og hadde vel sex kun 3 dager før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager dette🙈 Antar at jeg er 11 dpo i morgen. Men vanskelig å si.

 

Jeg har ved mine tidligere graviditeter ikke kjent noen tidligsymptomer-bortsett fra ikm. Var fryktelig uggen i går kveld, men hadde da spist sinnsyke mengder med kake tidligere på dagen. Så kanskje ikke så rart😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i denne gruppen . Er også med i uke 42, fordi jeg er usikker på om jeg skal ha ikm idag eller i morgen. Den har ikke kommet enda så det er jo en fin start :D jeg må nok uansett vente en stund for å svar hvis jeg skulle være så heldig å være gravid. Testen slår utrolig sent ut på meg. Men nå i første omgang så satser jeg på at mensen ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo idag, fikk menssmerter tidligere, nå er d mer murringer som kommer og går. Usikker på om dette er tegn på noe, testefesten begynner imorgen tidlig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er 9 dpo i dag og tok en test i dag tidlig som var blanko, men det er nok litt tidlig. Er frista til å teste i morra, men kanskje man burde vente til tirsdag/onsdag eller faktisk helt til IKM... (men det klarer jeg ikke) 😆 hihi

 

Egentlig ingen symptomer nå, men på fredag smakte plutselig kaffelatten min skikkelig rart og jeg lager den likt flere ganger daglig.. var på byen å tok den heeelt ut fredag med nashpiel og alt, og mener jeg hadde noe brunaktig på 2 papirtørk etter å ha vært på do... (var full, så er så usikker, men tenker det kan ha vært festeblødning) vi får nå sjå hva som skjer de neste dagene.. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse stikkinger nederst i magen på torsdag og fredag, også har jeg drømt babydrømmer og masse annet rart. Denna prøvingen går virkelig i huet på meg når jeg begynner å drømme om hvordan babyen vår ville sett ut.. 😂 lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om dere😊 Jeg drømte om tvillinger😱 i natt. Men jeg drømmer HELT sinnsyke drømmer hele tiden-så det er ikke sikkert det er noe tegn. Gikk forresten naken på jobb også i drømmen i natt. Og det pleier jeg IKKE å gjøre i virkeligheten altså.

 

Er så spent, selv om jeg prøver å ta det hele med ro. Tenker på det nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om dere😊 Jeg drømte om tvillinger😱 i natt. Men jeg drømmer HELT sinnsyke drømmer hele tiden-så det er ikke sikkert det er noe tegn. Gikk forresten naken på jobb også i drømmen i natt. Og det pleier jeg IKKE å gjøre i virkeligheten altså.

 

Er så spent, selv om jeg prøver å ta det hele med ro. Tenker på det nesten hele tiden.

LoL 😂 godt å se at andre har rare drømmer også... 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...