Gå til innhold

IKM uke 43 😊


Frida00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, i morgen kommer forhåpentligvis ikke tante rød;)

Krysser fingra for deg... ☺ har du noen av de vanlige symtomeme på for at tante rød skal komme eller føler du ting er annerledes denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare inne og snoker litt fra ikm uke 44 😊 ser dere skriver om rare drømmer, kan det Være et Graviditets tegn altså? Jeg er bare 3 dpo idag men inatt hadde jeg en skikkelig rar ut av meg selv drøm! Den var bare så spesiell og virkelig!! Skal bli gøy å følge med på dere med deres merkelig drømmer for å se om det blir noen positive tester ut av det 😄😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare inne og snoker litt fra ikm uke 44 😊 ser dere skriver om rare drømmer, kan det Være et Graviditets tegn altså? Jeg er bare 3 dpo idag men inatt hadde jeg en skikkelig rar ut av meg selv drøm! Den var bare så spesiell og virkelig!! Skal bli gøy å følge med på dere med deres merkelig drømmer for å se om det blir noen positive tester ut av det 😄😜

 

Hehe, nei det er sikkert ikke noe graviditetstegn... 😀 er nok bare prøvinga som går til huet på oss 😂 lol

 

Men det blir spennende å se da, om det har klaffa for noen av oss 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, i morgen kommer forhåpentligvis ikke tante rød;)

Krysser fingra for deg... ☺ har du noen av de vanlige symtomeme på for at tante rød skal komme eller føler du ting er annerledes denne gangen?

Har hatt mensmurringer i flere dager nå. Menssmerter både idag og for noen dager sider, det har jeg ikke hatt før.. Har også hatt litt vondt i korsryggen og mye luft(rape tendenser😧 aldri vært plaget med det før :s) håper at det virkelig skjer noe og at jeg ikke overanalyserer😊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Altså, i morgen kommer forhåpentligvis ikke tante rød;)

Krysser fingra for deg... ☺ har du noen av de vanlige symtomeme på for at tante rød skal komme eller føler du ting er annerledes denne gangen?
Har hatt mensmurringer i flere dager nå. Menssmerter både idag og for noen dager sider, det har jeg ikke hatt før.. Har også hatt litt vondt i korsryggen og mye luft(rape tendenser😧 aldri vært plaget med det før :s) håper at det virkelig skjer noe og at jeg ikke overanalyserer😊😅

 

Ooooh, blir spennende å se hva testen sier i morra da... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går også hatt masse menssmerter i flere dager! Prøver å overbevise meg selv om at det kun er jeg som overanalyserer kroppen, men jeg klarer det ikke helt.

 

Tenker å ta en test 10DPO, som er på tirsdag.

 

Spennende å se hva dere andre får av resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ikke mens! Kan hende den er forsinka da.. Første mens etter p pille slutt

Samme her. Har ikke testet etter EL heller, så kan jo ha vært når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skal teste imorgen? Syntes jeg skimta noe på testen idag, så håååper på noe mer i morgen.. Er da 10 dpo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo og fikk mitt første "ordentlige" gravidetstegn i dag! I løpet av arbeidsdagen i dag fikk jeg store mengder tjukk utflod. Jeg måtte ta papir å tørke trusa for utflod, noe jeg aldri har gjort før. Etter et kjapt søk på nettet (http://altformamma.no/artikler/22/article/item/null/utflod-enorm-produksjon-av-nye-celler-er-en-av-%C3%A5rsakene) HÅPER jeg at dette stemmer!! Enn om jeg er gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle. Kjekt å høre hvordan det går.

 

Jeg tror jeg er 12dpo. Merker ingenting til noenting... 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skal teste imorgen? Syntes jeg skimta noe på testen idag, så håååper på noe mer i morgen.. Er da 10 dpo :o

 

Spennende 😉 du får legge ut bilde av testen i morra 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle. Kjekt å høre hvordan det går.

 

Jeg tror jeg er 12dpo. Merker ingenting til noenting... 😯

Har du ikke testa enda? Det trenger ikke være noe dårlig tegn at du ikke merker noe, så krysser fingra for deg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊 Jeg prøver å være så tøff jeg da.. Haha. Neida😉 Jeg prøver å vente til ikm hvertfall. Har liksom ikke helt troa i og med at dette er 1.pp etter spiralen.

 

Vårt første barn var ikke helt planlagt og andre barn kom i 1.pp etter spiral. Jeg har vært superheldig og det er jeg så takknemlig for🙏

 

Tenker liksom at det er vår tur til å bruke litt tid denne gangen.

Gøy å følge med på dere! Er så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikk postet noe i denne pp n men jeg har ikm 25. I dag på dpo 9 fikk jeg positiv test. Symptomer: gråt lett, murringer og tyngdefølse i eggstokkene,ekstra søtsug,lett ømme pupper, Trøtt støtt. Lykke til jenter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikk postet noe i denne pp n men jeg har ikm 25. I dag på dpo 9 fikk jeg positiv test. Symptomer: gråt lett, murringer og tyngdefølse i eggstokkene,ekstra søtsug,lett ømme pupper, Trøtt støtt. Lykke til jenter😊

Gratulerer med positiv test ☺ 🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag morrest (11 dpo) og den var helt blank 😐 så da blir det nok over på ny pp for min del... 😔

 

Blir spennende å se hvordan det går med dere andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjennes det ut som at TR er rett rundt hjørnet, magen har blitt helt vilt vond og oppblåst. 10DPO i dag, regner med den kommer i løpet av natta eller morgendagen... 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjennes det ut som at TR er rett rundt hjørnet, magen har blitt helt vilt vond og oppblåst. 10DPO i dag, regner med den kommer i løpet av natta eller morgendagen... 😡

Har samme følelsen her, men TR har enda ikke kommet(16dpo!) Tørr ikke håpe for mye, er første 'ekte' TR etter pilleslutt. Skal teste i morgen kveld😊(samboer ville være med😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...