Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suukk, jeg har glemt å teste etter el mellom kl 16-19 de siste dagene, og nå håper jeg virkelig at jeg hadde den i går eller at den kommer i dag 😐 Må nesten sette på alarm for å ta den i dag så jeg husker det... (skal ha el i dag i føle kalendern min)

Men aksjer blir lagt inn hver dag uansett, men hadde vært greit å vite om el kom eller ikke.. 😯

Hvordan går det med dere andre? Er vel noen her som er i dpo land allerede nå.. 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo fint teste senere på kvelden og morgenen ;)

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg skulle ha el før rundt søndag, men i går fikk jeg plutselig en positiv el-test, vondt i mage og rygg, og litt slim. 

Mannen har fått kink i ryggen og klarer ikke å kle på seg sokkene selv, men jeg klarte likevel å få ham med på en liten kjappis i går kveld... :danse:

Har fortsatt positiv test i dag, og jeg har ikke hatt noen temperaturøkning enda, så det hadde kanskje ikke vært krise å la ham slippe i går kveld. Får satse på at dvi traff greit med gårdagen, jeg tror sjansene er smale for at han gidder også i dag. :sur:

Skrevet

Har fått svar på prøvene etter koniseringen den 14/9. De har fått fjernet alt av celleforandringer, så da er det bare å sette i gang med babyprøving igjen😄 Tok ingen sjanser før svaret kom, så gikk nok glipp av EL denne uka. Men da er vi i gang igjen fra november.. Endelig, vart lengre pause enn vi håpa på😊

Skrevet

Da var EL testen positiv her, så da er det bare å fortsette å legge inn aksjer de neste dagene... 😆 whooop whoooop

Skrevet

19. Solan85 pp13, Studentbaby1 1pp, lillegullet16, Keisermamma1

20. Anonym (akkurat nå)

21. Lillesmula 1pp,

22.

23. Lammeskanken 4pp, Pil

24. Vinterblomst

25. Fruenfrahavet pp1

Skrevet

Smilefjes på El test idag :-) så da er ikm om to uker, lørdag/søndag!!

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Her er vi i dpo-land..føler ventinga er eeeevig! 

Skrevet

Merkelig... Kom en liten blødning på tirsdag (ikm), men det ble med det? Testet negativt på IKM, så hva kan dette være?? :(

Hvordan gikk det med blødningen? Finni ut når IKM din kommer til å være?

Det var nok en solid spotting før mens. Hadde EL i helga, så nye aksjer er lagt inn ☺️🙏🏻

Skrevet

Hei😊 Er inne og spionerer på dere av og til. Spennende tider for oss alle. Jeg tror jeg har ikm den 22.okt, men er ikke helt sikker da jeg tok ut spiralen i begynnelsen av september og har bare hatt mensen en gang etterpå. Vi har to barn fra før. Gleder meg til å følge med dere😊

Skrevet

Jeg er en uke fra IKM, og klør i fingrene etter å teste! ;)

Har hatt skikkelig puppespreng i dag, men vet jo at det ikke trenger å bety noe. Det hadde vært LITT for flaks å lykkes i pp1. :)

Anonymous poster hash: 04f84...e0a

Skrevet (endret)

3 dpo! 4 dager siden positiv el test og el smerter. Så vet ikke om egget slapp fredag eller lørdag... Uansett, leeenge til ikm, 22/23 oktober 😏

Endret av Frida00
Skrevet

Hvor tidlig kan man teste og faktisk få et reellt svar?

Skrevet

Hvor tidlig kan man teste og faktisk få et reellt svar?

9 dpo er det mange som tester positivt har jeg lagt merke til.. men det er jo veldig individuelt da.. hvor mange dpo er du?

Skrevet

5 dpo, samme stikk og tilogfra "vondt" i magen som alltid mellom EL og TR 😏 Da kommer vell de ømme puppene om 2-4 dager også tenker jeg.. Æsj

Skrevet

Tror jeg er 7dpo, blir spennende å se om mensen dukker opp ei ukes tid😊. I og med at dette er vår første pp og at vi prøver på 3.mann, så prøver jeg og ikke tenke for mye på dette. Men det er jammen ikke lett😉

Skrevet

5 dpo her 😀 gleder meg til å begynne å teste, men syns ventetiden er laaaaaang... 😱

Skrevet (endret)

5 dpo her 😀 gleder meg til å begynne å teste, men syns ventetiden er laaaaaang... 😱

Grusomt lang! Så lang at jeg bare måååtte ta en test i kveld 😂 så kjekt å teste 😜 Endret av Frida00
Skrevet

Jeg er bare 4 DPO og det føles som eeeevigheter til jeg kan begynne å kjenne etter symptomer!

Skrevet

Og hva sa testen? 😊

Bleeeenda(!) hvit 🙈😅

Skrevet

Hihi😊 Det er nok litt for tidlig å teste. Hadde bestemt meg for ikke å teste før mensen eventuelt uteble.. Men jeg får se etterhvert😉

Skrevet

Og hva sa testen?

Bleeeenda(!) hvit

Egget fester seg vel ikke før etter en ukes tid, så 5 DPO var nok litt i overkant optimistisk.  :D

Men jeg skjønner deg godt, har lyst til å teste selv... 

Skrevet

9 dpo her, skikkelig 'mens'smerter idag.. Litt av og på da.. Krysser fingrene for positivt om ei uke😇😇😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...