Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare inne og snoker litt fra ikm uke 44 😊 ser dere skriver om rare drømmer, kan det Være et Graviditets tegn altså? Jeg er bare 3 dpo idag men inatt hadde jeg en skikkelig rar ut av meg selv drøm! Den var bare så spesiell og virkelig!! Skal bli gøy å følge med på dere med deres merkelig drømmer for å se om det blir noen positive tester ut av det 😄😜

Er bare inne og snoker litt fra ikm uke 44 😊 ser dere skriver om rare drømmer, kan det Være et Graviditets tegn altså? Jeg er bare 3 dpo idag men inatt hadde jeg en skikkelig rar ut av meg selv drøm! Den var bare så spesiell og virkelig!! Skal bli gøy å følge med på dere med deres merkelig drømmer for å se om det blir noen positive tester ut av det 😄😜

Hehe, nei det er sikkert ikke noe graviditetstegn... 😀 er nok bare prøvinga som går til huet på oss 😂 lol

Men det blir spennende å se da, om det har klaffa for noen av oss 😀

Altså, i morgen kommer forhåpentligvis ikke tante rød;)

Krysser fingra for deg... ☺ har du noen av de vanlige symtomeme på for at tante rød skal komme eller føler du ting er annerledes denne gangen?

Har hatt mensmurringer i flere dager nå. Menssmerter både idag og for noen dager sider, det har jeg ikke hatt før.. Har også hatt litt vondt i korsryggen og mye luft(rape tendenser😧 aldri vært plaget med det før :s) håper at det virkelig skjer noe og at jeg ikke overanalyserer😊😅

Altså, i morgen kommer forhåpentligvis ikke tante rød;)

Krysser fingra for deg... ☺ har du noen av de vanlige symtomeme på for at tante rød skal komme eller føler du ting er annerledes denne gangen?
Har hatt mensmurringer i flere dager nå. Menssmerter både idag og for noen dager sider, det har jeg ikke hatt før.. Har også hatt litt vondt i korsryggen og mye luft(rape tendenser😧 aldri vært plaget med det før :s) håper at det virkelig skjer noe og at jeg ikke overanalyserer😊😅

Ooooh, blir spennende å se hva testen sier i morra da... 😊

Annonse

Jeg går også hatt masse menssmerter i flere dager! Prøver å overbevise meg selv om at det kun er jeg som overanalyserer kroppen, men jeg klarer det ikke helt.

Tenker å ta en test 10DPO, som er på tirsdag.

Spennende å se hva dere andre får av resultater!

Annonse

9 dpo og fikk mitt første "ordentlige" gravidetstegn i dag! I løpet av arbeidsdagen i dag fikk jeg store mengder tjukk utflod. Jeg måtte ta papir å tørke trusa for utflod, noe jeg aldri har gjort før. Etter et kjapt søk på nettet (http://altformamma.no/artikler/22/article/item/null/utflod-enorm-produksjon-av-nye-celler-er-en-av-%C3%A5rsakene) HÅPER jeg at dette stemmer!! Enn om jeg er gravid :D

Krysser fingrene for oss alle. Kjekt å høre hvordan det går.

Jeg tror jeg er 12dpo. Merker ingenting til noenting... 😯

Har du ikke testa enda? Det trenger ikke være noe dårlig tegn at du ikke merker noe, så krysser fingra for deg 😉

😊 Jeg prøver å være så tøff jeg da.. Haha. Neida😉 Jeg prøver å vente til ikm hvertfall. Har liksom ikke helt troa i og med at dette er 1.pp etter spiralen.

Vårt første barn var ikke helt planlagt og andre barn kom i 1.pp etter spiral. Jeg har vært superheldig og det er jeg så takknemlig for🙏

Tenker liksom at det er vår tur til å bruke litt tid denne gangen.

Gøy å følge med på dere! Er så spennende!

Tror ikk postet noe i denne pp n men jeg har ikm 25. I dag på dpo 9 fikk jeg positiv test. Symptomer: gråt lett, murringer og tyngdefølse i eggstokkene,ekstra søtsug,lett ømme pupper, Trøtt støtt. Lykke til jenter😊

Gratulerer med positiv test ☺ 🍼

Her kjennes det ut som at TR er rett rundt hjørnet, magen har blitt helt vilt vond og oppblåst. 10DPO i dag, regner med den kommer i løpet av natta eller morgendagen... 😡

Har samme følelsen her, men TR har enda ikke kommet(16dpo!) Tørr ikke håpe for mye, er første 'ekte' TR etter pilleslutt. Skal teste i morgen kveld😊(samboer ville være med😊)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...