Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Suukk, jeg har glemt å teste etter el mellom kl 16-19 de siste dagene, og nå håper jeg virkelig at jeg hadde den i går eller at den kommer i dag 😐 Må nesten sette på alarm for å ta den i dag så jeg husker det... (skal ha el i dag i føle kalendern min)

Men aksjer blir lagt inn hver dag uansett, men hadde vært greit å vite om el kom eller ikke.. 😯

Hvordan går det med dere andre? Er vel noen her som er i dpo land allerede nå.. 😊

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke jeg skulle ha el før rundt søndag, men i går fikk jeg plutselig en positiv el-test, vondt i mage og rygg, og litt slim. 

Mannen har fått kink i ryggen og klarer ikke å kle på seg sokkene selv, men jeg klarte likevel å få ham med på en liten kjappis i går kveld... :danse:

Har fortsatt positiv test i dag, og jeg har ikke hatt noen temperaturøkning enda, så det hadde kanskje ikke vært krise å la ham slippe i går kveld. Får satse på at dvi traff greit med gårdagen, jeg tror sjansene er smale for at han gidder også i dag. :sur:

Har fått svar på prøvene etter koniseringen den 14/9. De har fått fjernet alt av celleforandringer, så da er det bare å sette i gang med babyprøving igjen😄 Tok ingen sjanser før svaret kom, så gikk nok glipp av EL denne uka. Men da er vi i gang igjen fra november.. Endelig, vart lengre pause enn vi håpa på😊

Annonse

Merkelig... Kom en liten blødning på tirsdag (ikm), men det ble med det? Testet negativt på IKM, så hva kan dette være?? :(

Hvordan gikk det med blødningen? Finni ut når IKM din kommer til å være?

Det var nok en solid spotting før mens. Hadde EL i helga, så nye aksjer er lagt inn ☺️🙏🏻

Hei😊 Er inne og spionerer på dere av og til. Spennende tider for oss alle. Jeg tror jeg har ikm den 22.okt, men er ikke helt sikker da jeg tok ut spiralen i begynnelsen av september og har bare hatt mensen en gang etterpå. Vi har to barn fra før. Gleder meg til å følge med dere😊

Jeg er en uke fra IKM, og klør i fingrene etter å teste! ;)

Har hatt skikkelig puppespreng i dag, men vet jo at det ikke trenger å bety noe. Det hadde vært LITT for flaks å lykkes i pp1. :)

Anonymous poster hash: 04f84...e0a

Annonse

Hvor tidlig kan man teste og faktisk få et reellt svar?

Anonymous poster hash: 04f84...e0a

9 dpo er det mange som tester positivt har jeg lagt merke til.. men det er jo veldig individuelt da.. hvor mange dpo er du?

Tror jeg er 7dpo, blir spennende å se om mensen dukker opp ei ukes tid😊. I og med at dette er vår første pp og at vi prøver på 3.mann, så prøver jeg og ikke tenke for mye på dette. Men det er jammen ikke lett😉

5 dpo her 😀 gleder meg til å begynne å teste, men syns ventetiden er laaaaaang... 😱

Grusomt lang! Så lang at jeg bare måååtte ta en test i kveld 😂 så kjekt å teste 😜 Endret av Frida00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...