Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #26 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #27 Skrevet 18. september 2015 Hva de som mobbet meg jobber med i dag, har jeg overhodet ingen som helst interesse av å vite. De fleste av dem har aldri kommet seg ut av den knøttlille bygda, de færreste har fullført vgs, vil jeg tro, et par-tre hederlige unntak har vel gjort som meg; flyttet. Jeg flyttet så fort jeg kunne, og har aldri sett meg tilbake. Anonymous poster hash: 2a082...fb3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #28 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand 😊 Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #29 Skrevet 18. september 2015 Eivor Evenrud er førskolelærer og barnehageblogger med mange viktige observasjoner og har selv stått frem som tidligere mobber. Jeg hadde ikke vært redd for å overlate mine barn til henne http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skole-og-utdanning/staar-frem-som-mobber-paa-barneskolen-vi-var-grusomme-og-vi-skjoente-det-ikke/a/10141318/ Selv om jeg forstår dette så gleder jeg meg nok på barnslig vis over å ha oppnådd mer enn mine mobbere. Den verste hadde det ikke vanskelig hjemme, jeg kjente familien godt før mobbingen startet. Hun har en helt grei jobb i dag, men ingen muligheter, ingen mann og ingen barn. Vi var barn, eller tenåringer men hun sviktet meg såpass at jeg syns det er helt greit at det er veldig synlig i nærmiljøet at jeg har alt hun ikke har. Anonymous poster hash: b5b35...49d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #30 Skrevet 18. september 2015 Av de som mobbet på skolen min er minst 3 blitt lærere(!!), 2 sykepleiere og en c-kjendis(de fleste har sett personen i norske serier) hoven selvsentrert blei. Anonymous poster hash: 00b3d...832
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #31 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand 😊 Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #32 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand 😊 Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b Å ødelegge noen psykisk over tid (selvom en er barn) er da mye værre enn at en voksen ikke får akkurat den jobben... Anonymous poster hash: 0b9ef...c75
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #33 Skrevet 18. september 2015 Politisk nestleder i en eller annen ungdomsorganisasjon. Anonymous poster hash: 27066...d7d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #34 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b skulle nesten tro det gjalt deg, siden du henger deg så oppi det? Anonymous poster hash: 7acf9...761
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #35 Skrevet 19. september 2015 Hun som mobbet meg er i dag hudpleier, men jeg er usikker på om det er det hun faktisk jobber som. Men, jeg synes i sag egentlig mest synd på henne. Foreldrene hennes var gærne (fundamentalistiske kristne) og hun opplevde mye fælt selv i barndommen. Jeg har klart meg godt, og jeg håper hun også har det. Anonymous poster hash: 156bd...1fb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #36 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b skulle nesten tro det gjalt deg, siden du henger deg så oppi det? Anonymous poster hash: 7acf9...761 Nei, jeg var et mobbeoffer selv. Anonymous poster hash: 10d11...27b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #37 Skrevet 19. september 2015 Hun ene jobber på bingo og den andre er arbeidsløs naver. Til deg som hindret din mobber å få jobb. Helt klart på din side! Jeg ville gjort det samme selv 😃 Anonymous poster hash: 6e6b7...861
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #38 Skrevet 19. september 2015 Arbeidsledig Arbeidsledig og aleinemamma Ufaglært ekstravakt på sjukeheim i periodar. Elles på NAV og misbruker medisiner Snekker som hadde mor si som kausjonist på huslånet sitt som han misligholdt veldig og har gjort henne til gjeldsslave (nå gidde han ikkje jobba meir fordi all inntekt blir tatt frå ken no enn da e som kreve di) Skogsarbeidar Rørleggar, som mista jobben sin nå Institusjonskokk, men jobbe ekstravakter som ufaglært i heimesjukepleien. Slankeoperert og aleinemamma Elektrikar Nordsjøarbeidar Lastebilsjåfør Hjelpepleiar med helgestilling. Aleinemamma til 3 Arkeolog Arbeidsledig, venter barn men veit ikkje kven som er far Butikkmedarbeider Barnehagelærar Heimeverande mamma, tidligare butikkmedarbeidar Heimeverande mamma Fengsel for hærverk i rus (for N'te gong) veit ikkje om han har hatt jobb Alle e mellom 32 og 40 nå Slankeoperert alenemor. Hva slags yrke er det? Her er de sykepleiere og en førskolelærer. Sikkert blitt helt ok som voksne. Har flyttet fra stedet og har ingen planer om å ta opp kontakten. Anonymous poster hash: 3e11d...100
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #39 Skrevet 19. september 2015 Lærer,politi, kokk, styrmann, snekker, adm. Dir, osv, de er vel helt vanlige folk som alle andre, de var bare ikke så hyggelige som barn. Regner vel med at de har blitt normale voksne mennesker allikevel? Anonymous poster hash: 1300c...bff
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #40 Skrevet 19. september 2015 Hun verste, jobber som lærer. Som voksen ser jeg at hun er og var tilknytningsskadd, egoistisk, psykopatisk guffen, og nok er det enda. Hun jobber som lærer. Hun kom fra skilsmisse hjem med vold, og en mor som stakk fra barna hos en voldelig far som kun brydde seg om seg selv og sin nye kone. Hun hadde en stemor fra helvette og et trist liv. Anonymous poster hash: 2e424...f1f
SuperFries Skrevet 19. september 2015 #41 Skrevet 19. september 2015 Prosessoperatør på plattform. Ikke alle mobbere på barneskolen er dårlige mennesker. De kan ha hatt dårlige tider.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #42 Skrevet 19. september 2015 Du blander person og yrke. Noen yrker omfatter begrepet lavstatus yrker, men det sier ingenting om personen. Dummeste jeg hører... Et av de menneskene jeg respekterer mest her på denne jord jobber som renholder. Det er absolutt ingenting ved henne som er lavstatus. Hun er smart, har høy arbeidsmoral, er snill, ryddig, rettferdig, sterk (dobbel betydning), har innsikt i mye, god humor, inkluderende, har god økonomi, er svært vakker.... Hva hun jobber som betyr forsvinnende lite. Hverken jobben hennes eller andre kvaliteter kan gjøre dama til det minste "lavstatus". Anonymous poster hash: 21574...2a4 Anonymous poster hash: 359a2...200
Anyne Skrevet 19. september 2015 #43 Skrevet 19. september 2015 Frisør, butikksjef, arkitekt/byggingeniør, elektriker
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #44 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b skulle nesten tro det gjalt deg, siden du henger deg så oppi det? Anonymous poster hash: 7acf9...761 Nei, jeg var et mobbeoffer selv. Anonymous poster hash: 10d11...27b Helt greit at jeg ikke kan rettferdiggjøre det ovenfor deg. Jeg vet jo at det egentlig er galt, samtididig bryr jeg meg ikke overhodet. Hun var så stygg og slem mot meg i mange år at jeg har ingen sympati ovenfor henne. Dette er det eneste jeg har gjort mot henne å i mine øyne er det altfor lite. Men jeg kommer ikke til å hevne meg på henne eller noe slikt. Da min kamerat nevnte at hun hadde søkt jobb hos han var det en gyldne mulighet som jeg ikke kunne la passere. Hadde gjort det samme igjen som jeg gjorde da. Helt greit at vi ikke er enige om dette men jeg står på mitt om at dette var rett 😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #45 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b skulle nesten tro det gjalt deg, siden du henger deg så oppi det? Anonymous poster hash: 7acf9...761 Nei, jeg var et mobbeoffer selv. Anonymous poster hash: 10d11...27b Helt greit at jeg ikke kan rettferdiggjøre det ovenfor deg. Jeg vet jo at det egentlig er galt, samtididig bryr jeg meg ikke overhodet. Hun var så stygg og slem mot meg i mange år at jeg har ingen sympati ovenfor henne. Dette er det eneste jeg har gjort mot henne å i mine øyne er det altfor lite. Men jeg kommer ikke til å hevne meg på henne eller noe slikt. Da min kamerat nevnte at hun hadde søkt jobb hos han var det en gyldne mulighet som jeg ikke kunne la passere. Hadde gjort det samme igjen som jeg gjorde da. Helt greit at vi ikke er enige om dette men jeg står på mitt om at dette var rett 😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg har et handikap som gjorde at jeg hadde ikke bare en, men mange mobbere. Og mange av de var direkte jævlige mot meg. Den ene gjorde at jeg begynte å sil-blø fra ene øret. Min beste hevn, føler jeg, er å sørge for at jeg er er bedre menneske enn de, ha et godt liv og fått gjort ting man aldri skulle tro var umulig for meg å få til - det må svi mer for disse grusomme mobberene mine. Helt greit at vi er uenige. Begge vi to har rett selv om jeg ikke klarer å rettferdige din fremgangsmåte. Det viktigste oppe i dette er at vi føler at det er rett for oss og at vi kan leve med det. Som SuperFries skrev lengre her oppe: Ikke alle mobbere på barneskolen er dårlige mennesker. De kan ha hatt dårlige tider. Anonymous poster hash: 10d11...27b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #46 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille.Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt .Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Jeg ble også mobba som ungdom og får jeg sjans hevner jeg meg gjerne på de som gjorde livet mitt til helvete. Er vel menneskelig det, tenker jo ikke på å ta livet av dem å sånne ting. Men jeg sprer gjerne ufordelaktig sladder om dem. Det er tull at barn og unge ikke skjønner at de mobber. De visste akkurat hva de gjorde.Sier det til barna mine også, at mobbing i siste instans kan skade den som mobber. Plutselig sitter mobbeofferet i sjefsstolen når du søker jobb. Kan vel ikke være noen overraskelse å ikke få jobben da... Anonymous poster hash: 168f1...513
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. september 2015 #47 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand 😊 Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b Du høres ut som en tidligere mobber som er redd for at Karma skal komme og ta nettopp deg. En som ikke synes det er rettferdig at det man gjorde som barn og tenåring skal ha noenting å si for deg som voksen, mens offrene må leve med skadene de ble gitt.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #48 Skrevet 19. september 2015 Vet ikke hva de jobber som, men det merkelige er at så å si ingen av jentene som mobbet meg nesten til døde gjennom hele skolen, er single fortsatt og har ingen barn. Vi andre som var nøytrale/mobbeofre har både mann og barn. Veldig rart siden de som mobbet fortalte oss andre at de var så populære og vasset i gutter, mens vi andre kom aldri til å finne oss menn siden vi var så stygge. Karma virker på ordentlig her, de mest populære bitchene fra skolen er i dag single, og vi er 35 år alle sammen, klokka har begynt å tikke for lengst. Anonymous poster hash: d0817...772
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #49 Skrevet 19. september 2015 Ingen av de mobbet meg sånn direkte men flere av mine venner.Jeg slapp vel litt unna det verste siden jeg hadde en eldre bror de hadde respekt for. De er alle høyt utdannet og kom fra gode familier. Har ikke full oversikt men har sett på face at de jobber alt fra sivilingeniører til lege,jurister og innenfor økonomi. Flere av de tjener veldig godt(noen av de er nære venner av min bror idag så vet litt om de gjennom han). Så på min skole var mobberene de populære som mobbet de som var upopulære som kom fra litt "fattigere" familier. Anonymous poster hash: 1f59a...ec9
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #50 Skrevet 19. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f Synes det er greit, jeg, at mobberen får litt igjen...-karma rocks! You go girl! Anonymous poster hash: 0b9ef...c75 Jeg hadde ikke jobbet med henne om hun hadde fått jobben. Er en kamerat av meg som er sjefen der hun søkte. Haha jo jeg er bedre enn henne. Det hun gjorde kan ikke sammenlignes engang. Ikke sikkert hun hadde fått jobben uansett ikke at det spiller noen rolle. Jeg frydes og skjemmes ikke i det hele tatt. Synd hun aldri får vite om dette men jeg fryder meg på avstand 😊 Hehe takk du andre anonym. Håper andre mobbeofre får en lignende mulighet som jeg fikk😊 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Beklager, men du klarer ikke å rettferdiggjøre det i mine øyne. Å glede seg over at man oppnår mer og bedre liv enn mobberen er helt naturlig. Men å gå inn for å ødelegge fir en jobbmulighet når dere er blitt voksne og mobbingen skjedde mens dere var barn, er bare lavmål. Karma har en tendens til å bite tilbake igjen vet du. Anonymous poster hash: 10d11...27b Du høres ut som en tidligere mobber som er redd for at Karma skal komme og ta nettopp deg. En som ikke synes det er rettferdig at det man gjorde som barn og tenåring skal ha noenting å si for deg som voksen, mens offrene må leve med skadene de ble gitt. Hvis du faktisk gidder å lese videre og lese Anonymkodene sikkelig så har jeg skrevet at jeg selv ble mobbet av mange. Ble til og med blodig for meg. Jeg har ALDRI vært en mobber! Anonymous poster hash: 10d11...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå