Gå til innhold

Hva jobber mobberen som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten uoffisiell undersøkelse: hva jobber de som mobbet deg på skolen som? Her er det frisør, snekker, ufør, snekker, barnehagelærer.

Anonymous poster hash: 48ab5...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobbet ikke meg men mobberne på skolen på mitt trinn jobber ALLE (fire stykker) i lavstatusjobber.

Ingen utdannelse.

Anonymous poster hash: 1a8be...aca

Skrevet

Mobbet ikke meg men mobberne på skolen på mitt trinn jobber ALLE (fire stykker) i lavstatusjobber.

Ingen utdannelse.

"lavstatusjobber" ??

Anonymous poster hash: 6813a...60d

Skrevet

For en tåpelig tråd, hva er vitsen med denne?

Anonymous poster hash: 9ab1e...72f
Skrevet

Ble ikke direkte mobbet, men opplevde ofte å bli holdt utenfor(venninnene min fikk være med, men ikke jeg)

Her er de(alle sammen menn): Lærer, revisor, sjømann/offshorearbeider

Anonymous poster hash: 459f7...83c
Skrevet

Ingen utdannelse.

"lavstatusjobber" ??

Anonymous poster hash: 6813a...60d

post-42-25641_thumb.jpg

Skrevet

Hun ene som jeg vet om er "naver" og lever på typen for hun er litt sliten i ryggen.... (Nei ikke ufør)

Anonymous poster hash: 090db...967
Skrevet

Dummeste jeg hører... Et av de menneskene jeg respekterer mest her på denne jord jobber som renholder. Det er absolutt ingenting ved henne som er lavstatus. Hun er smart, har høy arbeidsmoral, er snill, ryddig, rettferdig, sterk (dobbel betydning), har innsikt i mye, god humor, inkluderende, har god økonomi, er svært vakker.... Hva hun jobber som betyr forsvinnende lite. Hverken jobben hennes eller andre kvaliteter kan gjøre dama til det minste "lavstatus".

Anonymous poster hash: 21574...2a4
Skrevet

Vet ikke. Har ikke brydd meg med dem etter jeg sluttet på ungdomsskolen.

Skrevet

Glamourmodell, og når hun ble for gammel, naver :)

Anonymous poster hash: 0edff...cf6
Skrevet

To sitter inne, to er snekkere, en er hudpleier.

Anonymous poster hash: 39231...244

Skrevet

De fleste jeg vet om har tatt til vett og blitt oppegående og høflige folk, i helt vanlige yrker. Lege, lærer, revisor, butikkmedarbeider og sykepleier. Noen av dem er de samme. Type dem som kaller enkelte type yrker for lavstatus.

Anonymous poster hash: 5a33e...6a3

Skrevet

Fabrikkarbeidere og navere

Anonymous poster hash: fa528...404

Skrevet

Sosionom

Frisør

Ingeniør

Sykepleier

Skoleassistent

Anonymous poster hash: a6121...f13

Skrevet

Mine mobbere jobber som:

1) Personlig trener.

2)Eiendomsmegler.

3)Teknisk tegner.

Og ja, jeg er stolt av dem.

Vi hadde våres konfrontasjon for en del år siden, og jeg har tilgitt dem for det de gjorde mot meg.

Jeg nektet for at de skulle diktere mitt liv lengre.

Ja, en av dem føler jeg ikke for å møte igjen, men jeg er livet mitt nå!

Anonymous poster hash: 7c576...9de
Skrevet

Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: f1b72...ef8

Skrevet

En er geofysiker og har eget konsulentfirma. En jobber på Dressmann. En er ungdomsskolelærer og en er sykepleier. Så har vi hun som jobber på elektronikkbutikk. Og siste som jobber med noe administrasjon innenfor helse. På dårlige dager ønsker jeg dem alt vondt. På normale dager innser jeg at de nok er blitt hyggelige mennesker etterhvert.

Anonymous poster hash: 5c219...ae8

Skrevet

Arbeidsledig

Arbeidsledig og aleinemamma

Ufaglært ekstravakt på sjukeheim i periodar. Elles på NAV og misbruker medisiner

Snekker som hadde mor si som kausjonist på huslånet sitt som han misligholdt veldig og har gjort henne til gjeldsslave (nå gidde han ikkje jobba meir fordi all inntekt blir tatt frå ken no enn da e som kreve di)

Skogsarbeidar

Rørleggar, som mista jobben sin nå

Institusjonskokk, men jobbe ekstravakter som ufaglært i heimesjukepleien. Slankeoperert og aleinemamma

Elektrikar

Nordsjøarbeidar

Lastebilsjåfør

Hjelpepleiar med helgestilling. Aleinemamma til 3

Arkeolog

Arbeidsledig, venter barn men veit ikkje kven som er far

Butikkmedarbeider

Barnehagelærar

Heimeverande mamma, tidligare butikkmedarbeidar

Heimeverande mamma

Fengsel for hærverk i rus (for N'te gong) veit ikkje om han har hatt jobb

Alle e mellom 32 og 40 nå

Skrevet

Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille.

Anonymous poster hash: 10d11...27b

Skrevet

En i barnehage 😱

En er naver

De andre vet jeg ikke

Anonymous poster hash: c91de...83b

Skrevet

Jeg ble ikke mobbet på barneskolen, men jeg husker ei som mobbet ei som var litt tilbakestående. Mobberen sitter i kassa på en matvarebutikk. Hun har visst ikke hatt noe lett liv, og jeg har hørt rykter om narko i bildet.

En annen mobbet ei med celebral parese, og hun var ute av stand til å forsvare seg pga manglende språk. Han ble senere pengeutpresser og har vært i fengsel.

Læreren som mobbet den ene eleven, jobber fortsatt som lærer på videregående.

Avdelingsdirektøren som mobbet ble forflyttet til en annen avdeling og degradert, men beholdt lønna.

Anonymous poster hash: 7170f...d9a

Skrevet

Han som mobbet meg eier et gatekjøkken.

Anonymous poster hash: accf8...7d9

Skrevet

Lærer

Anonymous poster hash: 17e94...d32
Skrevet

Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille.

Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt 😂.

Skrevet

Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben

Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt .

Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din

Anonymous poster hash: 9ab1e...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...