Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 En liten uoffisiell undersøkelse: hva jobber de som mobbet deg på skolen som? Her er det frisør, snekker, ufør, snekker, barnehagelærer. Anonymous poster hash: 48ab5...efa
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Mobbet ikke meg men mobberne på skolen på mitt trinn jobber ALLE (fire stykker) i lavstatusjobber. Ingen utdannelse. Anonymous poster hash: 1a8be...aca
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Mobbet ikke meg men mobberne på skolen på mitt trinn jobber ALLE (fire stykker) i lavstatusjobber. Ingen utdannelse. Anonymous poster hash: 1a8be...aca "lavstatusjobber" ?? Anonymous poster hash: 6813a...60d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 For en tåpelig tråd, hva er vitsen med denne? Anonymous poster hash: 9ab1e...72f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Ble ikke direkte mobbet, men opplevde ofte å bli holdt utenfor(venninnene min fikk være med, men ikke jeg) Her er de(alle sammen menn): Lærer, revisor, sjømann/offshorearbeider Anonymous poster hash: 459f7...83c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Mobbet ikke meg men mobberne på skolen på mitt trinn jobber ALLE (fire stykker) i lavstatusjobber. Ingen utdannelse. Anonymous poster hash: 1a8be...aca "lavstatusjobber" ?? Anonymous poster hash: 6813a...60d Anonymous poster hash: 1a8be...aca
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Hun ene som jeg vet om er "naver" og lever på typen for hun er litt sliten i ryggen.... (Nei ikke ufør) Anonymous poster hash: 090db...967
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Dummeste jeg hører... Et av de menneskene jeg respekterer mest her på denne jord jobber som renholder. Det er absolutt ingenting ved henne som er lavstatus. Hun er smart, har høy arbeidsmoral, er snill, ryddig, rettferdig, sterk (dobbel betydning), har innsikt i mye, god humor, inkluderende, har god økonomi, er svært vakker.... Hva hun jobber som betyr forsvinnende lite. Hverken jobben hennes eller andre kvaliteter kan gjøre dama til det minste "lavstatus". Anonymous poster hash: 21574...2a4
Galskapens overhode Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Vet ikke. Har ikke brydd meg med dem etter jeg sluttet på ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Glamourmodell, og når hun ble for gammel, naver Anonymous poster hash: 0edff...cf6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 To sitter inne, to er snekkere, en er hudpleier. Anonymous poster hash: 39231...244
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 De fleste jeg vet om har tatt til vett og blitt oppegående og høflige folk, i helt vanlige yrker. Lege, lærer, revisor, butikkmedarbeider og sykepleier. Noen av dem er de samme. Type dem som kaller enkelte type yrker for lavstatus. Anonymous poster hash: 5a33e...6a3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Fabrikkarbeidere og navere Anonymous poster hash: fa528...404
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Sosionom Frisør Ingeniør Sykepleier Skoleassistent Anonymous poster hash: a6121...f13
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #15 Skrevet 18. september 2015 Mine mobbere jobber som: 1) Personlig trener. 2)Eiendomsmegler. 3)Teknisk tegner. Og ja, jeg er stolt av dem. Vi hadde våres konfrontasjon for en del år siden, og jeg har tilgitt dem for det de gjorde mot meg. Jeg nektet for at de skulle diktere mitt liv lengre. Ja, en av dem føler jeg ikke for å møte igjen, men jeg er livet mitt nå! Anonymous poster hash: 7c576...9de
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f1b72...ef8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 En er geofysiker og har eget konsulentfirma. En jobber på Dressmann. En er ungdomsskolelærer og en er sykepleier. Så har vi hun som jobber på elektronikkbutikk. Og siste som jobber med noe administrasjon innenfor helse. På dårlige dager ønsker jeg dem alt vondt. På normale dager innser jeg at de nok er blitt hyggelige mennesker etterhvert. Anonymous poster hash: 5c219...ae8
Katta82 Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Arbeidsledig Arbeidsledig og aleinemamma Ufaglært ekstravakt på sjukeheim i periodar. Elles på NAV og misbruker medisiner Snekker som hadde mor si som kausjonist på huslånet sitt som han misligholdt veldig og har gjort henne til gjeldsslave (nå gidde han ikkje jobba meir fordi all inntekt blir tatt frå ken no enn da e som kreve di) Skogsarbeidar Rørleggar, som mista jobben sin nå Institusjonskokk, men jobbe ekstravakter som ufaglært i heimesjukepleien. Slankeoperert og aleinemamma Elektrikar Nordsjøarbeidar Lastebilsjåfør Hjelpepleiar med helgestilling. Aleinemamma til 3 Arkeolog Arbeidsledig, venter barn men veit ikkje kven som er far Butikkmedarbeider Barnehagelærar Heimeverande mamma, tidligare butikkmedarbeidar Heimeverande mamma Fengsel for hærverk i rus (for N'te gong) veit ikkje om han har hatt jobb Alle e mellom 32 og 40 nå
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #19 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #20 Skrevet 18. september 2015 En i barnehage 😱 En er naver De andre vet jeg ikke Anonymous poster hash: c91de...83b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #21 Skrevet 18. september 2015 Jeg ble ikke mobbet på barneskolen, men jeg husker ei som mobbet ei som var litt tilbakestående. Mobberen sitter i kassa på en matvarebutikk. Hun har visst ikke hatt noe lett liv, og jeg har hørt rykter om narko i bildet. En annen mobbet ei med celebral parese, og hun var ute av stand til å forsvare seg pga manglende språk. Han ble senere pengeutpresser og har vært i fengsel. Læreren som mobbet den ene eleven, jobber fortsatt som lærer på videregående. Avdelingsdirektøren som mobbet ble forflyttet til en annen avdeling og degradert, men beholdt lønna. Anonymous poster hash: 7170f...d9a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #22 Skrevet 18. september 2015 Han som mobbet meg eier et gatekjøkken. Anonymous poster hash: accf8...7d9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #23 Skrevet 18. september 2015 Lærer Anonymous poster hash: 17e94...d32
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #24 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt 😂. Anonymous poster hash: f1b72...ef8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #25 Skrevet 18. september 2015 Hun jobber som telefonselger og drev å søkte seg jobb i posten. Uheldigvis for henne kjenner jeg sjefen hun skulle på jobb inyervju med så hun fikk ikke den jobben Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Så da hevna du deg på mobberen ved å ødelegge hennes sjanser til jobb. Da er du like ille. Anonymous poster hash: 10d11...27b Jeg har ikke dårlig samvittighet for fem flate øre. Ja jeg er voksen og hun var barn men hun ødela så vanvittig mye for meg. Det fryder meg faktisk at jeg på sett og vis har "hevnet" meg litt . Anonymous poster hash: f1b72...ef8 Jeg skjønner at du ikke ønsket å jobbe med henne, men å fryde seg over at hun ikke fikk jobben er ganske smålig. Du er jo ikke det spor bedre enn mobberen din Anonymous poster hash: 9ab1e...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå