Jordbærblomst Skrevet 13. september 2015 #51 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult? Ja men helst skal de jo pule på kona da.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #52 Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde sagt det. Men jeg synes at umoralsk og egoistisk oppførsel skal avsløres da. Anonymous poster hash: 3b90c...465
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #53 Skrevet 13. september 2015 Nei, det er ikke din sak. Du kjenner ikke hans historie og grunner for å være utro. Vi skal ikke være så fordømt opptatt av hva alle andre gjør. At venninnen din utsetter seg for smitterisiko er en annen sak. Men du har forsøkt å si fra til henne - hvis hun er for tjukk i huet til å forstå så er ikke det heller ditt problem. Anonymous poster hash: ae290...b97 grunner for å være utro?? Det finnes ikke grunner til å være utro.. Anonymous poster hash: 19102...817 Joda, det finnes mange grunner til at man er utro...både gode og dårlige grunner... Anonymous poster hash: 17055...ab8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #54 Skrevet 13. september 2015 Hadde sendt anonymt brev til kona. Selvfølgelig! Hater utroskap. Anonymous poster hash: 449e4...ef1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #55 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring. Herregud hva er problemet ditt? Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee Sug lut sabler ned alle som ikke synes utroskap er flott og herlig. Og latterliggjør dem. Ikke skjønner jeg hvorfor... hvis hun synes det er så fint så kan hun praktisere livsstilen sin selv, ikke prakke den på alle andre og latterliggjøre folk som bekymrer seg over at en uvitende bedratt kone blir smittet av potensielt dødelige sykdommer. Å pule rundt på flere partnere samtidig uten kondom i 2015 er utrolig dumt og ansvarsløst! Du rævdilter bra, det skal du ha. Men "flott og herlig" står fortsatt for deres regning, ikke min. Sug lut, du driter deg ut. Og hvem rævdilter? Anonymous poster hash: 7df64...1a1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #56 Skrevet 13. september 2015 Man sladrer ikke på venninner, så jeg mistenker at du ikke er en så god venninne jeg. Du kan fortelle henne hva du syns, men man er lojal mot sine, så lenge det ikke er uforsvarlig. Og dette er en greie mellom venninnen din og horebukken. Anonymous poster hash: 22094...936 Så hvis din venninne skadet et barn, drepte noen eller noe sånt, så hadde du holdt kjeft? Uansett hvor grusom handlingen hadde vært? Hvor går grensa for når man sladrer? Jeg hadde fortalt selvfølgelig. Her fortalte elskerinnes venninne om utroskapen, og det er utrolig flaut å være den eneste som ikke vet! Alle visst, det foregikk ganske åpent, og folk så på meg som dum og teit som ikke klarte å oppdage det. Jeg hadde bange anelser, men både mannen og andre sa at jeg var paranoid, sykelig sjalu osv mens de egentlig pulte bak min rygg hele denne tiden. Her er venninna til HI ordentlig løs som puler rundt uten kondom og sprer smitte fra partner til partner. Nå kan kona til denne ene partneren også bli smittet av noe som denne venninna kunne ha fått fra en annen mann. Det er så typisk at elskerinner skal forsvares. Hvorfor må hun ha sex med denne mannen når hun har tilgang på flere andre single elskere? Hun er jo verken forelsket i ham eller har sex med ham fordi ingen andre vil ha seg med henne. Og sug lut, ikke alle er i åpne forhold som dere, det må du jo skjønne... De fleste er IKKE i åpne forhold og kommentaren om at "den gifte mannen må da også få pule" er utrolig smakløs. Ja, han må også få pule, og da kan han pule hjemme, med henne han lovet troskap til. At dere synes det er greit å ligge med andre og har en avtale om det, er bra for dere, men for de aller fleste av oss er det en dealbreaker og noe som knuser den bedratte. Vær så snill og vis respekt for dem som faktisk føler det annerledes enn deg, som er i mindretall mht din levemåte og måte å organisere ekteskapet på. Anonymous poster hash: 00cf4...b5a Les innlegget mitt en gang til Anonymous poster hash: 22094...936
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #57 Skrevet 13. september 2015 Hadde det vært meg ville jeg visst.. Ville du hi? Anonymous poster hash: c88b3...e84
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #58 Skrevet 14. september 2015 Man utleverer aldri venninner Anonymous poster hash: a79f8...cda
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. september 2015 #59 Skrevet 14. september 2015 Kan du ikke sende en anonym melding til henne? Du trenger ikke nødvendigvis å navngi venninnen din, men du kan tipse om sted og dato f.eks. Da får nok mannen seg en støkk, i det minste så vet han at noen andre vet......;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #60 Skrevet 14. september 2015 Min venninne ligger med en gift mann som er nærmere 15 år eldre enn henne. Hans kone og han har 2 barn sammen. Disse barna er i en alder der de forstår godt, dvs. pubertetsalder. Selv syns jeg det er moralsk forkastelig av både henne og mannen å holde på slik. Dette har foregått over lengre tid. Jeg har funnet ut hvem kona er, men kjenner henne ikke personlig. Bør jeg si ifra til kona om hva mannen hennes driver med, eller la være? Min venninne og den gifte mannen bruker ikke kondom, men hun har p-stav. Dog p-stav sikrer ikke mot kjønnssykdommer og min venninne ligger med nok av andre menn også, uten kondom. Anonymous poster hash: ac6dd...545 Hadde sakt til venninna at den dagen du finner din rette, kan jeg få eit døp da og i vann med din kjære. Anonymous poster hash: e0de6...14d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #61 Skrevet 14. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring.Herregud hva er problemet ditt?Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee Sug lut sabler ned alle som ikke synes utroskap er flott og herlig. Og latterliggjør dem. Ikke skjønner jeg hvorfor... hvis hun synes det er så fint så kan hun praktisere livsstilen sin selv, ikke prakke den på alle andre og latterliggjøre folk som bekymrer seg over at en uvitende bedratt kone blir smittet av potensielt dødelige sykdommer. Å pule rundt på flere partnere samtidig uten kondom i 2015 er utrolig dumt og ansvarsløst! Du rævdilter bra, det skal du ha. Men "flott og herlig" står fortsatt for deres regning, ikke min.Sug lut, du driter deg ut. Og hvem rævdilter? Anonymous poster hash: 7df64...1a1 Kjenner dokke ikkje SUG LUT. Elsker og terge og pirre opp under. Slutt og svar på det ho legger ut. Anonymous poster hash: e0de6...14d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #62 Skrevet 14. september 2015 Jeg vet om ei som ligger med mannen til bestevenninna si, eller de er naboer og gode venninner. Jeg skulle så gjerne sagt fra, men siden jeg ikke omgås dem, blir det ikke til at jeg gjør det. Men jeg synes det er jævlig svinete gjort, og skulle ønske hun som knuller mannen til sin venninne får sin fortjente straff. Venninnen er også gift med barn, de er på ferie sammen osv. Anonymous poster hash: 6a69c...e44 Da hadde jeg sendt en anonym melding til de bedratte. Helt jævlig oppførsel Anonymous poster hash: 35c99...649
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #63 Skrevet 16. september 2015 Beklager sent svar, men jeg har nå lest igjennom alt og ser at det er veldig mange forskjellige meninger på om man skal si ifra i en slik situasjon eller ikke. Personlig hvis jeg hadde vært i konas situasjon så tror jeg at jeg ville satt pris på om noen sa ifra til meg. Men jeg er bare 21 og barnløs så jeg skal ikke si sikkert hva jeg hadde foretrukket i en lik situasjon.Dette er vanskelig fordi min venninne også er psykisk syk. Jeg mistenker at hun bruker sexen for oppmerksomhet/nærhet og en type selvskading. Men samtidig er det flere parter involvert som rammes hardt om noe skulle gå galt.Jeg må tenke litt på det. Men hvis jeg velger å si ifra, så kommer jeg nok til å si ifra til mannen at enten så slutter han å ligge med min venninne eller så sier jeg det til kona hans. Ulempen med det er jo at da har han muligheten til å finne seg en ny å ligge med. Men fordelen er jo at jeg da forhåpentligvis klarer å dra venninnen min ut av en mulig konflikt/situasjon hun neppe egentlig vil havne i. Anonymous poster hash: ac6dd...545
gale damen Skrevet 16. september 2015 #64 Skrevet 16. september 2015 Jeg driter egentlig i de moralske implikasjonene her, men å pule rundt uten kondom i disse dager er ubegripelig tåpelig, og når tredjepart utsettes for smitte som hun jo potensielt gjør her, er det da straffbart å holde på, er det ikke? Om det er venninna di eller elskeren som er verst legger jeg meg ikke opp i, men å ikke informere om at ungen din har røde hunder dersom naboungen ikke er vaksinert er bare ikke greit. Dere som preker lojalitet til venninna uansett - ærlig talt - så dumme er det da ikke lov til å være? Jeg er for så vidt enig i at man ikke skal legge seg opp i alt, og utroskapen i seg selv synes jeg i grunnen ikke at HI har noe som helst med, dersom hun ikke kjenner kona, men å forhindre sykdom er et felles anliggende, og HI er medskyldig dersom kona smites av en alvorlig sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå