Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #26 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Hvem som ligger med hvem er ikke hennes sak. Hvor gammel er du egentlig???makan til drittunge skal man lete lenge etter!du svarer så sinnsykt tåpelig i de fleste innlegg. Anonymous poster hash: 2ec88...866
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #27 Skrevet 13. september 2015 Min venninne ligger med en gift mann som er nærmere 15 år eldre enn henne. Hans kone og han har 2 barn sammen. Disse barna er i en alder der de forstår godt, dvs. pubertetsalder. Selv syns jeg det er moralsk forkastelig av både henne og mannen å holde på slik. Dette har foregått over lengre tid. Jeg har funnet ut hvem kona er, men kjenner henne ikke personlig. Bør jeg si ifra til kona om hva mannen hennes driver med, eller la være? Min venninne og den gifte mannen bruker ikke kondom, men hun har p-stav. Dog p-stav sikrer ikke mot kjønnssykdommer og min venninne ligger med nok av andre menn også, uten kondom.Anonymous poster hash: ac6dd...545 Selvfølgelig skal du si ifra!Anonymous poster hash: 2ec88...866 Hadde en fremmed dame følt det var hennes sak å fortelle at mannen min var utro hadde jeg trodd hun var sprø. Det er da virkelig ikke hi sin oppgave å være moralens vokter her. Anonymous poster hash: fd377...e42
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #28 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Fordummende svar! Har du i det hele tatt hørt om kjønnssykdommer som HIV, clamydia, herpes etc. Ikke bra å utsette sin uvitende kone for dette. Så klart skal gifte menn også få sex, men det er jo avtalebrudd når man er gift. De har lovet hverandre evig troskap. Jeg trodde du var smart jeg, men nå fremstår du bare som ei kunnskapsløs jente som i tillegg burde vasket munnen sin. Anonymous poster hash: 25d24...391 Sug lut og mannen har et åpent forhold. Derfor svarer hun som hun gjør. Anonymous poster hash: e0438...695
februarprins2013 Skrevet 13. september 2015 #29 Skrevet 13. september 2015 Det har du ingenting med, du bør heller få hun vekk
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #30 Skrevet 13. september 2015 Hadde jeg vært konen, hadde jeg gjerne ville visst.... Anonymous poster hash: 086a5...486
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #31 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Fordummende svar! Har du i det hele tatt hørt om kjønnssykdommer som HIV, clamydia, herpes etc. Ikke bra å utsette sin uvitende kone for dette. Så klart skal gifte menn også få sex, men det er jo avtalebrudd når man er gift. De har lovet hverandre evig troskap. Jeg trodde du var smart jeg, men nå fremstår du bare som ei kunnskapsløs jente som i tillegg burde vasket munnen sin. Anonymous poster hash: 25d24...391 Sug lut og mannen har et åpent forhold. Derfor svarer hun som hun gjør. Anonymous poster hash: e0438...695 Likevel er det merkelig at hun ikke evner å sette seg inn i andres situasjon mht de som ikke lever i et åpent forhold. Tror hun er for feig til å svare meg i denne tråden, for denne gangen var det særdeles fordummende svar fra sug. Anonymous poster hash: 25d24...391
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #32 Skrevet 13. september 2015 Jeg ville visst. Jeg fikk ved en tilfeldighet vite at mannen min var utro. Etterpå viste det seg at mange på vårt hjemsted hadde visst det, både folk jeg kjenner og ikke kjenner. Og det er helt fryktelig å kjenne på følelsen av at andre har gått rundt og visst om dette. I tillegg til å ha det enormt vondt på grunn av mannens utroskap, føler jeg meg som utrolig liten og dum og lurt, andre vet at han valgte en annen dame når han hadde meg, hvis dere skjønner. Og selv om jeg vet at dette ikke er min skam å kjenne på, så gjør jeg det allikevel. Jeg har bestemt meg for at hvis jeg noen sinne får vite om utroskap, skal jeg si i fra. Hvis jeg ikke kjenner vedkommende, bare vet hvem det er, skal jeg si i fra "anonymt", på en slik måte at vedkommende får de opplysningene hun eller han trenger til å vite sikkert at det jeg sier er sant. Anonymous poster hash: b803b...25d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #33 Skrevet 13. september 2015 Nei, det er ikke din sak. Du kjenner ikke hans historie og grunner for å være utro. Vi skal ikke være så fordømt opptatt av hva alle andre gjør. At venninnen din utsetter seg for smitterisiko er en annen sak. Men du har forsøkt å si fra til henne - hvis hun er for tjukk i huet til å forstå så er ikke det heller ditt problem. Anonymous poster hash: ae290...b97 grunner for å være utro?? Det finnes ikke grunner til å være utro.. Anonymous poster hash: 19102...817
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #34 Skrevet 13. september 2015 Man sladrer ikke på venninner, så jeg mistenker at du ikke er en så god venninne jeg. Du kan fortelle henne hva du syns, men man er lojal mot sine, så lenge det ikke er uforsvarlig. Og dette er en greie mellom venninnen din og horebukken. Anonymous poster hash: 22094...936
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #35 Skrevet 13. september 2015 Hadde sendt et anonymt brev til kona..... Hun bør få vite!! Hun har rett til å bli beskyttet! Jeg hadde blitt rasende om folk rundt meg visste om dette, og lot meg være uvitende! Du får kjenne på hva slags samvittighet DU klarer å leve med.... Egentlig er anonymt brev feigt, men bedre enn ingenting! Bare pass på å få med nok og utfyllende info, slik at damen skjønner at det er sant! Anonymous poster hash: 80dc2...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #36 Skrevet 13. september 2015 Man sladrer ikke på venninner, så jeg mistenker at du ikke er en så god venninne jeg. Du kan fortelle henne hva du syns, men man er lojal mot sine, så lenge det ikke er uforsvarlig. Og dette er en greie mellom venninnen din og horebukken. Anonymous poster hash: 22094...936 Så hvis din venninne skadet et barn, drepte noen eller noe sånt, så hadde du holdt kjeft? Uansett hvor grusom handlingen hadde vært? Hvor går grensa for når man sladrer? Jeg hadde fortalt selvfølgelig. Her fortalte elskerinnes venninne om utroskapen, og det er utrolig flaut å være den eneste som ikke vet! Alle visst, det foregikk ganske åpent, og folk så på meg som dum og teit som ikke klarte å oppdage det. Jeg hadde bange anelser, men både mannen og andre sa at jeg var paranoid, sykelig sjalu osv mens de egentlig pulte bak min rygg hele denne tiden. Her er venninna til HI ordentlig løs som puler rundt uten kondom og sprer smitte fra partner til partner. Nå kan kona til denne ene partneren også bli smittet av noe som denne venninna kunne ha fått fra en annen mann. Det er så typisk at elskerinner skal forsvares. Hvorfor må hun ha sex med denne mannen når hun har tilgang på flere andre single elskere? Hun er jo verken forelsket i ham eller har sex med ham fordi ingen andre vil ha seg med henne. Og sug lut, ikke alle er i åpne forhold som dere, det må du jo skjønne... De fleste er IKKE i åpne forhold og kommentaren om at "den gifte mannen må da også få pule" er utrolig smakløs. Ja, han må også få pule, og da kan han pule hjemme, med henne han lovet troskap til. At dere synes det er greit å ligge med andre og har en avtale om det, er bra for dere, men for de aller fleste av oss er det en dealbreaker og noe som knuser den bedratte. Vær så snill og vis respekt for dem som faktisk føler det annerledes enn deg, som er i mindretall mht din levemåte og måte å organisere ekteskapet på. Anonymous poster hash: 00cf4...b5a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #37 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Fordummende svar! Har du i det hele tatt hørt om kjønnssykdommer som HIV, clamydia, herpes etc. Ikke bra å utsette sin uvitende kone for dette. Så klart skal gifte menn også få sex, men det er jo avtalebrudd når man er gift. De har lovet hverandre evig troskap. Jeg trodde du var smart jeg, men nå fremstår du bare som ei kunnskapsløs jente som i tillegg burde vasket munnen sin. Anonymous poster hash: 25d24...391 Sug lut og mannen har et åpent forhold. Derfor svarer hun som hun gjør. Anonymous poster hash: e0438...695 Nei, det har de ikke. Anonymous poster hash: 6f030...043
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #38 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Fordummende svar! Har du i det hele tatt hørt om kjønnssykdommer som HIV, clamydia, herpes etc. Ikke bra å utsette sin uvitende kone for dette. Så klart skal gifte menn også få sex, men det er jo avtalebrudd når man er gift. De har lovet hverandre evig troskap. Jeg trodde du var smart jeg, men nå fremstår du bare som ei kunnskapsløs jente som i tillegg burde vasket munnen sin. Anonymous poster hash: 25d24...391 Sug lut og mannen har et åpent forhold. Derfor svarer hun som hun gjør. Anonymous poster hash: e0438...695 Nei, det har de ikke. Anonymous poster hash: 6f030...043 Joda hun mener at hun kan få lov å pule hvem hun vil, og at mannen hennes også kan få lov å pule hvem han vil. Det heter åpent forhold, når man lever sammen og har avtalt at det er greit å ha sex med andre. Da er det ikke noe som heter utroskap i forholdet. En annen ting, er at hun er veldig pro utroskap, råder folk som har sexproblemer i forholdet å pule på si så lenge de ikke sier noe, og forherliger utroskap i alle sine innlegg. Jeg forstår at folk som lever på en bestemt måte ofte reklamerer slik levemåte for andre, for eksempel religion, måte å organisere samliv på, politisk tilhørighet osv. Anonymous poster hash: 00cf4...b5a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #39 Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde satt pris på om du sa ifra hvis det var min mann. En ting er at drittungen er utro, men hadde jeg blitt utsatt for kjønnssykdommer hadde jeg blitt utrolig forbannet!! Anonymous poster hash: 3486b...4ee
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #40 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper? Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee
Gjest Skrevet 13. september 2015 #41 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper? Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring.
skjotta Skrevet 13. september 2015 #42 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Hvem som ligger med hvem er ikke hennes sak.Men det kan vel tenkes at det er den bedratte konen sak?Men det er ikke en fremmeds sak å fortelle det. Anonymous poster hash: fd377...e42 Hvem sak er det da? Om vi er enige om at utroskap er informasjon som en kvinne har rett til å inneha, hvem andre enn den som for øyeblikket innehar informasjonen har rett til å videreformidle den? I en ideell verden ville selvsagt mannen selv fortalt sin kone om morroa han har på siden av ekteskapsløftet sitt, men det ser jeg på som urealistisk, så dermed ville jeg, om jeg var den som ble bedratt ville jeg ønsket å få den i formasjonen fra der den fantes, uten å tenke på hvem som hadde "rett" eller "plass" til å gi informasjonen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #43 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring. Herregud hva er problemet ditt? Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee
Luksusdyret Skrevet 13. september 2015 #44 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring. Herregud hva er problemet ditt? Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee Sug lut sabler ned alle som ikke synes utroskap er flott og herlig. Og latterliggjør dem. Ikke skjønner jeg hvorfor... hvis hun synes det er så fint så kan hun praktisere livsstilen sin selv, ikke prakke den på alle andre og latterliggjøre folk som bekymrer seg over at en uvitende bedratt kone blir smittet av potensielt dødelige sykdommer. Å pule rundt på flere partnere samtidig uten kondom i 2015 er utrolig dumt og ansvarsløst!
Gjest Skrevet 13. september 2015 #45 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring. Herregud hva er problemet ditt? Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee Sug lut sabler ned alle som ikke synes utroskap er flott og herlig. Og latterliggjør dem. Ikke skjønner jeg hvorfor... hvis hun synes det er så fint så kan hun praktisere livsstilen sin selv, ikke prakke den på alle andre og latterliggjøre folk som bekymrer seg over at en uvitende bedratt kone blir smittet av potensielt dødelige sykdommer. Å pule rundt på flere partnere samtidig uten kondom i 2015 er utrolig dumt og ansvarsløst! Å gjøre seg latterlige klarer de fleste her helt uten sug luts hjelp.
sug lut Skrevet 13. september 2015 #46 Skrevet 13. september 2015 Hvorfor det? Gifte menn skal da også få pult?Si meg, kan du ikke lese? Fordi de sprer smitte Anonymous poster hash: 0d560...0b3 Gifte menn sprer smitte? Så grusomt! Hva dreier det seg om, er det vannkopper?Det der var skikkelig smakløst.. utrolig lavmål å tulle med når man kan få alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 3486b...4ee Ja fysj, så utrooooolig skummelt. Og dette er jo heeeeelt sikkert motivert av omtanke og ikke ønske om å føle seg viktig når man kan få være slarvekjerring. Herregud hva er problemet ditt? Helt ubetydelig for meg hva målet til budbringeren hadde vært om jeg var kona, ville vist det om mannen risikerte å gjøre med steril som følge av klamydia, fått herpes, flate, gonore eller HIV. Synes det er mye viktigere at denne kvinnen får vite å velge selv om hun tilgir, enn at HI ikke skal være sladrekjerring Anonymous poster hash: 3486b...4ee Sug lut sabler ned alle som ikke synes utroskap er flott og herlig. Og latterliggjør dem. Ikke skjønner jeg hvorfor... hvis hun synes det er så fint så kan hun praktisere livsstilen sin selv, ikke prakke den på alle andre og latterliggjøre folk som bekymrer seg over at en uvitende bedratt kone blir smittet av potensielt dødelige sykdommer. Å pule rundt på flere partnere samtidig uten kondom i 2015 er utrolig dumt og ansvarsløst! Du rævdilter bra, det skal du ha. Men "flott og herlig" står fortsatt for deres regning, ikke min.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #47 Skrevet 13. september 2015 Jeg vet om ei som ligger med mannen til bestevenninna si, eller de er naboer og gode venninner. Jeg skulle så gjerne sagt fra, men siden jeg ikke omgås dem, blir det ikke til at jeg gjør det. Men jeg synes det er jævlig svinete gjort, og skulle ønske hun som knuller mannen til sin venninne får sin fortjente straff. Venninnen er også gift med barn, de er på ferie sammen osv. Anonymous poster hash: 6a69c...e44
SuperFries Skrevet 13. september 2015 #48 Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde sagt ifra fordi jeg selv ville likt å vite. Jeg ville også sagt til min venninne på forhånd at hun enten fikk si ifra selv, eller så hadde jeg gjort det.
beef sister Skrevet 13. september 2015 #49 Skrevet 13. september 2015 Du har ingenting med hvem andre velger å ligge med, gift eller ei. Det er ikke opp til deg å avgjøre om den andre parten har godt av å vite, og dermed skape konflikter der det ikke var konflikter.
februarprins2013 Skrevet 13. september 2015 #50 Skrevet 13. september 2015 Man sladrer ikke på venninner, så jeg mistenker at du ikke er en så god venninne jeg. Du kan fortelle henne hva du syns, men man er lojal mot sine, så lenge det ikke er uforsvarlig. Og dette er en greie mellom venninnen din og horebukken. Anonymous poster hash: 22094...936 Så hvis din venninne skadet et barn, drepte noen eller noe sånt, så hadde du holdt kjeft? Uansett hvor grusom handlingen hadde vært? Hvor går grensa for når man sladrer? Jeg hadde fortalt selvfølgelig. Her fortalte elskerinnes venninne om utroskapen, og det er utrolig flaut å være den eneste som ikke vet! Alle visst, det foregikk ganske åpent, og folk så på meg som dum og teit som ikke klarte å oppdage det. Jeg hadde bange anelser, men både mannen og andre sa at jeg var paranoid, sykelig sjalu osv mens de egentlig pulte bak min rygg hele denne tiden. Her er venninna til HI ordentlig løs som puler rundt uten kondom og sprer smitte fra partner til partner. Nå kan kona til denne ene partneren også bli smittet av noe som denne venninna kunne ha fått fra en annen mann. Det er så typisk at elskerinner skal forsvares. Hvorfor må hun ha sex med denne mannen når hun har tilgang på flere andre single elskere? Hun er jo verken forelsket i ham eller har sex med ham fordi ingen andre vil ha seg med henne. Og sug lut, ikke alle er i åpne forhold som dere, det må du jo skjønne... De fleste er IKKE i åpne forhold og kommentaren om at "den gifte mannen må da også få pule" er utrolig smakløs. Ja, han må også få pule, og da kan han pule hjemme, med henne han lovet troskap til. At dere synes det er greit å ligge med andre og har en avtale om det, er bra for dere, men for de aller fleste av oss er det en dealbreaker og noe som knuser den bedratte. Vær så snill og vis respekt for dem som faktisk føler det annerledes enn deg, som er i mindretall mht din levemåte og måte å organisere ekteskapet på. Anonymous poster hash: 00cf4...b5a dummeste jeg har hørt, går ikke an og sammeligne disse vettu, de du beskriver er faktisk kriminelt,mens det ikke er kriminalt og være utro,selvom det ikke er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå