Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #101 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti. Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #102 Skrevet 14. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=cOHyVrrztbM hva med denne da? Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Disse bar IS flagget og er dermed fanatiske eekstreme Islamister. Altså et mindretall og ikke representativt for muslimer flest. Ekstremistene trenger ikke være i flertall for å ta makten. De driter i demokrati og bruker vold for å oppnå makt. Det er vel ikke et flertall av menneskene i Midtøsten som er ekstremister. Likevel tar de makten over stadig større områder. Jeg er redd for islamistene og det burde alle være Anonymous poster hash: 15466...dee
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2015 #103 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #104 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om. Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2015 #105 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #106 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper. Slikt pleier ikke å bli godtatt her inne. Det burde du vite. Antakelsene på motsatt front bygger også på sundt bondevett og tilegnede kunnskaper selvom du er uenig. Anonymous poster hash: 15466...dee
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2015 #107 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper.Slikt pleier ikke å bli godtatt her inne. Det burde du vite.Antakelsene på motsatt front bygger også på sundt bondevett og tilegnede kunnskaper selvom du er uenig. Anonymous poster hash: 15466...dee Godtatt eller ei, det bryr jeg meg katten om. Jeg er så gammel og har såpass tro på meg selv at jeg står godt på egne bein, både i med- og motvind.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #108 Skrevet 14. september 2015 Man ser jo hvordan det går i de muslimske landene... Det blir bare verre og verre. Slik vil vi jo ikke ha det her, men hvis vi åpner opp for alle, så vil det jo bli slik med tiden. For deres religion krever at de er lojale og ikke stiller spm ved lederne og religionen... Er jo litt sprøtt at mer eller mindre alle muslimske land er fullt av krig og elendighet. Bare ødeleggelse! Mens her i de kristne landene er det godt å bo.. Anonymous poster hash: 3868d...4b9 En av mine nærmeste venner er muslim og homofil. Muslimer kommer i alle former og farger, med alle legninger og verdisyn. Så nei, jeg er ikke redd for at Norge skal påvirkes av Islam. Det er mangle religiøse/etiske normer og regler vi kunne hatt godt av å få litt igjen av her i landet. Anonymous poster hash: 4fdfb...3ad
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #109 Skrevet 14. september 2015 Nei jeg er ikke det minste redd muslimer, på lik linje som jeg ikke er redd katolikker, Jehovas vitner, Smiths venner, Mormoner, osv osv osv..... Jeg er derimot redd EKSTREMISTER, samme hvilken religion eller hudfarge dem har.. Heldigvis er de altid i mindre tall, og kan og bør bekjembes, lell om det ser vrient ut.Jeg er ganske enig. Men i Europa så er det flere ekstremister innen islam, enn andre religioner. Ihvertfall ut i fra hva nyhetsbildet tilsier. Anonymous poster hash: 5faf5...428 Det er dessverre en og annen kristen ekstremist også... Disse har rystet meg i det siste. Datteren min ble så sint og skremt da hun hørte om det, at hun freste. http://www.dagbladet.no/2015/09/01/nyheter/innenriks/religion/kristendom/fundamentalisme/40906296/ herlighet, det er snakk om MENINGER om en bok... og såvidt jeg har forstått handler det om en uenighet mellom de kristne om dette har med gud å gjøre eller ikke.Det å sammenlikne dette med terror, kvinnemisshandling, omskjæring av jenters kjønnsorgan, steining av mennesker, avkappede hoder, selvmordsbombing og lista vil jo bare ikke ta slutt, ja vet du, det har jeg bare ikke ord for. Og jeg mener det er åpenbart hvem som lever i en fantasiboble. Tror du/dere burde gå litt i dere selv. Dere liker hverandres "andre er like ille" innlegg, også henger det jo bare ikke på greip. Rett og slett! hi Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Men de voldelige handlingene du her ramser opp er jo nettopp ekstremisme. Det er ikke hverdagsligheter, ikke for muslimer heller. Det er jo en del av dette folk nettopp flykter fra. Lista over vold og overgrep MENNESKER har gjort med hverandre tar ikke slutt, det har du rett i. Men overgrepene har vært utført av folk med alle mulige religioner. Japanernes tortur av krigsfanger under Ww2 var så motbydelig og ondskapsfull at du ville ha vondt for å tro det. Kristne tyskeres behandling av jødene likeså. Men tyskerne viser en annen side av seg selv i dag; de er ikke bare hjernevaskede antisemitter. Og så videre... Anonymous poster hash: 17624...131 noe av dette er ekstremister, og noe ikke, desverre. Selvfølgelig er det også noe dette ikke gjelder for.Men leste du ikke hva hun skrev før du kastet deg i angrep på meg? Hun skrev om kristne ekstremister som hadde RYSTET henne i det siste... akkurat som det i det hele tatt akn begynne å sammenliknes med de muslimske estremistene. Det er jo en helt latterlig sammenlikning som hun burde holdt seg for god til... da det virkelig ikke er mulig å sammenlikne. Tror ikke du kan kalle de kristne tyskere altså... hvor har du det ifra at Hitler var kristen? Dere er jo helt ute på viddene her! Slutt å kom med idiotiske påstander og ta dæ ei bolle! hi Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Og DER kom rette lynnet frem. Det er sånn du reagerer når noen er uenige med deg og setter deg til veggs? Ta deg ei bolle - virkelig? Anonymous poster hash: 96537...d9a sammenlikningen er uansett uholdbart. Blir oppgitt av at folk virkelig kan sammenlikne så mye ondskap mot mennesker, med en kristen "ekstremist" som MENER at Gud står bak drap. Hvem bryr seg vel om hva han mener liksom? hi Anonymous poster hash: 3868d...4b9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #110 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper.Slikt pleier ikke å bli godtatt her inne. Det burde du vite.Antakelsene på motsatt front bygger også på sundt bondevett og tilegnede kunnskaper selvom du er uenig. Anonymous poster hash: 15466...dee Godtatt eller ei, det bryr jeg meg katten om. Jeg er så gammel og har såpass tro på meg selv at jeg står godt på egne bein, både i med- og motvind. Det er jo bra, men skal du argumentere for påstandene dine så holder det ikke med "tilegnede kunnskaper" og "sunt bondevett" Anonymous poster hash: 15466...dee
Hjertefru Skrevet 14. september 2015 #111 Skrevet 14. september 2015 Må bare kommentere det som ble sagt om at hitler var kristen. Det skal jeg ikke uttale meg om, men han var nok født inn i en kristen familie og et kristent land. Nazistene hadde et ambivalent forhold til kristendommen. Pga Jesu budskap om ikkevold og ansvar for svake så de på kristendommen som svakhetens religion, De var heller tilbakeskuende og idealiserte tida før kristendommen med sin tro på Odin og Thor. Ha sett bilder av nazi-juletrær pyntet med hakekors. Ikke mye Jesusbarn der i gården. Alle som har litt kjennskap til WW2 vet at mange av de katolske prestene i Tyskland var en betydelig motkraft til hitler. Det samme skjedde i Norge. Så akkurat der har vel ikke kirken og kristendommen så mye å skjemmes over.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2015 #112 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper.Slikt pleier ikke å bli godtatt her inne. Det burde du vite.Antakelsene på motsatt front bygger også på sundt bondevett og tilegnede kunnskaper selvom du er uenig. Anonymous poster hash: 15466...dee Godtatt eller ei, det bryr jeg meg katten om. Jeg er så gammel og har såpass tro på meg selv at jeg står godt på egne bein, både i med- og motvind.Det er jo bra, men skal du argumentere for påstandene dine så holder det ikke med "tilegnede kunnskaper" og "sunt bondevett" Anonymous poster hash: 15466...dee Neida, det holder ikke i en seriøs debatt, men det er jo ikke dette. Her holder det å fortelle det opplagte; at fremmedfrykten er sterkt overdrevet.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #113 Skrevet 14. september 2015 Nei, det finnes overhode ingen grunn til å være redd for islamisering av Norge. Det er kun billig tabloidpropaganda fra FrP og videre ut på høyresiden. Idioti.Fordi? Anonymous poster hash: 15466...dee Fordi det enkelt og greit ikke er noe å være redd for! Jeg er mye mer redd for nordmenns fremmedfrykt enn for den islamiseringen dere maser om.Hva baserer du dine antakelser på da? Anonymous poster hash: 15466...dee Godt gammeldags bondevett og tilegnede kunnskaper.Slikt pleier ikke å bli godtatt her inne. Det burde du vite.Antakelsene på motsatt front bygger også på sundt bondevett og tilegnede kunnskaper selvom du er uenig. Anonymous poster hash: 15466...dee Godtatt eller ei, det bryr jeg meg katten om. Jeg er så gammel og har såpass tro på meg selv at jeg står godt på egne bein, både i med- og motvind.Det er jo bra, men skal du argumentere for påstandene dine så holder det ikke med "tilegnede kunnskaper" og "sunt bondevett" Anonymous poster hash: 15466...dee Neida, det holder ikke i en seriøs debatt, men det er jo ikke dette. Her holder det å fortelle det opplagte; at fremmedfrykten er sterkt overdrevet. Jeg er redd det er slike uttalelser som gjør dette til en useriøs debatt. Hvis man ikke klarer å møte meningsmotstandere med argumenter, men isteden henviser til og forenkler det hele til fremmedfrykt så har man jo tapt. Anonymous poster hash: 15466...dee
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #114 Skrevet 14. september 2015 det virker til at hvis noen er uenige med de som roper høyest her, så fører de en useriøs debatt, vet mye mindre og er i all hovedsak mye dummere enn dem. Det er slik anno 113 sier, at slike uttalelser som enkelte kommer med gjør det hele til en useriøs debatt. Man har faktisk mer en god nok grunn til å tenke seg om to ganger i slike saker vi står ovenfor for tida. Legger forresten merke til at hver gang dere blir "arrestert" på noe her inne slutter dere å svare det aktuelle spm. Er jo åpenbarn at det ikke finnes svar på det da... Anonymous poster hash: 3868d...4b9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #115 Skrevet 14. september 2015 det virker til at hvis noen er uenige med de som roper høyest her, så fører de en useriøs debatt, vet mye mindre og er i all hovedsak mye dummere enn dem. Det er slik anno 113 sier, at slike uttalelser som enkelte kommer med gjør det hele til en useriøs debatt. Man har faktisk mer en god nok grunn til å tenke seg om to ganger i slike saker vi står ovenfor for tida. Legger forresten merke til at hver gang dere blir "arrestert" på noe her inne slutter dere å svare det aktuelle spm. Er jo åpenbarn at det ikke finnes svar på det da... Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Enig. Anonymous poster hash: 72d01...e83
Gjest Antarctica Skrevet 14. september 2015 #116 Skrevet 14. september 2015 Må bare kommentere det som ble sagt om at hitler var kristen. Det skal jeg ikke uttale meg om, men han var nok født inn i en kristen familie og et kristent land. Nazistene hadde et ambivalent forhold til kristendommen. Pga Jesu budskap om ikkevold og ansvar for svake så de på kristendommen som svakhetens religion, De var heller tilbakeskuende og idealiserte tida før kristendommen med sin tro på Odin og Thor. Ha sett bilder av nazi-juletrær pyntet med hakekors. Ikke mye Jesusbarn der i gården. Alle som har litt kjennskap til WW2 vet at mange av de katolske prestene i Tyskland var en betydelig motkraft til hitler. Det samme skjedde i Norge. Så akkurat der har vel ikke kirken og kristendommen så mye å skjemmes over. Klart det er umulig å vite hva Hitler selv "trodde" på. Vi vet bare hvilken tradisjon han var oppdratt i. Om han var personlig kristen er da likegyldig, så lenge han tok kristne verdier til inntekt for sin ideologi. På samme måte er det jo uvisst om Osama Bin Laden var troende muslim eller ikke, det spiller også liten rolle. Han brukte en valgt religion for å styrke sin egen sak, og det samme gjorde Hitler. Det som er relevant er: kan Europas jøder beskylde alle (andre) kristne for å være mordere, når denne megamassemorderen var kristen? Eller er andre kristne uskyldige i nazi-overgrepene, de bare slumper til å komme fra samme land? Når man har besvart det spørsmålet inni seg, kan man følge det opp med: Kan alle (andre) muslimer ansvarliggjøres for Bin Ladens myrderier? Les også den kristne avisa Dagen: http://www.dagen.no/dagensdebatt/synspunkt/synspunkt/Når-kristne-sprer-nazistisk-propaganda-245495?fb_comment_id=1079595455391804_1079644918720191&comment_id=1079644918720191&offset=0&total_comments=1#f382c44d74
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. september 2015 #117 Skrevet 14. september 2015 det virker til at hvis noen er uenige med de som roper høyest her, så fører de en useriøs debatt, vet mye mindre og er i all hovedsak mye dummere enn dem. Det er slik anno 113 sier, at slike uttalelser som enkelte kommer med gjør det hele til en useriøs debatt. Man har faktisk mer en god nok grunn til å tenke seg om to ganger i slike saker vi står ovenfor for tida. Legger forresten merke til at hver gang dere blir "arrestert" på noe her inne slutter dere å svare det aktuelle spm. Er jo åpenbarn at det ikke finnes svar på det da... Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Enig. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Jamen kjære vene - det ER fremmedfrykt som er hovedproblemet her! Frykt for noe man ikke kan nok om, frykt for det ukjente, frykt for alle worst case-uttalelser i media, i sosiale medier der slike scenarioer nærmest blir til massesuggesjon. I tillegg er det egoismen som slår inn. Vi lever, så godt som alle, i luksus her i Norge, og den som har mye, vil ha mer. Sånn har det blitt i Norge, vi har det så godt at vi ikke klarer å ta inn over oss hvor vanskelig andre kan ha det. Vi lukker øynene og skyver problemene unna, og vi gjør alt vi kan for å beholde og øke luksusnivået for oss selv. Nordmenn må finne tilbake til solidaritet og vennlighet, vi trenger ikke mer egoisme. Nå har jeg forklart mine argumenter mange nok ganger, og sier med dette takk for meg. Nå skal jeg sjekke valgresultater.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #118 Skrevet 14. september 2015 det virker til at hvis noen er uenige med de som roper høyest her, så fører de en useriøs debatt, vet mye mindre og er i all hovedsak mye dummere enn dem. Det er slik anno 113 sier, at slike uttalelser som enkelte kommer med gjør det hele til en useriøs debatt. Man har faktisk mer en god nok grunn til å tenke seg om to ganger i slike saker vi står ovenfor for tida. Legger forresten merke til at hver gang dere blir "arrestert" på noe her inne slutter dere å svare det aktuelle spm. Er jo åpenbarn at det ikke finnes svar på det da... Anonymous poster hash: 3868d...4b9 Enig. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Jamen kjære vene - det ER fremmedfrykt som er hovedproblemet her! Frykt for noe man ikke kan nok om, frykt for det ukjente, frykt for alle worst case-uttalelser i media, i sosiale medier der slike scenarioer nærmest blir til massesuggesjon. I tillegg er det egoismen som slår inn. Vi lever, så godt som alle, i luksus her i Norge, og den som har mye, vil ha mer. Sånn har det blitt i Norge, vi har det så godt at vi ikke klarer å ta inn over oss hvor vanskelig andre kan ha det. Vi lukker øynene og skyver problemene unna, og vi gjør alt vi kan for å beholde og øke luksusnivået for oss selv. Nordmenn må finne tilbake til solidaritet og vennlighet, vi trenger ikke mer egoisme. Nå har jeg forklart mine argumenter mange nok ganger, og sier med dette takk for meg. Nå skal jeg sjekke valgresultater. Man kan kalle det fremmedfrykt, men jeg mener at det handler om å tenke realistisk. Sosialisme er en god tanke f.eks, men i praksis fungerer det ikke.. Når det kommer til utsagnet "mye vil ha mer", så mener jeg du tar feil der og. Jeg ønsker nemlig at mine etterkommere skal ha det like godt som det vi har hatt det. Og hvis jeg kan hjelpe for det, så er det det jeg ønsker. Det gir oss også muligheten til å faktisk kunne hjelpe disse Syrer-flyktningene (hvis man skal snakke om det) og andre mennesker i nød (tror neppe dette blir siste krisen vi kommer til å oppleve desverre). Men jeg mener ikke at svaret er at de kommer hit. hi Anonymous poster hash: 3868d...4b9
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2015 #119 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #120 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt. Fordi du tror at det kommer maks 1000 stk.. De sprenger kapasiteten allerede. Tydeligvis har du ikke bodd ved asylmottak. Muligens har ting endret seg, vet ikke, men her ble det så getto at vår lille by(30 000) kastet ut asylmottaket! Kriminaliteten økte 25 % sa politiet. Jeg har ikke noe imot REELLE flyktninger, men de må bosetter før de får samlet seg og lage egne samfunn. Blir de boende sammen og uten norsk opplæring i språk, regler og samfunn går det galt. Da lages ekstremister. Og dette blir fremtiden hvis vi må ta inn tusenvis. For det er det som er den reelle sannheten. Til og med Stortinget har ymtet frampå om at strømmen vil øke markant. Anonymous poster hash: 72d01...e83
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #121 Skrevet 15. september 2015 Er redd for at Hagen får rett igjen. Problemet med Hagen har alltid vært at han er forut sin tid. Om 20-30 år, når barna våre er voksne, og oljeinntektene er borte og vi har kjørt en ikke bærekraftig innvandringspolitikk over lengre tid, så kommer vi til å slite. Da er det for sent. Anonymous poster hash: aeaf0...5eb
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2015 #122 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt. Fordi du tror at det kommer maks 1000 stk.. De sprenger kapasiteten allerede. Tydeligvis har du ikke bodd ved asylmottak. Muligens har ting endret seg, vet ikke, men her ble det så getto at vår lille by(30 000) kastet ut asylmottaket! Kriminaliteten økte 25 % sa politiet. Jeg har ikke noe imot REELLE flyktninger, men de må bosetter før de får samlet seg og lage egne samfunn. Blir de boende sammen og uten norsk opplæring i språk, regler og samfunn går det galt. Da lages ekstremister. Og dette blir fremtiden hvis vi må ta inn tusenvis. For det er det som er den reelle sannheten. Til og med Stortinget har ymtet frampå om at strømmen vil øke markant. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Stortinget har ymtet? Ja, de kan jo spå... Hvilken kommune snakker du om da, der kriminaliteten gikk opp 25%? Husk, du er anonym, så ikke kom trekkende med "det vil jeg ikke si". Få fakta på bordet her.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #123 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt. Fordi du tror at det kommer maks 1000 stk.. De sprenger kapasiteten allerede. Tydeligvis har du ikke bodd ved asylmottak. Muligens har ting endret seg, vet ikke, men her ble det så getto at vår lille by(30 000) kastet ut asylmottaket! Kriminaliteten økte 25 % sa politiet. Jeg har ikke noe imot REELLE flyktninger, men de må bosetter før de får samlet seg og lage egne samfunn. Blir de boende sammen og uten norsk opplæring i språk, regler og samfunn går det galt. Da lages ekstremister. Og dette blir fremtiden hvis vi må ta inn tusenvis. For det er det som er den reelle sannheten. Til og med Stortinget har ymtet frampå om at strømmen vil øke markant. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Stortinget har ymtet? Ja, de kan jo spå... Hvilken kommune snakker du om da, der kriminaliteten gikk opp 25%? Husk, du er anonym, så ikke kom trekkende med "det vil jeg ikke si". Få fakta på bordet her. http://kommunal-rapport.no/2000/10/vil-stenge-asylmottaket Ups, jeg tok visst litt for lite i Vi har flyktninger vi, for tiden mange somaliske og eritreiske. Flotte folk, absolutt(har daglig kontakt med dem). De bor ikke i asylmottak - naturlig nok - som du sikkert forstår av artikkelen Greit å se den andre siden av saken, for det er umulig å få flere tusen ut i bolig, jobb og det norske samfunnet på en-to-tre. Det må være en viss kontroll. Dette mener dere i pro-gjengen ikke er så viktig. Anonymous poster hash: 72d01...e83
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #124 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt. Fordi du tror at det kommer maks 1000 stk.. De sprenger kapasiteten allerede. Tydeligvis har du ikke bodd ved asylmottak. Muligens har ting endret seg, vet ikke, men her ble det så getto at vår lille by(30 000) kastet ut asylmottaket! Kriminaliteten økte 25 % sa politiet. Jeg har ikke noe imot REELLE flyktninger, men de må bosetter før de får samlet seg og lage egne samfunn. Blir de boende sammen og uten norsk opplæring i språk, regler og samfunn går det galt. Da lages ekstremister. Og dette blir fremtiden hvis vi må ta inn tusenvis. For det er det som er den reelle sannheten. Til og med Stortinget har ymtet frampå om at strømmen vil øke markant. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Stortinget har ymtet? Ja, de kan jo spå... Hvilken kommune snakker du om da, der kriminaliteten gikk opp 25%? Husk, du er anonym, så ikke kom trekkende med "det vil jeg ikke si". Få fakta på bordet her. http://kommunal-rapport.no/2000/10/vil-stenge-asylmottaket Ups, jeg tok visst litt for lite i Vi har flyktninger vi, for tiden mange somaliske og eritreiske. Flotte folk, absolutt(har daglig kontakt med dem). De bor ikke i asylmottak - naturlig nok - som du sikkert forstår av artikkelen Greit å se den andre siden av saken, for det er umulig å få flere tusen ut i bolig, jobb og det norske samfunnet på en-to-tre. Det må være en viss kontroll. Dette mener dere i pro-gjengen ikke er så viktig. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Den artikkelen er jo 15 år gammel! Da kan man jo begynne og dra frem Arne Myrdal og FMI og da? Anonymous poster hash: 7db68...729
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2015 #125 Skrevet 15. september 2015 Men de kommer jo ikke hit, da. De kommer til Hellas, Tyrkia, Jordan, Egypt, Italia og andre land rundt Middelhavet. Og der hjelper folk dem fortsatt! Mens nordmenn får panikk når 200 av 2 millioner ser ut til å ha klart å traske seg nordover på sine bein. Sansen for proporsjoner er helt vrengt. Fordi du tror at det kommer maks 1000 stk.. De sprenger kapasiteten allerede. Tydeligvis har du ikke bodd ved asylmottak. Muligens har ting endret seg, vet ikke, men her ble det så getto at vår lille by(30 000) kastet ut asylmottaket! Kriminaliteten økte 25 % sa politiet. Jeg har ikke noe imot REELLE flyktninger, men de må bosetter før de får samlet seg og lage egne samfunn. Blir de boende sammen og uten norsk opplæring i språk, regler og samfunn går det galt. Da lages ekstremister. Og dette blir fremtiden hvis vi må ta inn tusenvis. For det er det som er den reelle sannheten. Til og med Stortinget har ymtet frampå om at strømmen vil øke markant. Anonymous poster hash: 72d01...e83 Stortinget har ymtet? Ja, de kan jo spå... Hvilken kommune snakker du om da, der kriminaliteten gikk opp 25%? Husk, du er anonym, så ikke kom trekkende med "det vil jeg ikke si". Få fakta på bordet her. http://kommunal-rapport.no/2000/10/vil-stenge-asylmottaket Ups, jeg tok visst litt for lite i Vi har flyktninger vi, for tiden mange somaliske og eritreiske. Flotte folk, absolutt(har daglig kontakt med dem). De bor ikke i asylmottak - naturlig nok - som du sikkert forstår av artikkelen Greit å se den andre siden av saken, for det er umulig å få flere tusen ut i bolig, jobb og det norske samfunnet på en-to-tre. Det må være en viss kontroll. Dette mener dere i pro-gjengen ikke er så viktig. Anonymous poster hash: 72d01...e83 En femten år gammel sak, der en politiker står som "garantist" for påstandene? Ripnes får dessuten uttale seg uimotsagt...? Det tok ti sekunder å finne denne; http://mobil.tk.no/nyheter/flertall-for-asylmottak/s/1-113-406781 - her påpeker Ap-politikeren Harald Stokke at mottaket og kommunen ikke har oppfylt sine plikter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå