Gå til innhold

Rhesus minus og antistoff


Grøne

Anbefalte innlegg

No tar han puppen godt ja

Var,verdt alt strevet med pumpinga! Så deilig med tilfreds liten kar med melkebart som sovnar tett inntil meg❤

Har veldig lav hb endå, nede i 8,8 Men håpar det har snudd til måndag og ny kontroll og at vi då slepp ny blodoverføring..

 

Lukke lukke til, ikkje utenkelig at dei då,set i gang. Her er det på dagen veke 37 i allefall om ein har antistoff, håpar du slepp så mykje styr i etterkant! Og uansett så mas på dei for å sjekka for gulsott det første døgnet, det gløymde dei her...så då hasta det plutseleg når ein pleier reagerte på fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korleis gjekk det på kontroll kokko? Kor mykje stigning hadde du på anti d stoffa? reknar nesten med du er sotten igang no, så du får ha lukke til om det er tilfellet.
Eg har fått dato ja, er ein mnd til igangsetting :-)

Kor mykje er normal hb då Grøne? Korleis gjekk det på mandag?

Kan eg spørr kor høge titertala dine vart før igangsetting?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser ikke på kontrollen før i morgen. Flyreise å hele pakka, måtte ha legeerklæring for å kunne fly. De steg to stigninger, altså fra 1 til 4, så det er nok ikke så dramatisk vil jeg tru. Men likevel et tegn på at noe begynner å skje. Det er jo tre uker siden stigninga blei oppdaga, håper bare at det ikke har fortsatt å stige.Tok nye prøver nå på mandag,svarene jeg vel vite i morgen. Spent som fy:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til i morgon kokko!

 

Normal hb for friske er over 15, lillebror sin var på måndag 8,5 så synker fremdeles, men ikkje like fort. Håpar det snur og han begynner å produsera meir sjølv. Er den samanhengen med mine antistoff, blodmangel og gulsott. Ny kontroll på måndag igjen. Det håpar vi er siste..

 

Heldigvis legg han no godt på seg og er litt meir våken Så då trur vi det går seg til her.

Den siste målinga eg har fått svar på var på 528 eller deromkring, men har ikkje fått Vita kva den aller siste målinga viste, trur eg skal spørja på legekontoret neste gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då får du ha god tur i dag Kokko! Kanskje du kjem heim igjen med ein baby  :-) spennande. Nei 4 var ikkje så høgt, men dei vil vel gjerne sette igang likevell, siden du har antistoff ? :)

 

Har dåke måtte skifte blod meir enn den eine gangen Grøne? Syns du det går greit, eller er det ein fæl opplevelse?

Mine tal er mykje lågere enn dine, men det er vel ingen garanti for å sleppe verken gulsott eller blodbytte.....

Finn så lite om dette på nettet, så umulig å sei kor stor risikoen er ifht titeren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen baby på meg, men jeg blir satt i gang om 13 dager. Altså på dagen uke 38.

 

Det hadde skjedd noe pussig med de antistoffene mine. Anti-M, som tidligere var helt ufarlige for foster, har nå tydeligvis endra karakter og kan nå trenge igjennom morkaka. De har et titer på 32. Så nå har jeg altså to typer "skumle" antistoffer. Fostermedisiner hadde aldri vært borti dette før, men alt er tydeligvis mulig i denne antistoffverden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, vanskeleg å henge med alle desse antistoffene :P Men godt du har fått dato for igangsetting :) Må du reise ofte på kontroll nå før du skal føde eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kontroller før jeg reiser. Kun oppfølging hos JM/lege og blodprøve lokalt. Drar ned om 11 dager. Frøkna var 3150 gr. I går, så hun er veldig stor heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei skifta ikkje blod, han fekk ein vanleg blodoverføring det det verste var når dei sat veneflonen på lille, dei stakk fleire plassar og hadde bestemt seg for å setja den o hovudet Men så valde dei å ta ein liten pause i stillinga Dr eg fekk gitt litt mat, så greidde dei å setja i foten heldigivs. Fekk blod eit par timar samtidig som han låg i lys, det bar ikkje skummelt eller fælt på noko måte. Lysbehandlingar er litt guffen fordi ein ikkje kan ta ut og halda babyen som ein vil. Han måtte liggja der i 24 timar, fekk berre koma ut for eit kjapt måltid på flaske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ingen baby på meg, men jeg blir satt i gang om 13 dager. Altså på dagen uke 38.

 

 

Det er vel i dag det ? :D såfall får du ha lykke til, kjenner jeg er litt missunnelig.. Har to uker igjen ;) Håper fødselen blir fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til!

 

Her går det framover. Fekk meir blod forrige mandag, så no håpar vi at vi slepp meir. Ny sjekk på måndag.

Seksvekerskontroll i dag, og seks veker på mandag som kjem- tida flyg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke til!

 

Her går det framover. Fekk meir blod forrige mandag, så no håpar vi at vi slepp meir. Ny sjekk på måndag.

Seksvekerskontroll i dag, og seks veker på mandag som kjem- tida flyg!

Så bra at det går på fram!  :) Kor mange gonger har han fått blod? Kor lenge måtte du bli på sjukehuset før dåke fekk reise heim?

Ja, dei 6 vekene har nok gått fort kan eg tenke meg. Om alt er bra på sjekk på mandag, må dykk fortsatt dra på kontroller ofte for å sjå at alt er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått blod to gongar, vi var på sjukehuset ei lita veke, fekk reise heim ein søndag kveld men vart lagt innatt måndagen for lys og blod..fekk reisa heim dagen etter. Det var ein hektiske periode! Men godt når det er over og det stabiliserer seg

 

Ikkje så vanleg at det vert så mykje stor, to andre i termingruppa mi med antistoff slapp mykje lettare unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har fått blod to gongar, vi var på sjukehuset ei lita veke, fekk reise heim ein søndag kveld men vart lagt innatt måndagen for lys og blod..fekk reisa heim dagen etter. Det var ein hektiske periode! Men godt når det er over og det stabiliserer seg

 

Ikkje så vanleg at det vert så mykje stor, to andre i termingruppa mi med antistoff slapp mykje lettare unna!

Hadde dei  lågare tal enn deg på antistoffa ?:) beklager masinga, eg kjenner ingen andre som har vert borti dette, og på sjukehuset seier dei egentlig ikkje stort. Bare at me skal ta det som det kjem. Men eg veit med meg sjølv at det går betre om eg er litt forberedt på kva som kjem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho eine i allefall, litt usikker på ho andre. Men trur ikkje det er nokon fasit her, men alle seier det er sjeldan at dei må ha blod i Allefall. Skjønar godt du vil vera førebudd, så ha gulsott i tankane og at baby då må liggja i lyskuvøse, og at ein då ikkje får halda han så mykje og kosa anna enn ved å stå ved sidan av. Om ein stryk for mykje vert han berre uroleg, så det var ganske tøft. Eg fekk heller ikkje amma, men måtte pumpa og gje, og det måtte eg forlanga, for sjukepleiaren ville gje Nan..baby er og veldig trøtt og slapp ve dgulsott og lite blod, litt guffent, men det går seg til. Kunne ønske eg visste litt om det.

Eg sann og ut at det var lurt å spørja om hjelp til både mating og tilsyn nokre netter slik ar det vart mindre stress på meg og meir søvn. Føltes ikkje heilt greitt i starten, men var heilt nødvendig for å greie det på sikt. For både pumping Og mating tar tid, og så skal det skje på klokka kvar tredje time, for det er viktig at desse får i seg nok mat for å få ut avfallsstoffa.

 

Berre mas i veg du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang runde igangsetting kom endelig lillesøster tidlig om morgenen 30.01.

 

Litt svak gulsott, trengte ingen behandling, grei hb som har tatt seg opp. Frisk og fin med andre ord. For ei lettelse ❤️ I morgen får vi mest sannsynlig reise hjem etter en lang uke borte fra storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang runde igangsetting kom endelig lillesøster tidlig om morgenen 30.01.

 

Litt svak gulsott, trengte ingen behandling, grei hb som har tatt seg opp. Frisk og fin med andre ord. For ei lettelse ❤️ I morgen får vi mest sannsynlig reise hjem etter en lang uke borte fra storebror!

Å, så godt å høyre Kokko, tenkt mykje på deg og korleis det gjekk. Off, det tok si tid med igangsettelsen altså.. Det var kjedelig, men blir nok fort glømt no når du har babyen din :) Bra at han ikkje trengte behandling. Veit du om du likevel må tilbake gjevnlig for å sjekke. eller er alt fint no? Det blir nok godt å komme heim til storebror ja:D God tur heim 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe hos deg Purple??

Jada, gutten vår kom i forrige uke. Litt gul, men slapp behandling vi også. Nå er vi hjemme og koser oss :-) Er så takknemlig og glad for at alt gikk fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jammen heldige

Her skal vi forhåpentligvis på siste kontroll med blodprosenten på måndag. Då er han ni veker...sist hadde det ikkje synke, men gått opp0,1- så no håpar vi han vert friskmeld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff som dere måtte gjennomgå grøne, håper det ordner seg nå ja!!!:) har han vært slapp nå i det siste?

 

Var dette forresten deres første rhesusimmuniserte svangerskap? Dette var mitt første, er jo veldig ung og vil ha flere barn.. Men tenker virkelig med grøss på å gå gjennom et svangerskap med bekymringer på nytt. Har forstått det slik at antistoffene blir mer aggressive for hvert barn.

Endret av Kokko1316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...