Gå til innhold

Rhesus minus og antistoff


Grøne

Anbefalte innlegg

Er veke 33 i fag, har vore på kontroll kvar veke dei siste vekene. Igangsetjing seinast 21.12. Fekk vel datoen i veke 30, men veit at det kan bli før om det er endring med lille i magen, tar framleis blodprøve ca kvar fjortende dag. Har inntrykk av at ul er den dei ser mest på og som styrer det heile,

 

Tok tre veker å få svar iallefall meiner eg. Er visst ikkje så godt innløpet den der prøven.

 

Ut frå ul ser alt strålande ut her, så då har eg trua på at vi ikkje vert sjukehuset så lenge, men det er jo ingen garanti, eg berre håpar!

Sidan han får komma ut før termin, så håpar eg det hindrar blodmangel og gulsott...sånn at det går som smurt, mange seier det har gått heilt fint Men drt må ein nesten ta som det kjem, eg vel iallefall å ikkje tenkje for mykje på det, og heller førebu alt her heime til baby og gle meg til å treffa han! Var veldig redd og usikker då på dei første ul, men no er eg tryggare på å vera i gode hender og har tru på at det går heilt fint. Håpar de og kjem dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jepp, ligg og godgjør seg inni der

Begynner å kjenne på at det er vel ei veke att. Heldigvis har tritertala stått stille no på 545 eller noko slikt og ul ser framleis heilt fin ut, har trua på at dette skal gå heilt fint!

 

Korleis går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Då er lillebror komen❤️ Kom på måndag som planlagt 37+0, 3185 gram og 47cm. Har lagt nesten eitt døgn i lysbehandling no, håpar veldig å få han med heim i kveld. Alt vel elles med oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, men er på runde to med lysbehandling, håpar denne gjer susen, dobbel lampe😳 Så blir nok på sjukehuset i allefall til i morgon.

 

God jul🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått dato for igangsetting no Kokko1316?
Kor mange uker er du no? :)

Håpar du og litlebror har komt dåke heim, og at han er ferdig med lysbehandling no Grøne. Får du holde og mate han når han ligg til lysbehandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33+5, har fått beskjed om at så lenge mitt anti-d titer holder seg så lavt som det er nå, kan jeg gå ut tida. Så her har vi ikke planlagt igangsetting. Jeg går bare å venter spent på hver blodprøve.

 

Enn du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jo til Hammerfest sykehus, men har fått oppfølging på UNN i Tromsø.

 

De har fått delt opp antistoffene mine, og fant ut at mitt anti-d titer var så lavt som på 1. Mens anti-m var noe høyere. Anti m er helt ufarlig.

Så lenge anti d holder seg på 1 er det ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, så bra då!:) Eg har ikkje høyrt noko om at eg har forskjellige antistoff, men har trudd heile tida at dei som var på 16, og no 32 er anti-d titer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein tur heim i dag, men må på nye prøver på barneklinikken i morgon då målingene går litt feil veg. Har hatt to runder i lys, fekk amme første runde, men ikkje andre, så no pumpar eg og gir. Han er slapp og trøtt, men har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffhuff Grøne, krysser fingrene for at lillebror kvikner til :)

Jeg har hatt anti-m og anti-d hele veien, men har ikke fått delt titerverdiene før nå. Det er ikke så vanlig å ha to typer antistoffer i blodet. Du har nok bare anti d, ellers hadde du fått vite om det.

Ble ditt foster også påvist å være rh pos? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror er postiv ja, er heimeatt no etter ei tredje lysbehandling og blodoverføring. Håpar det har gjort susen. No vaknar han i allefall når han er sultent omgir beskjed om ubehag, men han søv veldig mykje fremdeles. Han er friskare i hudfargen og prøvene k dag var greie. Nye prøver på laurdag, og vi kryssar fingrane for ar vi er over kneika!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, berre om det er i magen det må til. Vanleg blodoverføring gjer dei vel di fleste stader. Lite drama i det heldigvis

 

Sjekk i dag viser at bilirubin/gulsott er i ferd md å roa seg, men at hb/blodverdiene synker endå. Ny kontroll på torsdag.

Han er og litt mei våken igjen i dag, så eg håpar vi får i gang meir amming igjen no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, då har eg misforstått, men godt er det! Trondheim er langt vekke, så bra dei gjer det der du er!:)
Korleis går det med deg midt oppi alt dette? Prøver å forberede meg på det samme, med lysbehandlingar og blodoverføring, men ein veit jo ikkje korleis ein reagerer midt oppi alt.. Kan tenke meg det er tøft..

 

Så bra at gulsotten er i ferd med å roa seg, slepp kanskje meir lysbehandling no då?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slepp nok meir lys ja, håpar og at kontroll på torsdag viser at blodprosent går rett veg, er litt meir våken no og tar puppen❤

 

Det var tøft å ha jula på,sjukehus med toåring heime og minimalt med søvn oppi det heile, trefte barseltårene ganske kraftig...fekk koma heim på 40-årsdagen min, den beste gåve eg kunne fått. Når vi no har fått prøvd oss litt heime og han har begynt å die går det seg til. Var tungt å pumpe og mate sovande baby..men når det er det som skal til så greier ein det jo.

Fekk heldigvis ha han ved senga mi på lysbehandling, det var godt, og så insisterte eg på å pumpa så han fekk morsmjølk og ikkje tillegg...måtte diskutera litt for å få det slik, men veit det var best for oss begge sjølv om der var slitsomt. Han fekk litt Nan, men gulpa sånn og krøkte seg for vond mage, då nekta eg meir. Men bonusen er jo at mjølkeproduksjonen er godt i gang Så det var verdt det!

Bad heller om hjelp til å få det i han, for det var vanskeleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det begynner å gå seg til for dere nå Grøne, kan ikke forestille meg hvor tungt det hele må ha vært. Enda i jula. Tar han puppen godt nå?

 

Her har jeg plutselig fått en signifikant titerstigning på Anti-d. Det var et lite sjokk, siden jeg hadde slått meg litt til ro med disse antistoffene. Jeg og gubben reiser til UNN om 5 dager for å sjekke om alt er ok, fikk beskjed om å ha med fødebagen i tillfelle. Er 36+1 når vi drar så jeg tenker at det skal gå bra om jeg må settes i gang. Men håper selvfølgelig på at alt bare er ok👍🏼😊 har du fått dato for igangsetting purple?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...