Gå til innhold

Rhesus minus og antistoff


Grøne

Anbefalte innlegg

Nokon fleire som har fått påvist antistoff, eller hatt andre svangerskap med det og vil dela? Har fått påvist signifikant øking sidan sist, og får no tett oppfølging, skulle gjerne høyrt frå andre med liknande erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Anti D her og, og anti M. uke 21. Følges opp med bloprøver uke 20, 24,28,30,32,34 osv. Skal på første sykehustime neste uke. Får se hva de sier der. Har foreløpig titer på 16. Synes det er dårlig kompetanse på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får veldig god oppfølging og info i Bergen, heldigvis! Fastlege og jm kan ikkje så mykje, men på sjukehuset er dei flinke og tar seg god tid til å sjekka alt, får og opplysningar om evt konsekvensar og forløp. Føler meg godt ivaretatt etter at eg begynte å gå der. Håpar du får meir info etterkvart.

 

Tala mine var først 4, som er lavt, og så spratt det opp til 128 som er såpass høgt at dei held godt auge med det, når det bikkar 2500 eller deromkring er det skikkeleg alvor såvidt eg forstod sist. Det pleier å bera i slutten. Det syns eg var godt å få beskjed om, for talet i seg sjølv sa meg ingenting.

 

Har fått beskjed om at fødsel vert starta seinast veke 37.. Og no sist tok dei blodprøve av meg for å finna fosteret sin blodtype og rhesus. Håpar å få svar på det tysdag på neste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke vært på sykehus, men satser på bedre oppfølging der. Lurer på når tallene dine spratt til vers?

 

Var det på grunn av titerstigningen at du fikk sjekka blodtype til foster? Jeg har forstått det slik at dersom titeret stiger, er foster rh pos?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, auka vel rundt veke 21 trur eg?

 

Dei sjekkar fosteret sin blodtype/rhesus i veke 24, trur dei gjer det på alle som har antistoff?

Dei går ut frå at fosteret er positivt, men når målingene er så gode kan vi vera heldige og han er ein av dei som ikkje reagerer på antistoff, dei fins men er sjeldne.

 

Reknar med du får betre info på sjukehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nokon fleire som har fått påvist antistoff, eller hatt andre svangerskap med det og vil dela? Har fått påvist signifikant øking sidan sist, og får no tett oppfølging, skulle gjerne høyrt frå andre med liknande erfaring.

Hei. Eg har fått beskjed om ein økning i antistoff og dei ringte frå Haukeland til meg denne veka, då ville dei snakke med han som hadde utført ultralyd på meg. Neste dag ringte han meg og sa at eg sku på kontroll på Haukeland for å ta ultralyd og sjekke forskjellig. Kor lenge må eg vente før eg får time ? Alle seier at eg ikkje bør bekymre meg, men eg er livredd! Får så lite info..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med fastlegen din, det er han som henviser deg vidare.

Eg blei og stressa når dei ringte frå blodbanken og ingenting skjedde, så ring legen din!

Tidleg i svangerskapet er det sjeldan det Stig mykje, og du får veldig god oppfølging på Haukeland, dei er flinke! Du får time veldig raskt når henvisninga frå legen er komen, på eit par dagar.

 

Kor langt er du komen i svangerskapet no?

 

Ikkje så lett å finna god info om dette, men legane der oppe e gode. Det dei sjekkar er blodstrømmen ulike stader i fosteret, dersom den går ned er det fare for blodmangel/anemi hjå fosteret, det er svært sjeldan! Då må det få blodoverføring som dei gjer i Trondheim.

 

Hos meg fann sei stigning rundt veke 20, men så har det stabilisert seg igjen, og no set alt bra ut har fått beskjed om igangsetjing veke 37 sidan det no er påvist at fosteret er positivt. Det er dei siste vekene antistoffa pleier å stiga mest.

 

Håpar dette kan hjelpa deg litt og at helga då vert litt betre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei ringte i veke 12 og sa det var litt spor av anti D stoff, så fekk eg beskjed at det var begynt å gå ned litt, men no på dei nye prøvene hadde det stege igjen. No er eg 21+2

Skal ringe fastlegen min på mandag.. Heilt til Trondheim off. Veit ikkje kor du er i frå, men om du ikkje høyrer til Bergen, må du likevel føde der då når dei sett i gang fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bur like i nærleikenav Bergen, så soknar til KK uansett

Eg veit ikkje om ein må føda der på grunn av igangsetjing, men trur nok ein må på eit sjukehus med litt størrelse. Spørs sikkert litt på korleis det utviklar seg mot fødsel med antistoff og slik. For bornet kan få gulsott og trengja lysbehandling eller trengja blodoverføring og liknande etter fødsel, så eg har fått beskjed om at eg kanskje må ha forlenga barselopphald passar dårleg oppunder jul og med toåring heime. Men ein må det ein må.

 

Håpar du får koma til raskt så du får svar på spørsmåla dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, kortid har du termin då? Kjedelig om du må vere der i jula.. Men har vert på føden i desember sjølv, og det er ei fin ro der då, og god stemning:) Så håper du får eit fint og ikkje for langt opphold der!

 

Har fått time til KK no, skal der om eit par veker. Så fekk eg vete at tala mine var først på 4, gått opp til 16. Så tar nye blodprøver omtrent annakvar veke.

 

Veit du kor høge tala er før dei ser behovet for å sette i gang fødsel i veke 37?

Litt av sjarmen med å gå gravid er jo akkurat den siste tida der ein leitar etter teikn på fødsel, så kjenner det er litt sårt om eg skal gå glipp av det. Men sjølvsagt så er jo det viktigaste å gjere det beste for ungen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde først fire så 28, og følgjer same løp som deg på blodprøver. Har vore stabilt no etterpå. I veke 24 tar dei ein blodprøve av deg som dei sender til Oslo, der kan dei finna ut om fosteret er rhesus positiv eller negativ, det er det som aviser om ein vert igangsett i veke 37. Eg fekk avar sist om at han er positiv, og fekk dato for igangsetjing, termin er 13.1. Så det fekk jo litt store konsekvensar, men så lenge lille treng det så må det til.

 

Elles så er høge tal over 2000, så førebels er nok alt fint men du må kanskje venta deg til tanken på å få ein dato for igangsetjing..

 

Satsar og på at lillebror her kjem ut raskt og er frisk og fin så vi får reisa heim og feira jul med toåringen! Det blir tøft emosjonelt om ikkje

,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28, eller 128 ? (du skreiv forskjellig i innlegga her:) )

Ja, då er det vel midt i juleveka då... Skjønnar godt at det er sårt om du må vere på sjukehuset i jula, mtp 2åringen heime.. Om du må bli lenge på sjukehuset etter fødsel så kan det jo hende du og baby får komme heim på permisjon på julafta :) ?

 

Me er heldigvis begge langt under 2000, så får me bare krysse fingrane for at det held seg slik!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, var 128 ja.

Håpar veldig å få koma heim til jul, i allefall på permisjon som du skriv. Så håpar ingangsetjinga gir gode resultat raskt og at han ikkje treng behandling når han kjem ut. Er jo nokre veke att og mykje kan skje, ul kvar veke frå måndag som kjem..då er det sju veker att. Håpar alt framleis ser bra ut då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine titer er bare på 32, har steget et hakk siden sist. Blir helt gal av å vente på de nye prøvesvarene, vet jo aldri hva som er i vente. Jeg blir fulgt opp med ul på sykehus hver 14 dag, og det er svært betryggende. Synes det er greit å prate med dere som er i samme båt.

 

 

Har enda ikke vært snakk om fødsel, bør jeg forvente å bli satt i gang før tida tror dere?

Er i uke 25+5, så mye kan vel enda skje. Vet dere noe om det er "vanlig" at foster blir blodfattig under rh-immuniserte svangerskap, eller er det liten sjanse for at det faktisk skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje det skjer veldig ofte, og det er størst sjanse for det heilt på slutten av svangerskapet. Så eg tenkjer at det er sannsynleg at du og vert sett i gang i veke 37. Har du tatt blodprøve for å sjekka fosteret sin rhesusstatus? Om den er positiv blir ein i allefall sett i gang her i Bergen for å hindra utvikling av blodmangel på,slutten.

 

Her er det klart for sjekk igjen i dag, er 30 veker i dag, og får no ul kvar veke sjølv om alt ser heilt super ut så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodtypetesting av foster, men fikk beskjed om at det bare var et forskningsprosjekt og at de ikke kunne stole 100% på svarene. Derfor blir jeg uansett utfall - behandlet som om foster var rh positiv.

 

En ul i uka ja, det er mye farting. Jeg har flyreise og heile pakka for å komme meg på de ul-timene, så det går gjerne fra tidlig om morgen til seint på kveld før jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det var styrete ja! Vi har ein liten Time med bil kvar veg, så,det er ikkje så ille. Men det tar mykje tid ja, og kostar jo ein del.

Heldigvis alt vel på ul i dag og, lillebror veks godt tala har stige litt, men ikkje signifikant..så då er det greitt. Fekk beskjed i dag at fosteret nok tåler ein del. Og godt er det!

Berre sju veker att til igangsetjing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon fleire som har fått påvist antistoff, eller hatt andre svangerskap med det og vil dela? Har fått påvist signifikant øking sidan sist, og får no tett oppfølging, skulle gjerne høyrt frå andre med liknande erfaring.

Det er noen år siden da. Men jeg doblet hver uke på antistoffer med minstemann. Jeg ble fulgt opp med ultralyd veldig ofte og sendt til st. Olavs hospital for å dobbeltsjekke at alt stod bra til. De sjekket en blodåre i hjernen for å se om han hadde det bra. Jeg var vel oppe i 44000 siste uka. Da var jeg i uke 36+ 6 ca. Da valgte de å sette i gang fødsel. Apparatet stod klart til å gi han blodoverføring om han trengte det. Det gjorde han ikke. Men han hadde en gulsot og måtte han lysbehandling i ti dager. Første døgnet trengte han en maske for å gi okysygen(c- pap maske). Jeg fikk ikke holde han på ti dager da han var irritabel i huden pga gulsoten og han ble sondematet. Tiende dagen fikk jeg holde han og han fikk pupp for første gang. Gikk veldig bra. Dette høres kanskje dramatisk ut, men han trengte ikke mye hjelp. Han var frisk og rask ellers og er nå en aktiv 8 åring, som har vært svært lite syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk som spør, på ul ser alt heilt fint ut og han veks godt. Gode teikn!

Tala Stig litt, men ikkje signifikant, dei doblar seg innimellom, men det er visst ikkje så mykje stigning. Så satsar på at han kan vera der fore veker til...men som legen sa, han er stor oser heilt frisk og rask ut, så no er drt ingen krise om han må ut før. Var ca 2400 gram i forrige veke..estimert til 3300 nå han skal ut etter planen. Så no trur eg dette skal gå bra

 

Du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka veke er du komt til no Grøne?
Må du oftare på kontroll no, når det nermar seg?

Eg har vert på min første kontroll og fekk beskjed slik som du trudde, at det blei igangsetning i veke 36-37. Har du fått ein dato, eller bare ca veke for igangsetning? 

 

Har vendt meg til tanken no, men kjenner eg er litt redd for tida etterpå. Redd for at me må vere på sjukehuset lenge, og at babyen ikkje har det bra... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at alt er bra:) det viktigste er jo at målingene på UL ser fine ut! 2500 gr er jo stort, er det ikke? Hvilken uke?

Jeg tok den prøven der de skal sjekke fosterets rhd type, tok den i uke 27. Den må jo sendes til Ullevål, så jeg ser for meg lang ventetid på svar. Tok det lang tid før de svarte deg?

Er i uke 29 nå til uka, skal reise på time på torsdag, har et lite håp om å få svaret til da.

 

Tallene mine var 16 i uke 20, 32 i uke 23 og så gikk de ned igjen til 16 i uke 25. Jeg bare tror og håper på at baby er rh-.

 

Hvilken uke er du i purple flower?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 :) Jeg tok også de prøvene sist gang, og hun sa at det tok et par uker før jeg fikk svar, så håper også på svar på neste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...