Gå til innhold

Hva tenker du om de som stemmer Frp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: e6091...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at de mangler forståelse, og at de er smålige, rasistiske, onde og dumme (i varierende grad).

Anonymous poster hash: 4cd60...231

Skrevet

At de er veldig dumme og/eller veldig slemme.

Anonymous poster hash: 6793c...bf3
Skrevet

Må innrømme at jeg tenker at de er litt enkle.

Skrevet

Jeg tenker at de er enkle

Anonymous poster hash: fab4d...c87

Skrevet

Har ikke et eneste pent ord som beskriver det.

Skrevet

Beyond help

Anonymous poster hash: 8ac56...9fb

Skrevet

Jeg tenker faktisk at de er svært egoistiske og/eller ikke setter seg ordentlig inn i hva de stemmer på.

Skrevet

At de ikke har skjønt hva FrP står for. 

Skrevet

At de er dumme i hodet.

Anonymous poster hash: cdba1...146

Skrevet

Sneversynte, egoistiske, med en total mangel på evne til å forstå sammenhenger.

Sleng på enkle, stusselige og mindre smarte så begynner det vel å nærme seg det jeg tenker.

Skrevet

Jeg får elveblest av å høre på Jensen og Sandberg, kan noen virkelig tro på, eller i det hele tatt orke å høre på dem?

Anonymous poster hash: b25fe...3af

Skrevet

Helt ærlig, at de tenker kun på seg selv og hvordan de kan få det best mulig!

Anonymous poster hash: c5c5f...d76

Skrevet

?

Godt det ikke bare er jeg som tenker mitt om Frp velgere.

HI

Skrevet

Bastante og smålige. Lite rause. Trangsynte. 

Skrevet

At de tenker mer på seg selv enn på andre og mer på umiddelbar behovstilfredsstillelse enn langsiktig tenking. Billig bensin er viktigere enn miljø, lavere skatt er viktigere enn å opprettholde velferdsstaten, egen komfort er viktigere enn å hjelpe mennesker i nød.

Anonymous poster hash: a6f5d...30f

Skrevet

At det er velgere som setter egne behov først, uten omtanke for samfunnet og framtiden. I tillegg tenker jeg at velgerne uttaler seg om tema uten å ha kunnskap eller å ha egne erfaringer. Det hele blir bare for enkelt.

Skrevet

At de ikke har skjønt hva FrP står for. 

Det er det jeg også tenker. Hadde en venninne som stemte det, fikk henne til slutt til å lese deler av partiprogrammet. Etter det har hun aldri stemt FrP igjen.

Jeg kjenner oppegående personer som stemmer FrP, men klassisk er akkurat det at de ikke forstår hva partiet egentlig står for. Siste jeg hørte var at de skulle stemme FrP dette valget også, de var nemlig så fornøyd med måten Høyre har styrt kommunen i noen år, men kunne ikke svare for hva FrP hadde hatt med det å gjøre. Da jeg spurte om det fikk jeg til svar at de stemte det samme ved Stortingsvalget også. Jah....

Anonymous poster hash: c50c6...f65

Skrevet

At de er litt enkle i toppen. "Morna jens" talen til Siv Jensen har etsa seg fast som en studie i småfull smålighet som får tarmene til å vri seg som en serpentin(Det kan være at dildokjolen hjalp til med minneverdigheten)

Anonymous poster hash: 99e56...5fc

Skrevet

De er ikke nødvendigvis enkle, men de er egoistiske. De ønsker mer penger til seg selv, og gratis alt mulig fra staten. Men ingen av de vil betale skatt for det. Så det realistiske synet mangler. Og de vil ha Norge for etniske normenn. Hvilket i min bok rett og slett er rasisme.

Skrevet

Egoister!!!

Anonymous poster hash: c5af6...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...