Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Strikker votter og tover. Tidligere har jeg strikket Sitteunderlag og tovet og sydd navn på. Sønnen min skal dekorere julekuler som gave til besteforeldre og oldeforeldre. Anonymous poster hash: d6b22...57f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Strikker kluter, sokker, luer, pannebånd osv. Noe annet håndarbeid duger jeg ikke til Anonymous poster hash: 11644...b84
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Strikker kluter, sokker, luer, pannebånd osv. Noe annet håndarbeid duger jeg ikke til Anonymous poster hash: 11644...b84 Hva brukes strikkede kluter til? Anonymous poster hash: ce7fe...525
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Strikker kluter, sokker, luer, pannebånd osv. Noe annet håndarbeid duger jeg ikke til Anonymous poster hash: 11644...b84 Hva brukes strikkede kluter til? Anonymous poster hash: ce7fe...525 Er i bomull så kan brukes som kjøkkenkluter eller til å vaske seg Anonymous poster hash: 11644...b84
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene Med en strikket klut? Eh.. Tviler på det... Anonymous poster hash: ce7fe...525
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Løkmarmelade Anonymous poster hash: 18e27...4c1
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene Med en strikket klut? Eh.. Tviler på det... Anonymous poster hash: ce7fe...525 I bomullsgarn, vel. Har du sett en sånn klut ...? Mamma strikker sånne.
Superdolly Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Jeg strikker votter, både mønsterstrikkede inspirert av Selbuvotter, og votter jeg tover. Strikker også gensere, sitteunderlag og luer.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 For noen kjipe gaver... Greit at ungene lager noe hjemmelaget, men hadde jeg fått tovet sitteunderlag eller pannebånd av noen voksne hadde jeg blitt ganske skuffa altså! Det samme gjelder sånn krukke med ingredienser til f.eks kjeks. Hva er greia med det?!? Lag heller kjeks og gi bort! Anonymous poster hash: 36dda...da9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene Med en strikket klut? Eh.. Tviler på det... Anonymous poster hash: ce7fe...525 Så du tror ikke at kluter folk bruker å vaske seg med har bomull i seg? Klutene jeg strikker strikkes i fine mønstre og er 100% bomull og kan vaskes på 60 grader. Ser virkelig ikke problemet Anonymous poster hash: 11644...b84
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 For noen kjipe gaver... Greit at ungene lager noe hjemmelaget, men hadde jeg fått tovet sitteunderlag eller pannebånd av noen voksne hadde jeg blitt ganske skuffa altså! Det samme gjelder sånn krukke med ingredienser til f.eks kjeks. Hva er greia med det?!? Lag heller kjeks og gi bort! Anonymous poster hash: 36dda...da9 Æi æi æi... Anonymous poster hash: 2ecbc...375
Luksusdyret Skrevet 3. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2015 Kan dessverre ikke strikke...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene Med en strikket klut? Eh.. Tviler på det...Anonymous poster hash: ce7fe...525 I bomullsgarn, vel. Har du sett en sånn klut ...? Mamma strikker sånne. Jeg googla nå. Ville aldri vasket meg med en slik. Ser ut som de gammeldagse grytelappene vi måtte strikke på skolen. Anonymous poster hash: ce7fe...525
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...?Bildekalender med tegninger og foto av ungeneMed en strikket klut? Eh.. Tviler på det...Anonymous poster hash: ce7fe...525 Så du tror ikke at kluter folk bruker å vaske seg med har bomull i seg? Klutene jeg strikker strikkes i fine mønstre og er 100% bomull og kan vaskes på 60 grader. Ser virkelig ikke problemet Anonymous poster hash: 11644...b84 Jo bomull er de jo av men ikke strikka. Eller strikker du frotte? Anonymous poster hash: ce7fe...525
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 For noen kjipe gaver... Greit at ungene lager noe hjemmelaget, men hadde jeg fått tovet sitteunderlag eller pannebånd av noen voksne hadde jeg blitt ganske skuffa altså! Det samme gjelder sånn krukke med ingredienser til f.eks kjeks. Hva er greia med det?!? Lag heller kjeks og gi bort! Anonymous poster hash: 36dda...da9 Vi er forskjellige, jeg hadde blitt veldig glad for pannebånd eller sittenunderlag. regner med at giver har litt peiling på hva mottaker liker. Anonymous poster hash: 57f78...dbd
Luksusdyret Skrevet 3. september 2015 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2015 Vaske seg...? Bildekalender med tegninger og foto av ungene Med en strikket klut? Eh.. Tviler på det...Anonymous poster hash: ce7fe...525 I bomullsgarn, vel. Har du sett en sånn klut ...? Mamma strikker sånne. Jeg googla nå. Ville aldri vasket meg med en slik. Ser ut som de gammeldagse grytelappene vi måtte strikke på skolen. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Kan dere som disser folk som svarer seriøst være så snille og gå ut av tråden min? Er ikke interessert i å få den slettet fordi noen absolutt MÅ slenge dritt for å ha det gøy!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Ta seg tid? Lettvint? Ta seg råd? Du er klar over at garn ikke er gratis og det tar noen (til tider ganske mange) timer å lage flere par kluter, sokker, votter m.m.? Anonymous poster hash: 11644...b84
Superdolly Skrevet 3. september 2015 #21 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Hvis jeg var ute etter en billig og lettvint gave uten tanke bak, ville jeg gått på Nille og kjøpt noen lysestaker som var produsert av slavearbeidere i Kina. Da hadde jeg ikke kjøpt dyrt ullgarn fra Husfliden og sittet en uke eller mer for å strikke til folk.
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Jeg har bedt om å få kun hjemmelagde julegaver, så der tar du feil. Hvis folk vurderer å kjøpe noe til meg, ber jeg dem la være. Så lenge du ikke kjenner HIs venner og kjente, kan du ikke si hva de ønsker seg eller vil ha.
Luksusdyret Skrevet 3. september 2015 Forfatter #23 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Ehm... jeg mekker biler for eksempel. Og bruker å hjelpe mine venner, ga en forholdsvis dyr reparasjon til venninne i bursdagsgave, hun trengte den men hadde ikke penger til verksted. Da fikk hun bilen fikset, og jeg stod også for bildelene. De fleste som strikker bruker mye mer tid, sjel og penger på dette enn de som stikker innom en butikk den 23. desember og kjøper noe ræl. JEG blir glad for hjemmelagde gaver som strikka klær til de minste, ei venninne av meg laget ifjor karameller som er så gode at jeg til tider maser på henne om å få kjøpt noen hos henne hvis hun har tid til å lage dem. Mye bedre enn at de kjøper telys på Nille til 50 kroner.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #24 Skrevet 3. september 2015 Slenger ikke dritt, det er jo min mening. Reagerer på folk som er mer opptatt av å gi bort noe som er billig/lettvint for dem enn å tenke på hva mottaker trenger/ønsker seg/blir glad for. De fleste blir vel ikke glad for hjemmelagde gaver? Da føler man jo at det er en kjip tanke bak, at de ikke gadd/ tok seg råd til å finne noe som var tilpasset mottaker. Anonymous poster hash: ce7fe...525 Det er vel ingen som har bedt om din mening. Hi ba om tips, og det bidrar du særdeles dårlig med. Og siden du ikke har noen tips, så kan du vel la tråden være i fred Anonymous poster hash: 18e27...4c1
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #25 Skrevet 3. september 2015 En venninne ga meg hjemmestøpt trearmet lys. Jeg er ikke flink til sånt selv, men det kan hende du er? Hvis du ikke strikker, kan du kanskje brodere? Det fins oppskrifter på fine julepynt-ting som er brodert i korssting. En annen venninne er flinkere enn meg til å bake, hun ga meg lefser (noe jeg ikke baker selv), det ble jeg glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå