Gjest Antarctica Skrevet 29. august 2015 #51 Skrevet 29. august 2015 Enig med lilla Gorilla. Noen her flagger høyt at de har fullt fokus på barna; jul er for barna, ferien er for barna, helger og ettermiddagen er kun for barna. Med unntak av foreldremøter på skolen finnes det ikke "gyldig grunn" til å barnevakt, og overnatter barnet hos mormor før treårsdagen er tilknytningen lagt i ruiner. Det TRISTE er jo at sånne barn kommer til å få dårlig samvittighet når de til slutt får lov å flytte på hybel. For de vet jo godt at mammahjertet vil blø nå som mamma har mistet hele sin grunn til å eksistere... Tror du har misforstått grundig her altså. Det at folk ønsker bruke tiden sin på barna er altså galt? I 2015 hvor tidsklemma har tært på oss alle? Grunn til å eksistere? Jeg setter barna mine foran alt, prioriterer dem. Men når de flytter så starter jo deres selvstendige liv, og innen da er de jo ikke de små babyene lenger liksom. At folk setter opp en fasade er jo idiotisk, men det er jo deres problem da. Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små? Anonymous poster hash: cec78...d5b Here we go again.Du er jammen meg litt av en skrue. Andres meninger er jo null verdt for du har fasit. Og for en nedlatende tone du bruker! Anonymous poster hash: cec78...d5b Du ytrer ingen meninger. Du postulerer "så du mener altså at...?" og klistrer deretter en hårreisende vrangfortolkning av noe. Ser ingen grunn til å svare på det. Heller ikke på noen av de retoriske spørsmålene. Vil du jeg skal utdype hva jeg FAKTISK mener, så ta tak i noe jeg faktisk sier. Andres meninger er null verd for deg også, antar jeg, siden du ikke hører etter. Og bare for ordens skyld siden det virker som du ikke vet hva retoriske spm er. Det er spm man ikke forventer svar på, mens jeg faktisk stilte deg spm. Kan være greit å vite... Anonymous poster hash: cec78...d5b "Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små?" Dette er ikke et spørsmål du faktisk ønsker svar på.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #52 Skrevet 29. august 2015 Enig med lilla Gorilla. Noen her flagger høyt at de har fullt fokus på barna; jul er for barna, ferien er for barna, helger og ettermiddagen er kun for barna. Med unntak av foreldremøter på skolen finnes det ikke "gyldig grunn" til å barnevakt, og overnatter barnet hos mormor før treårsdagen er tilknytningen lagt i ruiner. Det TRISTE er jo at sånne barn kommer til å få dårlig samvittighet når de til slutt får lov å flytte på hybel. For de vet jo godt at mammahjertet vil blø nå som mamma har mistet hele sin grunn til å eksistere... Tror du har misforstått grundig her altså. Det at folk ønsker bruke tiden sin på barna er altså galt? I 2015 hvor tidsklemma har tært på oss alle? Grunn til å eksistere? Jeg setter barna mine foran alt, prioriterer dem. Men når de flytter så starter jo deres selvstendige liv, og innen da er de jo ikke de små babyene lenger liksom. At folk setter opp en fasade er jo idiotisk, men det er jo deres problem da. Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små? Anonymous poster hash: cec78...d5b Here we go again.Du er jammen meg litt av en skrue. Andres meninger er jo null verdt for du har fasit. Og for en nedlatende tone du bruker! Anonymous poster hash: cec78...d5b Du ytrer ingen meninger. Du postulerer "så du mener altså at...?" og klistrer deretter en hårreisende vrangfortolkning av noe. Ser ingen grunn til å svare på det. Heller ikke på noen av de retoriske spørsmålene. Vil du jeg skal utdype hva jeg FAKTISK mener, så ta tak i noe jeg faktisk sier. Andres meninger er null verd for deg også, antar jeg, siden du ikke hører etter. Og bare for ordens skyld siden det virker som du ikke vet hva retoriske spm er. Det er spm man ikke forventer svar på, mens jeg faktisk stilte deg spm. Kan være greit å vite... Anonymous poster hash: cec78...d5b "Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små?" Dette er ikke et spørsmål du faktisk ønsker svar på. Du og jeg er tydeligvis ikke fra samme planet, så ingen vits å prøve å kommunisere. Anonymous poster hash: cec78...d5b
Gjest Antarctica Skrevet 29. august 2015 #53 Skrevet 29. august 2015 Enig med lilla Gorilla. Noen her flagger høyt at de har fullt fokus på barna; jul er for barna, ferien er for barna, helger og ettermiddagen er kun for barna. Med unntak av foreldremøter på skolen finnes det ikke "gyldig grunn" til å barnevakt, og overnatter barnet hos mormor før treårsdagen er tilknytningen lagt i ruiner. Det TRISTE er jo at sånne barn kommer til å få dårlig samvittighet når de til slutt får lov å flytte på hybel. For de vet jo godt at mammahjertet vil blø nå som mamma har mistet hele sin grunn til å eksistere... Tror du har misforstått grundig her altså. Det at folk ønsker bruke tiden sin på barna er altså galt? I 2015 hvor tidsklemma har tært på oss alle? Grunn til å eksistere? Jeg setter barna mine foran alt, prioriterer dem. Men når de flytter så starter jo deres selvstendige liv, og innen da er de jo ikke de små babyene lenger liksom. At folk setter opp en fasade er jo idiotisk, men det er jo deres problem da. Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små? Anonymous poster hash: cec78...d5b Here we go again.Du er jammen meg litt av en skrue. Andres meninger er jo null verdt for du har fasit. Og for en nedlatende tone du bruker! Anonymous poster hash: cec78...d5b Du ytrer ingen meninger. Du postulerer "så du mener altså at...?" og klistrer deretter en hårreisende vrangfortolkning av noe. Ser ingen grunn til å svare på det. Heller ikke på noen av de retoriske spørsmålene. Vil du jeg skal utdype hva jeg FAKTISK mener, så ta tak i noe jeg faktisk sier. Andres meninger er null verd for deg også, antar jeg, siden du ikke hører etter. Og bare for ordens skyld siden det virker som du ikke vet hva retoriske spm er. Det er spm man ikke forventer svar på, mens jeg faktisk stilte deg spm. Kan være greit å vite... Anonymous poster hash: cec78...d5b "Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små?"Dette er ikke et spørsmål du faktisk ønsker svar på. Du og jeg er tydeligvis ikke fra samme planet, så ingen vits å prøve å kommunisere. Anonymous poster hash: cec78...d5b Jeg ville sette pris på om du leser det jeg faktisk skriver. For dine svar ser ut til å referere til helt andre innlegg. "Det å bruke tid på sine egne barn er altså galt? " - hvor i tråden finner du et eneste innlegg der noen mener noe i nærheten av en sånn tolkning? Sitater, takk! For det er fri fantasi slik jeg leser tråden. Eller kanskje en annen planet, ja.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #54 Skrevet 29. august 2015 Enig med lilla Gorilla. Noen her flagger høyt at de har fullt fokus på barna; jul er for barna, ferien er for barna, helger og ettermiddagen er kun for barna. Med unntak av foreldremøter på skolen finnes det ikke "gyldig grunn" til å barnevakt, og overnatter barnet hos mormor før treårsdagen er tilknytningen lagt i ruiner. Det TRISTE er jo at sånne barn kommer til å få dårlig samvittighet når de til slutt får lov å flytte på hybel. For de vet jo godt at mammahjertet vil blø nå som mamma har mistet hele sin grunn til å eksistere... Tror du har misforstått grundig her altså. Det at folk ønsker bruke tiden sin på barna er altså galt? I 2015 hvor tidsklemma har tært på oss alle? Grunn til å eksistere? Jeg setter barna mine foran alt, prioriterer dem. Men når de flytter så starter jo deres selvstendige liv, og innen da er de jo ikke de små babyene lenger liksom. At folk setter opp en fasade er jo idiotisk, men det er jo deres problem da. Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små? Anonymous poster hash: cec78...d5b Here we go again.Du er jammen meg litt av en skrue. Andres meninger er jo null verdt for du har fasit. Og for en nedlatende tone du bruker! Anonymous poster hash: cec78...d5b Du ytrer ingen meninger. Du postulerer "så du mener altså at...?" og klistrer deretter en hårreisende vrangfortolkning av noe. Ser ingen grunn til å svare på det. Heller ikke på noen av de retoriske spørsmålene. Vil du jeg skal utdype hva jeg FAKTISK mener, så ta tak i noe jeg faktisk sier. Andres meninger er null verd for deg også, antar jeg, siden du ikke hører etter. Og bare for ordens skyld siden det virker som du ikke vet hva retoriske spm er. Det er spm man ikke forventer svar på, mens jeg faktisk stilte deg spm. Kan være greit å vite... Anonymous poster hash: cec78...d5b "Men ser bare ikke hva som er galt med å like å bruke sin tid på barna sine? Mens de er små?"Dette er ikke et spørsmål du faktisk ønsker svar på. Du og jeg er tydeligvis ikke fra samme planet, så ingen vits å prøve å kommunisere.Anonymous poster hash: cec78...d5b Jeg ville sette pris på om du leser det jeg faktisk skriver. For dine svar ser ut til å referere til helt andre innlegg. "Det å bruke tid på sine egne barn er altså galt? " - hvor i tråden finner du et eneste innlegg der noen mener noe i nærheten av en sånn tolkning? Sitater, takk! For det er fri fantasi slik jeg leser tråden. Eller kanskje en annen planet, ja. Wow! Anonymous poster hash: cec78...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå