Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 http://www.dagbladet.no/2015/08/25/nyheter/kongefamilien/kongehuset/kongelige/kronprinsesse_mette-marit/40770894/ Bare gå på den måten der? Den båtsaken begynner å bli rimelig betent, og hun velger en "over min verdighet å svare"-holdning. Forstår at hun ikke bare kan svare på det, sånn på eget initiativ, men hun kan da svare høflig at hun ikke ønsker å kommentere det! Anonymous poster hash: 88597...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Ok! Anonymous poster hash: b0a45...d50
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 http://www.dagbladet.no/2015/08/25/nyheter/kongefamilien/kongehuset/kongelige/kronprinsesse_mette-marit/40770894/ Bare gå på den måten der? Den båtsaken begynner å bli rimelig betent, og hun velger en "over min verdighet å svare"-holdning. Forstår at hun ikke bare kan svare på det, sånn på eget initiativ, men hun kan da svare høflig at hun ikke ønsker å kommentere det! Anonymous poster hash: 88597...94a 'Over min verdighet' 😂😂😂 Anonymous poster hash: fbfe5...076
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Du vet virkelig ikke hva du snakker om der du sitter godt beskytta I din egen sofa. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Du mener kanskje "under min verdighet".. Er uansett ikke enig med deg. Innspåslitne journalister må tåle såpass. Anonymous poster hash: 54348...a7d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Du mener kanskje "under min verdighet".. Er uansett ikke enig med deg. Innspåslitne journalister må tåle såpass. Anonymous poster hash: 54348...a7d Ja, det mente jeg. Og det er ikke journalisten hun arrogant vrikker seg unna, det er det norske folk. Anonymous poster hash: 88597...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Du vet virkelig ikke hva du snakker om der du sitter godt beskytta I din egen sofa. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae Du har virkelig ingen anelse om hva slags erfaringer jeg har, så hva jeg vet og ikke vet bør du la være å uttale deg om. Anonymous poster hash: 88597...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #12 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Så det er greit at journalister turer frem som de vil, uten folkeskikk, men at Mette Marit sier at hun ikke ønsker å svare på spørsmål nå er ikke greit?? Synes du har et merkelig syn på hva som skal aksepteres og ikke, og tror ikke din harme har noe med båtturen å gjøre egentlig. Anonymous poster hash: 51c00...0f7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Du er helt på villspor HI. Hun svarte, deretter gikk hun. Helt ålreit oppførsel overfor innpåslitne, uoppdragne journalister. Anonymous poster hash: 90860...3e9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #14 Skrevet 25. august 2015 Helt grei oppførsel. Uhøflig og uproft av journalisten. Det er forresten "HKH kronprinsesse Mette-Marit" hun heter -ikke "Mette-Marit".... (jepp, irriterer meg over denne tiltalen!) Anonymous poster hash: 668b7...c1c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Det SKAL være forskjell på kongelige og hvermannsens. Herregud hva vil vel ikke en president og en presidentFAMILIE koste av privatskoler, reiser, livvakter og omgjøring av presidentbolig ved hvert bytte?? Og vi må ikke glemme at en ekspresident OG hans familie mest sannsynlig trenger beskyttelse i årene ETTER vervet er over også.... Mtp livvakter, bevoktet bolig,- reiser osv osv....For ikke snakke om valgKAMPER, hva de vil koste. Vil tippe en presidentvalgkamp ene og alene koster mer enn hva kongefamilien koster oss i en periode lik et presidentvalg og tiden frem til neste.... Også kan vi risikere Sandberg eller Hareide som president.... Eller en "bondesnobb" som han Borken..... ELler kanskje REMA eller RIMI har karer i ledelsen som kan "Kjøpe seg seier"... Anonymous poster hash: cf957...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Det SKAL være forskjell på kongelige og hvermannsens. Herregud hva vil vel ikke en president og en presidentFAMILIE koste av privatskoler, reiser, livvakter og omgjøring av presidentbolig ved hvert bytte?? Og vi må ikke glemme at en ekspresident OG hans familie mest sannsynlig trenger beskyttelse i årene ETTER vervet er over også.... Mtp livvakter, bevoktet bolig,- reiser osv osv....For ikke snakke om valgKAMPER, hva de vil koste. Vil tippe en presidentvalgkamp ene og alene koster mer enn hva kongefamilien koster oss i en periode lik et presidentvalg og tiden frem til neste.... Også kan vi risikere Sandberg eller Hareide som president.... Eller en "bondesnobb" som han Borken..... ELler kanskje REMA eller RIMI har karer i ledelsen som kan "Kjøpe seg seier"... Anonymous poster hash: cf957...cb2 Autokorrektur; BorTen....... Anonymous poster hash: cf957...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Dom kongelig så skal man være politisk nøytral, i hverfall til en hvis grad. Så skjønner at hun ikke har lyst til å svare. Hverfall ikke uten å ha forberedt et svar. Anonymous poster hash: 17e6c...f17
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #18 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Du vet virkelig ikke hva du snakker om der du sitter godt beskytta I din egen sofa. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae Du har virkelig ingen anelse om hva slags erfaringer jeg har, så hva jeg vet og ikke vet bør du la være å uttale deg om. Anonymous poster hash: 88597...94a Du er neppe kongelig og har pressen innpå deg...så nei, din erfaring er neppe relevant Anonymous poster hash: 34ffe...6ae
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #19 Skrevet 25. august 2015 Hvis man skal snakke om arroganse så må vel det være jornalistene som ikke klarer å tiltale henne som det hun er. Hun er ikke Mette Marit, hun er HKH Kronprinsesse Mette Marit. Når det er sagt så svarte HKH kronprinsesse Mette Marit på en helt grei måte, uten å være hverken arrogant eller vise en dårlig holdning. Anonymous poster hash: 2dd20...478
Gjest Antarctica Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Du vet virkelig ikke hva du snakker om der du sitter godt beskytta I din egen sofa. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae Fins vel ingen som har en mer privilegert posisjon enn kongefamilien. Skal vi liksom synes synd på dem...?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #21 Skrevet 25. august 2015 "Nei, det får vi ta en annen dag" er da et svar det... Anonymous poster hash: d315d...83b Mens man går og lukker døra i ansiktet på den som spør? Den er mangel på folkesikk, rett og slett. Hadde aldri tolerert det fra barna mine. Men jeg tror (og håper!) hun har rett i at det må de ta en annen dag. Anonymous poster hash: 88597...94a Nå blir vel ikke barna dine forfulgt av innpåslitne journalister heller tipper jeg, disse journalistene de tar nemlig ikke nei for et nei.... Anonymous poster hash: d315d...83b Det hjelper ikke, det er fremdeles mangel på normal høflighet. Og hun har allerede bæsja på leggen med denne båtturen. Lurt å ikke stikke nesa alt for høyt i været da! Anonymous poster hash: 88597...94a Du vet virkelig ikke hva du snakker om der du sitter godt beskytta I din egen sofa. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae Fins vel ingen som har en mer privilegert posisjon enn kongefamilien. Skal vi liksom synes synd på dem...? På ingen måte men har full forståelse for alle de henvendelser de får av og til kan Gjøre dem irritert. Anonymous poster hash: 34ffe...6ae
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #22 Skrevet 25. august 2015 Synes det var helt ok. Synes ikke hun er arrogant i det hele tatt. Anonymous poster hash: 68409...4cf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #25 Skrevet 25. august 2015 For det første har kronprinsparet rett på fritid! Og PRIVATliv! Folk har ikke "rett" til å vite om dette! For det andre HAR de penger, og de har MANGE venner som er steinrike!! De er kongelige, og jeg synes det er helt greit!! Digger begge to Synes MM opptredte meget korrekt! Hun har sikkert fått spm 274 ganger allerede... Tipper hun hadde mest lyst til å delje handvesken rett i hodet på ham Man kan lure på om enkelte journalister er mindre begavede inn i mellom.... Anonymous poster hash: 509fe...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå