Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #51 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Er du treg? Om hun skulle være verdens største oppmerksomhetshore gir det ingen rett til å mobbe henne! Feilen her ligger kun hos de som hetser! Anonymous poster hash: 4f77c...72b Du som er treg her tror jeg... Når netttroll gang på gang skriver kun for å provosere, og så fyrer oppunder så godt de kan får å holde tråden oppe, så er det ikke mobbing vi snakker om. Det er trolling! Hadde hun virkelig følt seg mobbet og vært en vanlig person, så hadde hun vel hatt vett til å ikke holde på slik hun gjør. Anonymous poster hash: 9c633...979 Trollene er de som mobber. Det er uinteressant om hun er ekte eller falsk. Det er ikke hun som trakasserer og stalker. Det er det de ufyselige kjerringene som gjør. At du er for dum til å se forskjellen er det vanskelig å tro. Anonymous poster hash: 4f77c...72b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #52 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er santHehe.. Er du seriøs? Du sier at du ikke lyver og finner opp ting. Og i samme avsnitt skriver du at du har løyet om en del ting og at det pleier du gjøre. Du er et troll. Som liker oppmerksomhet. Det er jo det troll er ute etter. Anonymous poster hash: 9c633...979 Jeg har ikke innrømmet løgn. Har aldri sagt jeg bor med barnefar ,aldri sagt hvor vi bor osv. Jeg har kun endret tidspunkter osv . Nettopp da for å ikke bli gjenkjent.Ikke det? http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120204-verdens-mest-fantastiske-mann/ http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144192344-andre-som-har-planlagt-ferien-til-sommeren/ Anonymous poster hash: 39eb4...690 Å kjære vene... Hun kan da ha en mann selv om det ikke er barnefar... Anonymous poster hash: b33c6...b49
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #53 Skrevet 12. august 2015 Kan vi ikke være enig om at man umulig kan like alle?
Salomine Skrevet 12. august 2015 #54 Skrevet 12. august 2015 Kan vi ikke være enig om at man umulig kan like alle? Støtter denne. I tillegg syns jeg man burde kunne forvente at dersom man ikke liker noen, så har man såpass mye sunt folkevett at man ikke må utbasunere det og terpe om igjen og om igjen på det, i tide og utide. Nå er jeg ikke på dette forumet så ofte, og leser langt fra alle innlegg, men synes mamma til adhd gutt kan holde hodet høyt, hun viser atskillig mer takt og fintfølelse enn mange her inne.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #55 Skrevet 12. august 2015 Hvorfor dra opp denne tråden enda en gang??? Anonymous poster hash: e60ba...2ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #56 Skrevet 12. august 2015 Hvorfor dra opp denne tråden enda en gang??? Anonymous poster hash: e60ba...2ef Enda en gang? Den er fra i går kveld! Anonymous poster hash: 54eb8...cae
Miss Honey Skrevet 12. august 2015 #57 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Hvorfor signere med nick? Hvorfor tror du? Hvorfor har vi nick i det hele tatt? Jeg liker å lese innlegg som er signert med nick, føler du blir kjent med nicket. du får noen inntrykk som du henter fram igjen når du leser innlegg av samme nick neste gang. Du vet at å "bli kjent med" et nick ikke er det samme som å bli kjent med selve personen bak nicket? Og hva vet du om at det hun skriver ikke er vridd på for å ikke bli gjenkjent? Fikk ikke med meg hvem som skrev hva her.. Men å bli provosert av at noen deler en positiv opplevelse med sønnen sin viser bare at det er ikke mamma til adhd gutt som har et problem her. Hva gjør det om hun postet "ofte?" forumet er vel til for at en skal kunne dele erfaringer og søke råd fra andre foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå