mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #26 Skrevet 12. august 2015 Så når nicket ditt er adhdgutt, du har skrevet mye om han her inne og så skriver du at to barn på 7 og 8 år skal passe seg selv mens du sitter i baren i køben, det er altså ikke ment for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Tror de fleste her inne forsto at det var tull? Svarte slik fordi noen spurte hvem som skulle passe barna ... Det er da ingen som går fra barn på 7 og 8 er det vel? Spørr dumt og få dumme svar... For folk på dib kunne jeg vel reist med storfamilien eller?Etter de andre innleggene dine så tror nok folk at du mente alvor. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Vel... For oppklaring .. Det var bare tull
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #27 Skrevet 12. august 2015 Jeg lar meg provosere over nicket ditt, ditt vanvittige eksponeringsbehov og det faktum at du noen ganger skriver slik om andre at det er gjenkjennbart. Alle mest lar jeg meg provosere over hvordan du utleverer din sønn. Til sammenligning er det bare én eneste annen bruker her som provoserer meg, så jeg lar meg ikke hisse opp så lett. Anonymous poster hash: 7e9c6...de9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #28 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Anonymfourumet er til for å kunne stille pinlige spm anonymt. Ikke for å spre eder og galle. Det spiller ingen rolle om man skriver med nick eller ei, man har krav på å bli svart med respekt. Anonymous poster hash: 1655e...7cd Forumet er til for at Egmint skal tjene penger. Eder, galle og krangler trekker lesere og er god butikk. Anonymous poster hash: d85ed...ba9 Og selvfølgelig må vi levere varene. Rapporterer hele tråden jeg, så får vi se om den blir stående. Anonymous poster hash: 1655e...7cd
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #29 Skrevet 12. august 2015 Jeg lar meg provosere over nicket ditt, ditt vanvittige eksponeringsbehov og det faktum at du noen ganger skriver slik om andre at det er gjenkjennbart. Alle mest lar jeg meg provosere over hvordan du utleverer din sønn. Til sammenligning er det bare én eneste annen bruker her som provoserer meg, så jeg lar meg ikke hisse opp så lett. Anonymous poster hash: 7e9c6...de9 Og hvorfor tror du det betyr noe for et eneste menneske hva du lar deg provosere av? Hva med å la være å lese tråder du blir så opphisset av? Eller blir ikke livet verd å leve om du ikke kan hisse deg opp over bagateller? Mennesker som deg er bare slitsomme. Anonymous poster hash: 7eda2...f04
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #30 Skrevet 12. august 2015 Mamma til adhd elsker disse trådene som handler om henne Foreløbig kan da dette ikke være noe å rapportere. Hysterisk overreaksjon som er normalen her inne Anonymous poster hash: e60ba...2ef
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #31 Skrevet 12. august 2015 Jeg lar meg provosere over nicket ditt, ditt vanvittige eksponeringsbehov og det faktum at du noen ganger skriver slik om andre at det er gjenkjennbart. Alle mest lar jeg meg provosere over hvordan du utleverer din sønn. Til sammenligning er det bare én eneste annen bruker her som provoserer meg, så jeg lar meg ikke hisse opp så lett. Anonymous poster hash: 7e9c6...de9 Men er jo bare å la være å lese, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #32 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater? Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #33 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #34 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Så med andre ord; man må tåle å bli mobbet/ hetset eller whatever hvis man skriver med nick? Blir ikke det litt som når det ene barnet slår det andre og rettferdiggjør det med at det andre barnet slo først?
*Miss Marple* Skrevet 12. august 2015 #35 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere?Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke.Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp.Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Mener du seriøst at noen skal la være å skrive med nick for å slippe hets? Har du samme holdning ellers i samfunnet også? Gjelder det de som blir voldtatt f.eks? Skal de la være å kle seg i skjørt og singlet? De som blir mobbet? Skal de bare slutte å være tjukke/skoleflinke/rødhåret/bruke briller/ha spesielle foreldre osv? Jeg setter det på spissen, ja, men prinsippet er faktisk det samme. Du kan ikke for alvor mene at ansvaret her ligger på den enkelte (nick)bruker? Ansvaret ligger selvsagt på dem som lar seg provosere og tillater seg å hetse andre kun for at de ikke liker dem. Det er vel det vi prøver å lære barna våre?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #36 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere?Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke.Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer.Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp.Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Mener du seriøst at noen skal la være å skrive med nick for å slippe hets? Har du samme holdning ellers i samfunnet også? Gjelder det de som blir voldtatt f.eks? Skal de la være å kle seg i skjørt og singlet? De som blir mobbet? Skal de bare slutte å være tjukke/skoleflinke/rødhåret/bruke briller/ha spesielle foreldre osv? Jeg setter det på spissen, ja, men prinsippet er faktisk det samme. Du kan ikke for alvor mene at ansvaret her ligger på den enkelte (nick)bruker? Ansvaret ligger selvsagt på dem som lar seg provosere og tillater seg å hetse andre kun for at de ikke liker dem. Det er vel det vi prøver å lære barna våre? Det er vel ikke hets i å være uenig med hi? Ei heller prøve å forklare nettvett? Å dra inn voldtekt blir bare så dumt at det gidder jeg ikke argumentere på. Når man skriver på et forum må man tåle tilbakemeldinger både positive og negative. Igjen: hvorfor lar man seg bli gjenkjent igjen og igjen når man kan la være ved å ikke bruke nick? Mener du adhdmor har godt nettvett med all infoen hun legger ut i feks danmarkinnlegget. Hun er veldig gjenkjennelig og man kobler det med en gang til andre innlegg. Dersom hun ikke hadde brukt nick, kunne ingen funnet ut hvem dette var og hun ville forblitt anonym. Dersom hun i tillegg merker hun får andre/hyggeligere svar som anonym, hvorfor da signere med nick. Evt hvorfor ikke endre nick og begynne på nytt, så sønnene ikke blir gjenkjent. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #37 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er sant
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #38 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er sant Hehe.. Er du seriøs? Du sier at du ikke lyver og finner opp ting. Og i samme avsnitt skriver du at du har løyet om en del ting og at det pleier du gjøre. Du er et troll. Som liker oppmerksomhet. Det er jo det troll er ute etter. Anonymous poster hash: 9c633...979
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #39 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er santHehe.. Er du seriøs? Du sier at du ikke lyver og finner opp ting. Og i samme avsnitt skriver du at du har løyet om en del ting og at det pleier du gjøre. Du er et troll. Som liker oppmerksomhet. Det er jo det troll er ute etter. Anonymous poster hash: 9c633...979 Jeg har ikke innrømmet løgn. Har aldri sagt jeg bor med barnefar ,aldri sagt hvor vi bor osv. Jeg har kun endret tidspunkter osv . Nettopp da for å ikke bli gjenkjent.
Salomine Skrevet 12. august 2015 #40 Skrevet 12. august 2015 Men iallverden da, hva er dette for noe? Det er da utrolig hva folk lar seg provosere av. Eller rettere sagt, man kan vel bli provosert av det meste hvis man er i det rette humøret. Men man bør jo kunne holde seg for god til å kommentere alt. Virkelig ikke alt som interesserer alle her inne. Mye jeg synes er både fjollete og temmelig talentløst å skrive innlegg om, men da slutter jeg å lese, og kommer i hvertfall ikke med sure kommentarer. Det som er interessant for noen å lese er det ikke for andre, vi er forskjellige, la det være med det. Angående det med å være anonym. Man er jo anonym også med nick. Syns det blir litt feigt å skjule seg bak anonymknappen når det gjelder meninger man har. Skal man utlevere hendelser og sensitive data, er det selvsagt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #41 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er santHehe.. Er du seriøs? Du sier at du ikke lyver og finner opp ting. Og i samme avsnitt skriver du at du har løyet om en del ting og at det pleier du gjøre. Du er et troll. Som liker oppmerksomhet. Det er jo det troll er ute etter. Anonymous poster hash: 9c633...979 Jeg har ikke innrømmet løgn. Har aldri sagt jeg bor med barnefar ,aldri sagt hvor vi bor osv. Jeg har kun endret tidspunkter osv . Nettopp da for å ikke bli gjenkjent. Ikke det? http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120204-verdens-mest-fantastiske-mann/ http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144192344-andre-som-har-planlagt-ferien-til-sommeren/ Anonymous poster hash: 39eb4...690
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #42 Skrevet 12. august 2015 Men iallverden da, hva er dette for noe? Det er da utrolig hva folk lar seg provosere av. Eller rettere sagt, man kan vel bli provosert av det meste hvis man er i det rette humøret. Men man bør jo kunne holde seg for god til å kommentere alt. Virkelig ikke alt som interesserer alle her inne. Mye jeg synes er både fjollete og temmelig talentløst å skrive innlegg om, men da slutter jeg å lese, og kommer i hvertfall ikke med sure kommentarer. Det som er interessant for noen å lese er det ikke for andre, vi er forskjellige, la det være med det. Angående det med å være anonym. Man er jo anonym også med nick. Syns det blir litt feigt å skjule seg bak anonymknappen når det gjelder meninger man har. Skal man utlevere hendelser og sensitive data, er det selvsagt annerledes. Søk opp adhdgutt-nicket og se om du synes hun enda er anonym. Av og til er helheten også gjenkjenbar. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #43 Skrevet 12. august 2015 Tviler sterkt på at noen her inne vet hvem vi er, vi bor i en annen by enn det jeg ofte hinter til, datoer blir endret og skriver jeg i går kan det like gjerne være for 2 uker siden. Jeg og pappaen har ikke bodd sammen på årevis feks. De fleste trodde jeg var godt gift med barnefar. Poenget er, ikke alt trenger å være slik det ser ut på nett. Når det er sagt , lyver jeg ikke og finner ikke opp ting som ikke er santHehe.. Er du seriøs? Du sier at du ikke lyver og finner opp ting. Og i samme avsnitt skriver du at du har løyet om en del ting og at det pleier du gjøre. Du er et troll. Som liker oppmerksomhet. Det er jo det troll er ute etter. Anonymous poster hash: 9c633...979 Jeg har ikke innrømmet løgn. Har aldri sagt jeg bor med barnefar ,aldri sagt hvor vi bor osv. Jeg har kun endret tidspunkter osv . Nettopp da for å ikke bli gjenkjent.Ikke det? http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144120204-verdens-mest-fantastiske-mann/ http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144192344-andre-som-har-planlagt-ferien-til-sommeren/ Anonymous poster hash: 39eb4...690 Ja? Står da ikke at det er barnefar gjør det? Jeg og barnefar er venner og der stod det da vitterlig at ene barnet skulle på ferie med meg og andre med pappaen😊
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #44 Skrevet 12. august 2015 Jeg trodde mamma til ADHDgutt og blair waldorf var samme jeg. 😗 Anonymous poster hash: bf5c0...046
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #45 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Er du treg? Om hun skulle være verdens største oppmerksomhetshore gir det ingen rett til å mobbe henne! Feilen her ligger kun hos de som hetser! Anonymous poster hash: 4f77c...72b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #46 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Er du treg? Om hun skulle være verdens største oppmerksomhetshore gir det ingen rett til å mobbe henne! Feilen her ligger kun hos de som hetser! Anonymous poster hash: 4f77c...72b Du som er treg her tror jeg... Når netttroll gang på gang skriver kun for å provosere, og så fyrer oppunder så godt de kan får å holde tråden oppe, så er det ikke mobbing vi snakker om. Det er trolling! Hadde hun virkelig følt seg mobbet og vært en vanlig person, så hadde hun vel hatt vett til å ikke holde på slik hun gjør. Anonymous poster hash: 9c633...979
Salomine Skrevet 12. august 2015 #47 Skrevet 12. august 2015 Men iallverden da, hva er dette for noe? Det er da utrolig hva folk lar seg provosere av. Eller rettere sagt, man kan vel bli provosert av det meste hvis man er i det rette humøret. Men man bør jo kunne holde seg for god til å kommentere alt. Virkelig ikke alt som interesserer alle her inne. Mye jeg synes er både fjollete og temmelig talentløst å skrive innlegg om, men da slutter jeg å lese, og kommer i hvertfall ikke med sure kommentarer. Det som er interessant for noen å lese er det ikke for andre, vi er forskjellige, la det være med det. Angående det med å være anonym. Man er jo anonym også med nick. Syns det blir litt feigt å skjule seg bak anonymknappen når det gjelder meninger man har. Skal man utlevere hendelser og sensitive data, er det selvsagt annerledes. Søk opp adhdgutt-nicket og se om du synes hun enda er anonym. Av og til er helheten også gjenkjenbar. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Jeg har ikke vært inne og sett på nicket. Men generelt vil jeg si at man skal være SVÆRT forsiktig med å trekke konklusjoner på "gjenkjennbarheten" til mennesker her og andre forum. Mye kan passe på mange. En venninne av meg begrep ingenting da hun fikk stygge blikk og folk begynte å prate om henne. Viste seg at en kollega av henne var skråsikker på at det var henne som var på et forum og hun som kom med diverse uttalelser. Kollegaen var kjapp med å spre ryktene. Det gikk ut over min venninnes barn og familie og. Min venninne hadde aldri vært på nevnte forum, det var heldigvis lett beviselig for henne da hun i det tidsrommet da noen innlegg var skrevet, var på hytta med mann og barn, uten strøm, nett-tilgang eller mobildekning. Så vær forsiktig med å gjenkjenne folk her, man kan ødelegge mye.
*Miss Marple* Skrevet 12. august 2015 #48 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Er du treg? Om hun skulle være verdens største oppmerksomhetshore gir det ingen rett til å mobbe henne! Feilen her ligger kun hos de som hetser! Anonymous poster hash: 4f77c...72b Du som er treg her tror jeg... Når netttroll gang på gang skriver kun for å provosere, og så fyrer oppunder så godt de kan får å holde tråden oppe, så er det ikke mobbing vi snakker om. Det er trolling! Hadde hun virkelig følt seg mobbet og vært en vanlig person, så hadde hun vel hatt vett til å ikke holde på slik hun gjør. Anonymous poster hash: 9c633...979 Da får jeg lyst å stille deg et enkelt ja eller nei spørsmål. Syns du det er greit at noen tydeligvis ser rødt og svarer skarpt hver gang den aktuelle brukeren skriver et innlegg? Uansett innhold.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #49 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838 Du kan umulig være mentalt i vater?Hele dette innlegget er jo lettere sinnsykt. Vedkommende har vært utsatt for en heksejakt og mobbing av personer som åpenbart har store personlige problemer. Det er ikke normalt å mobbe andre. Helt uavhengig av om de stikker seg frem eller ikke. Anonymous poster hash: 4f77c...72b Men hun synes det er gøy! Viss ikke kan hun jo bare la være å signere med nick. Hun er jo ute etter å provosere og ønsker å få så lange tråder som mulig. Det ser man jo på når du svarer. Derfor jeg lurer, hvorfor signere med nick? Og hvorfor gjøre barna, særlig eldstemann så synlige at det er enkelt å vite hvem hun er. Feks danmarksbåten, nøyaktig når hun er i Danmark, hvilken type lugar, hva de gjør, adhdgutt osv. Enkelt å vite hvem nicket er for de som kjenner henne og barna, spesielt når man tenker på alle andre gjenkjennende nick hun skriver. Hvorfor ikke bruke nettvett så barna ikke blir gjenkjent. Danmarksinnlegget kunne jo enkelt vært anonymt, da ville ingen koblet nicket til barna og gjenkjenne nicket hver gang det dukker opp. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Er du treg? Om hun skulle være verdens største oppmerksomhetshore gir det ingen rett til å mobbe henne! Feilen her ligger kun hos de som hetser! Anonymous poster hash: 4f77c...72b Du som er treg her tror jeg... Når netttroll gang på gang skriver kun for å provosere, og så fyrer oppunder så godt de kan får å holde tråden oppe, så er det ikke mobbing vi snakker om. Det er trolling! Hadde hun virkelig følt seg mobbet og vært en vanlig person, så hadde hun vel hatt vett til å ikke holde på slik hun gjør. Anonymous poster hash: 9c633...979 Da får jeg lyst å stille deg et enkelt ja eller nei spørsmål. Syns du det er greit at noen tydeligvis ser rødt og svarer skarpt hver gang den aktuelle brukeren skriver et innlegg? Uansett innhold. Hvorfor skal du begrense mitt svar til ja eller nei? Det er vel ikke nødvendigvis samme person som reagerer hver gang? Det er mange som reagerer på denne brukeren, hvertfall fram til at det ble tydelig at vedkommende er et troll. Før det var det vel de påståtte barna hennes folk prøvde å beskytte. Anonymous poster hash: 9c633...979
Gjest Antarctica Skrevet 12. august 2015 #50 Skrevet 12. august 2015 Men iallverden da, hva er dette for noe? Det er da utrolig hva folk lar seg provosere av. Eller rettere sagt, man kan vel bli provosert av det meste hvis man er i det rette humøret. Men man bør jo kunne holde seg for god til å kommentere alt. Virkelig ikke alt som interesserer alle her inne. Mye jeg synes er både fjollete og temmelig talentløst å skrive innlegg om, men da slutter jeg å lese, og kommer i hvertfall ikke med sure kommentarer. Det som er interessant for noen å lese er det ikke for andre, vi er forskjellige, la det være med det. Angående det med å være anonym. Man er jo anonym også med nick. Syns det blir litt feigt å skjule seg bak anonymknappen når det gjelder meninger man har. Skal man utlevere hendelser og sensitive data, er det selvsagt annerledes. Søk opp adhdgutt-nicket og se om du synes hun enda er anonym. Av og til er helheten også gjenkjenbar.Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Ja, det er den sikkert - hvis man er veldig nysgjerrig på å pusle sammen små informasjonsbiter og snuse og lete etter tilleggsinfo. Man kan sikkert komme nærmere personens identitet. Men det finnes et navn på sånne som gjør det, du er klar over det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå