Gjest ♡perla Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg må bare spørre; har du prøvd å opprette tråder som anonym? Og får du i såfall så mange sure/ekle/mobbende svar da også? Jeg syns det er helt utrolig hvordan noen (virker det som) er bitchy pga nicket som har opprettet tråder her inne...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Hva med å ta dette på pm....? Anonymous poster hash: 3840e...dd3
Gjest ♡perla Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Hvorfor det? Hun kan vel bare la være å svare hvis hun ikke vil...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Og du er bedre fordi, HI.....? Anonymous poster hash: 5fabe...c36
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Nå legger jo du opp til en ny mobbetråd. Hvorfor gjør du det? Anonymous poster hash: 7317c...746
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Det er vel ofte slik... Når noen med kjent nick skriver kontra anonym... Og ja det er forskjell😊
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Det er vel ofte slik... Når noen med kjent nick skriver kontra anonym... Og ja det er forskjell Men det er jo fordi noen av de som skriver med nick har større markeringsbehov enn andre Anonymous poster hash: 7317c...746
Gjest ♡perla Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Nå legger jo du opp til en ny mobbetråd. Hvorfor gjør du det? Anonymous poster hash: 7317c...746 På hvilken måte? Tror kanskje jeg nevnte så vidt i overskriften hvem innlegget mitt er til...? Ergo trenger ingen andre å gå inn på tråden engang! Uansett har jeg fått svar på spørsmålet mitt og syns fortsatt det er helt på trynet
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Det er vel ofte slik... Når noen med kjent nick skriver kontra anonym... Og ja det er forskjell Men det er jo fordi noen av de som skriver med nick har større markeringsbehov enn andre Anonymous poster hash: 7317c...746 For noe sludder. Dersom jeg har et markeringsbehov gir da ikke det surmaga drittkjerringer noen rett eller grunn til å mobbe meg. Anonymous poster hash: 4f77c...72b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Det er vel ofte slik... Når noen med kjent nick skriver kontra anonym... Og ja det er forskjell Men det er jo fordi noen av de som skriver med nick har større markeringsbehov enn andre Anonymous poster hash: 7317c...746 Så det du mener er ; de som i følge deg da har ett markeringsbehov ,de fortjener drit? Fra voksne mennesker?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Det er vel ofte slik... Når noen med kjent nick skriver kontra anonym... Og ja det er forskjellMen det er jo fordi noen av de som skriver med nick har større markeringsbehov enn andre Anonymous poster hash: 7317c...746 Så det du mener er ; de som i følge deg da har ett markeringsbehov ,de fortjener drit? Fra voksne mennesker? Har jeg skrevet at du eller noen andre med nick fortjener dritt? Nei, for det mener jeg ikke. Jeg sier bare at når en har et markeringsbehov så blir dere husket lettere, og da får en gjerne mer dritt. Ikke tillegg meg en mening jeg ikke har Anonymous poster hash: 7317c...746
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
Gjest Antarctica Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Oj. Snakker om bakvendt logikk.
Miss Honey Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 har tenkt det samme og syns det er fint at HI stiller spørsmålet sitt her. Hun viser med innlegget at hun er imot mobbingen og ordlegger seg på en forsiktig måte så ser ikke hvorfor noen mener det skal utvikle seg til å bli en mobbetråd. tror mange av mobberne har godt av å stille seg selv spørsmålet "svarer jeg frekt fordi jeg ikke liker nicket, fordi jeg ikke liker det som blir sagt i innlegget eller fordi jeg har hengt meg opp i en ting dette nicket har sagt tidligere som jeg syns var fryktelig dumt. Er det virkelig så forferdelig dumt det som er skrevet/svart av nicket her?" Seriøst, flott at du stilte spørsmålet åpent på anonymforumet hi. Håper det får noen til å begynne å tenke👍🏻
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #15 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Anonymfourumet er til for å kunne stille pinlige spm anonymt. Ikke for å spre eder og galle. Det spiller ingen rolle om man skriver med nick eller ei, man har krav på å bli svart med respekt. Anonymous poster hash: 1655e...7cd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #16 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Altså.... Alle er anonyme her, nick eller ei. Jeg går aldri inn for å provosere med vilje nei, og tenker at hvis noen lar seg bli provosert av å se mitt nick , da er det vel ikke JEG som burde gå i meg selv , er det vel? Jo, det kan vel hende? Det er mange andre nickbrukere her som ikke får samme reaksjon når de skriver noe. Altså er det noe spesielt ved deg (og en håndfull andre). Sånn er det når man stikker hodet frem ofte, da ser ikke folk bare det du skriver her og nå, men i lys av det du har skrevet tidligere. Nå har du riktignok ligget litt lavere i terrenget en stund, så det er sikkert mange nye her som ikke har fått med seg de hundre-og-ørti trådene du skrev om sønnen din tidligere. Du har sikkert rett i at du ikke provoserer med vilje, men hvis du har litt vett, så vet du at det er noe med måten du formulerer deg på som allikevel provoserer. Da har du to valg. Enten fortsetter du og tenker at du driter i at andre blir provosert. Eller så tenker du deg om og slipper unna noen reaksjoner. Vil i hvert fall oppfordre deg til å la være å svare og holde liv i meningsløse diskusjoner om deg. Det må jo være med vilje. Eller med selvrettferdighet. Anonymous poster hash: ee170...838
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 så hvis jeg tidligere har skrevet noe som noen har blitt provosert av klarer ikke folk svare på en Ok måte på helt uskyldige innlegg? Jeg har vett nok til å skjønne at måten jeg skriver på kan få folk provosert , det vil si dette gjelder de som ikke takler at jeg svarer hyggelig , saklig og ikke mister besinnelsen ...😊 ja og de som ikke takler ett 😊
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #19 Skrevet 12. august 2015 Så når nicket ditt er adhdgutt, du har skrevet mye om han her inne og så skriver du at to barn på 7 og 8 år skal passe seg selv mens du sitter i baren i køben, det er altså ikke ment for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Men hvorfor bruker du da nick istedenfor å skrive anonymt? Dette er jo et anonymt forum. Er det kun for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Anonymfourumet er til for å kunne stille pinlige spm anonymt. Ikke for å spre eder og galle. Det spiller ingen rolle om man skriver med nick eller ei, man har krav på å bli svart med respekt. Anonymous poster hash: 1655e...7cd Forumet er til for at Egmint skal tjene penger. Eder, galle og krangler trekker lesere og er god butikk. Anonymous poster hash: d85ed...ba9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #21 Skrevet 12. august 2015 så hvis jeg tidligere har skrevet noe som noen har blitt provosert av klarer ikke folk svare på en Ok måte på helt uskyldige innlegg? Jeg har vett nok til å skjønne at måten jeg skriver på kan få folk provosert , det vil si dette gjelder de som ikke takler at jeg svarer hyggelig , saklig og ikke mister besinnelsen ... ja og de som ikke takler ett Jeg lar meg ikke provosere av at du er hyggelig og smiler. Jeg lar meg provosere av dårlig evne til å skille hva hele verden vil vite. Dessuten mistenker jeg at du innimellom finner på ting som slett ikke er sant. Anonymous poster hash: ee170...838
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #22 Skrevet 12. august 2015 Så når nicket ditt er adhdgutt, du har skrevet mye om han her inne og så skriver du at to barn på 7 og 8 år skal passe seg selv mens du sitter i baren i køben, det er altså ikke ment for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Tror de fleste her inne forsto at det var tull? Svarte slik fordi noen spurte hvem som skulle passe barna ... Det er da ingen som går fra barn på 7 og 8 er det vel? Spørr dumt og få dumme svar... For folk på dib kunne jeg vel reist med storfamilien eller?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. august 2015 #23 Skrevet 12. august 2015 så hvis jeg tidligere har skrevet noe som noen har blitt provosert av klarer ikke folk svare på en Ok måte på helt uskyldige innlegg? Jeg har vett nok til å skjønne at måten jeg skriver på kan få folk provosert , det vil si dette gjelder de som ikke takler at jeg svarer hyggelig , saklig og ikke mister besinnelsen ... ja og de som ikke takler ett Jeg lar meg ikke provosere av at du er hyggelig og smiler. Jeg lar meg provosere av dårlig evne til å skille hva hele verden vil vite. Dessuten mistenker jeg at du innimellom finner på ting som slett ikke er sant. Anonymous poster hash: ee170...838 Ok ... Da lurer jeg på noe... Hvis noe ved meg gjør deg så provosert, Hvorfor lar du deg bli provosert ved å gå inn på innleggene mine?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #24 Skrevet 12. august 2015 så hvis jeg tidligere har skrevet noe som noen har blitt provosert av klarer ikke folk svare på en Ok måte på helt uskyldige innlegg? Jeg har vett nok til å skjønne at måten jeg skriver på kan få folk provosert , det vil si dette gjelder de som ikke takler at jeg svarer hyggelig , saklig og ikke mister besinnelsen ... ja og de som ikke takler ettJeg lar meg ikke provosere av at du er hyggelig og smiler. Jeg lar meg provosere av dårlig evne til å skille hva hele verden vil vite. Dessuten mistenker jeg at du innimellom finner på ting som slett ikke er sant. Anonymous poster hash: ee170...838 Ok ... Da lurer jeg på noe... Hvis noe ved meg gjør deg så provosert, Hvorfor lar du deg bli provosert ved å gå inn på innleggene mine? Det er morsomt å bli provosert og se at andre også blir det. Anonymous poster hash: d85ed...ba9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2015 #25 Skrevet 12. august 2015 Så når nicket ditt er adhdgutt, du har skrevet mye om han her inne og så skriver du at to barn på 7 og 8 år skal passe seg selv mens du sitter i baren i køben, det er altså ikke ment for å provosere? Anonymous poster hash: 26fe0...2bf Tror de fleste her inne forsto at det var tull? Svarte slik fordi noen spurte hvem som skulle passe barna ... Det er da ingen som går fra barn på 7 og 8 er det vel? Spørr dumt og få dumme svar... For folk på dib kunne jeg vel reist med storfamilien eller? Etter de andre innleggene dine så tror nok folk at du mente alvor. Anonymous poster hash: 26fe0...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå