Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #51 Skrevet 7. august 2015 Leser både bøker og artikler på bokmål, nynorsk, svensk, dansk og andre språk jeg behersker. Syns det er jåleri å late som at man ikke kan det.Jeg kan det men synes det er fjollete å skrive på nynorsk. 🙊 Anonymous poster hash: c70fb...002 Hva som er fjollete med det? Det er faktisk det daglige skriftspråket til en stor del av befolkningen. For meg er det helt naturlig å bruke, jeg har brukt det siden barneskolen. Hvor er fjolleriet i det? Anonymous poster hash: ce174...23a Kjære. Google ordet fleip. Anonymous poster hash: c70fb...002
Gjest Antarctica Skrevet 8. august 2015 #52 Skrevet 8. august 2015 Leser både bøker og artikler på bokmål, nynorsk, svensk, dansk og andre språk jeg behersker. Syns det er jåleri å late som at man ikke kan det.Jeg kan det men synes det er fjollete å skrive på nynorsk. Anonymous poster hash: c70fb...002 Hva som er fjollete med det? Det er faktisk det daglige skriftspråket til en stor del av befolkningen. For meg er det helt naturlig å bruke, jeg har brukt det siden barneskolen. Hvor er fjolleriet i det? Anonymous poster hash: ce174...23a Kjære. Google ordet fleip. Anonymous poster hash: c70fb...002 Pinlige øyeblikk kan noen ganger ros i land ved å kalle det fleip. Noen ganger, i alle fall. Ikke bestandig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå