Gå til innhold

Hva er det mest upassende dere har sagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på sykehjem deltid, i tillegg til 100%studier. Jeg tar meg selv ofte i å si " hvil i fred ", når pasientene skal ha seg en middagshvil.. Gang etter gang!!!

Anonymous poster hash: 6c91f...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg presterte å si «jeg forstår» til en person som ut av det blå fortalte at h*n hadde det så kjipt at h*n ville hoppe ut av vinduet. Ble så perpleks at det ramlet ut som en høffelighetsfrase. (Var ment som en anerkjennelse av følelsene til den personen)«NEI det gjør du IKKE» med sint svar fikk jeg til bake. Følte meg kjempedum.

Ellers har jeg prestert flere ganger og si vi sees til en som var blind. Følte meg litt dum etterpå ja.

Anonymous poster hash: 39f3a...d95

Skrevet

"Da blir det vel barn snart?" Jeg som er så motstander av å spørre om sånt. Det bare datt ut av meg uten at jeg tenkte over det. Angret med en gang og har aldri spurt noen om det igjen.

Anonymous poster hash: e1b7d...5c8

Skrevet

Jeg sa til en bekjent som har en datter med downs at jeg ikke hadde orket å ha et funksjonshemmet barn. Det var ikke det jeg mente å si, men det var slik det kunne oppfattes. Det kom feil ut, og det gikk ikke opp for meg hva jeg egentlig hadde sagt før etterpå.

Anonymous poster hash: d9470...8c0

Skrevet

Jeg sa til en bekjent som har en datter med downs at jeg ikke hadde orket å ha et funksjonshemmet barn. Det var ikke det jeg mente å si, men det var slik det kunne oppfattes. Det kom feil ut, og det gikk ikke opp for meg hva jeg egentlig hadde sagt før etterpå.

Anonymous poster hash: d9470...8c0

Hva var det du mente å si?

Skrevet

Huffda, hi :)

Jeg kan ikke huske å ha sagt noe veldig upassende, men en gang fikk jeg skryt fra en dame for kjolen min i et selskap, jeg svarte "takk, det har du og, egentlig..". Det synes jeg er litt flaut. Huff

Anonymous poster hash: 1b1ea...d62

Skrevet

Jeg sa "takk for alt" til en gammel mann i nabolaget da vi gikk julebukk.

Mente jo å takke for alt snop.

Anonymous poster hash: 72c68...a1a

Skrevet

Husker ikke ordrett, men noe med at jeg synes det var utrolig når tenåringsjenter finner seg menn som er 20-30 år eldre. 

Kanskje ikke så upassende, men settingen var i familiebesøk hos min nye kjæreste, der tanten som var tilstede ble sammen med sin 24 år eldre mann da hun var 16. Uups! Vet fortsatt ikke om hun hørte det, men vi har hvert fall en god tone i dag! :)

Anonymous poster hash: 23240...074
Skrevet

Til en kompis: vi må smøre oss med solkrem så vi ikke får hudkreft vet du!!

(2 sekunder etter husker jeg at faren døde av kreft et par år tidligere)

Til en venninne: Nei, der ville ikke jeg ha jobbet, der er det jo menn som har voldtatt og sånne ekle ting!

(Faren til denne venninna, ja akkurat...)

Til en venninne: Den kua var skikkelig tjukk! Herreguuuud!!!

(Venninne som er sykelig overvektig)

Mange år siden alt dette, men ble så flau at jeg fortsatt husker...

Anonymous poster hash: a7941...c7f

Skrevet

Pratet om noe helt uskyldig og så klarte jeg å lire av meg "Det er til å dævve av!" Jeg beit meg i tunga i samme sekund og sa unnskyld. Vedkommende jeg snakket med var i stor sorg etter at moren hadde dødd to dager før...

Skrevet

"Kjennes dette greit ut?" Til en pasient som var lam fra halsen og ned....

Anonymous poster hash: 37aba...2a8

Skrevet

Jeg presterte å si «jeg forstår» til en person som ut av det blå fortalte at h*n hadde det så kjipt at h*n ville hoppe ut av vinduet. Ble så perpleks at det ramlet ut som en høffelighetsfrase. (Var ment som en anerkjennelse av følelsene til den personen)«NEI det gjør du IKKE» med sint svar fikk jeg til bake. Følte meg kjempedum.

Ellers har jeg prestert flere ganger og si vi sees til en som var blind. Følte meg litt dum etterpå ja. Anonymous poster hash: 39f3a...d95

Har også dummet meg ut overfor en blind kollega da jeg klarte å få styr på videokonferanseutstyret: "i de blindes rike er den enøyde konge".

Anonymous poster hash: 72599...493

Skrevet

Jeg møtte en fantastisk fyr, og kompisen hans, på byen for mange år siden.

Falt pladask i fylla!

Problemet var at jeg har en lillebror som jeg alltid har kalt "Apa" eller "Vesleapen" (nå blir jeg sikkert gjenkjent), og i en heftig diskusjon med kompisen til drømmeprinsen så klarte jeg å slenge ut "Ape!" av gammel vane.

Greia var at disse guttene var fra Kenya...

Needless to say; jeg ble ditcha, selv etter 100 unnskyldninger og forklaringer :(

Flaut,kleint,trist.

Anonymous poster hash: 70f85...c42

Skrevet

Sorry, men jeg ler så jeg tisser på meg!!

Anonymous poster hash: bce14...428

Skrevet

Samme tabben har jeg gjort på jobb. Rakk ikke å stoppe det før det bare datt ut av meg 😞

Anonymous poster hash: 4af78...7a8

Skrevet

Fulgte min sønn ibursdag, og satt og ventet da han ikke ville være alene.

Jeg har flere barn og har feiret noen bursdager.

Så da vi skulle dra snakket jeg litt med mor til bursdagsbarnet. Ja, jeg har iallfall lært at det ikke er noen ide å vaske huset før en barnebursdag, sa jeg. (De griser jo så fælt...)

I bilen på vei hjem slo det meg plutselig at det måtte høres ut som jeg syntes de hadde det skittent! Jeg begynte å le høyt i bilen og er ganske flau hver gang jeg treffer henne. 😂

For ordens skyld - de hadde det IKKE skittent!

Anonymous poster hash: 6c397...69d

Skrevet

Sa god bedring til en pasient som var til undersøkelse hos meg som hadde uhelbredelig kreft og døden nært forestående. Ble oppriktig lei meg da jeg oppdaget hva jeg hadde sagt 😞

Skrevet

Jobber på legevakt, og en dame kommer inn. Jeg spurte om hun hadde parkert rett utenfor, og det hadde hun. Forklarte henne at det var kun for pasienter med handicap lapp, og hun svarte at det hadde hun. Presterte å si: "ja, da er du heldig".... 

Anonymous poster hash: bb36f...db6
Skrevet

Sa god bedring til en pasient som var til undersøkelse hos meg som hadde uhelbredelig kreft og døden nært forestående. Ble oppriktig lei meg da jeg oppdaget hva jeg hadde sagt 😞

Oida...

Anonymous poster hash: 28a6d...131

Skrevet

Jobber på legevakt, og en dame kommer inn. Jeg spurte om hun hadde parkert rett utenfor, og det hadde hun. Forklarte henne at det var kun for pasienter med handicap lapp, og hun svarte at det hadde hun. Presterte å si: "ja, da er du heldig".... 

Hun var forresten helt uenig i det utsagnet...

Skrevet

Hun var forresten helt uenig i det utsagnet...

😂

Anonymous poster hash: 28a6d...131

Skrevet

Sa til en person som jeg vanligvis ikke ser i annet enn arbeidsantrekk: "jeg kjente deg nesten ikke igjen med klær på" 😂

Skrevet

"No har håret mitt blitt fett igjen, sånn som ditt mamma". (Håret mitt blir fort fett til vanlig, men når eg er gravid blir det aldri fett, mamma har alltid (og med god grunn) klaga på at håret blir så fort fett. Men det er no ikkje nødvendig å gni det inn.

Ein gong sat eg på fest å la ut om min eigen vellukka slankekur til ei ganske så overvektig ung dame. Heldt på heilt til veninna mi tipsa meg om at eg kanskje skulle slutte...(til mitt forsvar var eg nyfrelst slankar og tenkte heilt oppriktig at om eg kunne klare det så kunne alle andre og klare det, derfor måtte eg jo fortelle om korleis. Skjønnar at det heilt sikkert ikkje føltest så bra for den personen som vart utsett for dette:-()

Huff, er visst ikkje nokon hyggeleg person eg.

Anonymous poster hash: e0963...ff1

Skrevet

En kollega av meg hadde strikke dilla og strikket ullsokker til mannen sin. Hun sa at nå hadde han ca 100 par i skuffen sin. Da klarer jeg å si (på stavangersk) da er han godt skodd, eller rettere sagt godt sokkt 😳 ble endel latter utav det😂

Anonymous poster hash: 4099f...270

Skrevet

Er minst ti år siden, men jeg rødmer enda.

Vi hadde alle akkurat lest wonderboy, hvor han har en lang utgreiing av valg av farge på limousin.

Nå var vi på ferie til Sverige, og på vei til taxikøen blir jeg spurt hvilken vi skal ta, hvor jeg svarer:"samme det så lenge det ikke er en svart en".

Og akkurat der står jo taxisjåføren, som selvfølgelig er veldig mørkhudet, og tydeligvis ukomfortabel.

Jeg prøvde å si at jeg mente farge på bil, men alt ble bare feil.

Hjelpe meg jeg håpte det skulle dukke opp et hull i bakken.

Anonymous poster hash: ad0e7...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...