Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #51 Skrevet 24. juli 2015 Både jeg og min mann er yngst og vi opplever å bli mer sponsa enn eldre søsken. Jeg er attpåklatten. Søsknene mine var voksne og flytta ut da jeg meldte min ankomst. Mamma døde da jeg var 4, i en bilulykke. Etter det har det vært meg og pappa. Jeg er sykt bortskjemt, søsknene mine hadde en mer normal oppvekst. Samtidig er det jeg som alltid har stilt opp og tatt meg av han. Søsknene mine stiller aldri opp, så jeg synes ikke det er så urettferdig. Min mann får og så mer enn sine eldre søsken. Men det er og så han stiller opp for svigermor. Vi hjelper dem så mye vi kan, og de hjelper oss. Søsknene stiller sjeldent opp, og får lite tilbake. Anonymous poster hash: ed619...6b7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #52 Skrevet 24. juli 2015 Vi har samme situasjon her. Prøver å ikke la meg irritere, men tenker at jeg er selvstendig og stolt av det! Reagerer kun når de forskjellsbehandler ungene våre. Anonymous poster hash: 66524...9ac
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #53 Skrevet 24. juli 2015 Mannen blir sur når jeg tar det opp... fordi vi har et fint liv og klarer oss uten at de skal sponse oss. Men det er bare forskjellsbehandlingen. Det irriterer meg likevel. Er spent på i kveld. Da skal alle vi barna ut å spise med partnere og svigers skal vere hjemme med barnebarna... Er spent på hvem som skal betale luksusmiddagen til ungdommene Anonymous poster hash: e1691...1de
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #54 Skrevet 24. juli 2015 Mannen blir sur når jeg tar det opp... fordi vi har et fint liv og klarer oss uten at de skal sponse oss. Men det er bare forskjellsbehandlingen. Det irriterer meg likevel. Er spent på i kveld. Da skal alle vi barna ut å spise med partnere og svigers skal vere hjemme med barnebarna... Er spent på hvem som skal betale luksusmiddagen til ungdommene Anonymous poster hash: e1691...1de Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 08c99...a56
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #55 Skrevet 24. juli 2015 Mannen blir sur når jeg tar det opp... fordi vi har et fint liv og klarer oss uten at de skal sponse oss. Men det er bare forskjellsbehandlingen. Det irriterer meg likevel. Er spent på i kveld. Da skal alle vi barna ut å spise med partnere og svigers skal vere hjemme med barnebarna... Er spent på hvem som skal betale luksusmiddagen til ungdommene Anonymous poster hash: e1691...1de De fikk vel med seg penger da, sikkert..... Anonymous poster hash: 57333...3c3
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #56 Skrevet 25. juli 2015 Jeg spurte. .. men de betalte selv. Utrolig nok 😊 Men min datter var med på golf og jeg sendte med henne 100 kr.. og da hadde eldste broren til min mann betalt for henne. Mens min svigermor hadde betalt for den yngste søstren og hennes partner..... Så hadde hun spandert is på de to etter på, mens han som er eldre og min datter hadde ikke kjøpt is... Blir sprø... Nå ble svigermor sur fordi vi vil hjem igjen og ikke lam vente til søsteren til min mann har bursdag. Hun har bestilt kake.... blir sprø snart. Vi skal spise sammen senere. . Spent på hvordan det blir gjort denne gangen Anonymous poster hash: e1691...1de
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #57 Skrevet 25. juli 2015 Jeg spurte. .. men de betalte selv. Utrolig nok 😊 Men min datter var med på golf og jeg sendte med henne 100 kr.. og da hadde eldste broren til min mann betalt for henne. Mens min svigermor hadde betalt for den yngste søstren og hennes partner..... Så hadde hun spandert is på de to etter på, mens han som er eldre og min datter hadde ikke kjøpt is... Blir sprø... Nå ble svigermor sur fordi vi vil hjem igjen og ikke lam vente til søsteren til min mann har bursdag. Hun har bestilt kake.... blir sprø snart. Vi skal spise sammen senere. . Spent på hvordan det blir gjort denne gangen Anonymous poster hash: e1691...1de Mulig det er sagt allerede, men hvorfor ikke si det direkte til dem? Jeg hadde ikke giddet rett og slett, spesielt om mine barn hadde vært en del av forskjellsbehandlingen, jeg fatter ikke at folk kan holde på sånn med god samvittighet. Anonymous poster hash: 87eff...718
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #58 Skrevet 26. juli 2015 Nå reiser vi... gidder virkelig ikke å feriere med de lenger. I sta spurte sønnen min etter brus. Han fikk ikke fordi han hadde fått en tidligere.. så jeg bare sa "får han virkelig ikke brus?..." Så gikk jeg å hentet en hos meg i rein protest. Så var hun yngste med foreldre til byen så kjøpte de med seg mat hjem til hun, partneren og til seg selv. .. mens nest eldste broren satt og måtte se på de andre spise. Tydelig irritert ble han over at han ikke fikk. Jeg forstår det godt. Anonymous poster hash: e1691...1de
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #59 Skrevet 26. juli 2015 Hvordan klarer du å holde deg fra å si noe? Jeg hadde nok sagt det rett ut hvordan de forskjellsbehandler dere! Anonymous poster hash: 7f8dc...1f8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #60 Skrevet 26. juli 2015 Tror nok de merker at jeg er sur. Har ikke vært sammen med dem på flere dager. Gidder virkelig ikke. Vi reiser tirsdag og det skal bli bra! Anonymous poster hash: e1691...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå