Gå til innhold

September 2015


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå lurer jeg veldig her. Er det noen av dere som reagerer på Crinone med tissing om natta? Jeg må ALDRI tisse om natta, men de siste to nettene har jeg vært på do 3-4 ganger! Utrolig stress siden vi overnattet på et fyr med utedo i helgen. Jeg leste et sted at det kunne utløses av hormoner og tenkte det kunne være Crinone.

 

Noen som har opplevd liknende noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye med flere av dere. :) Måtte det bli mange egg og mange positive tester her inne. :)

 

Her er jeg på spraydag 14. Begynner på Menopur til onsdagen. Har tidligere hatt puregon så er veldig spent på menopuren. Om det er noen her som har prøvd begge deler, så vil jeg veldig gjerne vite hvordan det har gått med menopur i forhold til andre sprøyter. :)

 

Når på døgnet har dere satt sprøytene? Har tidligere forsøk satt sprøyten på kvelden da jeg har fått beskjed om det, men de på St.Olavs sa jeg kunne velge når jeg ville sette den. Tenkte jeg ville prøve sette sprøyten på morgenene denne gangen.  :)

 

kite: Jeg måtte også opp tisse om nettene da jeg gikk på Lutinus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her har det skjedd mye med flere av dere. :) Måtte det bli mange egg og mange positive tester her inne. :)

 

Her er jeg på spraydag 14. Begynner på Menopur til onsdagen. Har tidligere hatt puregon så er veldig spent på menopuren. Om det er noen her som har prøvd begge deler, så vil jeg veldig gjerne vite hvordan det har gått med menopur i forhold til andre sprøyter. :)

 

Når på døgnet har dere satt sprøytene? Har tidligere forsøk satt sprøyten på kvelden da jeg har fått beskjed om det, men de på St.Olavs sa jeg kunne velge når jeg ville sette den. Tenkte jeg ville prøve sette sprøyten på morgenene denne gangen. :)

 

kite: Jeg måtte også opp tisse om nettene da jeg gikk på Lutinus.

Jeg kan ikke si hvordan det har gått i forhold til andre sprøyter men jeg har gått på Menopur og det gikk kjempe fint. Satt sprøyten kl 19.00 hver kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, sommerfuggelimagen! :) jeg er så heldig og ha to gutter på 4 og 1år, så dette og fryseforsøket i juni, var jo bare ren bonus! :) men ja, litt trist at vi ikke fikk denne siste sjangsen er det jo.. Men vi får se når minstemann blir større, så kansje vi hiver oss rundt men ett forsøk privat.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på første ul i morgen, og lurer på hva jeg kan forvente? Mye som kan gå galt? Har 6 egg på frys, har nå gått på progynova i 12 dager. Er så nervøs! Vanlig å måtte øke opp med medisin og må tilbake på flere ul før innsett foreksempel? Håper på svar... ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vente på hcG test er så vanskelig :(

 

It's killing meeeeeeeeeeee!

Når har du testdag? Jeg har mandag og føler meg ikke gravid en plass... Men har aldri vært før, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet jo HVOR han satte begge embryoene, så kan følge litt med på "riktig sted". Har kjent litt stikkinger på venstre side (ikke noe på høyre). Lurer litt på om jeg skal ta en hjemmetest til lørdag. Da er det 10 dager siden innsett (13 dager siden uttak).

Prøver egentlig bare å være mest mulig busy. Finne på ting og lese bok og se film. Alt for ikke å Google for mye. Googler på rødt lys, i kø og på senga... Helt håpløs😂

Føler du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å vente på hcG test er så vanskelig :(

 

It's killing meeeeeeeeeeee!

Når har du testdag? Jeg har mandag og føler meg ikke gravid en plass... Men har aldri vært før, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet jo HVOR han satte begge embryoene, så kan følge litt med på "riktig sted". Har kjent litt stikkinger på venstre side (ikke noe på høyre). Lurer litt på om jeg skal ta en hjemmetest til lørdag. Da er det 10 dager siden innsett (13 dager siden uttak).

Prøver egentlig bare å være mest mulig busy. Finne på ting og lese bok og se film. Alt for ikke å Google for mye. Googler på rødt lys, i kø og på senga... Helt håpløs

Føler du noe?

 

Hei Kite Jeg skal ha testdag tirsdag, Jeg føler av og til mensen symptomer men ikke mer enn det. Har kjent mest på venstre side. Alt på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.  

 

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.  
 
Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon. 

 

 

Så godt å høre at det ikke var noe å grue seg til! Jeg skal nemlig ta min første sprøyte på lørdag og gruer meg veldig!

Hittil tar jeg bare pergotime og merker ingen forskjell/bivirkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.  
 
Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon. 

 

 

Så godt å høre at det ikke var noe å grue seg til! Jeg skal nemlig ta min første sprøyte på lørdag og gruer meg veldig!

Hittil tar jeg bare pergotime og merker ingen forskjell/bivirkninger :)

 

 

Gruet meg veldig jeg også, men var ingenting grue seg for. Menopur var ikke noe værre sette enn puregon pennen. Nesten så jeg gleder meg til neste sprøyte imorgen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.

 

Så godt å høre at det ikke var noe å grue seg til! Jeg skal nemlig ta min første sprøyte på lørdag og gruer meg veldig!

Hittil tar jeg bare pergotime og merker ingen forskjell/bivirkninger :)

Gruet meg veldig jeg også, men var ingenting grue seg for. Menopur var ikke noe værre sette enn puregon pennen. Nesten så jeg gleder meg til neste sprøyte imorgen. ;)

Det høres veldig bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Å vente på hcG test er så vanskelig :(

 

It's killing meeeeeeeeeeee!

Når har du testdag? Jeg har mandag og føler meg ikke gravid en plass... Men har aldri vært før, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet jo HVOR han satte begge embryoene, så kan følge litt med på "riktig sted". Har kjent litt stikkinger på venstre side (ikke noe på høyre). Lurer litt på om jeg skal ta en hjemmetest til lørdag. Da er det 10 dager siden innsett (13 dager siden uttak).

Prøver egentlig bare å være mest mulig busy. Finne på ting og lese bok og se film. Alt for ikke å Google for mye. Googler på rødt lys, i kø og på senga... Helt håpløs

Føler du noe?

 

Hei Kite Jeg skal ha testdag tirsdag, Jeg føler av og til mensen symptomer men ikke mer enn det. Har kjent mest på venstre side. Alt på venstre side.

 

Hei! Jeg har også testdag på tirsdag:) Kjenner så og si ingenting bortsett fra at jeg er stuptrøtt og har ømme bryst.. Men det er jo mye mulig at det kommer fra utrogest :) Dette er vårt 2.forsøk, men 1. fryseforsøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.

 

Så godt å høre at det ikke var noe å grue seg til! Jeg skal nemlig ta min første sprøyte på lørdag og gruer meg veldig!

Hittil tar jeg bare pergotime og merker ingen forskjell/bivirkninger :)

Hei ilu,

Jeg gruet meg som en hund til sprøytene. Har skikkelig sprøyteskrekk (type tårer og besviming). Ba om å få penn og fikk Gonal F. Fikk hjelp til å sette dem. Både min mann og min mor fikk æren. En gang måtte jeg sette den alene og det gikk ok, men jeg foretrekker hjelp. Mitt tips er å klype ganske hardt i flesket og sette sprøyta litt på skrå.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da var første Menopur sprøyte satt :D Den var litt seigere få nåla gjennom huden, men kjente ingenting. :) Var ikke noe grue seg til i hele tatt.

Håper inderlig at menopuren gir meg egg nå da. Har kun fått 4-5 egg på Puregon.

 

Så godt å høre at det ikke var noe å grue seg til! Jeg skal nemlig ta min første sprøyte på lørdag og gruer meg veldig!

Hittil tar jeg bare pergotime og merker ingen forskjell/bivirkninger :)

Hei ilu,

Jeg gruet meg som en hund til sprøytene. Har skikkelig sprøyteskrekk (type tårer og besviming). Ba om å få penn og fikk Gonal F. Fikk hjelp til å sette dem. Både min mann og min mor fikk æren. En gang måtte jeg sette den alene og det gikk ok, men jeg foretrekker hjelp. Mitt tips er å klype ganske hardt i flesket og sette sprøyta litt på skrå.

Lykke til!

Tusen takk for tips! Skal huske å knipe godt :P Endret av ilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Menopur sist jeg. Sleit en del med det å stikke meg selv. Noen år siden sist...

Må liksom manne meg opp litt før hver sprøyte :-/

Nå skal jeg ha både Menopur og Bemfola eller hva den het.

Har fått tilbud om hjelp til å sette sprøytene..men jeg må gjøre det selv.

Føler jeg har mer kontroll da. Selv hvor mye jeg gruer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruet meg veldig til sprøytene. Men det gikk fint.Jeg var veldig overrasket med meg sjølv. Jeg brukte Puregon Pen. Nå bruker jeg Lutinus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...