Gå til innhold

September 2015


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg fått beskjed om at jeg skal ha scratching av livmor før neste ivf forsøk. Noen som har vært borti det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble visst vippet over hit. Skulle hatt uttak/innsett denne uka, men ble skjøvet til neste uke. Og vips så var det jaggu september. Uttak mandag kl 0930. Første runde for oss, så gruegleder med lett panikk innerst inne 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å gå kjempe bra kite! :)

Må få høre hvordan det går :)

Har fått resept på medisiner til neste forsøk nå. Bare å vente på start

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt mens for 2 uker siden, egentlig innsett om ca et par dager men etter fødsel er mens skikkelig på bærtur. Vesla er 8 mnd og vi har egg på frys. Vil ha et søsken forsøk før vi skal gifte oss sommeren 2017. Vi ønsker oss 2 barn så er vi strålende fornøyde. Jeg er 26, mannen 29. Håper mens kommer iløpet av få dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter nesten 5 års prøving er vi i gang med første ( og forhåpentligvis siste) IVF forsøk. Er på dag 4 med hormonsprøyter. Spennende tid dette :)

Endret av Klar for nr 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte helt å oppdatere på tråden her.

1 konsultasjon resulterte for oss i at vi ikke kvalifiserte til prøverør i første omgang siden vi blir gravide på pergotime. (holdt på i 2 år med det kjøret) Det at vi har mistet 2 ganger på rad i MA hadde ikke noe med pergo å gjøre sa legen, så han ville vi skulle starte på pergotime igjen når mensen kom. Nå viste det seg plutselig at mensen aldri kom, istede som lyn fra klar himmel kom en positiv test!! Helt utrolig. Vi er gravide helt på egenhånd uten noen form for medisin eller hormon-hjelp! Jeg er ganske nervøs, men håper denne spiren klamrer seg fast til mai <3

 

Masse lykke til dere her inne! Håper dere vil lykkes <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt å oppdatere på tråden her.

1 konsultasjon resulterte for oss i at vi ikke kvalifiserte til prøverør i første omgang siden vi blir gravide på pergotime. (holdt på i 2 år med det kjøret) Det at vi har mistet 2 ganger på rad i MA hadde ikke noe med pergo å gjøre sa legen, så han ville vi skulle starte på pergotime igjen når mensen kom. Nå viste det seg plutselig at mensen aldri kom, istede som lyn fra klar himmel kom en positiv test!! Helt utrolig. Vi er gravide helt på egenhånd uten noen form for medisin eller hormon-hjelp! Jeg er ganske nervøs, men håper denne spiren klamrer seg fast til mai <3

 

Masse lykke til dere her inne! Håper dere vil lykkes <3

Fantastisk! Grattis 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det overstått. Ganske vondt, men hun var flink og sa at jeg nok burde hatt litt mer smertestillende. MEN det gikk jo fort over! Føltes litt som når de tar sånn celleprøve... Bare mange ganger etterhverandre.

De fikk ut tilsammen 12 egg og vi er knallfornøyd😃

Følte meg fort pigg og gikk lang tur etter vi hadde vært ute og spist lunsj. I morgen skal jeg faktisk jobbe. Ikke veldig krevende jobb, så jeg tror det går flott.

Må bare ha på mob så jeg hører når de ringer om befruktning! Blir spennende!!

Endret av kite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Jenta30 😄🎉

 

Kjempe flott da kite, og så utrolig spennende 😄 masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Alle Sammen

 

Jeg var i Riks hele helgen pga høyt østrogennivå. Søndag var siste mulighet for oss, hvis østrogennivå forsette å øke må syklusen avlyses.

 

Men vi var heldig og vi fikk beskjed å sette inn Ovitrelle.

 

Egguthenting var i går. 13 eggs. Egguthenting gikk kjempefint. De er flink.

 

Nå må vi vente...!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til St. Olavs! Er endelig i gang med medisiner, første ul neste tirsdag og innsett av fryseegg en eller annen gang etter d ☺️ Måtte gå ned minst 10 kg fikk jeg beskjed om da jeg hadde mislykket forsøk før jul, nå har jeg gått ned 15 kg og er klar som et egg!! ☺️☺️😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører også til St. Olavs! Er endelig i gang med medisiner, første ul neste tirsdag og innsett av fryseegg en eller annen gang etter d ☺ Måtte gå ned minst 10 kg fikk jeg beskjed om da jeg hadde mislykket forsøk før jul, nå har jeg gått ned 15 kg og er klar som et egg!! ☺☺

 

 

Masse lykke til Klompini :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått satt inn 2 fine egg i dag. Spennende dager fremover. Skal prøve å holde meg litt opptatt med ny jobb, mange prosjekter og mange arrangementer. Alt er bedre enn bare å tenke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi fått satt inn 1.

 

Fem egg frosset ned.

Oioi! Flott resultat! Lykke til

 

Tusen takk Kite, Lykke til også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forhåpentligvis gullegget på plass😊 Fikk satt inn 1 igår. Og fikk da den gledelige beskjeden om at alle 15 eggene var blitt befruktet😃 2 ble satt på frys igår og resten dyrker de på til mandag☺ Godt med noe positivt i den tøffe prøvetiden😉 Lykke til alle sammen 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...