Gå til innhold

September 2015


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Lykke til med egguthenting/rugingen/testingen alle sammen ☺️ Her var det positiv test i dag også, med sterkt, tydelig kryss 😍 rugedag 10, så regner med det er i boks 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi Mysill, føler virkelig med deg da :/ håper det gikk bra i dag :) har bare hatt 2 uttak jeg, og håper jeg slipper flere. hadde en vond fødsel altså, men tar det over egguttak når som helst :/

 

så bra Klompini, hørtes lovende ut det :) krysser fingrene for det beste :)

 

kjenner jeg blir mer og mer nervøs for testdagen i morgen :/ håper så inderlig spiren sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med egguthenting/rugingen/testingen alle sammen ☺️ Her var det positiv test i dag også, med sterkt, tydelig kryss 😍 rugedag 10, så regner med det er i boks 👌🏼

Gratulerer😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilie: Ja blir det 5. Uttaket her.

Alltid vært smertefullt..Men forrige runde var grusom :(

Sitter på klinikken med nerver i høyspenn nå. :P

Men ja...De vet hva de gjør her ja :) Flinke folk :)

Hvordan gikk det i dag da?

Håper der gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ble det en smertefull opplevelse i dag også. Men fikk mere smertestillende ettervert og litt oppfølging etterpå.

5 egg ut. Så nå er det bare å krysse alt for en positiv tlf i morgen.

Håper jeg kommer meg fortere etter uttaket denne gangen. :)

Har sovet siden uttaket...og tror jeg skal sove litt mer gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å si at jeg hatt inn et perfekt blastocyst egg på tirsdag den 22. Så da er jeg blitt en ruger også :) siden dette var fryse egg så tok de hatching itilegg. Noen som har gjort dette før? Dette er søsken forsøk og veldig spent. Blodprøve mandag den 5, men kjenner jeg meg selv kommer jeg til å snike til meg en test et par dager før. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra med 5 egg Mysill :) krysser fingrene for at du får en positiv telefon i morgen :)

 

ps. har fortsatt litt vondt i eggstokkene, og det er 2 uker siden uttak ... :P men verdt det dersom man får en baby <3

 

masse god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med rugingen MinStørsteDrømBlirSann? :) hørtes lovende ut så langt med et perfekt et :)

Tusen takk. Tør ikke håpe for mye. Men så langt er det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ble det en smertefull opplevelse i dag også. Men fikk mere smertestillende ettervert og litt oppfølging etterpå.

5 egg ut. Så nå er det bare å krysse alt for en positiv tlf i morgen.

Håper jeg kommer meg fortere etter uttaket denne gangen. :)

Har sovet siden uttaket...og tror jeg skal sove litt mer gitt ;)

Så bra med 5 egg ut😀😀😀😀😀

Krysser fingrene for befruktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å si at jeg hatt inn et perfekt blastocyst egg på tirsdag den 22. Så da er jeg blitt en ruger også :) siden dette var fryse egg så tok de hatching itilegg. Noen som har gjort dette før? Dette er søsken forsøk og veldig spent. Blodprøve mandag den 5, men kjenner jeg meg selv kommer jeg til å snike til meg en test et par dager før. Hehe

Spennende😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Glemt å si at jeg hatt inn et perfekt blastocyst egg på tirsdag den 22. Så da er jeg blitt en ruger også :) siden dette var fryse egg så tok de hatching itilegg. Noen som har gjort dette før? Dette er søsken forsøk og veldig spent. Blodprøve mandag den 5, men kjenner jeg meg selv kommer jeg til å snike til meg en test et par dager før. Hehe

Spennende😀

Veldig spennende. Er så spent nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

testdag i dag - positiv test :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 4 uker på vei i morgen :) så enda veeeldig tidlig :)

Så morro :D Gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Blastocyst på frys. :)

 

Er idag 7 DPO. Er ikke stort jeg kjenner. Og det jeg kjenner kan like gjerne være Lutinusen. Holder på teste ut Ovitrellen og ser ut som om den er på god vei ut nå. Snart jakte på en ekte strek nå. Håper alt jeg kan. :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Endret av Bethlisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Blastocyst på frys. :)

 

Er idag 7 DPO. Er ikke stort jeg kjenner. Og det jeg kjenner kan like gjerne være Lutinusen. Holder på teste ut Ovitrellen og ser ut som om den er på god vei ut nå. Snart jakte på en ekte strek nå. Håper alt jeg kan. :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Her var det innsett i dag. 2 flotte egg inn og et som de vil prøve å dyrke mer på. Så får vi se om det blir en blastocyst i fryseren på meg også ;)

Trodde jeg var ferdig meg sprøyte bruken for denne gang,men fikk beskjed om å begynne med klexane i dag.

Aldri prøvd det før..Så da er rugetiden i gang ;)

 

Krysser fingrene for at du får en ekte strek snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Blastocyst på frys. :)

 

Er idag 7 DPO. Er ikke stort jeg kjenner. Og det jeg kjenner kan like gjerne være Lutinusen. Holder på teste ut Ovitrellen og ser ut som om den er på god vei ut nå. Snart jakte på en ekte strek nå. Håper alt jeg kan. :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Gratulerer med blastis på frys :D

 

Jeg fikk telefon fra Haukeland i dag, og har fått 7 firedelte egg + 4 blastiser i frysen :) Veldig glad for å ha så mange i backup.

 

Er selv på rugedag 5, og er veldig rastløs! Jeg skal ta blodprøve noen dager etter deg, så det blir sykt spennende. Jeg tror september er vår måned ;)

 

Krysser alt av fingre og tær for at det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Blastocyst på frys. :)

 

Er idag 7 DPO. Er ikke stort jeg kjenner. Og det jeg kjenner kan like gjerne være Lutinusen. Holder på teste ut Ovitrellen og ser ut som om den er på god vei ut nå. Snart jakte på en ekte strek nå. Håper alt jeg kan. :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Her var det innsett i dag. 2 flotte egg inn og et som de vil prøve å dyrke mer på. Så får vi se om det blir en blastocyst i fryseren på meg også ;)

Trodde jeg var ferdig meg sprøyte bruken for denne gang,men fikk beskjed om å begynne med klexane i dag.

Aldri prøvd det før..Så da er rugetiden i gang ;)

 

Krysser fingrene for at du får en ekte strek snart :)

Gratulerer som ruger :) Håper det siste egget utvikler seg fint og havner i frysen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi er flere rugere her nå. I morgen er det 1 uke siden innsett av blasto egg og det klør i fingra etter å teste😂 Hehe. Noen som har satt inn blasto før? Jeg skal ta blodprøve 2 uker etter innsett men føler jeg kan prøve meg på en hjemme test før?😁 sist testet jeg positivt 9 dager etter innsett av 4 delt egg bare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi er flere rugere her nå. I morgen er det 1 uke siden innsett av blasto egg og det klør i fingra etter å teste Hehe. Noen som har satt inn blasto før? Jeg skal ta blodprøve 2 uker etter innsett men føler jeg kan prøve meg på en hjemme test før? sist testet jeg positivt 9 dager etter innsett av 4 delt egg bare

 

Når jeg satte inn fryse blasto, så fikk jeg positiv digital 10 DPO altså 5 dager etter innsetting. 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...