Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært til ultralyd, tre folliker som vokste fint, men skal ta hormoner i noen dager til, så tilbake på onsdag!

Var tre stk så må bare ikke være noen andre som vokser! :)

Så bra. Da har det skjedd noe :) Hvor mange dager har du tatt sprøyter? :)

Da har jeg vært til ultralyd, tre folliker som vokste fint, men skal ta hormoner i noen dager til, så tilbake på onsdag!

Var tre stk så må bare ikke være noen andre som vokser! :)

Så bra. Da har det skjedd noe :) Hvor mange dager har du tatt sprøyter? :)

Har tatt sprøyter i to dager og skal ta i to dager til! Håper det holder :)

Annonse

Må bare lufte en litt rar problemstilling;

Nå som graviditet er bekreftet og alt er bare velstand, har jeg litt lyst på sex igjen. Jeg er jo ferdig med Crinone, så det slipper jeg å tenke på. MEN, det er fremdeles en del rester "der oppe". Kommer de ut av seg selv snart? Kan jeg skylle dem ut? Føler liksom det er så drastisk... Og sikkert ikke bra for ph-balanse etc. Regner ikke med det hadde betydd noe for spiren.

Noen med erfaring? Frister ikke å "invitere på besøk" når "huset er så rotete" 😂

HURRA! Vi skal ha baby 👶🏼❤️🎈

Gratulerer så mye😃 Hærlig følelse😊😊
Nå ble jeg selvfølgelig litt stresset. Jeg hadde lav hcg (26) i går på blodprøven, og det slo over hodet ikke ut på stripstest i dag. Mulig toleransen er høyere på testen? Jeg kan vel ikke annet enn å vente og se.

HURRA! Vi skal ha baby ❤

Gratulerer så mye Hærlig følelse
Nå ble jeg selvfølgelig litt stresset. Jeg hadde lav hcg (26) i går på blodprøven, og det slo over hodet ikke ut på stripstest i dag. Mulig toleransen er høyere på testen? Jeg kan vel ikke annet enn å vente og se.

Hei, gratulerer med spire :)

bare for å svare deg ang. hcg verdien din så kan du se på denne tabellen :)

Typiske intervaller for s-hCG under svangerskap

Uker etter siste   hCG-konsentrasjon

menstruasjon       (IE/L) i serum

----------------   -----------------

0-2                    0 -      3

3-4                    3 -    156

5                    101 –   4870

6                   1110 –  31500

7                   2560 –  82300

8                  23100 – 151000

9                  27300 – 233000

10-13              20900 – 291000

14-18               6140 – 103000

19-23               4720 –  80100

24-41               2700 –  78000

Ble negativt her desverre.. Så da er det bare å prøve igjen i oktober for vår del.. Gratulerer så mye til alle som lykkes!

Har du tatt hcg test? eller har du fått mensen?

Graviditetstest ;) mensen kommer ikke når man går på progynova og utrogest.

Annonse

Ble negativt her desverre.. Så da er det bare å prøve igjen i oktober for vår del.. Gratulerer så mye til alle som lykkes!

Unnskyld meg, men hva med lutinus?  er den samme effekten?

Unnskyld meg, men hva med lutinus? er den samme effekten?
Nei, den har ikke det ;-) jeg gikk på lutinus sist gang med ferskforsøket og fikk mensen mens jeg gikk på dem ;-)

Vil bare si gratulerer til de som er blitt gravide. Og masse lykketil videre til dere andre. <3

Selv begynner jeg på Crinone på torsdag og har innsett tirsdag den 22. Blir innsett en del senere enn hva jeg trodde men det blir blastocyster her så er veldig spent. :)

Endret av MinStørsteDrømBlirSann?

Positiv hcg test, men negativ hjemmetest hos oss. Jeg har fått klar beskjed av både mannen og Riksen om å la være å teste hjemme på minst ei uke 😜 Så JEG stoler ikke på hjemmetest helt i starten...

Positiv hcg test, men negativ hjemmetest hos oss. Jeg har fått klar beskjed av både mannen og Riksen om å la være å teste hjemme på minst ei uke 😜 Så JEG stoler ikke på hjemmetest helt i starten...
Tror du det er dumt av meg å slutte med medisinene idag da? :-/ er så redd for at jeg kanskje er gravid og så "dør" embryoet fordi jeg slutter med hormonene..

Tror du det er dumt av meg å slutte med medisinene idag da? :-/ er så redd for at jeg kanskje er gravid og så "dør" embryoet fordi jeg slutter med hormonene..

Jeg turte ikke slutte nå 🙈 tar en siste test på torsdag. Rart at ikke alle får hcg blodprøve..

Jeg hadde fortsatt og gått til fastlegen/gyno og tatt en hcg. Så vet du. Alle som vil kan det 😊

Hei! Nervøs og håper på raskt svar!

Ringer de for å si at det har gått bra med opptiningen? Har innsett i dag i 13 tiden. Kan jeg risikere å komme dit uvitende om det har gått bra?

Du får nok beskjed om det ikke går bra med opptiningen. 

Masse lykke til :)

Hei! Nervøs og håper på raskt svar!

Ringer de for å si at det har gått bra med opptiningen? Har innsett i dag i 13 tiden. Kan jeg risikere å komme dit uvitende om det har gått bra?

Har de (på klinikken) forklarte deg hvis det skal være 2 dager transfer eller 3 eller blastocyst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...