Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere September jenter? :) 

Her har jeg satt sprøyte nr tre idag. Liker faktisk Menopur sprøyta bedre enn Puregon pennen. Kjenner ikke når jeg stikker og svir mindre med Menopuren syns jeg.

Jeg var trøtt når jeg gikk på spray. Tenkte jeg skulle våkne litt når jeg går ned på dosen og fikk begynt på menopur, men neida. Ble enda trøttere.  :Gjesp: Ellers så er det ikke stort jeg kjenner til sprøytene enda.

Ha en strålende helg alle sammen :) 

Fortsetter under...

Å vente på hcG test er så vanskelig :(

It's killing meeeeeeeeeeee!

Når har du testdag? Jeg har mandag og føler meg ikke gravid en plass... Men har aldri vært før, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Jeg vet jo HVOR han satte begge embryoene, så kan følge litt med på "riktig sted". Har kjent litt stikkinger på venstre side (ikke noe på høyre). Lurer litt på om jeg skal ta en hjemmetest til lørdag. Da er det 10 dager siden innsett (13 dager siden uttak).

Prøver egentlig bare å være mest mulig busy. Finne på ting og lese bok og se film. Alt for ikke å Google for mye. Googler på rødt lys, i kø og på senga... Helt håpløs

Føler du noe?

Hei Kite Jeg skal ha testdag tirsdag, Jeg føler av og til mensen symptomer men ikke mer enn det. Har kjent mest på venstre side. Alt på venstre side.

Hei! Jeg har også testdag på tirsdag:) Kjenner så og si ingenting bortsett fra at jeg er stuptrøtt og har ømme bryst.. Men det er jo mye mulig at det kommer fra utrogest :) Dette er vårt 2.forsøk, men 1. fryseforsøk :)

Lykke til Prøver92.

:)

Dette er vårt 1. forsøk. Disse 2 ukene føles som 2 år.

Neida😄 Jeg skulle ikke teste før selve testdagen!😊 Men gjorde allikevel det imorges😊 Er på rugedag 9 nå. Og joda,svak positiv😉 Tørr jeg å tro på det? Skal teste om et par dager igjen tenker jeg☺

Åååå så spennende!

Jeg er på rd 10. Har hatt litt stikkinger på venstre side (vet at begge embryoene sitter der) men ikke noe de siste dagene. Har fått tre kviser, ett lite munnsår og endel hodepine. Alt VELDIG ulikt meg... Har testdag på mandag. Tror jeg skal klare å holde meg 😊

Annonse

Dette er nervepirrende! Jeg er på rd 9. Jeg føler bra, ikke noe spesielt. Bare mensen symptomer. Testdag Tirsdag.

Jeg har også testdag på tirsdag, men er på rugedag 11 :) skal du teste dag 12? :) tenkte jeg skulle snike meg til en test i morgen tidlig.. 

Spørsmål til dere som har gjort det før:

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf 🙈

Fryseforsøk altså 😀

På onsdag skal jeg ha innsett i 13-14 tiden. Skal jeg da ta progynova og utrogestan som normalt på morgen?

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf

Fryseforsøk altså

Ja, det mener jeg du skal :)

Er jo ganske sikker på at det er det jeg skal, men er så redd for å ikke ha fått med meg alt når jeg snakket med de i tlf

Fryseforsøk altså

Ja, det mener jeg du skal :)

Takk for svar 👍🏼☺️

Dette er nervepirrende! Jeg er på rd 9. Jeg føler bra, ikke noe spesielt. Bare mensen symptomer. Testdag Tirsdag.

Jeg har også testdag på tirsdag, men er på rugedag 11 :) skal du teste dag 12? :) tenkte jeg skulle snike meg til en test i morgen tidlig..

Jeg har testdag i morgen, mandag. Det er rd 12. Skal ta prøven her på Sørlandet og så MÅ DEN SENDES 😱 Og det betyr 2-3 dagers venting på svar etter blodprøve er tatt. Akkurat de dagene merker jeg kommer til å bli lange... Har lovet mannen (som er sykepleier) å ikke teste før vi får svar! Argh!!!

Kanskje jeg kan be om to? En de sender og en de analyserer her? 😄

Annonse

Enda et spørsmål fra meg 🙊

Er dere sykemeldt noe i perioden etter innsett?

Jeg var hverken sykemeldt for uttak eller innsett. Har en veldig rolig jobb og følte ikke behov for det. Litt oppblåst, men ellers i fin form etter uttak. Innsett kjente jeg ikke noe til. Har testdag i morgen.

Lykke til!

Enda et spørsmål fra meg 🙊

Er dere sykemeldt noe i perioden etter innsett?

Jeg var hverken sykemeldt for uttak eller innsett. Har en veldig rolig jobb og følte ikke behov for det. Litt oppblåst, men ellers i fin form etter uttak. Innsett kjente jeg ikke noe til. Har testdag i morgen.

Lykke til!

Åå, så spennende! Krysser fingrene for positiv test! 👏🏼

Jeg jobber i barnehage, og har ikke vært sykemeldt til nå... kommer sikkert til å være på jobb i rugeperioden også 👍🏼

Jeg har testdag i morgen, mandag. Det er rd 12. Skal ta prøven her på Sørlandet og så MÅ DEN SENDES 😱 Og det betyr 2-3 dagers venting på svar etter blodprøve er tatt. Akkurat de dagene merker jeg kommer til å bli lange... Har lovet mannen (som er sykepleier) å ikke teste før vi får svar! Argh!!!

Kanskje jeg kan be om to? En de sender og en de analyserer her? 😄

Ah får du hcg-blodprøve ja.. Jeg bor også på sørlandet men får behandling i trondheim. Så jeg skal bare ta en tisse-prøve på tirsdag. Tok en idag som var negativ.. Lurer på om håpet er ute.. 😕

Imorgen er min Beta testdag. Jeg føler ingenting, så klarer ikke å holde positiv. :(

Det er ikke sikkert du nødvendigvis kjenner noe selv om du er gravid? Har du vært det før?

Jeg krysser fingrene for deg! ☺️

Nei, Jeg har ikkje vært gravid før.  Tusen takk.

Hei. Ventet du lenge for en fryseforsøk? takk

Hei. Ventet du lenge for en fryseforsøk? takk

Hei! Nei, når embryoene først var fryst var det ingen ventetid til å få satt de inn. Det eneste man må vente på er at man skal ha en syklus i mellom ;-) jeg måtte vente 3mnd men det var fordi de hadde stengt i juli når jeg var klar i forhold til syklus ;-) men dette kan sikkert variere fra sted til sted for lange ventetider de har osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...