Gå til innhold

Voksne damer i langvarige forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som til stadighet blir betatt av andre menn.

Hva er det som gjør at dere er villige til å ofre et langt samliv for litt utenomekteskapelig spenning?

Det er flust av eksempler i tråder her inne.

Noen er fristet til å kline med en annen enn mannen mens andre bruker dagens flørt som fantasi og koser seg med vibratoren.

De fleste fremholder at dette bare er fantasi og derfor er det helt greit, men det er uansett første skritt mot å faktisk være utro.

Har dere det virkelig så kjedelig i samlivet og i så fall, hvorfor gjør dere ikke noe for å få det bedre med mannen eller ev. forlater han for å jakte på denne spenningen?

Jeg har vært sammen med min mann i 20 år og har enda ikke vært nysgjerrig på eller hatt lyst på noen annen mann.

Vi har våre opp og nedturer, men å trøste seg med å flørte med andre vil vel bare gjøre bølgedalene enda dypere?

Anonymous poster hash: 50efd...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At fantasier er første skritt til å være utro er jeg helt og holdent uenig i.. dvs, det kan selvfølgelig være det men behøver aldeles ikke være det! Jeg er over 40 år, har et tidvis labert sexliv med min mann, og fantaserer som en gal om andre menn i ulike settinger . . Vi har omsorgen for barn og det er uaktuelt i risikere forholdet og vår trygge familie - jeg har aldri vært utro, men fantaserer likefullt .. Det er ikke bare et bevisst valg det tvinger seg også litt fram.. og jeg synes det er uproblematisk. Hvis jeg kunne valgt et lidenskapelig sexliv med mannen ville jeg gjort det på et blunk.. men etter så mange år, så mange gnisninger og irritasjoner, så mange oppdagelser av forskjellighet.. så lar det seg bare ikke gjøre.. at jeg fantaserer om andre menn er vårt minste problem og fører aldeles ikke til utroskap, om noe så bidrar det til å hindre utroskap..

Anonymous poster hash: 74ad7...e55

Skrevet

At fantasier er første skritt til å være utro er jeg helt og holdent uenig i.. dvs, det kan selvfølgelig være det men behøver aldeles ikke være det! Jeg er over 40 år, har et tidvis labert sexliv med min mann, og fantaserer som en gal om andre menn i ulike settinger . . Vi har omsorgen for barn og det er uaktuelt i risikere forholdet og vår trygge familie - jeg har aldri vært utro, men fantaserer likefullt .. Det er ikke bare et bevisst valg det tvinger seg også litt fram.. og jeg synes det er uproblematisk. Hvis jeg kunne valgt et lidenskapelig sexliv med mannen ville jeg gjort det på et blunk.. men etter så mange år, så mange gnisninger og irritasjoner, så mange oppdagelser av forskjellighet.. så lar det seg bare ikke gjøre.. at jeg fantaserer om andre menn er vårt minste problem og fører aldeles ikke til utroskap, om noe så bidrar det til å hindre utroskap..

Anonymous poster hash: 74ad7...e55

Klart fantasier og drømmer om andre er første skritt mot utroskap. Det er ikke dermed sagt at du kommer til å være utro, men for å være utro må man i utgangspunktet være fristet av andre.

Imidlertid trist å lese at du ikke ser noen mulighet for et bedre sexliv med mannen din. Jeg mener at slike hinder som du beskriver kan overstiges, men det krever jo vilje og innsats fra dere begge. Ved å drømme deg bort og fantasere om andre menn så bidrar ihvertfall ikke du til bedring. Det ser ut som du har innfunnet deg med situasjonen og det har sikkert mannen din også.

Skrevet

Orket ikke lese alt jeg, men må du virkelig få utløp for alle dine drømmer, fantasier og "ønsker"? Jeg får en masse slike akutte drømmer og behov i løpet av livet jeg, sånn som at det jammen skulle vært fint med en hest, men jeg har ikke hest forde. Eller en dyr og upraktisk bil... Eller hva med sommer på vinteren? Kan jo rane banken og stikke sydover selvfølgelig, men... jeg gjør det ikke!

Useriøs sammenligning? Nei, de fleste drømmer etc gir seg etter relativt kort tid fordi fornuften råder, så jeg ser ikke at det skal være noe problem å drømme om postmannen et par mnd så lenge det blir med drømmene

Anonymous poster hash: a76c8...750

Skrevet

Hva er det som gjør at dere er villige til å ofre et langt samliv for litt utenomekteskapelig spenning?

Noen er fristet til å kline med en annen enn mannen mens andre bruker dagens flørt som fantasi og koser seg med vibratoren.

De fleste fremholder at dette bare er fantasi og derfor er det helt greit, men det er uansett første skritt mot å faktisk være utro.

Har dere det virkelig så kjedelig i samlivet og i så fall, hvorfor gjør dere ikke noe for å få det bedre med mannen eller ev. forlater han for å jakte på denne spenningen?

Jeg har vært sammen med min mann i 20 år og har enda ikke vært nysgjerrig på eller hatt lyst på noen annen mann.

Vi har våre opp og nedturer, men å trøste seg med å flørte med andre vil vel bare gjøre bølgedalene enda dypere?

Har du noen gang fått en annen mann skikkelig etter deg, uten at du har gjort noe for at det skulle skje selv? Er ganske vanskelig å ikke bli påvirket av det på noen måte. Det betyr ikke at man vil være utro fordi. Men det gjør veeeeldig godt for selvtilliten ☺

Anonymous poster hash: 2c725...6b3

Skrevet

Er det galt å kose seg med vibratoren også nå? Noen som virkelig tror jeg kommer til å rømme utenlands for å gifte meg med den...?

Anonymous poster hash: ad35b...429

Skrevet

Haha 😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 60c1e...16d

Skrevet

Ærlig talt vibrator kan føre til utroskap? Var ikke utro jeg selv om jeg brukte vibrator forholdet varte i 25 år.

Anonymous poster hash: 8750c...866

Skrevet

Bruker å fantasere om Lenny Kravitz jeg... :P

Rimelig uoppnåelig vil jeg tro, men vet heller ikke helt om jeg hadde takket nei ;)

Anonymous poster hash: 6838e...18d

Skrevet

Har du noen gang fått en annen mann skikkelig etter deg, uten at du har gjort noe for at det skulle skje selv? Er ganske vanskelig å ikke bli påvirket av det på noen måte. Det betyr ikke at man vil være utro fordi. Men det gjør veeeeldig godt for selvtilliten ☺

Anonymous poster hash: 2c725...6b3

Jeg har hatt flere menn "etter meg", men det har aldri ført til noen form for drømmer eller fantasier om å være intim med dem. Jeg avslutter slikt før det utarter seg på en høflig, men soleklar måte.

Hyggelig at man oppfattes som attraktiv, men veien derifra til å fantasere om sex med dem er veldig lang synes jeg.

Skrevet

Orket ikke lese alt jeg, men må du virkelig få utløp for alle dine drømmer, fantasier og "ønsker"? Jeg får en masse slike akutte drømmer og behov i løpet av livet jeg, sånn som at det jammen skulle vært fint med en hest, men jeg har ikke hest forde. Eller en dyr og upraktisk bil... Eller hva med sommer på vinteren? Kan jo rane banken og stikke sydover selvfølgelig, men... jeg gjør det ikke!

Useriøs sammenligning? Nei, de fleste drømmer etc gir seg etter relativt kort tid fordi fornuften råder, så jeg ser ikke at det skal være noe problem å drømme om postmannen et par mnd så lenge det blir med drømmene

Anonymous poster hash: a76c8...750

Jeg sier da ikke at man må få utløp for sine drømmer. Jeg påpeker kun at det er et viktig skritt på veien.

Sammenligningene dine er ikke så useriøse synes jeg. Hvis du ikke drømmer om en flott bil så vil du med stor sannsynlighet heller ikke kjøpe en. Det samme med hest og det samme med postmannen.

Heldigvis råder fornuften som du sier så man virkeliggjør sjelden slike fantasier.

Skrevet

Vi har våre opp og nedturer, men å trøste seg med å flørte med andre vil vel bare gjøre bølgedalene enda dypere?Anonymous poster hash: 50efd...1ac

Har du noen gang fått en annen mann skikkelig etter deg, uten at du har gjort noe for at det skulle skje selv? Er ganske vanskelig å ikke bli påvirket av det på noen måte. Det betyr ikke at man vil være utro fordi. Men det gjør veeeeldig godt for selvtilliten ☺Anonymous poster hash: 2c725...6b3

Det har jeg opplevd 3-4 ganger, uten at det var det spøtt fristende for min del!

Anonymous poster hash: 6838e...18d

Skrevet

Ærlig talt vibrator kan føre til utroskap? Var ikke utro jeg selv om jeg brukte vibrator forholdet varte i 25 år.

Hvor fikk du den fra?

Vibratoren fører vel ikke til utroskap. Det er fantasiene om andre menn som åpner døren til neste hinder. Da er det fornuften og viljestyrke som hindrer deg i å gjennomføre.

Viljestyrken er som kjent av varierende styrke fra person til person og situasjon til situasjon.

Skrevet

Useriøs sammenligning? Nei, de fleste drømmer etc gir seg etter relativt kort tid fordi fornuften råder, så jeg ser ikke at det skal være noe problem å drømme om postmannen et par mnd så lenge det blir med drømmeneAnonymous poster hash: a76c8...750

Jeg sier da ikke at man må få utløp for sine drømmer. Jeg påpeker kun at det er et viktig skritt på veien.

Sammenligningene dine er ikke så useriøse synes jeg. Hvis du ikke drømmer om en flott bil så vil du med stor sannsynlighet heller ikke kjøpe en. Det samme med hest og det samme med postmannen.

Heldigvis råder fornuften som du sier så man virkeliggjør sjelden slike fantasier.Anonymous poster hash: 50efd...1ac

Fellesnevneren mellom alle drømmer er at de godt kan være detaljerte og konkrete, men aller oftest er de også urealistiske. Å ta steget fra noe som er en drøm til noe som er en mulighet, er et STORT steg for de fleste.

Jeg drømmer om å slutte i jobben og å synge for folk på heltid, men selv om jeg har utdannelse i sang, er jeg realistisk omkring de utfordringene jeg vil møte og de økonomiske konsekvensene det vil ha.

Du kan gjerne si at ingen blir fulltidsmusikere uten å ha hatt en drøm om det først, men det er millioner av drømmere som aldri går videre med drømmen. Det er da mye vanligere å IKKE virkeliggjøre den enn å virkeliggjøre den!

Skrevet

Hvor fikk du den fra?

Vibratoren fører vel ikke til utroskap. Det er fantasiene om andre menn som åpner døren til neste hinder. Da er det fornuften og viljestyrke som hindrer deg i å gjennomføre.

Viljestyrken er som kjent av varierende styrke fra person til person og situasjon til situasjon.

Fantaserte jo da om andre...

Skrevet

Useriøs sammenligning? Nei, de fleste drømmer etc gir seg etter relativt kort tid fordi fornuften råder, så jeg ser ikke at det skal være noe problem å drømme om postmannen et par mnd så lenge det blir med drømmeneAnonymous poster hash: a76c8...750

Heldigvis råder fornuften som du sier så man virkeliggjør sjelden slike fantasier.Anonymous poster hash: 50efd...1ac

Fellesnevneren mellom alle drømmer er at de godt kan være detaljerte og konkrete, men aller oftest er de også urealistiske. Å ta steget fra noe som er en drøm til noe som er en mulighet, er et STORT steg for de fleste.

Jeg drømmer om å slutte i jobben og å synge for folk på heltid, men selv om jeg har utdannelse i sang, er jeg realistisk omkring de utfordringene jeg vil møte og de økonomiske konsekvensene det vil ha.

Du kan gjerne si at ingen blir fulltidsmusikere uten å ha hatt en drøm om det først, men det er millioner av drømmere som aldri går videre med drømmen. Det er da mye vanligere å IKKE virkeliggjøre den enn å virkeliggjøre den!

Takk!! Du sa akkurat det jeg mener.. Har diskutert med frøken "tenker du på andre, så er veien kort til utroskap" før, og fikk aldri formulert meg godt nok!

Anonymous poster hash: 9db48...86b

Skrevet

Takk!! Du sa akkurat det jeg mener.. Har diskutert med frøken "tenker du på andre, så er veien kort til utroskap" før, og fikk aldri formulert meg godt nok!

Anonymous poster hash: 9db48...86b

Flott at noen hjelper deg da.

Jeg er da ikke uenig med deg i at de fleste ikke forfølger drømmene eller fristelsene. Da ville vi vel sett en utroskapsandel på nærmere 90% isteden for rundt 40%.

Greia er bare at dersom du fantaserer om det så er første skritt tatt. Om du tar neste skritt blir opp til fornuften og viljestyrken.

Ingen er vel uenig i at uten begjær så gjennomføres ikke en slik handling.

Og alle dere som fantaserer om andre enn gubben, fortsett for all del med det hvis det gir dere spenningen dere søker i en kjedelig hverdag. Jeg tror imidlertid dere hadde fått mer igjen ved å bruke energien og fantasien på å få til et spennende sexliv med mannen.

Skrevet

En kan vel ha et godt sexliv med mannen og alikevel fantasere om andre? Tror dere virkelig ikke at mannen fantaserer om andre?

Skrevet

En kan vel ha et godt sexliv med mannen og alikevel fantasere om andre? Tror dere virkelig ikke at mannen fantaserer om andre?

Det er vel sannsynlig at mange menn likesom mange kvinner fantaserer om andre. De har også en lavere terskel for å begå utroskap enn sine brødre som ikke drømmer om nabokona.

Skrevet

Det er vel sannsynlig at mange menn likesom mange kvinner fantaserer om andre. De har også en lavere terskel for å begå utroskap enn sine brødre som ikke drømmer om nabokona.

Tror du lever i ei boble.

Skrevet

En kan vel ha et godt sexliv med mannen og alikevel fantasere om andre? Tror dere virkelig ikke at mannen fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 8750c...866

Det er vel sannsynlig at mange menn likesom mange kvinner fantaserer om andre. De har også en lavere terskel for å begå utroskap enn sine brødre som ikke drømmer om nabokona.Anonymous poster hash: 50efd...1ac

Tror du lever i ei boble.Anonymous poster hash: 8750c...866

Enig.

Ting er ikke nødvendigvis slik som i Hjerterevyen, uten at det betyr at det er dårlig.

Skrevet

Tror du lever i ei boble.

Hvorfor tror du det?

Dere som fantaserer om postmannen eller andre i nærheten og er så soleklare på at dette kun foregår oppi hodet og dermed er helt ufarlig. Her er et eksempel:

Hvis mannen din går og drømmer om sex med den deilige nabokona. Er det større eller mindre sjanse for at han faktisk hopper over gjerdet og knuller henne enn om han ikke hadde slike fantasier?

Skrevet

Bedre eksempel. Jeg var sammen eks i 25 år fantaserte om flere jeg,men ikke så mye som kysset en annen.

Enkelte ting er ment kun for fantasi.

Skrevet

Haha... tror du virkelig at din egen mann ikke fantaserer om andre??? Da er du dum. Jeg tenker ofte i akten "lurer hvem han tenker på nå, jeg tenker ofte på 2-3 personer" dette er som regel personer som jeg har møtt opp gjennom livet, og som har gitt meg sommerfugler. Har likevel ikke gjort noe mer med det enn å fantasere. Kunne ikke falle meg inn å ødelegge familien min med utroskap... men å tenke på en annen mann inne i hodet er det ingen andre som har vondt av.... bare deilig! !! Jeg kan fint flørte på byen, danse og levere ut en klem eller to.... men går aldri lenger. Håper min mann gjør det samme. Vi har gått av litt selvtillitboost.

Anonymous poster hash: fb8c4...637

Skrevet

Dere svarer ikke på mitt relativt enkle spørsmål over.

Er det større eller mindre sjanse for at mannen din er utro med nabokona om han drømmer om sex med henne?

Likeledes: Er det større eller mindre sjanse for at du er utro med postmannen om du fantaserer om sex med han?

Om mannen min fantaserer om andre har jeg ingen formening om. Jeg vet bare hvordan jeg selv tenker, men jeg håper ikke han som en fjortis, til stadighet blir betatt av damer han omgås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...