Gå til innhold

Var ikke dette veldig strengt av mora??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos en venninne, da en venninne av henne kom innom.

Hun fortalte at hun var så irritert på sin 5,5 år gamle datter.

Datteren hadde smørt noe utover et par shorts til moren, så de ble ødelagt.

Moren hadde blitt så sint at hun jaget ut datteren, og lot henne bli hos sin farmor over gaten en time.

Da datteren kom hjem løp hun mot moren og ville ha en klem. Moren dyttet sin datter bort og sa "Nei jeg vil ikke se deg. Du kan gå på ditt rom!"

Hun fikk komme ut å spise kveldsmat, og så inn igjen.

Da datteren så igjen prøvde å nærme seg ved å spørre om hun kunne sove i mammaen sin seng (det pleier hun å få lov til når faren er på jobbreise, som han tilfeldigvis var denne uken) svarte moren "Nei jeg vil ikke være med deg! Du sover i din egen seng!"

Hun sa også til datteren at hun skulle betale moren de 500 kronene som shortsen hadde kostet.

Datteren hadde løpt på rommet og klart å grave ut 7 kroner fra sin sparegris som hun forhåpningsfullt hadde gitt sin mor.

Moren hadde da flirt og sagt "Er det for shortsen? Du har virkelig langt igjen, det kan jeg godt fortelle deg!"

Altså!! Jeg satt å kokte, sa at jeg syntes det var altfor strengt for et så lite barn. Og at den avvisningen var direkte brutal. Det er et lite barn det er snakk om, som ikke ser sammenhengen over så mange timer.

Eller hva sier dere?

Moren mente jeg ikke skulle synes synd i hennes datter fordi "Hun visste utmerket godt hva hun gjorde!"

Anonymous poster hash: dca0e...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun er blåst i hodet! Hvem straffer sitt eget barn med å nekte kos og nærhet? Denne ungen kommer til å slite emosjonelt...

Endret av Me2u
Skrevet

Nå blør jeg i hjertet altså....

For det første ødela hun den neppe med vilje, og så prøver hun SÅ hardt å få tilgivelse.... Den ungen vil jeg ha!!

Anonymous poster hash: 2505f...4de

Skrevet

Herregud!!! Hvor mange ganger skal hun straffe barnet?? Det der var bare ondskapsfullt gjort av henne!!

Sa du ingenting?

Anonymous poster hash: 954f0...a6c

Skrevet

Offa.... kjenner det sliter i MITT hjerte over denne lille jenta. Kan ikke forstå at moren klarte å holde på så lenge... :(

Skrevet

😢😢😢😢stakkars barn.snakk om og ødelegge ett barn...fikk vondt i meg nå

Skrevet

Ondskap... 

Anonymous poster hash: 5214f...2bc
Skrevet

En ting er at barnet mått være hos bestemora litt, evt pga at mor ikke skulle vise seg for sint. men å avvise barnet sitt så lenge, og håne henne på den måten er ikke greit. Man forklarer heller på en ordentlig måte hva konsekvensene er for det hun gjorde. 

Anonymous poster hash: 480e4...83c
Skrevet

Herregud, stakkars barn😔

Skrevet

Forferdelig! Stakkars, stakkars barn. Fikk vondt inni meg nå.

Skrevet

Håper den moren er her inne, ser dette innlegget, og kan forklare seg litt... Grusomt!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det der ville være verdt en bekymringsmelding i min verden...fy flate, hun ødelegger barnet!

Skrevet

Den moren hadde fått høre det, med ungen tilstede. Det der er totalt uakseptabel oppførsel fra en voksen!!!

Skrevet

Det der ville være verdt en bekymringsmelding i min verden...fy flate, hun ødelegger barnet!

I min også!

Den lille jenta på 5,5 år er jo mer moden enn sin mor. Stakkars jente!

Anonymous poster hash: d4f9c...c63

Skrevet

Stakkars unge!!!<3 Får vondt inni meg av og lese. Må opp og klemme 6 åringen før jeg legger meg!

Anonymous poster hash: 24c10...c05

Skrevet

Den jenta hadde fått trøst av meg rett foran mor så hadde jeg fortalt mor akkurat hva jeg mente om denne saken, mye mulig jeg hadde tilbudt meg og ta med jenta på overnatting mens jeg tenkte ut neste steg.

Skrevet

Stakkars lille jente! jeg syns det er veldig feil å avvise ett lite barn på den måten! Huff, jeg tror ikke jenta hadde det noe godt med seg selv :( får vondt i mammahjertet <3

Anonymous poster hash: 53252...eb6

Skrevet

Grusomt!!!jeg synest det er mishandling!Hvordan er denne moren mot barnet sitt vanligvis?Jeg lærer barna mine at hvis de søler,knuser eller ødelegger noe uten vilje er det helt greit,alle i verden søler....Ser for meg den stakkers lille jenta med 7kr i hånden.......Du må låve å snakke med moren og si noen sannhetsord for ungens skyld.

Skrevet

Jeg var et sånt barn, hvis mamma var sint på meg for noe kunne det gå dager før hun pratet til meg igjen. Hun var iskald. Jeg lærte etter hvert å ta sparepengene mine, gå ned til det lokale senteret, kjøpe den største blomsten jeg hadde råd til (ofte hundrevis av kroner!) og så trille den hjem i handlevogn. Da ble hun stort sett "glad i meg" igjen.

Jeg har ingen kontakt med mamma i dag, og jeg har en tilknytningsskade som gjør at jeg nesten ikke klarer å knytte meg til noen. Jeg har ingen nære venner og hvis samboeren min har vært borte i noen dager blir jeg kjempeusikker på ham fordi jeg automatisk begynner å trekke meg unna.

:(

Anonymous poster hash: 04faa...e2e

Skrevet

Det er nok slike foreldre, som aldri har gjort noe galt, når barnevernet kommer og henter barna.

Anonymous poster hash: 4298b...d5d
Skrevet

Det der bør du melde til barnevernet, for det der er psykisk mishandling. 

Anonymous poster hash: 7313e...854
Skrevet

Jeg er ikke den første til å skrike opp om å melde til barnevernet på enhver filleting, men i dette tilfellet er en bekymringsmelding helt klart korrekt. Hvis en mamma er så lite påkoblet sin egen datter at hun ikke klarer å sette seg inn i at barnet trenger at hun legger sitt sinne til siden og fokusere på barnet blir jeg bekymret for hvordan den jenta skal ha det gjennom oppveksten sin. Vi vet alle at man kan bli irritert når slikt skjer, men de fleste klarer å gi konseskvenser som står til handlingen på en måte som fortsatt trygger barnet på at mamma er der for henne uansett hva hun gjør. 

Den moren trenger virkelig foreldreveiledning!

Anonymous poster hash: 16ec1...9f2
Skrevet

Dette må jo være tull...ingen kan vel være så totalt blåst i hodet som denne mora?? Sjokkert! Vondt i magen av den stakkars jenta, fy søren for en hæslig mor :sinna:

Anonymous poster hash: 061d7...c4f
Skrevet

Det går bare ikke an å straffe et barn på denne måten! jeg er helt sjokkert og det skjærer meg i hjertet når jeg tenker på den lille jenta og hvor hardt hun prøver å få morens tilgivelse. Om hun så hadde ødelagt shortsen med vilje er ikke dette greit på noen som helst plan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...