Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #51 Skrevet 9. juli 2015 Nå måtte jeg flire litt. Om jeg fremstår pengegrisk er ikke det meningen, men det er svimlende mye penger for oss også. Og tanken på å leve i økonomisk frihet er fristende. Vil ikke utdype alt her, men jeg har aldeles ikke tatt mannen for pengene. Vi har en dyp kjærlighet for hverandre. Det er ingen fancy amerikansk by, men en oljeby hvor det stort sett ikke er noe som skjer. Vi skal snakke sammen og håpe vi finner en løsning. Og mange fine råd er kommet frem her. Takk skal dere ha:)Anonymous poster hash: e72ce...e9b Om han tjener 100.000.000,- pr år kan jeg love deg at det kommer til å være mange kvinner (og menn), unge og gamle, vakre og stygge som kommer til å forsøke seg på ham. Sjansen for at han skal være utro om han bor der alene i månedsvis er astronomisk. Faren for at han finner en kvinne han vil gifte seg med er også ganske stor. Anonymous poster hash: e9ff1...f31
SuperFries Skrevet 9. juli 2015 #52 Skrevet 9. juli 2015 Nå måtte jeg flire litt. Om jeg fremstår pengegrisk er ikke det meningen, men det er svimlende mye penger for oss også. Og tanken på å leve i økonomisk frihet er fristende. Vil ikke utdype alt her, men jeg har aldeles ikke tatt mannen for pengene. Vi har en dyp kjærlighet for hverandre. Det er ingen fancy amerikansk by, men en oljeby hvor det stort sett ikke er noe som skjer. Vi skal snakke sammen og håpe vi finner en løsning. Og mange fine råd er kommet frem her. Takk skal dere ha:)Anonymous poster hash: e72ce...e9b Om han tjener 100.000.000,- pr år kan jeg love deg at det kommer til å være mange kvinner (og menn), unge og gamle, vakre og stygge som kommer til å forsøke seg på ham. Sjansen for at han skal være utro om han bor der alene i månedsvis er astronomisk. Faren for at han finner en kvinne han vil gifte seg med er også ganske stor. Anonymous poster hash: e9ff1...f31 Ja du, for alle de rikeste er idioter som er notorisk utro. Jeez. Jeg ville sendt mannen avgårde. Så ville jeg redusert egen stilling slik at jeg kunne reise over relativt ofte eller for en mnd her og der. Så lenge det er angremuligheter og mannen kan få jobb igjen i Norge hvis han vil. Dette er en fantastisk sjanse, og jeg ville absolutt satset. Med rett innstilling får man til det meste!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #53 Skrevet 9. juli 2015 Nå måtte jeg flire litt. Om jeg fremstår pengegrisk er ikke det meningen, men det er svimlende mye penger for oss også. Og tanken på å leve i økonomisk frihet er fristende. Vil ikke utdype alt her, men jeg har aldeles ikke tatt mannen for pengene. Vi har en dyp kjærlighet for hverandre. Det er ingen fancy amerikansk by, men en oljeby hvor det stort sett ikke er noe som skjer. Vi skal snakke sammen og håpe vi finner en løsning. Og mange fine råd er kommet frem her. Takk skal dere ha:)Anonymous poster hash: e72ce...e9b Om han tjener 100.000.000,- pr år kan jeg love deg at det kommer til å være mange kvinner (og menn), unge og gamle, vakre og stygge som kommer til å forsøke seg på ham. Sjansen for at han skal være utro om han bor der alene i månedsvis er astronomisk. Faren for at han finner en kvinne han vil gifte seg med er også ganske stor.Anonymous poster hash: e9ff1...f31 LOL Han ER gift! Tviler dessuten på at han henger rundt i byen og forkynner inntekten sin Anonymous poster hash: 58971...882
Oktavia Skrevet 9. juli 2015 #54 Skrevet 9. juli 2015 Er det helt umulig å høres med far om sønnen kan ta et år i USA? For en skolemulighet! Språk, utvikling etc!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #55 Skrevet 9. juli 2015 Denne tråden viser til fulle hvor mange enkle ressursvake damer det er her inne Tydeligvis er det helt utenkelig for mange at noen kan ha et sterkt ekteskap som tåler avstand og millionlønn. Det er faktisk ikke alle menn som er utro om de ikke har kona rundt seg hele tiden og det er faktisk forhold som tåler at den ene realiserer seg karrieremessig i noen år. Anonymous poster hash: 6b455...70b
Fullrulle86 Skrevet 9. juli 2015 #56 Skrevet 9. juli 2015 Selvfølgelig gjør dere dette! Hopp i det! En lever bare en gang, og funker det ikke så kan dere da flytte hjem til "gamlelandet"! Når en får full økonomisk frihet klarer en det meste USA-Norge kommer en på 12 timer, verden er ikke så stor lenger! Jeg kjenner jeg blir entusiastisk på dine vegne hehe... Ikke si nei til dette, da kommer dere begge alltid til å tenke på det Vi har selv akkurat sagt ja til 4 år i utlandet, blir ikke det samme da vi alle drar, men likevel en stor/skummel/fryd Lykke lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #57 Skrevet 9. juli 2015 Jeg tror ikke jeg ville orket det. Iallfall ikke på lang sikt. Men hvem sier at han må bli i jobben i mer enn ett år? Det går jo an å prøve Anonymous poster hash: 8d6c7...d42
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #58 Skrevet 9. juli 2015 Takk igjen for alle svar og oppmuntringer. Det blir nok til at han reiser. Tiden vil vise når det blir. Han er den mest dedikerte og fantastiske mannen en kan få, så vi er ikke redd for at forholdet skal ryke, men at savnet vil bli for stort. Men som ei nevner, 12 timer unna er jo bare litt over en arbeidsdag:) Hilsen HI Anonymous poster hash: e72ce...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå