Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. juli 2015 #51 Skrevet 1. juli 2015 Da sier jeg så hyggelig at du kom! Jeg skal på jobb om en time, men vi kan alltids skravle litt mens jeg gjør meg klar, evt før jeg gjør meg klar. Når det gjelder middag, hadde jeg sagt at jeg dessverre ikke hadde nok til å tilby dem.
Gjest Antarctica Skrevet 1. juli 2015 #52 Skrevet 1. juli 2015 Jøss, alle elsker uventet besøk? Også når det er midt i uken, og når det er en time til du skal på jobb? Besøket kommer og sier " vi var i nærheten og kom innom ".Anonymous poster hash: e917b...7b7 Jeg åpner ikke døren når folk ikke har meldt sin ankomst! Tar ikke i mot besøk som ikke har spurt om set passer! Anonymous poster hash: 9a20d...766 Det gjør jeg, men jeg sier "Hei, morsomt å se deg, så synd at jeg skal på jobb om en time."
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #53 Skrevet 1. juli 2015 Jeg foretrekker om de gir beskjed først. Stort sett har det kun skjedd etter fødsel - mine svigerforeldre kommer akkurat når det passer dem, rett etter fødsel, omtrent før jeg har rukket å dusje etterpå... Ikke ok. Sånn til vanlig så tolererer jeg det, men jeg liker det ikke så godt at jeg gjør det mot andre. Er jeg i nærheten av noen og vil stikke innom, sender jeg alltid en melding om at vi er i nærheten og gjerne vil komme innom en tur om det passer. Anonymous poster hash: b7a4a...77c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #54 Skrevet 1. juli 2015 Vi åpner ikke på kveldene, er det noe viktig får folk ringe først. Liker ikke uanmeldt besøk. Anonymous poster hash: 2347e...cc5
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juli 2015 #55 Skrevet 1. juli 2015 Med de nærmeste er det greit for de tar seg til rette uten at jeg behøver å sitte å holde de med selskap om jeg er midt i noe eller de tolerer om det ikke passer. Andre: HAT!!!!!! Jeg er sosial hele tiden, på jobb, med barn, på fritidsaktiviteter, med venninner, på møter, på skolen osv. Om jeg hele tiden skal være on garde og ikke ha muligheten til å skjerme meg selv så går jeg på en smell rett og slett. Når jeg jobber netter og ikke har anledning til å sove etter jobb hender det jeg tar igjen på ettermiddag/kveld, så det er ikke alltid hyggelig med Laila og rullekaka på døra til enhver tid!
Syngensang Skrevet 1. juli 2015 #56 Skrevet 1. juli 2015 Eg seier at det er 1 time til eg skal på arbeid, men dei må gjerne kome inn å få ein kaffikopp (men serverer ikkje noko til då) elles likar eg godt besøk, største problemet er at for tida ser huset alltid katastrofalt ut så eg blir av og til flau... Elles set eg pris på at folk vil bruke av tida si til å besøke meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå