Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Hvis dere er hjemme og noen kommer uanmeldt? Hvis det er 1 time til du skal på jobb og sånn generelt? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: e917b...7b7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Det har aldri hendt her faktisk. De gir beskjed før de kommer. Elsker besøk jeg Anonymous poster hash: 67b37...793
sug lut Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Elsker besøk, men vil ha varsel. Det er slett ikke alltid det passer.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Om det er venner, familie, søster, bror osv.. Hi Anonymous poster hash: e917b...7b7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Synes det er helt topp! Anonymous poster hash: b3e32...0a5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk. Anonymous poster hash: 5945d...81d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Da sier jeg fra om når jeg må dra eller så utsetter jeg det jeg skal og så hygger vi oss den tiden vi har. De som kommer uanmeldt har sjelden store krav. Anonymous poster hash: 01861...2fe
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Jeg synes det er helt greit 😊
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Jøss, alle elsker uventet besøk? Også når det er midt i uken, og når det er en time til du skal på jobb? Besøket kommer og sier " vi var i nærheten og kom innom ". Anonymous poster hash: e917b...7b7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle? Anonymous poster hash: 01861...2fe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Jøss, alle elsker uventet besøk? Også når det er midt i uken, og når det er en time til du skal på jobb? Besøket kommer og sier " vi var i nærheten og kom innom ".Anonymous poster hash: e917b...7b7 Jeg åpner ikke døren når folk ikke har meldt sin ankomst! Tar ikke i mot besøk som ikke har spurt om set passer! Anonymous poster hash: 9a20d...766
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle?Anonymous poster hash: 01861...2fe Du tuller?! Anonymous poster hash: 9a20d...766
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle?Anonymous poster hash: 01861...2fe Nei, hvorfor ialle dager skulle jeg det? Anonymous poster hash: 5945d...81d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Liker det ikke. Hadde blitt grinete hvis jeg skulle på jobb om en time i tillegg... :-p Anonymous poster hash: 00939...405
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle?Anonymous poster hash: 01861...2fe Du tuller?!Anonymous poster hash: 9a20d...766 Nei, hvorfor skulle jeg tulle med det? Vi har da bestandig mat i huset nok til at vi kan la gjester også få mat. I min omgangskrets er det normalen. Stikker jeg og ungene innom min søster eller min mor når de skal spise for eksempel, så finner jo de også frem litt ekstra så alle kan få. Anonymous poster hash: 01861...2fe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #16 Skrevet 30. juni 2015 Helt supert. Om jeg skal på jobb sier jeg selvsagt det, og ønsker besøket velkommen tilbake en annen gang. Anonymous poster hash: 6a797...cd3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #17 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle?Anonymous poster hash: 01861...2fe Du tuller?! Anonymous poster hash: 9a20d...766 Sier jeg og, du tuller? Anonymous poster hash: 058e2...1c2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #18 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk.Anonymous poster hash: 5945d...81d Kunne du ikke bare spedd på middagen med litt brød, spekemat, eggerøre, suppe eller noe annet raskt slik at det ble mat til alle?Anonymous poster hash: 01861...2fe Fordi det er hyggelig å spise sammen og føles veldig sært å sitte å kose seg med maten mens gjestene sitter og ser på. Nei, hvorfor ialle dager skulle jeg det? Anonymous poster hash: 5945d...81d Anonymous poster hash: 01861...2fe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #19 Skrevet 30. juni 2015 Helt topp! Jeg har alltid en kopp kaffe og nok plass i sofa:) Anonymous poster hash: 47d6c...3bd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #20 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har ingenting i mot besøk, nei absolutt ikke. Men skal merkes at jeg har brått blitt stressa om svigers ringer å sier: Vi stikker innom en tur om 15 minutter. Ikke noe spørsmål om det passer eller noe... Huff, er jeg egentlig opptatt med noe da kan jeg merke at jeg blir brått sur/irrtert. Men om ikke skader ikke litt besøk. Men er ikke alltid jeg har noe tilby, så du som breier ut middagen din, det skal du ha creds for Anonymous poster hash: 058e2...1c2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #21 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har ingenting i mot besøk, nei absolutt ikke. Men skal merkes at jeg har brått blitt stressa om svigers ringer å sier: Vi stikker innom en tur om 15 minutter. Ikke noe spørsmål om det passer eller noe... Huff, er jeg egentlig opptatt med noe da kan jeg merke at jeg blir brått sur/irrtert. Men om ikke skader ikke litt besøk. Men er ikke alltid jeg har noe tilby, så du som breier ut middagen din, det skal du ha creds for Anonymous poster hash: 058e2...1c2 Kaffe har jeg alltid å tilby, så klart. Anonymous poster hash: 058e2...1c2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #22 Skrevet 30. juni 2015 Hater det! Her er det bare svigerfamilien som kommer uanmeldt, og selv om de er verdens beste, og jeg er veldig glad i de alle, passer det bare ikke alltid! Anonymous poster hash: 4630e...8e3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #23 Skrevet 30. juni 2015 Om de kommer før jeg skal på jobb hadde jeg blitt svært overrasket, men nå jobber jeg bare 8-16. Uanmeldt besøk fra nærmeste familie er helt ok, men de kjenner også våre rutiner og kommer ikke midt i middagen om vi spiser til vanlig tid eller i leggingen. Naboer, venner osv sier jeg fra det ikke passer om det ikke gjør det, men stort sett er det greit og bare hyggelig. Anonymous poster hash: 5bdd0...cfc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #24 Skrevet 30. juni 2015 Hater det. Her om dagen kom svigers på døren midt mens jeg lagde middagen. Jeg hadde ikke laget mat til dem, men måtte jo be dem inn, eller dvs, de kom bare inn, og dura inn i stuen. Så satt vi der og spiste middag, mens de satt i sofaen og så på oss. Utrolig irriterende. Kan ikke dele på maten heller, når jeg kun lagde middag til oss fire. Jeg var skikkelig irritert, for ungene vil ikke aitte ved bordet, og spise, når farmor og farfar er på besøk. Anonymous poster hash: 5945d...81d Full forståelse for at det er irriterende, jeg hadde heller ikke disket opp med ekstra så de også fikk full middagsservering. Men jeg hadde selvfølgelig bedt de sette seg sammen med oss ved middagsbordet hvis de først hadde valset inn i huset -gitt de noe å drikke og pratet med de. For meg hadde det vært rart at de skulle sitte i stua og se på oss på kjøkkenet... Anonymous poster hash: d213d...84e
Anyne Skrevet 30. juni 2015 #25 Skrevet 30. juni 2015 Hater det!!! Det er en uting! Kan jeg la være så åpner jeg ikke opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå