Gå til innhold

Termin mars 2016❤


Krilor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

02.03: FruBoble,markinga

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

16.03: Zarina

18.03: Sjeva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i gruppa mars2016 under fanen terminklubber. Vi er en liten gjeng der.

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) Tok ut hormonspiralen slutten av mai for vi ville begynne å prøve på nr 3. I går fikk vi positiv test :) Så vi klarte det på første prøve periode. har termin ca 9 mars :) Merket for ca 1,5 uke siden at eg hadde så ømme brystvorter, hodepine og trøtt. Har to jenter fra før på 3 og 4 så håper på gutten no:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig!

 

Etter ønske om barn i flere år ble det endelig min tur! Gledestårene kommer frem bare jeg tenker på følelsen jeg fikk av den positive testen❤️

 

Har tidligere fått beskjed om at sannsynligheten for å bli gravid på egen hånd var svært liten. Jeg har vært innstilt på at jeg måtte gjennom IVF for å bli gravid i de siste tre årene. Så det å bli gravid, uten IVF er helt surrealistisk, å ikke minst fantastisk!

 

Beregnet termin ut i fra siste blødning er 11.mars❤️ Livet er herlig!

 

Anonymous poster hash: 0aa1c...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører kanskje hjemme her med antatt termin 23.mars. Men det kan jo endre seg. Er i så fall 4+1 i dag, i følge babyverden sin terminkalkulator. Det er enda tidlig, og jeg har opplevd både ma og sa før, så er veldig nervøs og bekymret. Men må bare prøve å tenke positivt! :-) gratulerer til dere andre også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører kanskje hjemme her med antatt termin 23.mars. Men det kan jo endre seg. Er i så fall 4+1 i dag, i følge babyverden sin terminkalkulator. Det er enda tidlig, og jeg har opplevd både ma og sa før, så er veldig nervøs og bekymret. Men må bare prøve å tenke positivt! :-) gratulerer til dere andre også <3

Hei og gratulerer! Vi har samlet oss en gjeng under mars 2016 på terminklubber, kom inn til oss der :) vi bruker ikke denne tråden lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg hat menstermin 27. Mars. Har en gutt på 10 mnd, som tok oss 4 år med prøving... inni der har jeg hatt 1 MA, 3 SA, 3 ICSI forsøk og et frysforsøk. På 1. eggløsning etter siste mislykkede forsøk, kom lillegutt på den naturlige måten. Ammet han til han var 7,5 mnd, ble så gravid på første eggløsning etter ammeslutt, men ente i SA igjen.....! Men nå er jeg altså gravid igjen og krysser alt jeg har for at det går bra denne gang! :-)

 

GRATULER SÅ MYE ALLE DERE ANDRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg hat menstermin 27. Mars. Har en gutt på 10 mnd, som tok oss 4 år med prøving... inni der har jeg hatt 1 MA, 3 SA, 3 ICSI forsøk og et frysforsøk. På 1. eggløsning etter siste mislykkede forsøk, kom lillegutt på den naturlige måten. Ammet han til han var 7,5 mnd, ble så gravid på første eggløsning etter ammeslutt, men ente i SA igjen.....! Men nå er jeg altså gravid igjen og krysser alt jeg har for at det går bra denne gang! :-)

GRATULER SÅ MYE ALLE DERE ANDRE!

Hei! Gratulerer!

 

Vi er en gjeng under terminklubber mars 2016. Kom kom kom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2nljwh.jpg

 

Da melder jeg meg også inn her 😄 Hadde SA forrige mnd så ble tatt litt på senga nå 😛 men selfølgelig kjempeglad men også veldig redd for ny SA.

 

02.03: FruBoble,markinga

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

16.03: Zarina

18.03: Sjeva

22.03: Hoppetau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

02.03: FruBoble,markinga

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

16.03: Zarina

18.03: Sjeva

22.03: Hoppetau

27.03: Lovise83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Sniker meg inn her jeg også.

Er 27 år og har en jente på snart 3 år fra før. Dette blir Nr to:)

Her er foreløbig termin 06.03 om alt går som det skal:)

Målte hcg på dag 12- da var den 355.

Og dag 14-712.

Også vært på ul 5+5 hvor de så et bankende hjerte og enda en svart sirkel de mener kan være enda en Fostersekk.

Nå krysser jeg fingrene for at alt går som det skal:)

Allerede vært kvalm noen uker, kvalmen går litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Sniker meg inn her jeg også.

Er 27 år og har en jente på snart 3 år fra før. Dette blir Nr to:)

Her er foreløbig termin 06.03 om alt går som det skal:)

Målte hcg på dag 12- da var den 355.

Og dag 14-712.

Også vært på ul 5+5 hvor de så et bankende hjerte og enda en svart sirkel de mener kan være enda en Fostersekk.

Nå krysser jeg fingrene for at alt går som det skal:)

Allerede vært kvalm noen uker, kvalmen går litt opp og ned.

Hei! Kom inn på terminklubben for mars 2016! Vi er en god gjeng der og bestemte oss for å bare holde oss på terminklubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble,markinga

03.03: MN83
04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli
08.03: tittenmeg
10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡
12.03: tingeling87
15.03: Parasoll☀️
16.03: Zarina
18.03: Sjeva
20.03: sunrise88

22.03: Hoppetau
27.03: Lovise83

Slenger meg med jeg og. Er 5+0 i morgen hvis menstermin stemmer. merker jeg er livredd for at noe skal gå galt, så tør ikke juble helt enda, men håper det skal gå bra. Har ikke første legekontroll før om 4 uker, når jeg er i uke 9.. skummelt å ikke vite noe før da... 
Kryss fingrene =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble,markinga

03.03: MN8304.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli08.03: tittenmeg10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡12.03: tingeling8715.03: Parasoll☀️16.03: Zarina18.03: Sjeva

20.03: sunrise8822.03: Hoppetau27.03: Lovise83Slenger meg med jeg og. Er 5+0 i morgen hvis menstermin stemmer. merker jeg er livredd for at noe skal gå galt, så tør ikke juble helt enda, men håper det skal gå bra. Har ikke første legekontroll før om 4 uker, når jeg er i uke 9.. skummelt å ikke vite noe før da... 

Kryss fingrene =)

 

Så kjekt :)

Vi er en gruppe i mars 2016 under terminklubber. Vi bestemte oss for å samle oss der. :) kom der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei :) Eg felle inn her :) har termin mellom 15-20 mars :)

Hei! Hopp inn i terminklubben for mars 2016! Vi begynner å bli en stor gjeng der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...