Gå til innhold

Termin mars 2016❤


Krilor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter mye om og men så har jeg kommet frem til en mulig termindato 18 mars...

Dette er da ut i fra SA min som var 10 juni (som om den var en mensen blødning) og ca EL 24 juni.....

Så etter alt dette er jeg ifølge terminkalkulator.com 3-2

 

God natt. :)

Endret av Sjeva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg får svar på tirsdag, er så spent😁😁 Typisk min flaks at vi har sommerfest i morgen med 12 gjester og endelig fikk oss for en gangs skyld barnefri.. Da må jeg lure meg rundt med alkoholfri eplecider og pærecider som er kliss likt cava og hvitvin😂 får håpe jeg klarer å holde meg våken en god stund😁😆

Det er så slitsomt det å være på fest, og plutselig ikke kunne drikke..

Ved mine to første graviditeter så fortalte jeg det til mine tre nærmeste venninner med en gang, men nå har vi bestemt oss for å vente litt. Spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde på hemmeligheten. Min mann derimot, han kunne sikkert holdt dette for seg selv til barnet var ute 😂

Hehe, ja det kunne nok min og, han vil ikke at jeg skal fortelle det til noen! Men jeg Jar fortalt ei som kommer på festen det, hun tar ikke ett nei for ett nei og er glad i å sjenke vin til meg.. Så dermed så jeg at jeg har ingen valg, men men! Det får gå som det går😁 god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

Skal kanskje inn her.... Har til nå 3 ekstremt svake positive tester.....

Hadde opprinnelig termin i feb 2016 men hadde SA i juni.

Og derav har jeg ikke kontroll på når jeg har termin.... Siden jeg ikke har hatt mensen etter SA...

Skulle opprinnelig vente til til mensen kom... Men så var en kveld vi ikke klarte å holde fingrene av fatet.

Har en livmor som somrøper seg med en gang når jeg er gravid.....

Har 2 Deilige barn fra før 3,5 og 2 år.

Er ikke langt på vei kan man trygt si.

Håper jeg er heldigere denne gangen med at spira sitter. Og at jeg kan bli kjent med dere. :)

Jev tror det er flere av oss som ble gravide i juni, mistet og gravide igjen nå?

Jeg har heller ikke fått mensen tilbake, men vet med sikkerhet når jeg hadde eggløsning siden jeg testet med 2 forskjellige eggløsningstester, og begge slo ut på samme dager.. Krysser fingrene for enda sterkere positive tester hos deg. Velkommen hos oss

I dag fikk jeg en betydelig sterkere test. *klapper hendene*

Så i morgen skal jeg prøve en av claire blue sine. :)

Gleder meg til å tisse hver morning nå for tiden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har prøvd å skrive opptil flere innlegg. Men vegrer meg fordi jeg er så tidlig gravid. Og må innrømme at jeg vil ikke skyte forventningene mine for høyt opp for å bli skuffa igjen. Og ikke minst det å legge en del av meg utpå for å ikke kunne være med alikevel. Men den som intet våger intet vinner.

I dag er første dagen der jeg skikkelig kjent på kroppen at noe er i gjerde. Maten smaker rart, skikkelig jobbete livmor, treg i magen. Juhuuu! Eg ler!

 

Jeg er 33 år.

Kommer fra Rogaland.

Er forlovet og sammen har vi 2 deilige barn. En jente 3,5 år og gutt 2 år.

Vi har sagt at det kjennes rett på at vi skal ha en nr 3.

Men har kun et lite vindu og prøve på nå.

Er en helt vanlig dame som er utadvendt. Elsker å snakke med folk.

 

Jeg har så god erfaring med barselgruppe her i fra fra tidligere av.

Det å kunne dele forventninger, gleder, bekymringer osv til noen andre som er i samme båt er godt.

 

Nå i denne ventetiden før den magiske 12 ukersgrensen er ganske uutholdelig. Men ser litt lyst på det nå som vi skal farte rundt på ferie i noen uker og jeg får tankene mine fokusert på noe annet.

Tenker å få til en tidlig UL i min uke 10. For å sjekke hjertelyd og muligens om de klarer å si hvor langt jeg er på vei.

 

Er veldig spent om dette går veien og gleder meg innmari til muligheten for bli kjent med dere fremover.

 

Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å skrive opptil flere innlegg. Men vegrer meg fordi jeg er så tidlig gravid. Og må innrømme at jeg vil ikke skyte forventningene mine for høyt opp for å bli skuffa igjen. Og ikke minst det å legge en del av meg utpå for å ikke kunne være med alikevel. Men den som intet våger intet vinner.

I dag er første dagen der jeg skikkelig kjent på kroppen at noe er i gjerde. Maten smaker rart, skikkelig jobbete livmor, treg i magen. Juhuuu! Eg ler!

 

Jeg er 33 år.

Kommer fra Rogaland.

Er forlovet og sammen har vi 2 deilige barn. En jente 3,5 år og gutt 2 år.

Vi har sagt at det kjennes rett på at vi skal ha en nr 3.

Men har kun et lite vindu og prøve på nå.

Er en helt vanlig dame som er utadvendt. Elsker å snakke med folk.

 

Jeg har så god erfaring med barselgruppe her i fra fra tidligere av.

Det å kunne dele forventninger, gleder, bekymringer osv til noen andre som er i samme båt er godt.

 

Nå i denne ventetiden før den magiske 12 ukersgrensen er ganske uutholdelig. Men ser litt lyst på det nå som vi skal farte rundt på ferie i noen uker og jeg får tankene mine fokusert på noe annet.

Tenker å få til en tidlig UL i min uke 10. For å sjekke hjertelyd og muligens om de klarer å si hvor langt jeg er på vei.

 

Er veldig spent om dette går veien og gleder meg innmari til muligheten for bli kjent med dere fremover.

 

Xx

Enig med deg, det er litt skummelt å skulle tro på at dette skal gå bra helt ennå. Jeg har ikke så mange symptomer ennå. verker og stikker litt i livmoren bare. Er også en smule trøtt, men det vet jeg ikke om kommer av at jeg har jobbet mye i det siste og må stå opp kl 05.30 nesten hver dag. Har også sovet dårlig de siste dagene, så er nok en veldig logisk forklaring på trøttheten :)

 

Jeg er snart 30 år og fra Vestfold. Er gift og dette blir (forhåpentligvis) vårt første barn. Er veldig klare for for en liten en. Er nesten ignen som vet at vi prøver, så veldig kjekt å kunne få utløp for tanker og spenning her inne. Vi kommer til å vente med å fortelle til familie og de fleste venner til etter uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått noen svake positive i går og i dag. Den i dag er heldigvis litt sterkere enn den i går. Har hatt svakere tester før som har endt opp i sa. Så jeg har en god følelse. Min termin er foreløpig 17.mars. Noen tips om når jeg bør ta cb digital? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

16.03.15: Zarina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn fra før. Jenter. Blir spennende å se hva dette er. 26 år og gift med pappaen til alle barna ♡ Første barn som er planlagt, så vi føler oss mere klar denne gangen her! Litt mere kontroll. Hatt tidligere risiko svangerskap og prematur fødsel. Krysser alt av fingre for at det skal gå bra! Redd for å føde for tidlig Siden dette er nr.3 og jeg har to keisersnitt bak meg, blir det vel keisersnitt igjen? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble 
03.03: MN83
04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli
08.03: tittenmeg
10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡
12.03: tingeling87
15.03: Parasoll☀️
16.03.15: Zarina

18.03.15: Sjeva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

16.03: Zarina

18.03: Sjeva

Måtte bare fjerne årstallet 15, siden babyene våre kommer forhåpentligvis i 2016 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å skrive opptil flere innlegg. Men vegrer meg fordi jeg er så tidlig gravid. Og må innrømme at jeg vil ikke skyte forventningene mine for høyt opp for å bli skuffa igjen. Og ikke minst det å legge en del av meg utpå for å ikke kunne være med alikevel. Men den som intet våger intet vinner.

I dag er første dagen der jeg skikkelig kjent på kroppen at noe er i gjerde. Maten smaker rart, skikkelig jobbete livmor, treg i magen. Juhuuu! Eg ler!

 

Jeg er 33 år.

Kommer fra Rogaland.

Er forlovet og sammen har vi 2 deilige barn. En jente 3,5 år og gutt 2 år.

Vi har sagt at det kjennes rett på at vi skal ha en nr 3.

Men har kun et lite vindu og prøve på nå.

Er en helt vanlig dame som er utadvendt. Elsker å snakke med folk.

 

Jeg har så god erfaring med barselgruppe her i fra fra tidligere av.

Det å kunne dele forventninger, gleder, bekymringer osv til noen andre som er i samme båt er godt.

 

Nå i denne ventetiden før den magiske 12 ukersgrensen er ganske uutholdelig. Men ser litt lyst på det nå som vi skal farte rundt på ferie i noen uker og jeg får tankene mine fokusert på noe annet.

Tenker å få til en tidlig UL i min uke 10. For å sjekke hjertelyd og muligens om de klarer å si hvor langt jeg er på vei.

 

Er veldig spent om dette går veien og gleder meg innmari til muligheten for bli kjent med dere fremover.

 

Xx

Så koselig at du ville inn til oss. Jeg leser at også du hadde en sa sist måned, så spennende å se om det går veien for oss. Jeg selv er overraskende rolig, og har egentlig troen på at dette skal gå fint, og det er veldig deilig. Å bekymre meg vil jo ikke hjelpe noe, så deilig å kunne bare nyte det å være gravid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 2 barn fra før. Jenter. Blir spennende å se hva dette er. 26 år og gift med pappaen til alle barna ♡ Første barn som er planlagt, så vi føler oss mere klar denne gangen her! Litt mere kontroll. Hatt tidligere risiko svangerskap og prematur fødsel. Krysser alt av fingre for at det skal gå bra! Redd for å føde for tidlig Siden dette er nr.3 og jeg har to keisersnitt bak meg, blir det vel keisersnitt igjen? Noen som vet?

Her hvor vi bor så blir det automatisk keisersnitt på nr 3 da ja. I forhold til det å teste på digital, jeg fikk "gravid" 10 dpo..

 

Hvor for tidlig klm barnet deres? Alt har gått fint i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer: Nada! Sist måned var jeg veldig kvalm den ene uken jeg var gravid, så mistenker at det var jente, mens dette er en liten gutt. Har en gutt fra tidligere, og den gangen også var det fryktelig lite symptomer. Blir spennende å se om det endrer seg med symptomer, eller om det blir et like lettvint svangerskap når det kommer til symptomer. Og om det blir gutt denne gangen også ☺️

(Mye plaget med halsbrann sist, men det var siste halvpart av svangerskapet)

 

Noen som har mer symptomer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

02.03: FruBoble 03.03: MN8304.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli08.03: tittenmeg10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡12.03: tingeling8715.03: Parasoll☀️16.03: Zarina18.03: Sjeva

Måtte bare fjerne årstallet 15, siden babyene våre kommer forhåpentligvis i 2016 ☺️

Ha ha ha fine!

Allerede i dyyyyp ammetåke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

02.03: FruBoble 03.03: MN8304.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli08.03: tittenmeg10.03: Aprikos Syltetøy, Mars-mamma♡12.03: tingeling8715.03: Parasoll☀️16.03: Zarina18.03: Sjeva

Måtte bare fjerne årstallet 15, siden babyene våre kommer forhåpentligvis i 2016 ☺️
Ha ha ha fine!

Allerede i dyyyyp ammetåke:D

Ja, hvordan skal dette gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting.

Ser under fanen terminklubber er det satt opp egen for mars 2016.

Er det noe å begynne trådene våres der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede en tråd som er opprettet under terminklubben for mars :) jwg kommer nok til å hoppe inn der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å avslutte her nå da, og smette inn der? Styrete hvis noen skriver her, og andre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital 2-3 uker her 😊

Ikm var igår.

Godt å se hcg stiger.

Må vel ta en digital i slutten av uka eller om ei uke og håpe på 3+.

 

Enig med deg Parasoll!

Mistet sist mnd og var da kvalm før positiv test, mistenker jente.

Ingen symptomer nå, og tror derfor gutt nummer tre 😊 Blir spennende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital 2-3 uker her 😊

Ikm var igår.

Godt å se hcg stiger.

Må vel ta en digital i slutten av uka eller om ei uke og håpe på 3+.

 

Enig med deg Parasoll!

Mistet sist mnd og var da kvalm før positiv test, mistenker jente.

Ingen symptomer nå, og tror derfor gutt nummer tre 😊 Blir spennende 😊

Kom til terminklubb Mars2016 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Selv tok jeg test på fredag, og den var positiv! :D Dette er første gang jeg er gravid, og plutselig føler jeg meg helt uviten på alt! Hva gjør jeg nå? Hehe...

I følge appen jeg lastet ned har jeg termin 11.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Selv tok jeg test på fredag, og den var positiv! :D Dette er første gang jeg er gravid, og plutselig føler jeg meg helt uviten på alt! Hva gjør jeg nå? Hehe...

I følge appen jeg lastet ned har jeg termin 11.mars

Kom inn på terminklubben for mars 2016 :) Der har vi allerede blitt en liten gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...