Gå til innhold

Termin mars 2016❤


Krilor

Anbefalte innlegg

02.03: FruBoble

04.03: Krilor

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har dere andre gjort det, har dere testet alene eller ventet på mannen?

Jeg tester så ofte, at det er litt pinlig.. Måtte derfor late som at jeg ikke visste da vi testet sammen i sted.. Litt dårlig samvittighet, men men. Ender nok med at jeg forteller etterhvert at jeg visste.. Han ble veldig glad, og litt usikker.. Skjønte ikke helt det der at jeg kunne bli gravid etter SA, uten å ha hatt mensen først. Får drive med litt seksualundervisning i kveld tror jeg.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor jeg er med i mars. Tok ut spiralen i april og har ikke hatt helt normal mens etter det. Men hadde siste mens lignende greie 26 mai. Så ut fra terminkalk har jeg 4 mars. 02.03: FruBoble

04.03: Krilor, Hønepønemor

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har kikka her inne litt, men jeg har ikke turt å skrive noe enda. Har ikm på torsdag og fått positive tester siden lørdag. Siste senest i dag. Da var streken nesten like sterk som kontrollstreken.

 

Termin blir foreløpig 12. mars.

 

Her er bilde av en test tatt på søndag og en i dag.

 

http://tinypic.com/r/jg468o/8

De er jo veldig positive begge to! Gratulerer så mye!! 😊

Spennende tid i møte!

Har du flere barn, eller er det førstemann?

Dette blir tredjemann. Har ei jente og en gutt fra før☺️ Minste er fem år. Dette er veldig spennende. Har du flere barn?

Dette bli vår tredjemann også. Har en gutt og ei jente. 5 år og 1 1/2 år💜💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg har kikka her inne litt, men jeg har ikke turt å skrive noe enda. Har ikm på torsdag og fått positive tester siden lørdag. Siste senest i dag. Da var streken nesten like sterk som kontrollstreken.

 

Termin blir foreløpig 12. mars.

 

Her er bilde av en test tatt på søndag og en i dag.

 

http://tinypic.com/r/jg468o/8

De er jo veldig positive begge to! Gratulerer så mye!! 😊

Spennende tid i møte!

Har du flere barn, eller er det førstemann?

Dette blir tredjemann. Har ei jente og en gutt fra før☺️ Minste er fem år. Dette er veldig spennende. Har du flere barn?
Dette bli vår tredjemann også. Har en gutt og ei jente. 5 år og 1 1/2 år💜💙

Her er det en gutt på 1 1/2 år. Håper bare at spiren klamrer seg godt fast ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei😊

Sniker meg inn her i håp om at det går bra denne gangen😁

Tipper termin 3 mars, om jeg husker riktig..

Hadde vært drømmen i mange år å få nr 2, men det er ikke alltid like lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.03: FruBoble

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

 

😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Sniker meg inn her i håp om at det går bra denne gangen😁

Tipper termin 3 mars, om jeg husker riktig..

Hadde vært drømmen i mange år å få nr 2, men det er ikke alltid like lett!

Gratulerer!!

Vi får nok vår nr 2 i mars 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legen i dag får å be om det samme siden jeg har hatt en MA(oktober2014)og en SA(Februar 2015) så vil jeg ha litt bedre oppfølging, men kunne ikke ta blodprøve uten time... Så fikk time på fredag, får bare holde ut😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt en sønn, og den gangen kunne det aldri falt meg inn å målt hcg. Ble gravid igjen, hadde en SA, og føler nå for å ha mer "kontroll" over det som skjer. Jobber på sykehus, så fikk en av legene på jobb til å rekvirere en hcg på meg 😊.

Når har du ikm, litt moro å sammenligne svar, selv om én ikke bør gjøre det..

 

Forresten, begynt med korsrygg- smerter. Hadde det da jeg SA, så liker det ikke 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk tatt blodprøve, er så redd for ukene som kommer... Så redd for å bli skuffet nok en gang..

Jeg får tidlig ul av legen, det avtalte vi etter sist SA, men vet ikke hvor tidlig de sender meg.

Er vel vanlig og ha vondt i ryggen under graviditeten og,jeg heier på deg😍

Hadde vært så stas og fortelle sønnen vår at han endelig skal bli storebror❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du fikk tatt blodprøve, er så redd for ukene som kommer... Så redd for å bli skuffet nok en gang..

Jeg får tidlig ul av legen, det avtalte vi etter sist SA, men vet ikke hvor tidlig de sender meg.

Er vel vanlig og ha vondt i ryggen under graviditeten og,jeg heier på deg😍

Hadde vært så stas og fortelle sønnen vår at han endelig skal bli storebror❤️

Hvor gammel er gutten deres? Uff, grusomt med SA, og tror jeg ville syntes det ville vært enda verre med MA. Det er den største frykten, å ane fred og ingen fare, også har det gått galt for flere uker siden..

 

Godt at du blir ordentlig fulgt opp denne gangen, jeg hadde nok purret på for ul. Er helsepersonell selv, så jeg vet at det hjelper å purre litt 😉

Endret av Parasoll☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kommet svar!

Da jeg hadde SA sist, tok jeg hcg ca 2 timer etter blødning, da var den på 33. 1 1/2 døgn etterpå var den på 9. Nå er den på 57. Kjenner jeg har veldig lyst til å ta ny prøve etter helgen.. Selv om jeg egentlig ikke har ikm før på lørdag... 57 er sikkert bra? Til å bli sprø av!

Endret av Parasoll☀️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke noen fin opplevelse... Neste ul blir jeg ikke å åpne øynene før de ser noe med hjerteslag❤️ Orker ikke det triste synet noe mer..

Han er 6!så virkelig på tide😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke noen fin opplevelse... Neste ul blir jeg ikke å åpne øynene før de ser noe med hjerteslag❤️ Orker ikke det triste synet noe mer..

Han er 6!så virkelig på tide😜

Uff, så trist ja.. 6 år ja, da er det stas med liten baby 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-) Vi sniker oss inn her. Venter en lillesøster/bror 4.3.2016. Lillesøster er født i oktober 2014 - så om alt går fint, får vi de to tette vi har drømt om <3

 

02.03: FruBoble

03.03: MN83

04.03: Krilor, Hønepønemor, Hellibelli

08.03: tittenmeg

10.03: Aprikos Syltetøy

12.03: tingeling87

15.03: Parasoll☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kommet svar!

Da jeg hadde SA sist, tok jeg hcg ca 2 timer etter blødning, da var den på 33. 1 1/2 døgn etterpå var den på 9. Nå er den på 57. Kjenner jeg har veldig lyst til å ta ny prøve etter helgen.. Selv om jeg egentlig ikke har ikm før på lørdag... 57 er sikkert bra? Til å bli sprø av!

Hadde 57 10dpo og det har økt gradvis. 😃 Hadde MA i 2012 i uke 14 ( døde nok i uke 10) og ja tross jeg har fått ei nydelig jente i 2013, alt gikk flott, er jeg livredd!!😯 Tanken på at noe man gleder seg over, tror er levende i vekst faktisk er dødt, er grusom. Tar derfor hcg prøver, 3 forrige uke og 1 hver uke frem mot tidlig ul i august.

Krysser fingran for at det går bra for oss alle og at det blir fødsler i mars ( kanskje slutten av feb da jeg føder ofte tidligere😉) ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært veldig oppblåst til nå, men i dag er magen flat.... Livredd for at alt har stoppet opp😯 Noen som har erfaring eller husker fra tidligere? Husker ingenting jeg 😣 Har murringer fortsatt.

Endret av Krilor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at du er gravid igjen Krilor!😊 Har fulgt med litt tidligere ifht tidlig positive graviditetstester og at du har mistet flere ganger.

Opplevde selv veldig tidlig SA i Juni og har nå fått positiv test igjen 😊

Krysser fingrene for at denne gangen sitter d! Ved graviditeten for en mnd siden ble jeg raskt kvalm og merket det godt, nå derimot kjenner jeg ingenting enda.

Men ikm er sønd! Positiv igår og sterkere idag. Termin 16/3 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at du er gravid igjen Krilor!😊 Har fulgt med litt tidligere ifht tidlig positive graviditetstester og at du har mistet flere ganger.

Opplevde selv veldig tidlig SA i Juni og har nå fått positiv test igjen 😊

Krysser fingrene for at denne gangen sitter d! Ved graviditeten for en mnd siden ble jeg raskt kvalm og merket det godt, nå derimot kjenner jeg ingenting enda.

Men ikm er sønd! Positiv igår og sterkere idag. Termin 16/3 😊

Gratulerer😃 Heier på deg👍

Usikker på om jeg har mistet tidliger-kjemisk eller om det har vært skyggestreker😯😉 Men mistet i 2012 i uke 14 og er nå gravid og bekymret😦 Tar hcg prøver men er på ferie nå og ikke tatt siden søndag....angsten stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.

Litt usikker på det samme selv når jeg hadde maange svake tester etter tiden i Januar/februar. Men forrige mnd ble de helt klart positive og positiv digital men gikk ikke veien.

 

Klarer enn så lenge å slappe av, men bekymringene kommer vel etterhvert!

Måling av hcg er veldig betryggende😊

 

Heier på oss begge 😊

Har to små fra før, så dette blir siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...