Iiiiik Skrevet 20. juni 2015 #51 Skrevet 20. juni 2015 Så forferdelig trist! Det er vel ingenting verre som kan ramme oss mennesker. Det er forferdelig å tåle at barna våre har det vondt, og når det ikke er noe man kan gjøre blir man helt knust. En av mine venninner mistet datteren sin for to år siden, og det å være hjelpesløst vitne til en så bunnløs sorg var lammende. Det tar tid å stable seg på beina, men hun har hatt god støtte i et fellesskap med andre foreldre som har mistet barna sine. Sender deg varme klemmer og gode tanker. Dette skulle ingen måtte oppleve!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2015 #52 Skrevet 20. juni 2015 Så grusomt urettferdig!! Det er noe ingen bør oppleve, at ens små uskyldige barn blir tatt fra oss Sender mange varme klemmer til dere :hjerte:
pip pip Skrevet 20. juni 2015 #53 Skrevet 20. juni 2015 Åh herregud. Jeg har virkelig ikke ord. Gråter her jeg leser innlegget ditt. Kan ikke i min villeste fantasi vite hva det er du går gjennom, men ved å titte på mine to små jenter så kan jeg gjette litt. Stakkars lille jenta di. Urettferdig at sykdom skal ramme søte små og gi de smerter. Og stakkars dere som må gjennom denne sorg. Den grusomme ventetiden. Sender lille jente de og dere en stor trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå