amandine Skrevet 19. juni 2015 #26 Skrevet 19. juni 2015 Varme tanker til dere, måtte det finnes lindring for sorg og smerte.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #28 Skrevet 19. juni 2015 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😢😢😢😢😢😢 Anonymous poster hash: eedb2...c91
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. juni 2015 #30 Skrevet 19. juni 2015 Det er en tung bør å bære, ta vare på hverandre. Klem.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. juni 2015 #31 Skrevet 19. juni 2015 Det fines ingenting jeg kan si for å lette smerten, så jeg vil bare sende deg noen gode tanker og en virtuell klem. Jeg er så lei for at du må oppleve dette marerittet og for at jenta di har det vondt. Jeg håper med alt jeg har at du kommer deg gjennom dette på et eller annet vis og at du en dag kan se lysglimt i alt det mørke. *KLEM*
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #32 Skrevet 19. juni 2015 Sender over en styrkeklem!Det traff meg rett i hjertet..😔For en fantastisk mamma hun har💕 Anonymous poster hash: 9c997...3dd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #33 Skrevet 19. juni 2015 Ord blir så fattige.. Tenner et lys for dere i kveld <3 <3 <3 Anonymous poster hash: e5b75...4f3
mamma_bergen Skrevet 19. juni 2015 #34 Skrevet 19. juni 2015 Dette var fryktelig trist å lese,jeg har aldri før blitt truffet så hardt her inne😔Jeg har ikke ord, jeg vil bare sende deg og familien verdens største klem!❤❤❤
Gjest vinterbrud Skrevet 19. juni 2015 #35 Skrevet 19. juni 2015 Mange klemmer til deg og den nydelige jenta di. <3 <3 <3 Ord blir så fattige.
Tulla99 Skrevet 19. juni 2015 #36 Skrevet 19. juni 2015 Kjære kjære deg. Så forferdelig trist å lese innlegget ditt. Ingen kan si noe for å lindre en slik smerte du og dine føler. Tårene til alle dine medfølende søstre her inne viser hvor stor frykten er for å miste sine barn. Jeg har stor medfølelse med deg og dine❤️
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #37 Skrevet 19. juni 2015 Ingen kan fatte denne smerten du opplever, men du er flink til å sette ord på det. Stor, varm og god klem til deg Anonymous poster hash: b7193...8d9
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #38 Skrevet 19. juni 2015 Så utrolig trist å høre😔 er dette MLD?jobbet mye med de med denne diagnosen og det er vondt å se at barnet bare blir sykere. Tenker masse på dere og sender alle lykketanker til dere. Klem❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 1c611...2bb
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 19. juni 2015 #39 Skrevet 19. juni 2015 ❤sender en god klem til seg og jenta di❤
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #40 Skrevet 19. juni 2015 Nå har jeg sittet en stund å lurt på hva jeg skal skrive her, men jeg finner rett og slett ikke ord. Det er alle foreldres største mareritt! Ønsker dere som en familie alt godt og håper legene kan få smertestilt jenta deres så hun iallefall slipper å ha det vondt! Det gjør vondt å lese det du skriver så jeg vil bare sende deg en god klem <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 9950f...923
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #41 Skrevet 19. juni 2015 Så gode dere er, alle og enhver. Nå har jeg lest gjennom innlegget flere ganger, og tårene bare renner. Jeg skjønner at det er vanskelig å finne ord, jeg vet at det ikke erlett å vite hva man skal si. Men hjertene og klemmene dere sender betyr enormt mye for meg, det skal dere vite! Og dere som har skrevet, det er godt å lese uansett hva dere skriver. Til deg anonyme over her, ja, det er MLD hun har. Det er grusomt å se at hun bare blir sykere og sykere. Jeg føler meg så hjelpesløs og fortapt. Skulle ofret alt jeg hadde for å få henne frisk, men det er så lite vi kan gjøre. Hun har fått ei baclofen-pumpe, men det strekker desverre ikke til. Og se henne neddopet og sløv av medikamenter føles så uverdig og urettferdig mot henne. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne prate med henne, at hun klarte å formidle om hun hadde noen ønsker eller drømmer. Jeg må heller bare gjøre mitt beste for å tyde kroppsspråket og gjette meg frem til behovene hennes. Føler også at ting som nytter en dag, nødvendigvis ikke funker dagen etter. Det er frustrerende... Tusen takk alle sammen, dere er så hjertens gode! Hi Anonymous poster hash: d1178...035
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #43 Skrevet 19. juni 2015 Så forferdelig brutalt og urettferdig livet kan være:( Det skjærer i hjertet mitt å lese hva dere gjennomgår. Det er så umenneskelig å måtte se sitt barn dø. Hvorfor må slikt ramme små uskyldige barn:( Jeg har dessverre ingen gode råd til deg, kun varme tanker. Kanskje det finnes en nettside for foreldre som har mistet sitt barn som det kan være godt for deg å prate med? Anonymous poster hash: 94bf4...82a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #45 Skrevet 20. juni 2015 Uff så grusomt, vet ikke hva jeg skal skrive..ord blir fattige i en slik situasjon. Tårene triller for dere 😢 Sender over en kjempeklem til dere ❤❤ Anonymous poster hash: f805d...f66
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #46 Skrevet 20. juni 2015 Det er bare så ufattelig urettferdig! =,( Anonymous poster hash: e5b75...4f3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #47 Skrevet 20. juni 2015 For en forferdelig trist situasjon. Kan ikke annet enn å sende varme tanker. Er "lett" å si kanskje, men når dagen kommer, prøv å tenke at endelig har jenten din fått fred fra smerter og ubehag. Når døden er eneste alternativet må man prøve å fokusere på at vedkommende har det bedre i himmelen. Hun vil alltid være med dere i tankene, hjertene, minnene, i vinden, solen, og alt dere opplever fremover vil hun ta del i. Om jeg skal sette det på spissen, og snu litt på situasjonen; ville ikke du ha ønsket for din datter at hun skulle smile, kose seg, leve livet osv om det var du som gikk bort? Tror du ikke hun ønsker det for dere? At hun kan leve gjennom dere når dere skaper nye fine minner? At ikke hun "ødela" livsgleden deres, men heller tilhørte dere mye kjærlighet og lærdom? Det at hun dessverre kommer til å dø er selvfølgelig meningsløst og jævlig. Og dere har åpenbart all rett til å sørge så lenge dere lever. Om dere er kristne eller ikke, snakk med en prest. Han kan kanskje få dere til å se på døden og livet etter døden på en ny måte. Ta kontakt med organisasjoner og støttegrupper. Les gjerne bøker. Ønsker deg alt godt❤️ Anonymous poster hash: ea168...137
februarprins2013 Skrevet 20. juni 2015 #48 Skrevet 20. juni 2015 ingen ord er bra nok her ;( stor klem til dere alle 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå