Gjest Skrevet 20. juni 2015 #51 Skrevet 20. juni 2015 Helt enig. Ser ned på enkelte foreldre i klassen til barna her. Er noen uføre, butikkansatte og barnehageansatte der. Små eldre hus, gammel bil og klær fra hm... Her har både jeg og mannen god utdannelse og gode jobber. Har stort nytt hus, pene møbler, ryddig og rent. Smarte og glade barn. Vi går i pene klær og barna har gode kvalitetsklær. Så klart er vi bedre både intellektuellt, økonomisk, samhold, utdannelse og jobb. Men jeg viser ikke at jeg ser ned på de da. 😊 Anonymous poster hash: fedf4...67f Du får meg til å ville spy. Du tuller? Du glemte disse jævla stygge perleøredobbene og de blå klærne . Noe andre farges finnes ikke vel?
Gjest Antarctica Skrevet 20. juni 2015 #52 Skrevet 20. juni 2015 Thailand er like mye charter som Mallorca osvAnonymous poster hash: 31f13...b40 Enig, Thailand er blitt "Syden". Nei, ekte, blaserte snobber drar til Jersey-øyene, tar båtturer på Donau, vandrer til fjelltopper på Island, eller de flyr til Maldivene eller St.Lucia, hvis de absolutt må sole seg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #53 Skrevet 20. juni 2015 Thailand er like mye charter som Mallorca osv Anonymous poster hash: 31f13...b40 Ikke når vi ikke reiser charter vel? Vi bestiller overnatting på forhånd til de første døgnene, så reiser vi rundt på måfå resten av ferien. Varierer om vi bor i bungalow på stranden eller luxus leiligheter. Anonymous poster hash: d7e57...9a3
Jenny251210 Skrevet 20. juni 2015 #54 Skrevet 20. juni 2015 Samma faen. Alle er forskjellige. Midt imellom snobb og harry er best, sånn ca normal.
Miamimom Skrevet 20. juni 2015 #55 Skrevet 20. juni 2015 Thailand er like mye charter som Mallorca osvAnonymous poster hash: 31f13...b40 Enig, Thailand er blitt "Syden". Nei, ekte, blaserte snobber drar til Jersey-øyene, tar båtturer på Donau, vandrer til fjelltopper på Island, eller de flyr til Maldivene eller St.Lucia, hvis de absolutt må sole seg. Basert på reisemålene du lister opp, er jeg en ekte snobb. Beklager, det var jeg ikke klar over..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #56 Skrevet 21. juni 2015 Så slitsomt det må være å føle seg bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: bfc49...01d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #57 Skrevet 21. juni 2015 Det er festlig at så mange ikke vet hva en snobb er 😂 Anonymous poster hash: 6454a...3bc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #58 Skrevet 21. juni 2015 Ikke rart det kalles blærum, Anonymous poster hash: 80ef3...f8c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #59 Skrevet 21. juni 2015 Ikke rart det kalles blærum, Anonymous poster hash: 80ef3...f8c Det er bare mindre opplyste mennesker som kaller Bærum for Blærum. Anonymous poster hash: 6454a...3bc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #60 Skrevet 21. juni 2015 Ikke rart det kalles blærum, Anonymous poster hash: 80ef3...f8c Det er bare mindre opplyste mennesker som kaller Bærum for Blærum. Anonymous poster hash: 6454a...3bc Håper du har rett. Anonymous poster hash: 80ef3...f8c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #61 Skrevet 21. juni 2015 Jeg merker det godt når dere snobber ser ned på meg, det er lett å sanse slike ting. Og det er så trist hvordan dere ikke kan forstå at jeg ikke ser OPP til dere. Flere her skriver at de vet at de er bedre enn andre, uten å fatte at disse andre ikke synes dere er bedre på noen som helst måte. Dere fremstår som dumme og naive når dere skriver dette, som om dere lever i en boble hvor det er en selvfølge at dere er bedre. Som om det er fakta. Jeg ville aldri byttet mitt liv med livet til en snobb. Jeg har VALGT et enkelt liv, for jeg TRENGER ikke noe mer. Jeg er fri på så mange måter, jeg føler aldri at jeg trenger mer enn det jeg har. Jeg velger å ikke jobbe meg ihjel for å bli rik eller bo meg ihjel i en svindyr bolig, jeg bruker tiden min på familie og kulturelle opplevelser. At en snobb ser ned på meg er bare komisk, for meg er de uinteressante og kjedelige, med veldig lite å imponere med. Som sauer i en saueflokk... Anonymous poster hash: bef0c...beb
soleia Skrevet 21. juni 2015 #62 Skrevet 21. juni 2015 Jeg merker det godt når dere snobber ser ned på meg, det er lett å sanse slike ting. Og det er så trist hvordan dere ikke kan forstå at jeg ikke ser OPP til dere. Flere her skriver at de vet at de er bedre enn andre, uten å fatte at disse andre ikke synes dere er bedre på noen som helst måte. Dere fremstår som dumme og naive når dere skriver dette, som om dere lever i en boble hvor det er en selvfølge at dere er bedre. Som om det er fakta. Jeg ville aldri byttet mitt liv med livet til en snobb. Jeg har VALGT et enkelt liv, for jeg TRENGER ikke noe mer. Jeg er fri på så mange måter, jeg føler aldri at jeg trenger mer enn det jeg har. Jeg velger å ikke jobbe meg ihjel for å bli rik eller bo meg ihjel i en svindyr bolig, jeg bruker tiden min på familie og kulturelle opplevelser. At en snobb ser ned på meg er bare komisk, for meg er de uinteressante og kjedelige, med veldig lite å imponere med. Som sauer i en saueflokk... Anonymous poster hash: bef0c...beb Eg tenkjer at snobbar går glipp av mykje, fordi dei trur dei er heva over andre. Eg har ein jobb der eg møter mennske i alle aldrar og med mange ulike bakgrunnar. Det kan vere utruleg flotte menneske, med mykje humor, visdom og interessante historier ein kan finne mellom slike menneske som snobbane ser ned på. Eg synes nesten synd på snobbar, fordi dei har så feile verdiar i livet sitt etter mitt syn, og om dei skulle falle frå pidestallen, så vert fallet så djupt og hardt. Økonomiske problem kan rokke ved heile sjølvkjensla og det sosiale livet til "snobben"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå