Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vel, mannen min kom litt alvorstung hjem på lørdag. Han hadde truffet min venninne ute, og hadde begynt å snakke litt med henne, spurt henne hvordan det gikk henne i forbindelse med det nylige bruddet... Han var ganske oppskaket da han fortalte meg at "Hun bare kastet seg over han, kysset han og ba han med hjem til seg".

 

Jeg begynte å gråte og løp ut.. mannen min løp etter og ropte ut i nabolaget "men jeg rørte henne jo ikke, det må du da skjønne". Haha, for et drama. . Huff 😂

 

Jeg er på en måte lettet faktisk.. hadde aldri trodd det, men mannen var så overrumplet oc virket helt troverdig overrasket og pinlig berørt. . Nå er det på en måte gjort.. jeg trenger ikke gå å være redd for hvordan det utvikler seg dette her..

 

Jeg synes fremdeles veldig synd på venninnen min, hun har jo mistet kontrollen. Tenk hvordan hun vil angre og ha det dårlig når hun kommer til seg selv igjen!

 

Ja,ja.. Da har ihvertfall mannen oc jeg snakket om dette og jeg har venninnen min på vent. Jeg sendte henne en sms på søndag hvor jeg skrev at jeg vet hva som skjedde på lørdag, og at jeg håper hun får orden på seg selv. Jeg spurte også om hun ville møte meg for en kaffe for å snakke litt sammen... har ikke fått noe svar 😐

 

Det er på en måte litt uvirkelig ...

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, husker deg og har tenkt mye på deg faktisk.

 

Huff, det var vondt å høre at det endte slik, for alle parter. I det minste har du en flott mann som du tydeligvis kan stole på. Beundringsverdig at du vil snakke med henne etter dette.

 

Klemmer til deg!

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en situasjon. Men at sånt kan forekomme, er ikke sjokkerende for meg.



Anonymous poster hash: 7513f...11b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket, betatt eller samma det, hun er fortsatt venninna di og slikt gjør hun bare ikke mot deg, FY så forbanna jeg hadde blitt på henne! Synes du er alt for tålmodig!

 

Anonymous poster hash: cfb82...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun i det hele tatt ikke har svart på sms-en din eller ringt deg, er svar nok til at hun ikke er verdt vennskapet ditt. Først så har hun såpass liten respekt for deg at hun prøver seg på din mann, og så er hun for feig til å ta dette opp med deg etterpå.

 

For ei drittkjerring. Hun der ville jeg ha strøket fra vennelista mi for å si det sånn :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker jo ikke som om hun er helt i vater. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert på noe sånt, kanskje skrevet det på kontoen for utilregnelighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo helt tydelig ikke noen venninne av deg!

 

Nesten like greit hun gjorde det slik hun gjorde det siden mannen din ble så sjokkert. Og selv om det er tydelig at hun har problemer med seg selv, så er det nesten litt kjekt at hun ble avvist av mannen din.

 

Nå vet dere i hvert fall hvor dere har hverandre.

 

Du imponerer som ønsker å gi henne en sjanse til å snakke ut. Og hun overrasker ikke når hun ikke lar høre fra seg...

 

Takk for oppdateringen, forresten - jeg har også lurt på hvordan det gikk.

 

 



Anonymous poster hash: cee4f...b84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo god grunn til å kaste det vennskapet i søpla, noe som jeg ville hatt lyst til helt siden hun sa hun var betatt, hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan! Jeg hadde ikke satt det vennskapet på vent, for meg hadde det ikke vært noe mer vennskap. Det er så respektløst å hive seg over mannen til bestevenninna si. Javel, hu har fått følelser for han og er forelska, det er bare menneskelig. Men å hive seg over han, kysse han og be han bli med hjem, sånt gjør man bare ikke uansett hvor forelska man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Jeg hadde tenkt at noe kunne tyde på at noe allerede har skjedd tidligere mellom dem, og at hun nå oppdaget at han velger deg fremfor henne, og hadde ikke stolt på denne versjonen...

 

Men en eksvenninne hadde nok dette blitt for min del også.



Anonymous poster hash: 7cf74...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmm.

Jeg hadde tenkt at noe kunne tyde på at noe allerede har skjedd tidligere mellom dem, og at hun nå oppdaget at han velger deg fremfor henne, og hadde ikke stolt på denne versjonen...

 

Men en eksvenninne hadde nok dette blitt for min del også.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Hvorfor det?

 

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått svar på sms: skjedde?! På lørdag?!

 

Jeg sendte tilbake: ja? Hvor var du på lørdag?

 

Hun: bare hjemme.. skjedde ikke noe spesielt her som jeg vet om..

 

Jeg: ×× sier han traff deg på xx..

 

Hun: Jeg har ikke knulla xx - ikke på lørdag...

 

Jeg må snakke med mannen min! men jeg er faktisk helt kvalm nå. . Lurer på om det kan ha Vært spill fra hans side eller noe? Jeg føler meg helt gal inni meg, jeg svetter og strever med å puste skikkelig..

 

Dette er noe av det jævligste jeg har følt på lenge lenge... Vet ikke hvem som lyver ...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmm.

Jeg hadde tenkt at noe kunne tyde på at noe allerede har skjedd tidligere mellom dem, og at hun nå oppdaget at han velger deg fremfor henne, og hadde ikke stolt på denne versjonen...

 

Men en eksvenninne hadde nok dette blitt for min del også.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Hvorfor det?

 

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

 

 

Tenkte det allerede i forrige tråd, da hun lo da du sa at mannen var DIN.

Da hadde jeg tenkt at slik latter kunne bety "...du skulle bare ha visst..."

 

Og så tenkte jeg at årsaken til at hun er så forelsket og i tillegg fortalte det til deg, kunne være at noe allerede har skjedd og at hun ville at du skulle vite at det er sterke følelser fra hennes side som er årsaken.

 

Men uansett om noe skulle ha skjedd, så tenker visst ikke mannen din slik på henne som hun gjør på ham.

 

 

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på sms: skjedde?! På lørdag?!

 

Jeg sendte tilbake: ja? Hvor var du på lørdag?

 

Hun: bare hjemme.. skjedde ikke noe spesielt her som jeg vet om..

 

Jeg: ×× sier han traff deg på xx..

 

Hun: Jeg har ikke knulla xx - ikke på lørdag...

 

Jeg må snakke med mannen min! men jeg er faktisk helt kvalm nå. . Lurer på om det kan ha Vært spill fra hans side eller noe? Jeg føler meg helt gal inni meg, jeg svetter og strever med å puste skikkelig..

 

Dette er noe av det jævligste jeg har følt på lenge lenge... Vet ikke hvem som lyver ...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Da er det kanskje som jeg tror ja...

Antar at mannen din vet at du mistenker noe.

Jeg hadde spurt om hun hadde hatt sex med ham tidligere.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også hende at de har tidligere hatt en god tone og hun har overtolket det og trodd at han ville kaste seg over henne hvis anledningen bød seg.. Angående "ikke på lørdag.." er det ikke utenkelig at hun er rett og slett såpass utspekulert at hun bruker anledningen til å så tvil. Ikke at jeg vet noe om det, men jeg synes hun har vist at hun ikke bryr seg om deg i det hele tatt og er ikke til å stole på og jeg ville ikke brukt ordet "venninne" om henne fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med harepusen. Hum høres utspekulert ut. Har du snakket med mannen din?

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han fortalte alt som skjedde da han traff henne tyder på at han er ærlig. Det kan hende at hun skjønner at hun har drette på draget, men nekter å innse det. Er hun forelsket i han og oppfører seg sånn bør du holde deg langt unna. Hun vil bare prøve å ødelegge mellom deg og mannen din.

 

Anonymous poster hash: 9ca20...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med harepusen. Hum høres utspekulert ut. Har du snakket med mannen din?

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Nei, jeg har ikke snakket med han..

 

Dette er rett og slett skikkelig råttent gjort av henne uansett hva som er hva.. jeg holder på å miste fotfestet av å ikke vite.. Føler meg innelåst i mitt eget hode på en utrolig ekkel måte.. akkurat som om jeg ikke kan høre og se skikkelig og det er tåke rundt meg..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han fortalte alt som skjedde da han traff henne tyder på at han er ærlig. Det kan hende at hun skjønner at hun har drette på draget, men nekter å innse det. Er hun forelsket i han og oppfører seg sånn bør du holde deg langt unna. Hun vil bare prøve å ødelegge mellom deg og mannen din.

 

Anonymous poster hash: 9ca20...f7e

Men det kan jo være avtalt spill fra dem.. tenk deg at de traff hverandre på lørdag og hun fortalte han hva hun har sagt til meg og de sammen klekker ut en plan..

 

Jeg spinner Tusen teorier nå 😣

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mannen din er ærlig og at det har klikka for "venninna" di..

 

Anonymous poster hash: 6ac8c...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mannen din er ærlig og at det har klikka for "venninna" di..

 

Anonymous poster hash: 6ac8c...f27

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og mannen din er ærlig, og venninnen din sliter maks, og er bare utspekulert, og vil i hvert fall ikke innrømme hva hun gjorde på lørdag. Og tenker det er bedre og lyve, og få deg til å tro det er mannen som lyver. Ødelegge mellom dere, så kan hun ta mannen. Hun høres jo virkelig ikke god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke trodd ett ord av det den dama sier. Mest sannsynlig er hun nå ute etter å så tvil hos deg og lage trøbbel i forholdet mellom deg og mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...