Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker, on 10 Jun 2015 - 16:24, said:

Jeg har fått svar på sms: skjedde?! På lørdag?!

 

Jeg sendte tilbake: ja? Hvor var du på lørdag?

 

Hun: bare hjemme.. skjedde ikke noe spesielt her som jeg vet om..

 

Jeg: ×× sier han traff deg på xx..

 

Hun: Jeg har ikke knulla xx - ikke på lørdag...

 

Jeg må snakke med mannen min! men jeg er faktisk helt kvalm nå. . Lurer på om det kan ha Vært spill fra hans side eller noe? Jeg føler meg helt gal inni meg, jeg svetter og strever med å puste skikkelig..

 

Dette er noe av det jævligste jeg har følt på lenge lenge... Vet ikke hvem som lyver ...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Anonym bruker, on 10 Jun 2015 - 16:24, said:

Jeg har fått svar på sms: skjedde?! På lørdag?!

 

Jeg sendte tilbake: ja? Hvor var du på lørdag?

 

Hun: bare hjemme.. skjedde ikke noe spesielt her som jeg vet om..

 

Jeg: ×× sier han traff deg på xx..

 

Hun: Jeg har ikke knulla xx - ikke på lørdag...

 

Jeg må snakke med mannen min! men jeg er faktisk helt kvalm nå. . Lurer på om det kan ha Vært spill fra hans side eller noe? Jeg føler meg helt gal inni meg, jeg svetter og strever med å puste skikkelig..

 

Dette er noe av det jævligste jeg har følt på lenge lenge... Vet ikke hvem som lyver ...

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Hun prøver nok bare å sette deg ut. Det er jo tydelig at hun egentlig forakter deg for at du har det hun ikke har. At hun formulerer seg så tvetydig er nok helt med vilje, for da kan hun hevde at du har misforstått men likevel ha sådd tvil. Om hun hadde hatt sex med mannen din, vil jeg tro at hun hadde plumpet ut med noen hint i den forfylla samtalen dere hadde tidligere. Det er fullstendig ulogisk at hun skal si det nå, men ikke da. Snakk med mannen din du, mulig han er nødt til å gi henne klar beskjed.

Anonymous poster hash: e503d...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mannen din er dønn ærlig, og at venninnen din ikke er en så god venninne som du tror. Det siste kom jo tydelig fram i den forrige tråden, måten hun omtalte deg og sammenlignet seg med deg var absolutt ikke normalt oppførsel venninner imellom.

 

Vis meldingene til mannen din, hun antyder jo sterkt at de har hatt sex tidligere. Hadde jeg blitt urettmessig beskyldt for noe slikt, ville det blitt månelyst!

 

Anonymous poster hash: 7bbc4...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den venninna di fortjener litt juling rett og slett. Tror faktisk hun bare gjør det hun kan nå for å manipulere deg og ødelegge for deg. Hadde dette skjedd meg så hadde jeg langt ifra vært så grei som deg altså, så all respekt for det. Men ikke la henne tulle med hodet ditt, denne dama skal du kutte ut umiddelbart uansett hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mannen din er ærlig og at din venninne er en utspekulert bitch... Prøver å splitte deg og mannen, så tvil rundt om de har vært utro bak din rygg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia gjør meg skeptisk. Skjønner du blir gal. 

 

 

Jeg hadde spurt "veninna" rett ut om de har hatt sex, eller gjort noe som helst sånt ever!!

 

Etter det hadde mannen min fått gjennomgå med spørsmål osv...



Anonymous poster hash: fa52c...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig rart ut om mannen din har vært eller er utro og dette er noe de har planlagt sammen.

Hvorfor skulle hun fortelle deg at hun er forelsket i mannen din hvis de hadde et hemmelig forhold?

Hvorfor skulle mannen din fortelle deg om møtet der hun kastet seg over han?

Jeg ser ingen mulige gevinster for dem ved å gjøre disse tingene hvis de har et forhold.

Hun kanskje for å så splid mellom dere, men at han skulle spille med i et sykt spill høres mer enn rart ut.

 

Den dama er mer eller mindre sprø. Ikke venninne materiale.

 

Anonymous poster hash: c6613...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tro et dugg av hva venninna di sier! Hun er ikke god! Stakkars mannen din og deg. Jeg hadde svaet tilbake: gi deg!

 

Anonymous poster hash: 84600...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La tvilen komme mannen til gode! Hadde det skjedd noe mer, hadde han nok ikke fortalt dette til deg. Og det han fortalte stemmer jo i tråd med hva hun sa tidligere om følelser for ham.

 

Anonymous poster hash: efda9...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner en sexterning mannen din har gjemt hjemme hos dere! Finner du det, men bare en og ikke to terninger tipper jeg at venninna di har den andre! 😤

 

Anonymous poster hash: ad164...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kommer hjem i kveld i 21 - tiden. . Jeg har lagt barn nå og bare går og gruer.. jeg er redd for alt mulig.. også at han vil bli såret og veldig skuffet hvis han skjønner at jeg fått tvil om alt dette.. Jeg tror jeg må Være rolig og forklare at jeg har det vanskelig.. fortelle om sms fra venninnen min.. det finnes sikkert hundre "smartere" måter å prøve å finne ut av dette på, men jeg tror jeg har langt på at jeg må forsøke å vise han tillit selv om jeg er en bylt av tvil..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd på denne "venninnen". Det hun driver med nå er narrespill for å vippe deg av pinnen og så konflikt mellom deg og mannen din nettopp for å oppnå det hun ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er så leit er at det kan se ut som jeg på en måte har mistet min beste venninne uansett hvordan jeg vrir og vender på dette. Jeg er helt i sjokk på en måte, kjenner henne ikke igjen og har en slags angstfylt forvirring.. som om alt jeg har trodd på bare velter seg rundt og blir skremmende. Det er bare så trist og ganske skummelt.. jeg har liksom stort behov for å snakke/skrive om det og sortere..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en utspekulert og ondskapsfull bitch du har som "venninne". Får helt vondt av deg HI.

Skjønner det gjør vondt og at du blir usikker, men tipper det er dette hun vil.

Du trenger ikke anklage mannen din for noe, bare del med han hva hun har skrevet til deg, og ta det derfra.

 

Lykke til.

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi seg selv lov til å sørge over "tapet" av venninnen, slik som de fleste gjør når mannen er utro. Det er noen du er glad i og som står deg nær som har sveket deg voldsomt. Det et naturlig å bli lei seg selv om hun oppfører seg utrolig dårlig.

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kommer hjem i kveld i 21 - tiden. . Jeg har lagt barn nå og bare går og gruer.. jeg er redd for alt mulig.. også at han vil bli såret og veldig skuffet hvis han skjønner at jeg fått tvil om alt dette.. Jeg tror jeg må Være rolig og forklare at jeg har det vanskelig.. fortelle om sms fra venninnen min.. det finnes sikkert hundre "smartere" måter å prøve å finne ut av dette på, men jeg tror jeg har langt på at jeg må forsøke å vise han tillit selv om jeg er en bylt av tvil..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Begynn med å vise han sms'ene fra henne.

 

Jeg tror hu lyver ang. at de har hatt sex, jeg tror hun er ute etter å splitte deg og mannen din fordi hun ikke fikk snøret i bånn da hun heiv seg over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til 😊

 

Meget dårlig venninne uansett hvordan dette er!

 

 

Anonymous poster hash: a696d...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro det værste. Det kan godt hende mannen din er helt uskyldig. Uansett om han er det eller ikke, så er ikke denne kvinnen noe å samle på. Fysj!

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte du på den siste sms'en? Typ, spurte du hva hun mente med "ikke på lørdag"?

Fader ikke godt å si hva som har skjedd her, men en ting er sikkert; venninna di er pill råtten!

 

Anonymous poster hash: b8b57...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg tror at hun er psykisk syk. . Derfor er det noe som sier meg at jeg ikke kan svikte henne. For et kaos!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte du på den siste sms'en? Typ, spurte du hva hun mente med "ikke på lørdag"?

Fader ikke godt å si hva som har skjedd her, men en ting er sikkert; venninna di er pill råtten!

 

Anonymous poster hash: b8b57...265

Jeg turte rett og slett ikke.. ble helt gåen og har ikke hatt noe kontakt med henne etter den siste sms'en..

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg tror at hun er psykisk syk. . Derfor er det noe som sier meg at jeg ikke kan svikte henne. For et kaos!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Skjerp deg. Du skal ikke ta hensyn til henne

Hun får finne seg hjelp en annen plass

 

Anonymous poster hash: 5079f...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nesten så jeg tror at hun er psykisk syk. . Derfor er det noe som sier meg at jeg ikke kan svikte henne. For et kaos!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Skjerp deg. Du skal ikke ta hensyn til henne

Hun får finne seg hjelp en annen plass

 

Anonymous poster hash: 5079f...c28

Enig.

Du sier jo selv at du reagerer kraftig på dette. Her om dagen sprang du ut i fortvilese og du føler deg nummen.

Første bud når man skal hjelpe andre er at man har kontroll på seg selv først.

Det lærer man tilogmed på flyet...

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer mannen min straks! Jeg skjelver og er kvalm. Ønsk meg lykke til da! 😯

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...