Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff! Hva med å snike på telefonen hans og se om de har hatt kontakt? Eller spørre han om å få se meldingsloggen? Dersom han ikke har noe å skjule burde jo ikke det være et problem.

 

Føler med deg!

Han har selvfølgelig telefonen med seg på gjesterommet og har låst døren.. jeg tenker jeg burde dra til venninnen min og tvinge sannheten ut av henne!! Men, kanskje ikke så lurt heller...

 

Kanskje roe seg ned litt først.. jeg svetter så fælt! Er det vanlig?

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Huff! Hva med å snike på telefonen hans og se om de har hatt kontakt? Eller spørre han om å få se meldingsloggen? Dersom han ikke har noe å skjule burde jo ikke det være et problem.

 

Føler med deg!

Han har selvfølgelig telefonen med seg på gjesterommet og har låst døren.. jeg tenker jeg burde dra til venninnen min og tvinge sannheten ut av henne!! Men, kanskje ikke så lurt heller...

 

Kanskje roe seg ned litt først.. jeg svetter så fælt! Er det vanlig?

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Låst døren?!? Herregud for en idiot.

 

Anonymous poster hash: 07049...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere sover sikkert...

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

HiAnonymous poster hash: 3747c...742

Som jeg skrev i et innlegg tidligere i tråden, hadde jeg blitt urettmessig beskyldt for noe slikt, ville jeg det blitt månelyst. Jeg ville reagert på samme måte som mannen din, blitt lei meg, sint og fortvilet. Og ikke minst redd. For når en utenforstående kommer med slike hentydninger, kan jo ikke han bevise at hun lyver. Uff, jeg syns synd på mannen din nå. Og på deg.

 

Anonymous poster hash: 7bbc4...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg Hi... Dette høres tungt ut. Når det er sagt er det ikke sikkert han overreagerer. Han føler seg nok redd, usikker og trengt opp i et hjørne.

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff! Hva med å snike på telefonen hans og se om de har hatt kontakt? Eller spørre han om å få se meldingsloggen? Dersom han ikke har noe å skjule burde jo ikke det være et problem.

 

Føler med deg!

Han har selvfølgelig telefonen med seg på gjesterommet og har låst døren.. jeg tenker jeg burde dra til venninnen min og tvinge sannheten ut av henne!! Men, kanskje ikke så lurt heller...

 

Kanskje roe seg ned litt først.. jeg svetter så fælt! Er det vanlig?

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Helt normalt å svette. Kroppen din er nok full av adrenalin. Klemmer til deg.

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei altså! Dette takler jeg dårlig! Mannen min er egentlig verdens fineste skjønner dere! Jeg har følt meg så heldig som har han og jeg har kjent meg så trygg på at han elsker meg.. Enten har han ødelagt alt nå, eller så har jeg ødelagt alt.. jeg har vært oppe og banket forsiktig på hos han og hørte at han gråt.. Han spurte med tykk stemme om vi kunne snakke mer i morgen.. jeg hvisket Unnskyld, jeg elsker deg.. Han sa natta...

 

Åh nei ...

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nei altså! Dette takler jeg dårlig! Mannen min er egentlig verdens fineste skjønner dere! Jeg har følt meg så heldig som har han og jeg har kjent meg så trygg på at han elsker meg.. Enten har han ødelagt alt nå, eller så har jeg ødelagt alt.. jeg har vært oppe og banket forsiktig på hos han og hørte at han gråt.. Han spurte med tykk stemme om vi kunne snakke mer i morgen.. jeg hvisket Unnskyld, jeg elsker deg.. Han sa natta...

 

Åh nei ...

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Du har ikke ødelagt alt. Men kan skjønne at han sikkert er lei seg og redd nå. Hun venninnen din skulle jeg likt å tatt et vers...

 

 

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

 

Jeg føler at mannen din reagerte ganske normalt, jeg. Jeg tror fremdeles at han ikke har gjort noe med den dama. Men du ser nå alt gjennom de mistenksomme brillene din eks-venninne ønsket du skulle ha på deg når du snakket med mannen og når du forholder deg til ham i fremtiden.

 

Jeg tror han er uskyldig. Og selvfølgelig ble han da forbanna over slike beskyldninger! Og det er ikke hvem som helst som beskylder ham for utroskap heller, det er din (tidligere) beste venninne. Da er det normalt at han blir usikker og redd - hva om du ikke tror at han faktisk er uskyldig? Han kan på ingen måte bevise sin uskyld...

Om din eks-venninne virkelig ønsker å skade forholdet mellom deg og mannen så kjenner hun deg sikkert nok til å kunne minne deg på en gang du var bortreist, mannen passet kanskje barna alene - eller kanskje han til og med var alene hjemme og du hadde barna med deg.... din eks-venninne kan påstå hva som helst og få det til å høres troverdig ut, fordi hun kjenner deg så godt at hun kan finne de mulighetene hvor hun vet du ikke kan dobbelsjekke og mannen din ikke kan bevise noe som helst. Og din eks-venninne har tydeligvis INGEN skrupler, så jeg tror du vil få flere slike historier av henne uten at det er hold i dem.

 

Jeg forstår mannen i at han har lagt seg på gjesterommet også. Han er forbanna og han er sikker veldig, veldig såret fordi du - som skal være hans nærmeste - ikke tror på ham, men heller eks-venninnen din. Han er sikkert også lyn hakkende forbanna på eks-venninnen din også. Selvfølgelig reagerer han med sinne!

 

Og jo, mannen din kan også bli "til de grader forbanna" som du føler han er blitt siden du ikke trodde på ham. Tenk på det, hvordan ville du reagert om situasjonen var motsatt, hans beste kamerat hadde skrevet på melding til mannen din at du og kompisen hadde hatt sex. Hvordan hadde du reagert? Og hvordan hadde du reagert om mannen din nektet å tro deg når du hevdet din uskyld? Hadde du følt deg sveket av mannen din? Jeg tror du ville følt det. Og ved et slikt svik så blir man redd, man blir såret, og man blir forbanna fordi den man trodde stolte på en ikke stoler på en.

 

Du skriver at du føler du er omgitt av gale folk og spør hva som skjer med dem? Den eneste som oppfører seg som en gal, etter min mening, det er din eks-venninne. Hun ønsker å ødelegge for deg!

Mannen din reagerer normalt. Mange ville reagert på en annen måte enn han, mange ville reagert akkurat som mannen din. Det er ikke noe "galt" i reaksjonen til mannen din.

 

Det er heller ikke noe rart ved din reaksjon. Din beste venninne har sviktet deg totalt og snudd om og blitt til en person du føler du ikke kjenner. Du har stolt på henne i årevis, kanskje lenger enn mannen din til og med. Og så har hun greid å få deg til å tvile på mannen din, han som skal være din nærmeste, han som du skal kunne stole på. Du er midt i en sjokkopplevelse, derfor reagerer du med svette og oppkast og gråt. Du reagerer slik, mannen din reagerte med sinne og redsel (som egentlig er det samme som du reagerer med, du bare har en annen måte å vise det på) og deretter med å trenge litt avstand.

 

Glem det din eks-venninne har sagt og skrevet. Skyv alt det der til sides. Skyv alle dine forvirrede følelser til sides. Og så spør du deg - stoler du på mannen din? Har du grunn til ikke å stole på ham?

 

Vet du, en mann som er skyldig, han tror jeg ikke ville ha stått og ropt etter deg så hele nabolaget kunne høre, at han ikke har rør eks-venninnen din. Det ropet var en desperat mann som hadde behov for å bli trodd.

 

Tenk gjennom hva din mistro til mannen gjør med ham og med forholdet deres. Ikke ødelegg noe uten grunn!

 

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Jeg føler at mannen din reagerte ganske normalt, jeg. Jeg tror fremdeles at han ikke har gjort noe med den dama. Men du ser nå alt gjennom de mistenksomme brillene din eks-venninne ønsket du skulle ha på deg når du snakket med mannen og når du forholder deg til ham i fremtiden.

 

Jeg tror han er uskyldig. Og selvfølgelig ble han da forbanna over slike beskyldninger! Og det er ikke hvem som helst som beskylder ham for utroskap heller, det er din (tidligere) beste venninne. Da er det normalt at han blir usikker og redd - hva om du ikke tror at han faktisk er uskyldig? Han kan på ingen måte bevise sin uskyld...

Om din eks-venninne virkelig ønsker å skade forholdet mellom deg og mannen så kjenner hun deg sikkert nok til å kunne minne deg på en gang du var bortreist, mannen passet kanskje barna alene - eller kanskje han til og med var alene hjemme og du hadde barna med deg.... din eks-venninne kan påstå hva som helst og få det til å høres troverdig ut, fordi hun kjenner deg så godt at hun kan finne de mulighetene hvor hun vet du ikke kan dobbelsjekke og mannen din ikke kan bevise noe som helst. Og din eks-venninne har tydeligvis INGEN skrupler, så jeg tror du vil få flere slike historier av henne uten at det er hold i dem.

 

Jeg forstår mannen i at han har lagt seg på gjesterommet også. Han er forbanna og han er sikker veldig, veldig såret fordi du - som skal være hans nærmeste - ikke tror på ham, men heller eks-venninnen din. Han er sikkert også lyn hakkende forbanna på eks-venninnen din også. Selvfølgelig reagerer han med sinne!

 

Og jo, mannen din kan også bli "til de grader forbanna" som du føler han er blitt siden du ikke trodde på ham. Tenk på det, hvordan ville du reagert om situasjonen var motsatt, hans beste kamerat hadde skrevet på melding til mannen din at du og kompisen hadde hatt sex. Hvordan hadde du reagert? Og hvordan hadde du reagert om mannen din nektet å tro deg når du hevdet din uskyld? Hadde du følt deg sveket av mannen din? Jeg tror du ville følt det. Og ved et slikt svik så blir man redd, man blir såret, og man blir forbanna fordi den man trodde stolte på en ikke stoler på en.

 

Du skriver at du føler du er omgitt av gale folk og spør hva som skjer med dem? Den eneste som oppfører seg som en gal, etter min mening, det er din eks-venninne. Hun ønsker å ødelegge for deg!

Mannen din reagerer normalt. Mange ville reagert på en annen måte enn han, mange ville reagert akkurat som mannen din. Det er ikke noe "galt" i reaksjonen til mannen din.

 

Det er heller ikke noe rart ved din reaksjon. Din beste venninne har sviktet deg totalt og snudd om og blitt til en person du føler du ikke kjenner. Du har stolt på henne i årevis, kanskje lenger enn mannen din til og med. Og så har hun greid å få deg til å tvile på mannen din, han som skal være din nærmeste, han som du skal kunne stole på. Du er midt i en sjokkopplevelse, derfor reagerer du med svette og oppkast og gråt. Du reagerer slik, mannen din reagerte med sinne og redsel (som egentlig er det samme som du reagerer med, du bare har en annen måte å vise det på) og deretter med å trenge litt avstand.

 

Glem det din eks-venninne har sagt og skrevet. Skyv alt det der til sides. Skyv alle dine forvirrede følelser til sides. Og så spør du deg - stoler du på mannen din? Har du grunn til ikke å stole på ham?

 

Vet du, en mann som er skyldig, han tror jeg ikke ville ha stått og ropt etter deg så hele nabolaget kunne høre, at han ikke har rør eks-venninnen din. Det ropet var en desperat mann som hadde behov for å bli trodd.

 

Tenk gjennom hva din mistro til mannen gjør med ham og med forholdet deres. Ikke ødelegg noe uten grunn!

 

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Godt svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Jeg føler at mannen din reagerte ganske normalt, jeg. Jeg tror fremdeles at han ikke har gjort noe med den dama. Men du ser nå alt gjennom de mistenksomme brillene din eks-venninne ønsket du skulle ha på deg når du snakket med mannen og når du forholder deg til ham i fremtiden.

 

Jeg tror han er uskyldig. Og selvfølgelig ble han da forbanna over slike beskyldninger! Og det er ikke hvem som helst som beskylder ham for utroskap heller, det er din (tidligere) beste venninne. Da er det normalt at han blir usikker og redd - hva om du ikke tror at han faktisk er uskyldig? Han kan på ingen måte bevise sin uskyld...

Om din eks-venninne virkelig ønsker å skade forholdet mellom deg og mannen så kjenner hun deg sikkert nok til å kunne minne deg på en gang du var bortreist, mannen passet kanskje barna alene - eller kanskje han til og med var alene hjemme og du hadde barna med deg.... din eks-venninne kan påstå hva som helst og få det til å høres troverdig ut, fordi hun kjenner deg så godt at hun kan finne de mulighetene hvor hun vet du ikke kan dobbelsjekke og mannen din ikke kan bevise noe som helst. Og din eks-venninne har tydeligvis INGEN skrupler, så jeg tror du vil få flere slike historier av henne uten at det er hold i dem.

 

Jeg forstår mannen i at han har lagt seg på gjesterommet også. Han er forbanna og han er sikker veldig, veldig såret fordi du - som skal være hans nærmeste - ikke tror på ham, men heller eks-venninnen din. Han er sikkert også lyn hakkende forbanna på eks-venninnen din også. Selvfølgelig reagerer han med sinne!

 

Og jo, mannen din kan også bli "til de grader forbanna" som du føler han er blitt siden du ikke trodde på ham. Tenk på det, hvordan ville du reagert om situasjonen var motsatt, hans beste kamerat hadde skrevet på melding til mannen din at du og kompisen hadde hatt sex. Hvordan hadde du reagert? Og hvordan hadde du reagert om mannen din nektet å tro deg når du hevdet din uskyld? Hadde du følt deg sveket av mannen din? Jeg tror du ville følt det. Og ved et slikt svik så blir man redd, man blir såret, og man blir forbanna fordi den man trodde stolte på en ikke stoler på en.

 

Du skriver at du føler du er omgitt av gale folk og spør hva som skjer med dem? Den eneste som oppfører seg som en gal, etter min mening, det er din eks-venninne. Hun ønsker å ødelegge for deg!

Mannen din reagerer normalt. Mange ville reagert på en annen måte enn han, mange ville reagert akkurat som mannen din. Det er ikke noe "galt" i reaksjonen til mannen din.

 

Det er heller ikke noe rart ved din reaksjon. Din beste venninne har sviktet deg totalt og snudd om og blitt til en person du føler du ikke kjenner. Du har stolt på henne i årevis, kanskje lenger enn mannen din til og med. Og så har hun greid å få deg til å tvile på mannen din, han som skal være din nærmeste, han som du skal kunne stole på. Du er midt i en sjokkopplevelse, derfor reagerer du med svette og oppkast og gråt. Du reagerer slik, mannen din reagerte med sinne og redsel (som egentlig er det samme som du reagerer med, du bare har en annen måte å vise det på) og deretter med å trenge litt avstand.

 

Glem det din eks-venninne har sagt og skrevet. Skyv alt det der til sides. Skyv alle dine forvirrede følelser til sides. Og så spør du deg - stoler du på mannen din? Har du grunn til ikke å stole på ham?

 

Vet du, en mann som er skyldig, han tror jeg ikke ville ha stått og ropt etter deg så hele nabolaget kunne høre, at han ikke har rør eks-venninnen din. Det ropet var en desperat mann som hadde behov for å bli trodd.

 

Tenk gjennom hva din mistro til mannen gjør med ham og med forholdet deres. Ikke ødelegg noe uten grunn!

 

 

 

Anonymous poster hash: cee4f...b84

Kjære kjære deg 😙 Tusen hjertelig takk for et omhyggelig og nydelig svar. Et sted inni meg tror jeg du har rett, men det er bare lag på lag med tvil. Jeg tenker liksom: hvor F.. kommer alt dette fra? Og vi kjenner jo alle historier om naive damer som har stolt på mennene sine og blitt rundlurt. De har stolt på mennene sine og tenkt at de aldri ville gjort noe slikt - akkurat som jeg har tenkt om min mann. Jeg orker ikke tanken på at han har vært borti henne.

 

Samtidig har jeg ikke Vært usikker på han i det hele tatt før samtalen med venninnen min, jeg har følt meg trygg og elsket. Jeg har ikke reagert på noe mtp ovwrtidsjobbing eller noe egentlig.. Vi har et ganske jevnt sexliv, ikke "hengende i taklampa" lenger, men han er nær og god...

 

Men, så sint da? Han kunne vel sagt rolig at det ikke var sant så ville det ikke eskalert så veldig heller.. jeg beskyldte han ikke for noen verdens ting før han nærmest eksploderte i sinne bare av å se meldingene..

 

Og, at han gråt på gjesterommet kan like gjerne handle om at han er avslørt og om hvilke følger det vil få for han..

 

Jeg ser ikke hvordan vi kan komme i land her.. jeg ser for meg Ag jeg bare aldri vil finne ut av dette og bare må bestemme meg for å stole på han eller ikke, og Være redd og ydmyket resten av vårt samliv.. kanskje katastrofetanker men jeg greier ikke se dette som loe annet enn en gedigen krise..

 

Jeg slites også mellom å være sint på venninnen min eller mannen min..

 

Det er bare altfor mye og jeg har så vondt av min fine gode mann også.. jeg har bare lyst på trøst og godhet av han... for et sammensurium av dritt!!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, du har aldri hatt noen grunn til å mistenke ham for utroskap tidligere. Gi ham tilliten han fortjener, det er nå han virkelig trenger den. Jeg ville også eksplodert av å lese de meldingene dersom jeg var ham, reaksjonen hans er helt naturlig og vitner ikke om at han har noe som helst å skjule. Å snakke rolig ville jeg ikke klart før sinnet og fortvilelsen hadde lagt seg. Og hva skal han egentlig si? "Hun lyver" holder jo ikke dersom du ikke stoler på ham. Tror dere begge bør ta et solid oppgjør med "venninna" di, sammen.

 

Anonymous poster hash: 7bbc4...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke her HI er at hva som har skjedd før egentlig ikke er det viktigste.

Uansett hva forhistorien er, om han så skulle ha vært utro; ikke la det ødelegge det dere har.



Anonymous poster hash: 7cf74...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min tanke her HI er at hva som har skjedd før egentlig ikke er det viktigste.

Uansett hva forhistorien er, om han så skulle ha vært utro; ikke la det ødelegge det dere har.

 

Anonymous poster hash: 7cf74...9a6

"Det man har" har gjerne en tendens til å bli ødelagt idet en er utro... Er ikke sånn for de fleste at alt fortsetter som før dersom mannen eller kvinnen har jugd og hatt sex med andre.

 

Anonymous poster hash: c44b2...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig merkelig at mannen reagerer med å bli rasende bare av å se meldingene og stenge HI ute uten å si noe mer! Hvis HI hadde beskyldt han for masse og ikke akseptert hans forklaring så hadde det vært forståelig, men hun skriver jo at hun viste han meldingene og deretter eksploderte det og mannen har ikke sagt noe annet en. "Hun juger" og så stakk av han. Jeg forstår godt at hun har bange anelser, det hadde jeg også hatt etter en slik reaksjon.

 

Håper det går bra med deg HI og at dere får snakket ordentlig ut i dag!!!

Endret av pifi med tre nurk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne som er ute etter mannen din må du jo bare dumpe. Hun er ingen venninne som setter sin lykke fremfor din.

 

Reaksjonen fra mannen din ligner på min x's da han hadde vært på date. Jeg visste det ikke der og da og han prøvde å lyge det fra seg, men sannheten kom for en dag til slutt. Han ble sint, avfeide meg brått og brutalt fordi han ikke ville prate (din blir sint og gjør seg tilgjengelig for å få en tenkepause slik at han kan komme med 'troverdige' forklaringer eller innrømme det. Min sa også før utroskapen var innrømmet at 'dersom du tror jeg er utro kan jeg like gjerne være det (han rettferdiggjorde seg selv). Jeg tror ikke at mannen din ville blitt så sint om han har ren samvittighet. Han ville skjønt din usikkerhet pga oppførselen fra din x-venninne!, og så ville han brukt tiden på å trøste deg i stedet for å 'stikke av' bak en låst dør.

 

Har han noen forklaring på hvorfor han havnet sammen med din venninne på lørdag? Hvorfor valgte han å møte henne? Finner dere det naturlig å møte hverandres venner uten å si i fra til hverandre først?

 

Sorry. Vil så gjerne trøste og skrive at alt ordner seg og alt er bra, men det endrer jo ikke historikken til mannen din. Håper alt ordner seg.

 

 

Anonymous poster hash: 5c65c...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her eksploderte mannen i hytt og vær på meg uten grunn etter utroskapen, uten at jeg visste/tok det opp. Han var rett og slett sint og forbanna. Psykologer sier at den som er utro ofte blir sint på partneren i hverdagen fordi han/hun gnages av samvittigheten for utroskapen. Så her vil jeg si er en klassisk reaksjon av en som er utro. Hvorfor kunne ikke han ringe til henne, med deg på høyttaler, og konfrontert henne? Hvis han har alt på det rene mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare viser meldingen uten beskyldninger og han reagerer med å eksplodere for så å låse seg inne synes jeg han overreagerer.

Og hvis han gjør det har han noe å skjule

Men.... Hva vet jeg om denne "venninnen" har terrorisert han med tilnærmelser i lang tid og han har skjult det for deg for å skåne deg. Til slutt renner det over.

 

Men har du ingen andre du kan snakke med og spørre om de har vært på byen etc?

Finner det litt underlig at i vår digitale verden ikke er mulig å finne ut om hun har vært på byen.

 

En liten del av meg synes denne historien begynner å bli litt vel mye og trolleri er litt i bakhodet.

 

 

Anonymous poster hash: 99f5d...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig men anonym over, hvis man reagerer med sinne for noe, så er det som regel sant.

Jeg synes at han overreagerte og tom låste seg inn på gjesterommet??

Herregud, hadde dette vært mannen min så hadde jeg tvunget han ut av rommet og tatt skikkelig prat med ham.

Hi, du gjør det bare verre for deg selv, du bør snakke med ham for enhver penge.

 

 

Anonymous poster hash: 2f539...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt forbanna, og jeg har aldri vært utro! Tenk om en annen person har så makt over forholdet vårt at den personen faktisk kan finne på slikt og få min mann til å mistro meg som aldri har gjort noe galt! Jeg hadde blitt fly forbanna og mer til. Skjelt ut og lagd et helvete!! Hadde heller ikke villet ha noe med mannen å gjøre akkurat da. Hadde nok tatt med mannen til denne "kompisen" og konfrontert løgneren uten problem! Det bør du og mannen gjøre HI. Er han ikke villig til det så skurrer det, jeg hadde gjort hva som helst for å bevise min uskyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :D



Anonymous poster hash: d1bf7...aca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min konfrontert meg med noe sånt, hadde jeg også blitt sint.

På den andre kvinnen.

Jeg hadde uansett forsøkt å trøste min kjære. Det er jo ikke hennes feil.

Beklager, HI, men det henger ikke på grep at han har stengt seg inne på et rom og innbiller seg at det er mer synd på han enn på deg. Det er noe her som ikke stemmer.

Jeg skriver ikke det for å bære ekkel, men jo før du finner ut av det, jo bedre.

 

Anonymous poster hash: 00763...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :DAnonymous poster hash: d1bf7...aca

For det å bli sveket av sine nærmeste er det nemlig ingen som har opplevd? Ts har det åpenbart vondt og er lei seg og du sitter og flirer? Sjarmerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint hadde jeg også blitt! Men jeg hadde også foreslått å ringe vedkommende så min mann hadde hørt at jeg ikke lyver. Alt for å ha mitt på det rene. Så hadde jeg lagt meg på ett annet rom og ventet på en skikkelig unnskyldning.

Jeg forstår ikke helt din manns reaksjon. Skjønner at du er skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns din mann overreagerer voldsomt. Skulle tro (hvis han er uskyldig) han i første omgang ble fortvilet, men han går i forsvar med det samme. Beklager, jeg tror ganske sikkert at her har det skjedd noe. Ikke nødvendigvis i helgen, men tidligere.

 

Anonymous poster hash: 6370a...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er trollingog dibsa biter på som vanlig ;) Hi sitter nok og flirer godt nå og det gjør jeg og :D

 

Anonymous poster hash: d1bf7...aca

Bestevenninna mi pulte mannen min bak ryggen min. Eller de pulte da. Skjer ofte det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...