Gå til innhold

Er det noen som husker meg med venninne som er forelsket I mannen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lykke til! Vi krysser fingrene for at vi har rett i at hun er tullete og han ikke har gjort noe galt:-)

 

Anonymous poster hash: 9ca20...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil også gjerne si dere at denne tråden, alle de fine tilbakemeldingen og vissheten om at noen på en måte har delt dette med meg, har hjulpet meg veldig disse dagene! Tusen hjertelig takk fine damer 😊

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får høre hvordan det går når du har snakket med mannen din? Den"venninden" hadde jeg droppet. Ikke ork å bruke energi på henne. Hun er virkelig pill råtten!

 

Anonymous poster hash: e5b6e...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Trolleri

 

Anonymous poster hash: eeb73...40d

Fordi? Noen av dere her inne er så utrolig paranoide

 

 

Anonymous poster hash: ad720...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk om du klarer å ha vennskapet på vent.. Venninnen min gjorde noe liknende mot meg og det tok mange år før vi snakket sammen igjen. Det viste seg at hun slet med en hel masse problemer hun ikke hadde fortalt noen og gikk på en skikkelig mentalt smell..

 

Mange kan gjøre horrible ting når de er fra seg.. Syntes venninnen din absolutt fortjener å bli holdt på avstand en god stund.. Konsentrer deg om mannen.. Voks på det, la det få dere nærmere hverandre.. Og masse lykke til. Skjønner du har en ekkel klump i magen om det her.. Hvis venninnen din trenger råd, hjelp henne.. Det høres ut som at hun virkelig sliter med seg selv.. Om du orker så klart! Det må være jævlig å være henne også, og være så ute av kontroll og så deprimert :/



Anonymous poster hash: 052a1...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre, jeg leste resten av tråden nå.. Jeg sier som de andre, ikke tvil på mannen din ennå.. Vis han sms'ene.. Hun høres absolutt psykisk syk ut og hun er ikke ditt ansvar!!! Håper praten er konstruktiv, makan til frekk og ledende sms skal du lete lenge etter..

LYKKE TIL!



Anonymous poster hash: 052a1...423
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også på mannen din 😊 "venninnen" din lyver så det renner. Hun benytter en hver mulighet til og så tvil hos deg. Håper at praten med mannen din går bra, lykke til klem 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Det er nesten så jeg tror at hun er psykisk syk. . Derfor er det noe som sier meg at jeg ikke kan svikte henne. For et kaos!

HiAnonymous poster hash: 3747c...742

Det høres ut som en desperat kvinne, og kanskje syk i tillegg. Du kan ikke kurere henne, du vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være partypooper, men jeg har vært i lignende stilling, bare at hun ikke var nær venninne. Hun var også veldig opptatt av å fortelle alle at de lå sammen, at han var forelsket i henne og hun i ham, sendte meldinger til ham på tidspunkter hun visste jeg kunne sjekke dem osv. Mannen nektet alt. Dessverre var det sant, uansett hvor gal hun fremstod.

 

Anonymous poster hash: 710f0...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel et dårlig tegn at det ikke kommer noen oppdatering

 

Anonymous poster hash: 6ac8c...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det må være utrolig lett å være utro og slippe unna med det, når alle her konkluderer med at venninnen må være psykisk syk.

 

Jeg gjetter på at mannen har sjekket HI's logg og lest meldingene her inne. Han lyver fordi han er redd for at den tidligere utroskapen skal bli avslørt, siden det ikke betød noe for ham følelsesmessig, og det er HI han vil bli hos.



Anonymous poster hash: 7cf74...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... :( håper ikke stillheten er et dårlig tegn. Tenker på deg hi!

 

Anonymous poster hash: 18168...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke er prat som er gjort unna på et kvarter enten mannen har sitt på det tørre eller ei. Oppdatering her på forumet er ikke førsteprioriten for HI akkurat nå.

 

Til HI, håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo såre enkelt å finne ut hvem som lyver. Spør din mann hvem han eller hun var ute sammen med på lørdag, få vedkommende til å bekrefte at hun ikke satt hjemme på lørdag, men var observert på byen.

 

Anonymous poster hash: 4b928...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler for det, så oppdater oss, Hi.

 

Håper på det beste for deg!



Anonymous poster hash: cee4f...b84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Hva med å snike på telefonen hans og se om de har hatt kontakt? Eller spørre han om å få se meldingsloggen? Dersom han ikke har noe å skjule burde jo ikke det være et problem.

 

Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt beskyldt for noe sånt urettmessig så hadde jeg blitt lynforbanna. Jeg hadde sannsynligvis, om ingen hadde stoppet meg, strøket på dør og funnet vedkommende og skjelt han ut etter noter. Hadde jeg da i tillegg blitt mistrodd av mannen min hadde jeg blitt utrolig såret, og om mulig enda mer forbannet



Anonymous poster hash: 8f42d...61c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Ikke nødvendigvis. Hadde jeg blitt "beskyldt" for å være utro uten å ha vært det, hadde jeg også klikket i vinkel. Temmelig mye i vinkel også.

Det er ganske traumatisk å bli mistrodd på noe såpass alvorlig, så reaksjonen hans kan være helt reel og troverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere sover sikkert...

 

Her gikk det ikke så veldig bra I kveld. Mannen har lagt seg..

 

Jeg viste han meldingene fra venninnen min og sa ikke noe om samtalen med henne forrige uke. Han ble så utrolig sint.. det lyste i øynene hans og han slo i bordet, neste ropte "dama lyver"... Jeg syntes hele reaksjonen var litt ute av proporsjoner.. eller? Jeg ble mistenksom og roen min forsvant dessverre, og jeg begynte å stille han Tusen spørsmål om hvorfor i all verden han er så til de grader provosert av at hun angivelig lyver.. på meg virket han nesten redd..

 

Han fyrte av masse greier om at hvis jeg ikke stoler på han, så er det ikke mye vits I vår familie...

 

Jeg prøvde å få han til å se min side, men han ropte og ropte; jeg ville ALDRI ALDRI ha mistrodd deg..

 

Jeg er omringet av gale folk virker det som.. Hva er det som skjer med dem??!!

 

Nå bare gråter jeg.. har kastet opp litt.. Han skjuler noe, gjør han ikke det da? Når han blir så til de grader forbanna? På meg virker det som han er sint fordi hun på en eller annen måte ikke har holdt seg til en avtale de har hatt, eller noe sånt..

 

Jeg har dessverre fryktelig vanskelig for å tro at det ikke har skjedd noe ...

 

Hi

 

 

 

Anonymous poster hash: 3747c...742

Dra hjem til dama i morgen, uten at hun vet at du kommer. Se henne inn i øynene å si: jeg vet alt. Han har fortalt alt. Nå vil jeg høre den versjon. 

 

Da ser du om historiene deres henger sammen eller ikke, samt at de ikke rekker å koordinere en historie siden de ikke vet at du møter opp personlig hos din venninne.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 07049...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...