Gå til innhold

La oss lage liste på Symptomer og dpo


mispire

Anbefalte innlegg

ikm 7-10 usikker på el, har hatt en del ustabile sykluser.

stikkninger i magen i går. I dag "varme" murringer nederst i magen og underlivet + stikninger i magen/sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger på feber og hetetokter igår og idag, svimmel og føler meg utslitt

Og urovekkende stor matlyst til meg å være!😳

Men alle disse forekommer til tider før mens og...men holder en knapp på den krampen, siden det ikke har skjedd siden sist svangerskap 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaogskatt, jeg var gravid 👏😊

Så da kanskje jeg kan ta "utflodkulen" som et tegn her også 😜

 

Håper dere alle kommer videre inn på 1trimester med meg 😊

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaogskatt, jeg var gravid 👏😊

Så da kanskje jeg kan ta "utflodkulen" som et tegn her også 😜

 

Håper dere alle kommer videre inn på 1trimester med meg 😊

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Gratulerer :-) håper på det ja :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 og 7 DPO (IVF ruger på 2 egg)

 

Sulten (hele tiden)

Stikkinger/mens smerter

Syke drømmer 

Trøtt

Temperatur hopp

Forstoppet

Ikke akkurat noen "solstråle" om dagen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å blø. Venter spent på om det tar seg opp eller forblir miniblødning, men er nok det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6-8 dpo(litt usikker på el)

Har en rar følelse inni skjeden. Følelsen av å være støl der inne eller en tunghets følelse. vanskelig  å beskrive. flere som har det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm 10.06

Har hatt mye vondt i bekkenet og en del murringer fra 3-4 juni. Var veldig trøtt hele dagen i går, våknet tidlig i dag av meg selv (unormalt) Så jeg tok en test, egentlig for å avkrefte "symptomene"

Men det kom fort 2 fine streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

5 dpo. Tidvis stikk i magen. Høy temperatur- veldig varm. Delvis tett i nesa. Klør mye rundt om kring på kroppen. Mye luft i magen. Må tisse ofte. Drikker mye - tørst! Hovne føtter og hender(leggene er også hovne). Emosjonell. Småsliten og søvnig. Hodepine morgen og kveld. Bekkenmurringet + korsryggen. Magen er oppblåst. Jeg har ingen symptomer før vanlig tr så krysser fingrene. Hadde lignende sist gang jeg var i dpo land, men da forsvant alt igjen, ingen tr og så gikk jeg etter en lang stund over i eggløsning igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen tuller nok noe sykt med meg :/ kjennes akkurat ut som bekkenet er trøblete nå. Jeg hadde sterk bekkenløsning i første svangerskap, men ungen min er 9.5 nå. Slet med bekkenløsning mange år etterpå. Argh- hvis dette bare er kroppen som bøller uten graviditet blir jeg skikkelig lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Sist jeg var gravid merket jeg alle symptomene over her, hver eneste pp før den satt. Den måneden det klaffet merket jeg ingenting - nada! Fikk til og mwd tr! Eller, det jeg trodde var tr som viste seg å være festeblødning. Tok en test 1 uke ca etter "tr" og den var pos :) Hadde da testet dagen før forventet mens også og da tester neg. Så hcg stigningen var treg her.

 

Tenk at gullgutten er 2 år allerede <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å holde følge på hvor mange dpo jeg er men har en del symptomer på graviditet nå! :o Har hatt en blødning men ikke i nærheten av hva jeg pleier å ha når jeg har mens så tror ikke det er mensen som har vært på besøk. Nå er det bare brun utflod.

 

De værste symptomene jeg har akkurat nå er:

  • Svimmelhet
  • Reagerer på lukter
  • Er kvalm omtrent hele dagen
  • Har vond rygg men mest i korsryggen
  • Er dårlig i magen, mye luft
  • Ømme bryst
  • Stikkinger i eggstokker og livmor
  • Føles ut som at noe presser i livmorveggen

Håper det har klaffet. Skal ned å ta en test på onsdag hvis smertene i livmoren ikke har gitt seg før den tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9dpo: tisse ofte. "Tung" i magen, den føles som stein. Murringer..redd tr nå etter "festeblødning"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...