Gå til innhold

La oss lage liste på Symptomer og dpo


mispire

Anbefalte innlegg

noe du tror er symptomer? Hva eventuelt? Jeg kan starte... Er bare 3 dpo. Tror kroppen lurer meg. Men kjente stikk i livmoren

 

3 dpo: stikk i livmoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til jeg er i dpo tiden neste uke mest sannsynlig, da skal jeg ta over hele denne tråden med symptomene mine 😂

koselig tråd da, kjekt å kunne dele symptomer, og stikk i livmoren er jo ikke akuratt ett dårlig tegn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo svak positiv test men 0 symptomer. får håpe det går vegen slik at jeg kan legge in dpo og symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo!

Igår var jeg veldig øm i livmoren.

Småvondt.

Idag 4dpo kjenner jeg fortsatt ømhet, samt litt småstikk v brå bevegelser.

Føler meg litt slik rar. 😁🙈

Ikke ømme bryster, men kjenner litt press i dem. Som om de er litt hovne, samt at brystvortene "sprenger" litt på en måte.

 

Spennende tider 😊

Fælt å si det..men jeg tror d har klaffet for oss denne mnd! Kun sex en gang to-tre dager før el. Men har d sånn på følelsen;)

 

Lykke til til oss alle 😊

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 dpo

Sure oppstøt

Oppblåst mage

Øm i nedre del av mage

Forståppelse.

 

Er vel egentlig alt for tidlig for symptomer nå 😛 men kan jo være litt morro å følge med i denne tråden 😉

Og følte egentlig at vi ikke traff på el heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med symptomtråd😃 Er full av symptomer hver mnd og "gravid"😉.

 

6-7dpo ( tror jeg)

 

Stikkinger, strekk og noe press i nedre del ( som alltid egentlig )

Rare pupper, ikke ømme men brennende, press, kribling.

Munnsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dpo.

Nyser og nyser, og ofte stikker d virkelig til i livmor/eggstokkområdet.

Småspreng og litt brennende følelse i brystene .. Litt murringer i korsrygg ..

Tiden går såå sakte 😁

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkninger i lysker, eggstokker, bekkensmerter, menssmerter etter sex, større bryster, oppblåst..... Litt morgenkvalm,.. 4 dager til ikm. Men har kobberspiral (skal få den ut i august) og har blitt gravid med den før.. Så,mulig det er spiralen som spiller meg et puss. Men har kun hatt slike symptomer i alle mine svangerskap (4 ganger, 2 barn) så.. Jeg tror ikke jeg er gravid nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo.

Murring i korsrygg siden 8 dpo

Ømme brystvorter

Trøtthet de siste 4 dagene

Økt utflod

stikkinger i området rundt eggstokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-8 dpo

 

Ømme pupper

Vond mage

Svimmel

Lyst på mye mat og snop

 

Typisk tr symptomer egentlig. 😛😁😝😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo. Tror jeg finner symptomer som egentlig ikke er symptomer 😂 men kjente meg litt støl/ sliten nederst i ryggen på venstre side (venstre side jeg kjente stikk i går)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6-8 dpo

 

Ømme pupper

Vond mage

Svimmel

Lyst på mye mat og snop

 

Typisk tr symptomer egentlig. 😛😁😝😳

Samme her....😉og er vel tanta som er i vente. Litt stål i ryggen, høyre side, spes når jeg snur meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo. Tror jeg finner symptomer som egentlig ikke er symptomer 😂 men kjente meg litt støl/ sliten nederst i ryggen på venstre side (venstre side jeg kjente stikk i går)

MEN. Jeg har ikke fått ømme pupper enda. Pleier å ha det før mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i dpo-land, og opplevde i dag noe som jeg kun har opplevd to ganger før, og begge var i sist svangerskap.. Så dette blir spennende, men tror det ikke før jeg ser det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i dpo-land, og opplevde i dag noe som jeg kun har opplevd to ganger før, og begge var i sist svangerskap.. Så dette blir spennende, men tror det ikke før jeg ser det..

Hva var det? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også i dpo-land, og opplevde i dag noe som jeg kun har opplevd to ganger før, og begge var i sist svangerskap.. Så dette blir spennende, men tror det ikke før jeg ser det..

Hva var det? ☺
Utflod relatert.. Den klumpet seg og kom ut som en liten kule, vet ekkel detalj, har kun skjedd to ganger, og det var da jeg gikk gravid :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er også i dpo-land, og opplevde i dag noe som jeg kun har opplevd to ganger før, og begge var i sist svangerskap.. Så dette blir spennende, men tror det ikke før jeg ser det..

Hva var det? ☺
Utflod relatert.. Den klumpet seg og kom ut som en liten kule, vet ekkel detalj, har kun skjedd to ganger, og det var da jeg gikk gravid :-)

Hvor mange dpo var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plass mellom 7 og 10 tror jeg :-)

Er 7 dpo i morgen. Skal se etter utflodkule 😂😜👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En plass mellom 7 og 10 tror jeg :-)

Er 7 dpo i morgen. Skal se etter utflodkule 😂😜👍

Hehe ;-) Sikkert langt fra det sikreste tegnet, men ALT blir tegn i dpo-land ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ALT er tegn nå. Hugger i på venstre side. Mer i dag enn i går. Men er det riktig plass å ha vond? Er ikke d mer el smerter på d område. Gr i egglederen nå ds 😂 eller seeeen el 😂 haha. Blir gal av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...