Gå til innhold

La oss lage liste på Symptomer og dpo


mispire

Anbefalte innlegg

8dpo her.

Føler d meste av symptomer tidligere i uka er borte.

Men kjenner litt ømhet i puppene, samt stølhet nederst i magen. Verk i korsrygg, men d har jeg titt og ofte 😁

Noe jeg har merket idag og igår kveld er at når jeg strekker armene opp iler t til nederst i magen, og stikker i underlivet .. Ikke at d kan være et graviditetsymptom, men merkelig ..

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjente jeg ble støl i ryggen i ettermiddag. Men tenker d er pga at jeg satt skjevt. MEN vasket litt. Og måtte ned på huk, syntes å kjenne noe da... Kjentes ut som en ballong som tok litt plass der nede... Noen som har vært gravid tidligere å kjent noe med slike beskrivelser? 7dpo i dag bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo:

mensmurringer.. økt utflod..

Bekkensmerter (har vært klart tegn ved tidligere sv.skap)

ikke ømme pupper.. ikke kviser..ikke sjokoladehunger (som bruker å komme før mens) Tisser mye oftere..

Større bryster.. stikking i brystene

Tør ikke teste. Testet negativt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-9 dpo

 

Sulten

Magesmerter

Føler meg i dårlig form

Blir fort sliten

Tungt å gå opp en trapp

 

Nå leter jeg sikkert bare etter symptomer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomene noe tilbake. 8dpo i dag. Kjenner et press i livmora. Litt ømme bryst. Egentlig mest venstre bryst, bitte litt (hvis jeg klemmer) på høyre. Men pleier å ha ømme bryst før mensen.

 

Alt ser ut til å være på venstre side til meg. Stikk nedest på venstre side(eggstokken?) øm på venstre side i korsryggen i går å mest øm på venstre pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dåp her og. Har masse "symptomer", men er nok bare forhåpninger.

Er øm/oppblåst i underlivet og blir fort sliten og småkvalm på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen. Var her inne i 2013, og er her inne på nytt fra idag av. Fjerna hormonspiralen 30. April, litt blødning der og da, og fekk etter noen dagen det eg regne med var TR. I og med at alt e nytt for oss igjen, ane eg hverken om EL eller katti eg faktisk kan forvente TR igjen...men regne med at dersom det ikkje e komt TR t 10Juni, så kan eg ta ein test. Ble kjapt gravid med dei andre to, så legen meinte at det muligens ville skje raskt denne gong også. Eg har hatt TR lignende smerter i flere dagar nå ( langt nede i området rett ovenfor hårfestet, og rundt og bak i ryggen, og lyst på ALT av mat og godsaker. Har absolutt ikkje hatt detta med dei andre. Finnes ingen andre symptomer. Så egentligt forvente eg vell at det er TR som snart kommer luskende... Pleie OG alltid å få stive og vonde bryst/brystvorter. Ingenting av det nå... Vell då gjenstår det jo bare å se... Og ein siste ting jenter; e det noen av dere som var her inne i 2013?? Syns eg kan huska noen av "navnene" her inne ;-) Takk for svar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 10 dpo i dag.

Murringer i livmor som har vært over en uke nå
Litt øm i brystene
Vondt i korsryggen
Økt utflod
Løs mage
Kviser

Ikm er mest sannsynlig til fredag så tør ikke teste enda :P
Men alt blir jo symptomer i dpo-land :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag, men er jo bare 9 dpo. Kjente plutselig en velkjent strekk i bekkenområdet i natt da jeg snudde meg. Håååååper det er et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10-12 dpo

 

Stikking i lysken

Menssmerter i ryggen

Mageknip

Kvalme av og til

Slapp

Trøtt

Humørsvingninger

Ømme bryster

Innbilt svangerskap 😝

Treg mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo. Negativ test...: 😢

Brystene har blitt mer øm (normalt før mens)

Kjenner svake mensenmurringer (vanlig før mens)

 

Ellers er "trykket" der nede borte.

 

Eneste nye syklusen her er litt øm / sliten nederst i ryggen.

 

Mensen kommer vel... Mistet alt håp med blendahvit test i dag 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo idag. Svimler veldig mye, fått mer kviser, litt ømme pupper.

men tror nok svimlinga kommer av mangel på noe vitaminer og kvisene kommer nok av den store mengden sjokolade og godis jeg spiste i helgen 😶 og ømme pupper har jeg somregel alltid.

så da kan jeg vel si at jeg ikke har noen symptomer enda 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo tror jeg😝

 

Stikking

Menssmerter

Verk i korsryggen

Mageknip

Kvalme

Slapp

Trøtt

Humørsvingninger

Sutrete

Ømme pupper

Super oppblåst

Krampe i beina igår kveld, det skjer aldri😳

Kjente nesten bevegelse og idag så lider absolutt av innbillt svangerskap 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde forresten lekkasje i ene puppen i går! Det kom en liten flekk gjennom genseren. Er det et tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lykketroll13?

Jeg har hvertfall lært meg at jeg har innbilt svangerskap med verdens søteste fantom baby mellom el og tr HVER gang, så jeg skal heretter kun stole på uteblitt mens.. eller mens som er pitteliten.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går d med deg mammaogskatt?

Tenkte på denne tråden og på deg idag etter å ha opplevd noe du skreiv om her tidligere.

En utflodkule idag morges :P

Aldri sett eller opplevd lignende før, ikke ved tidligere svangerskap heller men.

 

Var på str med lillefingerneglen min.

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går d med deg mammaogskatt?

Tenkte på denne tråden og på deg idag etter å ha opplevd noe du skreiv om her tidligere.

En utflodkule idag morges :P

Aldri sett eller opplevd lignende før, ikke ved tidligere svangerskap heller men.

 

Var på str med lillefingerneglen min.

 

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Haha var sikker på at det kun var min kropp som var rar :-D joda er ikke ikm enda, men kjenner litt murringer (mulig innbilt) er mye sulten og trøtt, men tør ikke tro på noe før jeg ser det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...