Gå til innhold

La oss lage liste på Symptomer og dpo

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm 7-10 usikker på el, har hatt en del ustabile sykluser.

stikkninger i magen i går. I dag "varme" murringer nederst i magen og underlivet + stikninger i magen/sidene

Skrevet

Jeg slenger på feber og hetetokter igår og idag, svimmel og føler meg utslitt

Og urovekkende stor matlyst til meg å være!😳

Men alle disse forekommer til tider før mens og...men holder en knapp på den krampen, siden det ikke har skjedd siden sist svangerskap 😜

Skrevet

Mammaogskatt, jeg var gravid 👏😊

Så da kanskje jeg kan ta "utflodkulen" som et tegn her også 😜

Håper dere alle kommer videre inn på 1trimester med meg 😊

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Skrevet

Mammaogskatt, jeg var gravid 👏😊

Så da kanskje jeg kan ta "utflodkulen" som et tegn her også 😜

Håper dere alle kommer videre inn på 1trimester med meg 😊

Anonymous poster hash: 6ea74...5cb

Gratulerer :-) håper på det ja :-)
Skrevet

6 og 7 DPO (IVF ruger på 2 egg)

Sulten (hele tiden)

Stikkinger/mens smerter

Syke drømmer 

Trøtt

Temperatur hopp

Forstoppet

Ikke akkurat noen "solstråle" om dagen nei.

Skrevet

Jeg har begynt å blø. Venter spent på om det tar seg opp eller forblir miniblødning, men er nok det første.

Skrevet

Jeg er 6-8 dpo(litt usikker på el)

Har en rar følelse inni skjeden. Følelsen av å være støl der inne eller en tunghets følelse. vanskelig  å beskrive. flere som har det??

Skrevet

Har ikm 10.06

Har hatt mye vondt i bekkenet og en del murringer fra 3-4 juni. Var veldig trøtt hele dagen i går, våknet tidlig i dag av meg selv (unormalt) Så jeg tok en test, egentlig for å avkrefte "symptomene"

Men det kom fort 2 fine streker :D

• 2 uker senere...
Skrevet

6 dpo. Liten blødning (rosa og lite) 5 dpo. Trøtt. Ellers ingenting.

Skrevet

5 dpo. Tidvis stikk i magen. Høy temperatur- veldig varm. Delvis tett i nesa. Klør mye rundt om kring på kroppen. Mye luft i magen. Må tisse ofte. Drikker mye - tørst! Hovne føtter og hender(leggene er også hovne). Emosjonell. Småsliten og søvnig. Hodepine morgen og kveld. Bekkenmurringet + korsryggen. Magen er oppblåst. Jeg har ingen symptomer før vanlig tr så krysser fingrene. Hadde lignende sist gang jeg var i dpo land, men da forsvant alt igjen, ingen tr og så gikk jeg etter en lang stund over i eggløsning igjen.

Skrevet

Kroppen tuller nok noe sykt med meg :/ kjennes akkurat ut som bekkenet er trøblete nå. Jeg hadde sterk bekkenløsning i første svangerskap, men ungen min er 9.5 nå. Slet med bekkenløsning mange år etterpå. Argh- hvis dette bare er kroppen som bøller uten graviditet blir jeg skikkelig lei :(

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Sist jeg var gravid merket jeg alle symptomene over her, hver eneste pp før den satt. Den måneden det klaffet merket jeg ingenting - nada! Fikk til og mwd tr! Eller, det jeg trodde var tr som viste seg å være festeblødning. Tok en test 1 uke ca etter "tr" og den var pos :) Hadde da testet dagen før forventet mens også og da tester neg. Så hcg stigningen var treg her.

Tenk at gullgutten er 2 år allerede <3

Skrevet

Jeg har ikke klart å holde følge på hvor mange dpo jeg er men har en del symptomer på graviditet nå! :o Har hatt en blødning men ikke i nærheten av hva jeg pleier å ha når jeg har mens så tror ikke det er mensen som har vært på besøk. Nå er det bare brun utflod.

De værste symptomene jeg har akkurat nå er:

• Svimmelhet
  • Reagerer på lukter
  • Er kvalm omtrent hele dagen
  • Har vond rygg men mest i korsryggen
  • Er dårlig i magen, mye luft
  • Ømme bryst
  • Stikkinger i eggstokker og livmor
  • Føles ut som at noe presser i livmorveggen

Håper det har klaffet. Skal ned å ta en test på onsdag hvis smertene i livmoren ikke har gitt seg før den tid. :)

Skrevet

Hmmm

3 dpo. Småuggen... Må jo være tilfeldig...?

Skrevet

9dpo: tisse ofte. "Tung" i magen, den føles som stein. Murringer..redd tr nå etter "festeblødning"..

Skrevet

9 dpo. Tisser oftere enn før. Litt stikkinger. Ingen utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...