Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Da eldstemann var baby slet vi veldig med sovingen (nå har vi omsider fått en forklaring også), og jeg tror ikke det var den ting vi ikke hadde prøvd ut. Virkelig, vi var helt desperate på det verste. Uansett, en bekjent hadde en sovebaby og skulle hele tiden fortelle meg hva vi gjorde galt. Ikke sånn vennlig "uff, stakkers, har dere forsøkt...?" slik som mange andre gjorde, noe som var slitsomt, men helt greit, men sånn nedlatende: "Ja, altså dere må jo bare få gode rutiner, så blir det bedre" osv i den duren. Vel, vi fikk barn nummer to omtrent samtidig og havnet derfor i samme barselgruppe. Min nummer to hadde aldri søvnvansker og sov bare jeg la ham i vognen eller sengen. Hennes nummer to derimot var nesten prikk lik vår nummer en. Hun kom med større og større blå poser under øynene, flere og flere linjer i ansiktet og mer og mer ustelt. Og selv om jeg oppriktig synes synd i henne, kunne jeg ikke unngå godte meg litt og en gang slippe ut en "Du vet, det kan hjelpe å ha gode rutiner"-kommentar. Dere da? Anonymous poster hash: 38248...dff
Mamma_til_2 Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Kommer ikke på en spesifikk hendelse men jeg vet det har skjedd ☺
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Da eldstemann var baby slet vi veldig med sovingen (nå har vi omsider fått en forklaring også), og jeg tror ikke det var den ting vi ikke hadde prøvd ut. Virkelig, vi var helt desperate på det verste. Uansett, en bekjent hadde en sovebaby og skulle hele tiden fortelle meg hva vi gjorde galt. Ikke sånn vennlig "uff, stakkers, har dere forsøkt...?" slik som mange andre gjorde, noe som var slitsomt, men helt greit, men sånn nedlatende: "Ja, altså dere må jo bare få gode rutiner, så blir det bedre" osv i den duren. Vel, vi fikk barn nummer to omtrent samtidig og havnet derfor i samme barselgruppe. Min nummer to hadde aldri søvnvansker og sov bare jeg la ham i vognen eller sengen. Hennes nummer to derimot var nesten prikk lik vår nummer en. Hun kom med større og større blå poser under øynene, flere og flere linjer i ansiktet og mer og mer ustelt. Og selv om jeg oppriktig synes synd i henne, kunne jeg ikke unngå godte meg litt og en gang slippe ut en "Du vet, det kan hjelpe å ha gode rutiner"-kommentar. Dere da? Anonymous poster hash: 38248...dff Hi-hi, rå-bra!!!! Anonymous poster hash: 48cf5...685
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Det er litt deilig å få lov til å komme med en sånn kommentar en gang i blant! Jeg tror ikke jeg har en med baby (som jeg kommer på), men etter at huset vi var i ferd med å kjøpe ble tatt av vennene våres bak ryggen vår (de visste vi skulle by på det huset), klarer jeg ikke la være å smile litt på innsiden når hun har noe å klage på der. Vi sitter igjen med større hus, større tomt og flere garasjer, så jeg klager ikke Anonymous poster hash: 14c84...eea
overlord Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Det er litt deilig å få lov til å komme med en sånn kommentar en gang i blant! Jeg tror ikke jeg har en med baby (som jeg kommer på), men etter at huset vi var i ferd med å kjøpe ble tatt av vennene våres bak ryggen vår (de visste vi skulle by på det huset), klarer jeg ikke la være å smile litt på innsiden når hun har noe å klage på der. Vi sitter igjen med større hus, større tomt og flere garasjer, så jeg klager ikke Anonymous poster hash: 14c84...eea Det er da fritt frem for alle interessenter å by i en åpen budrunde. Man plikter heller ikke å opplyse andre om hvorvidt man tenker å by.
overlord Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Og hva i alle dager skal man med flere garasjer?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Det er litt deilig å få lov til å komme med en sånn kommentar en gang i blant! Jeg tror ikke jeg har en med baby (som jeg kommer på), men etter at huset vi var i ferd med å kjøpe ble tatt av vennene våres bak ryggen vår (de visste vi skulle by på det huset), klarer jeg ikke la være å smile litt på innsiden når hun har noe å klage på der. Vi sitter igjen med større hus, større tomt og flere garasjer, så jeg klager ikke Anonymous poster hash: 14c84...eea Det er da fritt frem for alle interessenter å by i en åpen budrunde. Man plikter heller ikke å opplyse andre om hvorvidt man tenker å by. Det er selvsagt helt lovlig, men litt dårlig gjort, syns jeg, og jeg skjønner godt at hun godter seg litt når de klager. Og hvis man har flere biler, er vel flere garasjer kjekt å ha? Jeg kan også bli litt smålig av med, men kommer ikke på noe akkurat nå. Får bedrive litt selvransakelse, så dukker det nok opp noe. Anonymous poster hash: 92f3e...073
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Jeg og venninen min fikk barn ca likt. Hennes datter var et sovebarn. Min var ikke det. De snakket også varmt om rutiner osv. Det viste seg at mitt barn har et syndrom, som også innebærer refluks og diverse andre plager. Vel jeg godter meg ikke akkurat. Men jeg syns det er deilig for min egen del å vite at det er ikje noe jeg kunne gjort anderledes. Og har selv blitt veldig forsiktig med å komme med velmenende råd. Anonymous poster hash: 20fd6...b48
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Godtet meg godt når ungen til ei lokal sladrekjærring var mistenkt å ha hjertefeil. Glad på ungen sitt vegne at det var falsk alarm, men jævlig godt å se dama stressa. Hu har påført min familie masse problemer siste året, så denne skrekken hadde hu bare godt av! Anonymous poster hash: 160c9...523
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Jeg fikk bekkenløsning med nummer 2. Rett etter han ble født, ble ei venninne gravid. Hun ga med "gode råd" da jeg var gravid med andremann, jeg måtte trene og ditten og datten for å unngå bekkenløsning. Jeg prøvde å forklare henne at det ikke var så enkelt når man ikke engang klarte å gå innimellom. Hun holdt på sitt, at trening var svaret på mine bekkenproblemer. Så ble hun gravid med nummer 2 selv i fjor, og fikk bekkenløsning. Stakkar, hun gikk på en kjempesmell. Hun kunne ikke forstå hvordan hun som var så godt trent kunne få bekkenløsning. En del av meg godtet meg da Anonymous poster hash: 498fc...958
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Godtet meg godt når ungen til ei lokal sladrekjærring var mistenkt å ha hjertefeil. Glad på ungen sitt vegne at det var falsk alarm, men jævlig godt å se dama stressa. Hu har påført min familie masse problemer siste året, så denne skrekken hadde hu bare godt av! Anonymous poster hash: 160c9...523 Gikk du litt "overboard" der eller? Du høres ikke helt stabil ut. Anonymous poster hash: 20fd6...b48
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godtet meg veldig da jeg for en stund siden var kursholder for nyansatte i min bedrift og oppdaget at en av deltagerne var skolens kjekkas. Han var ikke spesielt hyggelig med meg, for å si det sånn. Og ikke spesielt kjekkas lenger heller. Jeg var klassens nerd, tynn og hengslete, sjenert og veldig lite kul. Var gøy å se ansiktet hans når han skjønte hvem jeg var, for jeg har forandret meg veldig og har vel blitt det man kan kalle pen. I tillegg vil jeg være hans øverste leder. Passet på å grille han litt ekstra. Fin dag på jobben. Anonymous poster hash: 8a1a2...02c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Godtet meg godt når ungen til ei lokal sladrekjærring var mistenkt å ha hjertefeil. Glad på ungen sitt vegne at det var falsk alarm, men jævlig godt å se dama stressa. Hu har påført min familie masse problemer siste året, så denne skrekken hadde hu bare godt av! Anonymous poster hash: 160c9...523 Gikk du litt "overboard" der eller? Du høres ikke helt stabil ut. Anonymous poster hash: 20fd6...b48 Som sagt, glad for at det viste seg å ikke være noe galt. Ønsket aldri ungen noe galt, men at mora ble litt skremt syns jeg var greit i vår situasjon ja Anonymous poster hash: 160c9...523
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 Xn min var utro. Var utro med flere kjærester etter meg. Så traff han en jente, de giftet seg ganske kjapt og fikk 3 barn. Da fant han ut at hun var utro med han.. Og hele verden hans raste sammen.... Da godtet jeg meg litt! Anonymous poster hash: 931c4...fdc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Jeg ble mobbet ganske mye på skolen og godter meg nå som en av de værste sliter etter å ha fått et barn med et syndrom og en mann som stakk av. Å si nei til gamle "klassekamerater" som ønsker å kjøpe en fin tomt her vi vokste opp er også en helt grei følelse. (Jeg eier ganske mye land her nå.) Anonymous poster hash: 82f7b...cfb
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #17 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godtet meg veldig da jeg for en stund siden var kursholder for nyansatte i min bedrift og oppdaget at en av deltagerne var skolens kjekkas. Han var ikke spesielt hyggelig med meg, for å si det sånn. Og ikke spesielt kjekkas lenger heller. Jeg var klassens nerd, tynn og hengslete, sjenert og veldig lite kul. Var gøy å se ansiktet hans når han skjønte hvem jeg var, for jeg har forandret meg veldig og har vel blitt det man kan kalle pen. I tillegg vil jeg være hans øverste leder. Passet på å grille han litt ekstra. Fin dag på jobben. Anonymous poster hash: 8a1a2...02c Mulig du har blitt pen, men du er jo åpenbart uprofesjonell, og det viste du ham. Ikke stort å være stolt av. Anonymous poster hash: 65e0e...d51
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #18 Skrevet 25. mai 2015 En av mine nærmeste venninner ble sammen med det største håpløse tilfellet av en mann til tross for at alle advarte henne mot å involvere seg med han. Viar kjent han siden barndommen og jeg er god venn med eksen hans som han har to barn med. Han har vært notorisk utro mot alle kjærestene sine, naver (har uttalt at han bare jobber når han må), svindler og småkriminell...Lang historie... Det endte med at jeg og en annen venninne brøt vennskapet av ren desperasjon for å få henne til å åpne øynene. Vel, det virket mot sin hensikt, og vi ble stemplet som de store heksene som var ute etter å ta henne. Tre år etter sitter hun der med skjegget i postkassen, alle våre spådommer har gått i oppfyllelse (han har kontinuerlig vært utro mot henne med diverse damer) Kan bare ikke hjelpe det, men godter meg skikkelig... Anonymous poster hash: 8d0d7...848
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #19 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godtet meg veldig da jeg for en stund siden var kursholder for nyansatte i min bedrift og oppdaget at en av deltagerne var skolens kjekkas. Han var ikke spesielt hyggelig med meg, for å si det sånn. Og ikke spesielt kjekkas lenger heller. Jeg var klassens nerd, tynn og hengslete, sjenert og veldig lite kul. Var gøy å se ansiktet hans når han skjønte hvem jeg var, for jeg har forandret meg veldig og har vel blitt det man kan kalle pen. I tillegg vil jeg være hans øverste leder. Passet på å grille han litt ekstra. Fin dag på jobben.Anonymous poster hash: 8a1a2...02c Mulig du har blitt pen, men du er jo åpenbart uprofesjonell, og det viste du ham. Ikke stort å være stolt av. Anonymous poster hash: 65e0e...d51 Noe av det beste med å ha nådd toppen er at man slipper å være "profesjonell" hvis man ikke har lyst. Anonymous poster hash: 82f7b...cfb
overlord Skrevet 25. mai 2015 #20 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godtet meg veldig da jeg for en stund siden var kursholder for nyansatte i min bedrift og oppdaget at en av deltagerne var skolens kjekkas. Han var ikke spesielt hyggelig med meg, for å si det sånn. Og ikke spesielt kjekkas lenger heller. Jeg var klassens nerd, tynn og hengslete, sjenert og veldig lite kul. Var gøy å se ansiktet hans når han skjønte hvem jeg var, for jeg har forandret meg veldig og har vel blitt det man kan kalle pen. I tillegg vil jeg være hans øverste leder. Passet på å grille han litt ekstra. Fin dag på jobben. Anonymous poster hash: 8a1a2...02c Mulig du har blitt pen, men du er jo åpenbart uprofesjonell, og det viste du ham. Ikke stort å være stolt av. Anonymous poster hash: 65e0e...d51 Om dette i løpet av ens karriere er det mest uprofesjonelle man har vært så er det ikke mye å skjemmes over.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #21 Skrevet 25. mai 2015 En av mine nærmeste venninner ble sammen med det største håpløse tilfellet av en mann til tross for at alle advarte henne mot å involvere seg med han. Viar kjent han siden barndommen og jeg er god venn med eksen hans som han har to barn med. Han har vært notorisk utro mot alle kjærestene sine, naver (har uttalt at han bare jobber når han må), svindler og småkriminell...Lang historie... Det endte med at jeg og en annen venninne brøt vennskapet av ren desperasjon for å få henne til å åpne øynene. Vel, det virket mot sin hensikt, og vi ble stemplet som de store heksene som var ute etter å ta henne. Tre år etter sitter hun der med skjegget i postkassen, alle våre spådommer har gått i oppfyllelse (han har kontinuerlig vært utro mot henne med diverse damer) Kan bare ikke hjelpe det, men godter meg skikkelig... Anonymous poster hash: 8d0d7...848 For ei ræva "venninne" du er. Anonymous poster hash: 4bea3...01d
overlord Skrevet 25. mai 2015 #22 Skrevet 25. mai 2015 Nå har jeg vridd hjernen her, men tror faktisk ikke jeg godter meg så mye av andres elendighet. Kom deriomot på en ting jeg gjør, eller dvs. ikke gjør, som er lite sjarmerende. Jeg gir aldri bort flaxlodd fordi jeg ikke hadde taklet at andre vant mye penger på "mitt" lodd. Kjøper aldri lodd selv så ville jo ikke vunnet uansett. Er ellers veldig gavmild
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #23 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godter meg ikke akkurat men synes det ofte er godt å oppdage at ikke alle er så lykkelige og perfekte som de fremstår på Facebook. Mange fremstiller jo seg selv, ungene, mannen, parforholdet, osv som rene glansbilder. Så noen ganger er det godt å oppdage (ting som kommer frem innimellom av sladder) at de fleste andre også har sitt å stri med og ikke bare vi Anonymous poster hash: 342ff...6be
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #24 Skrevet 25. mai 2015 Jeg godtet meg veldig da jeg for en stund siden var kursholder for nyansatte i min bedrift og oppdaget at en av deltagerne var skolens kjekkas. Han var ikke spesielt hyggelig med meg, for å si det sånn. Og ikke spesielt kjekkas lenger heller. Jeg var klassens nerd, tynn og hengslete, sjenert og veldig lite kul. Var gøy å se ansiktet hans når han skjønte hvem jeg var, for jeg har forandret meg veldig og har vel blitt det man kan kalle pen. I tillegg vil jeg være hans øverste leder. Passet på å grille han litt ekstra. Fin dag på jobben. Anonymous poster hash: 8a1a2...02c Mulig du har blitt pen, men du er jo åpenbart uprofesjonell, og det viste du ham. Ikke stort å være stolt av. Anonymous poster hash: 65e0e...d51 Det er ikke uprofesjonelt å "grille" en av de ansatte dersom det var agendaen i denne settingen. Høres ikke ut som du er noe lederemne. Anonymous poster hash: 711de...503
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2015 #25 Skrevet 25. mai 2015 Eksen til samboeren min lagde ett helvete de første åra vi var sammen, Prøvde etter alle kunsters regler å ødelegge for oss, ho klarte det nesten, men vi fikk alltid forholde i havn igjen. Kjenner jeg synes det er helt greit av vi nå lever ett lykkelig familieliv med felles barn, mens ho og mannen ikke kan få felles barn og har ett forhold som går veldig opp og ned. Anonymous poster hash: d00d8...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå